hajoktejn Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Jebenti si lepo tole spisal gsxf750 in miklavc 2
Popularna objava miklavc Objavljeno Maj 26, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 V nedeljo na prvi dan povratka, je od začetka vreme zgledalo kar obetavno. Vožnja je bil sproščena, tempo pa ravno pravšnji. Pot naju je zanesla po zahodni strani Tare proti mejnemu prehodu Donje Varadište, od tam pa proti Višegradu, kjer je bil čas za eno krato pavzo in pregled zemljevida. Od tukaj sva krenila čez Drino proti Rogatici čez hribe po neki lokalni cesti. Če nebi deževalo bi bila cesta za uživanje, prav tako pa razgledi. Od Sokolaca do Olova, je hajoktejn našel eno lepo makedamsko cestico katero sva šla raziskovat in malo uživat v terenski vožnji. Pot naju je pripeljala do samostana?? in cerkvice katera sta bila ograjena. Od tukaj naprej nažalost nisva več kaj slikala ker je lilo kot iz škafa . Vožnja je bila prvič v celi mini avanturi neprijetna. Del krivde za to nosi tudi moj dežni komplet ker je odpovedal in sem bil moker do kosti. Zvečer ko sva prispela v hotel, po približno 8-9h dežja, so moje roke izgledale takole. In spet se je začelo celovečerno sušenje opreme, v upanju da bo zjutraj lepše vreme. Za zadnji dan povratka je bil plan da bi ob lepem vremenu šla domov proti Banja Luki in še malo raziskovala Bosno in potem proti Karlovacu in Metliki v Slovenijo. Ampak ker je bilo vreme vseh 5 dni zelo stabilno... ... sva se odločila da je za naju bolj varno da greva domov na Brod in na hrvaškem čimprej na AC. To je bila nažalost bolj dolgočasna pot in bolj stresna za motorje ampak navsezadnje bolj varna za naju, ker bosanske ceste v dežju in pri njihovi prometni kulturi nebi rad več kdaj izkusil. Po dolgi in naporni vožnji po AC, sva prispela do Bregane, kjer sva šla vsak svojo pot proti domu. Mene je čakalo še slabih 170km do doma, hajoktejna pa malo manj. Ker pa bi bil greh se domov pripeljati suh, se je vreme odločilo še za grande finale zalivanja in me je namakalo še med Zidanim Mostom in Laškim ter med Veliko Pirešico in Šoštanjem. Ob 17:00 sem varno prispel domov in zaključil res nepozabno avanturo hladov, Joker, sayo in 18 others 21
skalar36 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Več takih objav se manjka na MS! Me pa zanima ali sta imela na meji ali z policistom v Srbiji kaj težav zaradi pnevmatik? Ter koliko so se obrabile na avtocesti? gsxf750 1
motolover Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Obstaja kakšna povezava na rezultate?
hajoktejn Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Več takih objav se manjka na MS! Me pa zanima ali sta imela na meji ali z policistom v Srbiji kaj težav zaradi pnevmatik? Ter koliko so se obrabile na avtocesti? Nihče mi še ni gledal DOT na gumah, sicer pa sva mela oba DOT gume, jst Savo MC23, @miklavc pa C17 in C02 od Mitasa. Dejanska obraba sploh ni bla velika, pravzaprav bi komott zdražale še enkrat tolk zlorabe, po moje tud zarad nizkih temperatur (okrog 10 stopinj). gsxf750 1
pik1 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 ... Svaka čast obema ... ... Miklavc, tebi pa še posebno za res prva liga reportažo ... miklavc 1
miklavc Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 (popravljeno) Obstaja kakšna povezava na rezultate? Izvoli http://www.xross-team.com/xross-2015/rezultati-2015/ pik1, dne 26 May 2015 - 21:16, pravi: ... Svaka čast obema ... ... Miklavc, tebi pa še posebno za res prva liga reportažo ... Hvala! Glede pnevmatik nobenega problema, niti problemov zaradi odprtih izpuhov. V mojem Akrapoviču nisem imel db-killerja, pa noben ni nič kaj rekel. Popravljeno Maj 26, 2015. Popravil miklavc
BRANE Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 čestitke. a ste videli kej špindlerja in ostale hardenduraše kako kaj vozijo? na enduro dirki brez db kilerja? čudno...
Ni3ous Objavljeno Maj 27, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Fak, kaj ga žgejo s temi velikimi endurami! Drgač pa vsa čast obema za dobro vožnjo. Miklavc respect, ker si se potrudil z reportažo! :notworthy: Specijal 2: Tukaj v drugem specijalu sem jaz napravil napako, ki me je stala dobre uvrstitve V enem izmed ovinkov v breg sem izgubil oprijem na prednjem kolesu in se izstrelil v grmovje in med macesne ob robu proge. Na srečo meni nič, motorju pa tudi ne, sem pa izgubil 10min da sem spravil motor nazaj na progo Specijal 3: Specijal 4: Kmet2, ZdenkoK, sayo in 3 others 6
SF Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Sam Luki (Lb) se je pa fino mudil... Človek bi rabil hupo na senzor! Hehehe majstr ni kej!
miklavc Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 čestitke. a ste videli kej špindlerja in ostale hardenduraše kako kaj vozijo? na enduro dirki brez db kilerja? čudno... Če bi zgoraj vredu prebral, bi lahko videl da je bilo vprašanje če sva imela kaj težav s policaji glede gum, pa sem odgovoril da ni bilo težav zaradi gum, niti zaradi odprtih izpuhov... @Ni3ous: Hvala!
BRANE Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 (popravljeno) Če bi zgoraj vredu prebral, bi lahko videl da je bilo vprašanje če sva imela kaj težav s policaji glede gum, pa sem odgovoril da ni bilo težav zaradi gum, niti zaradi odprtih izpuhov... @Ni3ous: Hvala! sm vredu prebral. Prašu se zato, ker na normalnih enduro dirkah se dela pred dirko tehnični pregled. In na dirki lahko merijo tudi glasnost. In kolikor vem, si lahko diskvalificiran, če zadeva preveč ropota. Ma očitno v bivši yugi tega še ne počnejo. Seveda ta malenkost ne zmanjšuje vrednosti vajinega podviga, predvsem zaradi dodatne vožnje na prizorišče dirke in domov. Popravljeno Maj 27, 2015. Popravil BRANE hajoktejn in miklavc 2
SLVR Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Kako to, da se po trasi vozijo tudi "turisti" čisto počasi? Prav smešno, ko pičite mimo pa trobite, da se umaknejo.
miklavc Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 sm vredu prebral. Prašu se zato, ker na normalnih enduro dirkah se dela pred dirko tehnični pregled. In na dirki lahko merijo tudi glasnost. In kolikor vem, si lahko diskvalificiran, če zadeva preveč ropota. Ma očitno v bivši yugi tega še ne počnejo. Seveda ta malenkost ne zmanjšuje vrednosti vajinega podviga, predvsem zaradi dodatne vožnje na prizorišče dirke in domov. Zgleda nisva bila na isti valovni dolžini Kako to, da se po trasi vozijo tudi "turisti" čisto počasi? Prav smešno, ko pičite mimo pa trobite, da se umaknejo. Vsak je peljal svojo dirko, vsak od teh pa ima svoj razlog zakaj je vozil počasneje. Neprimerne gume, bil tam samo za užitek, se ni čutil sposobnega peljati hitreje, ni hotel uničiti motorja,... celjan89 1
miklavc Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Niso vsi tako zagreti kot ti, praviš? Sem še kar zagret med mojimi prijatelji pa se govori, da naj bi bil tudi malo nor ampak, kaj pa jaz vem o tem :evilgrin: celjan89, hajoktejn, SLVR in 1 other 4
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Junij 1, 2015 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Prejšnji teden sem imel v gosteh enga utrganca iz Nemčije - Toby. Je en pacient prav za med nas. Ima polno predelav, ki jih tudi resno izkoristi. En teden je enduriral po Sloveniji in okolici po trasah, ki sem mu jih pripravil. Model taprav. En večer je ostal pri meni na pikniku. Ja tisto zeleno zadaj je njegov šotor. Tip ve kaj pomeni pack light. Ena pred mrakom SLVR, gsxf750, MiNa in 13 others 16
motolover Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 (popravljeno) Naj napišem še tukaj, ker je bolj ciljna populacija. Danes ponoči so mi v Trzinu ukradli motor Honda CRF 250L. Registrska številka: LJ IG 50. Za informacijo, ki vodi k vračilu motorja, nudim nagrado. Popravljeno Junij 4, 2015. Popravil motolover
hajoktejn Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Ride report; Testing ground Testing subjects; Mitas C19 Mitas XT644 Army C19: fantastična guma na vseh terenih, ki sem jih probal. Stabilnost nad 100km/h vprašljiva, na asfaltu pa z eno besedo scary. Ostala bo za zimo in tehnične terene, kjer ji je tudi mesto, nadomestila pa jo bo C17, ki se mi valja po garaži. XT644 - zakon zlo dobra tudi na asfaltu, precej boljša na terenu kot C02, kolk km bo nardila bomo pa vidl. skalar36, Nearrain, miklavc in 2 others 5
Joker Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Lahka divizija na pohodu... Sem šel ajnfarat nove škornje. Zelo zadovoljen! Pravzaprav vesel kot radio! Tako sem se po daljšem času spet malo zabaval. Tale moj motorček mi nariše širok nasmeh na obraz vsakokrat, ko brcnem kurbl! Spotoma sem si privoščil še nekaj gozdnih dobrot... pik1, Nearrain, skalar36 in 3 others 6
NX650 Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Gre kdo recimo drug tedn takšno varianto sem prevozit.. jaz grem.. builder 1
Nearrain Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 (popravljeno) Gre kdo recimo drug tedn takšno varianto sem prevozit.. jaz grem.. Ce gres s cestnim motorjem... Zadeva da cestni motor ni tako nedolzna... Da pa se Popravljeno Junij 12, 2015. Popravil Nearrain NX650 1
NX650 Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Ce gres s cestnim motorjem... Zadeva da cestni motor ni tako nedolzna... Da pa se ne, s staro xt grem... za njo to nebi smel bit problem gume so pa sava mc 24... kramparc mislim da ne rabim dol? Nearrain 1
Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 ne, s staro xt grem... za njo to nebi smel bit problem gume so pa sava mc 24... kramparc mislim da ne rabim dol? To bo šlo NX650 in Nearrain 2
Nearrain Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 (popravljeno) ne, s staro xt grem... za njo to nebi smel bit problem gume so pa sava mc 24... kramparc mislim da ne rabim dol? To bo šlo Je ze moj PR officer odghovoril, ceprav ni tega prevozil PS: ampak ima izjemoma cisto prav Popravljeno Junij 12, 2015. Popravil Nearrain
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se