pjotr Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 ...zanimiva debata... Moj kolega je pravkar zamenjal zzr 1400 za multistrado 1200 (2012 13000 km) in je ne more prehvalit... sploh kar se lahkotnosti in pospeškov tiče, pa je imel na zzrju ramair pa leovinčije itd, skratka motorj bil za vozit top. ampak baje je MS res razred zase... Verjetno jo bom kmalu tud jaz mal probal, bom pa vsekakor napisal tu gor tudi njegove izkušnje in mnenje... ...si ga pa Kmet s temle napisanim malo prestrašil... njemu so sicer na servisu zagotovili da menjava jermenov pri 24000 ne bo več kot 400 €, je pa res tudi to astronomska cena, ampak fantje, gre za exotičen motor in takšno je tudi vzdrževanje... Morda še vprašanje za Kmeta: skoraj ne poznam motorista ki bi GSsa zamenjal za nekaj drugega... ponavadi vsi na njem ostanejo... kaj hudiča si študiral? A za kakšno probno vožnjo se ni dalo pred nakupom zmenit?... In končno obstajajo še tri dobre alternative: Tiger 1200, yamaha XTZ, ter Honda CT? Probaj še to, al si jih najbrž že? Sam ostajam zaenkrat še na svoji težki drekpumpi... razlog? ...udoben je... in predvsem počasen, sploh v ovinkih... se predobro poznam in vem da bi v kakšnem drugem segmentu spet postal prehiter... Nisem vozil ZZR-a, sem pa imel 3 leta GS 1200 (2009), in sem 2013 presedlal na KTM 1190 Adventure. Se mi kar smeji, sedaj bolj uživam. Glede multistrade pa; ko smo se predlani skupaj z novinarji z Motopuls-a dva dni preganjali po jadranki in primerjali 7 različnih motorjev enakega razreda, sem imel priložnost peljati tudi Multistrado. Agregat je dober, brutalen in odziven, zadnja zavora je... kot da je ni, motocikel je okreten in lahkoten. Me je pa zmotila lega v zavojih. V hitrih zavojih jo je bilo treba dol tiščat, v počasnih pa je padala v zavoj. To mi je bilo res malo čudno. Ne spomnim se znamke gum, ampak vem da so bile še čisto dobre. Sicer pa je bil najbolj fun-bike. Kmet2, builder in gsxf750 3
Cartman Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Pospešek pri 60 do 80 iz ovinka, v peti ali šesti prestavi, ima Ducati sigurno boljši. pa gre tako počasi v taki prestavi? po mojem spominu so ducatiji precej bol nadležni za počas pelat kot VTR, pa tud honda....je pr 60 občutno raje v tretji kot v peti.
sayo Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Recimo da imamo večje zahteve kot jih ponuja Versys Jaz nisem Greg Tracy sem pa šel danes gledat Trejserčka Ko Krpan na svoji kobilci, poglej zadnji del ADV Kmet2 1
igorkr Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Ko Krpan na svoji kobilci, poglej zadnji del ADV ... se Krpan je na koncu, navkljub celotni avstrijski cesarski konjenici, le na svoji kobilici premagal Brdavsa. Nauk zgodbe ... Lahko zgleda kot Krpan na kobilici, samo ne pozabit, da ta kobilica je Yamaha :naughty: . Ferrarist, skalar36, Kmet2 in 1 other 4
poggy Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Kak se mo smeji ob misli, da me servis za XT1200Z pride pri pooblascencu 90€ (mali) in cca 170€ veliki sayo in igorkr 2
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Če ni več v garanaciji pa tudi če še je, se lahko vozi kamorkoli, samo da je moto mehanik. Pooblaščeni je samo nateg. Knjigo pa itak vsak lahko štempla. Ko kupujemo avtomobil, morda tudi pomislimo, koliko bo stalo njegovo vzdrževanje, najbrž pa vsakogar vsaj malo preseneti že račun, ki ga je treba plačati po vsakem rednem servisu, da o nepredvidenem reševanju težav v vmesnem času sploh ne govorimo. Zato ni čudno, da vse več lastnikov išče cenejše alternative, pri čemer jim nad glavo stalno visi strah, da bodo zato izgubili garancijo. V času, ko se garancijske dobe podaljšujejo tudi do 7 let, je ta strah na prvi pogled še kako upravičen. Pa je res? Garancija je v zadnjih letih postala eden od glavnih poudarkov oglaševalskih sporočil, kar niti ne preseneča. S podaljševanjem garancije očitno želijo prodajalci obdržati kupce v svojih servisnih delavnicah dlje časa. Skrbno preberite drobni tisk Ob hitrem pregledu slovenskega avtomobilskega trga so na ZPS ugotovili, da le redki zastopniki ponujajo »zgolj« osnovno garancijo, ki je v večini primerov 2-letna, pri nekaterih znamkah tudi 3-, 5- ali celo 7-letna, a v teh primerih je trajanje garancije pogosto vezano na število prevoženih kilometrov. Veliko drobnega tiska in zvezdic so na ZPS našli tudi med pogoji za tako imenovano podaljšano jamstvo, ki ga trgovci radi ponujajo, a ker ne sodi v obvezno ponudbo trgovcev, posameznih jamstev ni mogoče uvrstiti pod skupni imenovalec, saj se razlikujejo že po tem, ali je treba zanje doplačati ali ne. »Če je treba jamstvo doplačati, potrošnikom polagamo na srce, da dobro preberejo pogoje, saj zelo verjetno takšno jamstvo ne velja za vse sklope, ki so sicer del splošne garancije. Prav tako se lahko zgodi, da je v pogojih zapisana kakšna dodatna zahteva recimo, da morajo avtomobil servisirati na povsem določenem servisu,« opozarja Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije in dodaja: »Velike razlike so tudi pri trajanju jamstva. Še najmanjši problem so leta, saj bodo potrošniki pri marsikaterem trgovcu prej dosegli največje število prevoženih kilometrov, pri katerih jamstvo še velja.« Merilo pri izbiri nepooblaščenega serviserja, naj bo certifikat Ne glede na to, za kaj se potrošnik odločil, se mu zagotovo zdi, da avtomobila v času garancije ne sme voziti na popravilo ali redni servis k nepooblaščenemu serviserju. »To ni čisto res! Podaljševanje garancije in dodatna jamstva seveda niso slovenska posebnost, avtomobilske tovarne želijo na ta način dodatno zapolnjevati svoje servisne zmogljivosti tudi drugje po Evropi. Ker bi to lahko pomenilo zaprtje samostojnih servisnih delavnic, kar bi povzročilo zmanjšanje konkurence, je Evropska komisija sprejela tako imenovano uredbo o skupinskih izjemah. V njej je natančno določeno (sicer v precejšnji pravni latovščini), v katerih primerih lahko tudi nepooblaščeni serviserji posegajo v vozila, za katere še vedno velja garancijska doba, ne da bi to povzročilo izgubo garancije,« je izpostavil Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije in dodal: »Torej ne vsaka garažna delavnica, prava izbira je omejena na tiste ponudnike, ki imajo ustrezno potrdilo, da se na posel spoznajo. Pred izbiro alternative je zato nujno preveriti, ali takšen certifikat vaš serviser dejansko ima.« V vozilo ali nanj prav tako ni mogoče nameščati katerekoli opreme in rezervnih delov; sem sodijo tudi tekočine, ki jih je treba zamenjati ob rednih servisih. »Tudi tu morajo biti potrošniki pozorni na certifikate, ki zagotavljajo, da je posamezen rezervni del enakovreden originalnemu. Takšen certifikat vam bo z veseljem pokazal vsak odgovorni serviser, dokazuje pa, da je bil del izdelan tako, kot bi nosil oznako avtomobilske tovarne, a ga prodajajo pod drugo blagovno znamko (večinoma je to znamka izdelovalca) zunaj uradne servisne mreže. Seveda po nižji ceni,« opozarja Boštjan Okorn na skrbnost pri izbiri rezervnih delov, ki bi jih za svoj avtomobil želeli izbrati po nižji ceni. Po servisu vam pripada podrobno razčlenjen račun Zelo pomemben dokument je tudi ustrezno in podrobno razčlenjen račun, ki ga izda servisna delavnica po opravljenem posegu. Na njem mora biti poleg cene natančno opisan material, navedeni pa morajo biti tudi normativi, saj je le tako mogoče dokazovati, da je bil avtomobil servisiran v skladu z navodili in standardi avtomobilske tovarne. Raziskava ZPS je pokazala, da so prihranki pri rednih servisih lahko tudi več kot 50-odstotni, pri tem pa niso upoštevali morebitnih akcijskih ponudb uradnih serviserjev, ki se seveda še kako zavedajo konkurence in vzdrževanje vozila vsaj v času trajanja garancije ponudijo tudi kot ugodnost ob nakupu avtomobila. Poudariti velja, da uredba o skupinskih izjemah ureja zgolj popravila in servisne posege, za katere ne velja garancija. Najbolj pogosto so to redni intervalni servisni pregledi ali pa popravila avtomobila po nesreči. Povsem jasno je, da se mora lastnik avtomobila glede servisnih intervalov ravnati skladno z navodilom prodajalca, saj se garancija le tako ne prekine. Pri ZPS opozarjajo, da so nekatere avtomobilske tovarne zelo občutljive in lahko se zgodi, da garancija ne bo več veljala že, ko boste servisni interval zamudili zgolj za nekaj kilometrov ali dni. Prav tako je povsem logično, da se za vsa garancijska popravila vedno odpravite k pooblaščenem serviserju. Vir: www.zps.si sayo 1
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Ko ga prodajaš nekaj pomeni, da je v knjižici žig uradnega serviserja.
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Ko ga prodajaš nekaj pomeni, da je v knjižici žig uradnega serviserja. To bo ja
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Da ko sem prodajal ni imelo nobenega vpliva. Ker uradni serviser za ktm je ravno tako dober za kawasakija...
Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Bo VTR SP1 dovolj dobra za primerjavo? Mi lahko tako plastično razložiš kot sem jaz tebi zakaj ima štirivaljnik in dvovaljnik isto obrabo pnevmatik!? Ampak vse to si že pred nakupom vedel... Ja če bi poslušali izkušnje kot jih imaš ti z bmfi pol jih ne bi noben kupil ,zadevo moram sprobat sam da podam mnenje,virtualni testi ,ki jih delaš ti mi ne sedejo Kmet2: Tudi meni se zdi, da je ta tracer rahlo premajhen zate. No, to je moje osebno mnenje, da ne bo kakšnih napadov :grrr Glede na to kar kupuješ, sta verjetno nekak primerna Versys 1000 ali pa BMW XR. Je pa res, da je bmw precej drag, pa ni še izbire za rabljenega. A to kupuješ nov motor? Drugače pa je multistrada kar se tice videza, je meni osebno zelo lep motor, je pa res, da meni dvovaljniki ne sedejo, preveč tresenja, nemirna ogledala, težko voziš zelo počasi, ko spustiš gas preveč zavira motor. Aja, me pa še neki zanima če lahko poveš, kakšna se ti zdi vožnja z kawasakijem Z1000SX v primerjavi z multistrado, vem da je položaj bolj športen na sx-u, pač nasplošno kakšna se ti zdi mašina, navor, podajanje moči.. v primerjavi z multistrado ? Pač predvidevam, da si že vozil sx-a, ker ga ima DAMI34 Lp Zelo kultiviran stroj,tipično Japonsko sterilen,všeč mi je da se lahko peljem v 6 prestavi 50km na uro ,obrnem ročico in motor brez protestiranja vleče,zelo lepo gre v ovinke. Podajanje moči pa je tako različno da težko komentiram,skratka MTA se Mustang ki ga moraš krotit,SX je pa isto Mustang samo ukročen Veliko rajši bi imel mašino od SX na MTS! Ni pa SX za mene ,mi ne sede sport turing položaj. Prodaj pa si vzami novega Tigra sport iz Italije, pa še nekaj ti bo ostalo. :naughty: Je pa res, da ga v Sloveniji ne boš mogel nikoli več prodat... :grim Mislim da se motiš,zakaj ga ne bi prodal,ker sem ga skritiziral motor je brezhiben in vestno vzdrževan ,enostavno pa nisem zadovoljen z njim,Ofc misli drugače in da men ne sede sploh ni važno,takšen motor bo kupil za ugodno ceno tisti ki si ga želi. Isto je pri poroki... eni celo življenje iščejo, no sedaj so k sreči zakon spremenili, je več izbire. Moj motor je KTM 1190 ADV ...zelo zadovoljen! ...zanimiva debata... Moj kolega je pravkar zamenjal zzr 1400 za multistrado 1200 (2012 13000 km) in je ne more prehvalit... sploh kar se lahkotnosti in pospeškov tiče, pa je imel na zzrju ramair pa leovinčije itd, skratka motorj bil za vozit top. ampak baje je MS res razred zase... Verjetno jo bom kmalu tud jaz mal probal, bom pa vsekakor napisal tu gor tudi njegove izkušnje in mnenje... ...si ga pa Kmet s temle napisanim malo prestrašil... njemu so sicer na servisu zagotovili da menjava jermenov pri 24000 ne bo več kot 400 €, je pa res tudi to astronomska cena, ampak fantje, gre za exotičen motor in takšno je tudi vzdrževanje... Morda še vprašanje za Kmeta: skoraj ne poznam motorista ki bi GSsa zamenjal za nekaj drugega... ponavadi vsi na njem ostanejo... kaj hudiča si študiral? A za kakšno probno vožnjo se ni dalo pred nakupom zmenit?... In končno obstajajo še tri dobre alternative: Tiger 1200, yamaha XTZ, ter Honda CT? Probaj še to, al si jih najbrž že? Sam ostajam zaenkrat še na svoji težki drekpumpi... razlog? ...udoben je... in predvsem počasen, sploh v ovinkih... se predobro poznam in vem da bi v kakšnem drugem segmentu spet postal prehiter... GS bi moral imeti agregat od KTM in bi bil popoln :grim MTS sem si pač želel,odprla se je dobra možnost in sem jo vzel. Ni mi žal,izkušnja več Na GS-a pa vrjetno več ne bom šel,kljub njegovim res dobrim karakteristikam! builder, DAMI34 in igorkr 3
Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Res da imam makaronarje rad ampak dab se MTS lahko kosala z ZZR1400 v pospeških je smešno. Verjetno ma kolega le tak občutek glede MTS... Pospešek pri ZZR-ju je razred zase. Kmet prodajaš edino znamko k te ni v maline poslala, neb raj še 1x premislil? Ne sem že Da ko sem prodajal ni imelo nobenega vpliva. Ker uradni serviser za ktm je ravno tako dober za kawasakija... Eh te plužne k ti vozš sploh ne rabiš servisa,ko prideš do servisa kupiš nov pralni prašek pa maš spet nov motor :evilgrin: builder 1
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Mi lahko tako plastično razložiš kot sem jaz tebi zakaj ima štirivaljnik in dvovaljnik isto obrabo pnevmatik!? Torej, kateri motor po AC pri 130 bolj troši gume, dvo ali štirivaljni?
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Pri tebi se vedno bolj kaže, da ni problem v motorjih, ki si jih vozil...
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 (popravljeno) Da ko sem prodajal ni imelo nobenega vpliva. Ker uradni serviser za ktm je ravno tako dober za kawasakija... Govoriš o nizkocenovnikih, ki jih kupujejo začetniki, ne o Ducatiju, katerega kupi ljubitelj te znamke ali ljubitelj prestiža. Popravljeno April 4, 2015. Popravil motolover
Spasky Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Pospešek pri 60 do 80 iz ovinka, v peti ali šesti prestavi, ima Ducati sigurno boljši. Močno dvomim, sprobam in ti povem. Bo prej, da bo Ducati pr 60km/h v šesti crknu...sej gre ampak zakaj?! Govorim o praktični vožnji in Duče ma rajši višje obrate. ZZR ma lohk skuz v tretji, več ne rabi. Daleč od tega, da bi mi bil všeč ampak leti pa k sneta sekira.
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Pri tebi se vedno bolj kaže, da ni problem v motorjih, ki si jih vozil... Jaz jih vozim, ti sanjaš..
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Govoriš o nizkocenovnikih, ki jih kupujejo začetniki, ne o Ducatiju, katerega kupi ljubitelj te znamke ali ljubitelj prestiža. Ljubitelj prestiža kupi novega, zadnji model, ker bi se požrl, če bi moral sedeti na že rabljenem zicu. Nekateri že v začetku pravilno kupimo, je pa tak, da jaz bi se ravno tako vozil tudi s kakšnim suzukijem MTS, tigrom, tudi z gsko ker če se normalno voziš, vsi so delani za normalno vožnjo, se boš tudi lahko normalno vozil.
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Močno dvomim, sprobam in ti povem. Bo prej, da bo Ducati pr 60km/h v šesti crknu...sej gre ampak zakaj?! Govorim o praktični vožnji in Duče ma rajši višje obrate. ZZR ma lohk skuz v tretji, več ne rabi. Daleč od tega, da bi mi bil všeč ampak leti pa k sneta sekira. Niso vsi Ducatiji enaki. MTS je malo bolj živahna od tvojega. Sem res peljal samo enega Duca in se mi je zdel za Jadranko kar primeren, bolj kot kak velik in težek motor tipa Haya ali ZZR. Te so bolj za naganjanje po hitrih cestah z zelo dolgimi ovinki.
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Ljubitelj prestiža kupi novega, zadnji model, ker bi se požrl, če bi moral sedeti na že rabljenem zicu. Nekateri že v začetku pravilno kupimo, je pa tak, da jaz bi se ravno tako vozil tudi s kakšnim suzukijem MTS, tigrom, tudi z gsko ker če se normalno voziš, vsi so delani za normalno vožnjo, se boš tudi lahko normalno vozil. Ni nujno, da ima ljubitelj denar za novega. Zagotovo pa raje da več za rabljenega, ki si ga želi, kot za novega, ki mu ni všeč. Kmet2 1
builder Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 da se nebosta kregala, dvovaljnik ima večji navor v nižjih vrtlajjih od 4 valjnika, sledi, da pri 3k vrtljajih Ducati potegne bolj kot 4 valjni Kawasaki, tu ne štejem H2, ker ima pomoč puhala :grim , tudi Ducati se ne vrti na 15k kot Kavasaki, 8k je dovolj :grim
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 da se nebosta kregala, dvovaljnik ima večji navor v nižjih vrtlajjih od 4 valjnika, sledi, da pri 3k vrtljajih Ducati potegne bolj kot 4 valjni Kawasaki, tu ne štejem H2, ker ima pomoč puhala :grim , tudi Ducati se ne vrti na 15k kot Kavasaki, 8k je dovolj :grim Končno nekdo, ki je povedal, tako kot je. builder in igorkr 2
builder Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Končno nekdo, ki je povedal, tako kot je. saj temu služi forum
Spasky Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 da se nebosta kregala, dvovaljnik ima večji navor v nižjih vrtlajjih od 4 valjnika, sledi, da pri 3k vrtljajih Ducati potegne bolj kot 4 valjni Kawasaki, tu ne štejem H2, ker ima pomoč puhala :grim , tudi Ducati se ne vrti na 15k kot Kavasaki, 8k je dovolj :grim sej se ne kregava, itak sta motorja čisto po vsem različna. Glede jadranke in kako se ZZR pelje tam se pa lahko zmenimo konec meseca. Aja Ducati je pa itak najboljši, letos bomo še prvaki. :grim builder 1
motolover Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 sej se ne kregava, itak sta motorja čisto po vsem različna. Glede jadranke in kako se ZZR pelje tam se pa lahko zmenimo konec meseca. Iz objave sklepam, da ga boš posodil Kmetu, da bo lahko primerjal. Ostali nimamo MTS in ne moremo narediti primerjave...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se