dlicen Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Mislim da se motiš,zakaj ga ne bi prodal,ker sem ga skritiziral motor je brezhiben in vestno vzdrževan ,enostavno pa nisem zadovoljen z njim,Ofc misli drugače in da men ne sede sploh ni važno,takšen motor bo kupil za ugodno ceno tisti ki si ga želi. Hehe, ne, mislil sem, da Tigra sport v Sloveniji ne bi mogel več prodat. Joke. Kmet2 1
bstulic Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Prave besede (Jamie Robinson) za brand, kot je Ducati in motor, kot je MTS https://youtu.be/mqEXVPEjSEw Spasky 1
jany Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Že to je prednost da za rabljeno multistrado dobiš novo yamaho. :-D Kmet2 in shibby 2
Kmet2 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Močno dvomim, sprobam in ti povem. Bo prej, da bo Ducati pr 60km/h v šesti crknu...sej gre ampak zakaj?! Govorim o praktični vožnji in Duče ma rajši višje obrate. ZZR ma lohk skuz v tretji, več ne rabi. Daleč od tega, da bi mi bil všeč ampak leti pa k sneta sekira. Ducati v šesti prestavi 60kmh lahko samo sanjaš :grim 3 prestava je za to hitrost pa še ta na meji ,6 prestava je preveč že za 90kmh pri MTS,tam 120kmh od tukaj je šele uporabna 6 prestava..... da se nebosta kregala, dvovaljnik ima večji navor v nižjih vrtlajjih od 4 valjnika, sledi, da pri 3k vrtljajih Ducati potegne bolj kot 4 valjni Kawasaki, tu ne štejem H2, ker ima pomoč puhala :grim , tudi Ducati se ne vrti na 15k kot Kavasaki, 8k je dovolj :grim Dvovaljniki kot so MTS in KTM so v nizkih obratih praktično neuporabni KTM kot MTS potrebujeta najmanj 3500rmph da teče agregat za silo šele od 4500 naprej se začne dogajat ,čisto nasprotje jim je BMW kjer imaš v celotnem delovanju agregata zvezno podajanja moči brez lukenj,pri npr.F800GS je zelo uporaben navor v nizkih obratih ! builder, gsxf750, DAMI34 in 2 others 5
Snečer Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 zato ti pa tak pije, ne verjamem da v 6. pri 60 ne kruza normalno, z občutkom v zapestju, ne rečem pa, da ne scuka če obrneš
Kmet2 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 zato ti pa tak pije, ne verjamem da v 6. pri 60 ne kruza normalno, z občutkom v zapestju, ne rečem pa, da ne scuka če obrneš Ne da se oziroma da pa se mi smili agregat,saj grdo tolče in se čuti da mu ne paše,če me raszumeš in ja ko pa odpreš gas pa ne veš al bo crknu al bo kot praviš scukal......nisem še probal a sem prepričan da je stvar nevozna v 6 prestavi 60kmh ,srce me boli že pri 90kmh v šesti prestavi in ja ravno zaradi takih napak oziroma delovanja agregata toliko pije! builder, DAMI34, Spasky in 1 other 4
Snečer Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) to pa res čudno, da pri taki kubaturi ni več prožnosti kolega je isto pravil za aprlio mille, da je zaradi tega prenevarna v ovinkih in je menjal za 4valjni ss Popravljeno April 5, 2015. Popravil Snecer
Kmet2 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 to pa res čudno, da pri taki kubaturi ni več prožnosti Ja takle mamo,ti bom na Korziki dal krog pa boš sam vidu da je tak k pravim :grim
Spasky Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Ducati v šesti prestavi 60kmh lahko samo sanjaš :grim 3 prestava je za to hitrost pa še ta na meji ,6 prestava je preveč že za 90kmh pri MTS,tam 120kmh od tukaj je šele uporabna 6 prestava..... Dvovaljniki kot so MTS in KTM so v nizkih obratih praktično neuporabni KTM kot MTS potrebujeta najmanj 3500rmph da teče agregat za silo šele od 4500 naprej se začne dogajat ,čisto nasprotje jim je BMW kjer imaš v celotnem delovanju agregata zvezno podajanja moči brez lukenj,pri npr.F800GS je zelo uporaben navor v nizkih obratih Dej motolaverju za peljat, da mu bo bolj jasno. 6. brzina je za tm od 220km/h naprej... :grim igorkr, builder in Kmet2 3
HyperJack Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Ne da se oziroma da pa se mi smili agregat,saj grdo tolče in se čuti da mu ne paše,če me raszumeš in ja ko pa odpreš gas pa ne veš al bo crknu al bo kot praviš scukal......nisem še probal a sem prepričan da je stvar nevozna v 6 prestavi 60kmh ,srce me boli že pri 90kmh v šesti prestavi in ja ravno zaradi takih napak oziroma delovanja agregata toliko pije! Euro normative in varčevanje z bencinom. Je treba dat aftermarket izpuh, katalizator stran, power commander in emulator za sondo. Potem bo pa lepše laufala Strada...=) gsxf750 1
builder Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) Ducati v šesti prestavi 60kmh lahko samo sanjaš :grim 3 prestava je za to hitrost pa še ta na meji ,6 prestava je preveč že za 90kmh pri MTS,tam 120kmh od tukaj je šele uporabna 6 prestava..... Dvovaljniki kot so MTS in KTM so v nizkih obratih praktično neuporabni KTM kot MTS potrebujeta najmanj 3500rmph da teče agregat za silo šele od 4500 naprej se začne dogajat ,čisto nasprotje jim je BMW kjer imaš v celotnem delovanju agregata zvezno podajanja moči brez lukenj,pri npr.F800GS je zelo uporaben navor v nizkih obratih ! 4 valjnik je neuporaben pod 10, malo karikiram, a ne pretirano se strinjam s tvojo navedbo, le dodal bi :grim , navor dela v obeh smereh, pri dodajanju gasa in pojemek pri spuščanju, 2 valja ali 4, kot dva svetova, Bmw z 2 dvemi cilindri je pa kompromis med obema :grim , zato je tudi všeč večji množici ljudi Popravljeno April 5, 2015. Popravil builder Kmet2 1
bstulic Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Tudi Cal in Valentino sta ugotovila, da je Ducati malček preveč brutalen, pa da trese in papca gume ... Casey je pa z njim sam zmagoval ....
renyy Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) Builder: Karikirano ali ne,si malo oz kar dosti pretiraval, da 4 valjniki niso uporabni pod 10 :grim . Uporabni so od 3 do 10, 12k, , pustimo sedaj superšportnike, ki se vrtijo na 15k.. Nakateri današnji sodobni 4 valjniki so že tako izpopolnjeni in uporabni , da se je že večkrat pisalo v raznih testih, da ko so testirali kakšen 4 valjnik, so zapisali "pozabite na tresajoče 2 valjnike". In sam se strinjam s tem. In bi se kr strinjal kar je napisal Kmet2, kar se tiče neuporabnosti v nižjih vrtljajih. Sam sem vozil ene par teh 1000+ ccm motorjev, kot so KTM superduke, RC8, Aprilia tuono... pa lahka mirne volje povem, da res imajo nek svoj čar, drugačnost, vibracije, drugačen zvok... , ampak meni ne sedejo. Imajo ozko območje uporabe. Niso uporabni tako kot so 4 valjniki in sedanji 3 valjniki. Vse preveč trese, pod 30 km/h je že težko vozit, ker imaš občutek da bo vsak čas ugasnil, da bo vsak čas nekaj utrgalo ven iz mašine :grrr , če se v 6. prestavi pelješ kakšnih 60 km/h in daš gas, se kr neki upira in trese nenormalno, da o zvoku ketne sploh ne govorim, imaš občutek da jo bo raztrgalo. tega pri 4 valjnikih ni. Vse je tekoče , nič manj močno, prej bi rekel vse bolj uporabno. Mogoče malo hecna primerjava pa vseeno, motorja nekako vseeno spadata v podobni segment. (street, naked), primerjava pa je 2 vs 3 valji. Recimo vožnja z yamaho MT-09 je meni bila veliko bolj všeč, kot z superduke 990, pa čeprav ima superduke več navora,več ccm, pa tega na cesti ni izkoriščenega, ker se moraš skoz ukvarjat z tem cukanjem in pazit,da ga nimaš v prenizki prestavi. No, tudi MT-09 ni brez tresljajev, saj je vendar še vseeno 3 valjnik, ampak vse bolj uporabno. In ja, KTM ima ~ 12Nm več navora od yamahe in ~ 150ccm več, pa ni zaradi tega nič bolj uporaben v nizkih vrtljajih, ampak obratno. Lp Popravljeno April 5, 2015. Popravil renyy gsxf750, Fazer03 in igorkr 3
DAMI34 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Res da imam makaronarje rad ampak dab se MTS lahko kosala z ZZR1400 v pospeških je smešno. Verjetno ma kolega le tak občutek glede MTS... Pospešek pri ZZR-ju je razred zase. Kmet prodajaš edino znamko k te ni v maline poslala, neb raj še 1x premislil? MTSja naščije tut SX-preverjeno Spasky, builder in Kmet2 3
jany Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) Sej je splošno znano da multistrada ne mara počasne vožnje v visoki prestavi to so popravili komaj z tanovo 2015 ki variabilno nastavljive odmične. Nekaj so že prej popravli ko so dodali 2. svečki vendar so bile obe na isto tuljavo vezani, tanova 2015 ima variabilne odmične, dve svečki vsaka svojo tuljavo in so to zadevo baje precej popravli. Popravljeno April 5, 2015. Popravil jany
ferek Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Dejavnikov tresenja in cukanja je verjetno še veliko.. je pa res tudi na mojem vulcanu.. z originalnimi auspuhi in filtrom je bila 6 prestava pod 85 kmh neuporabna... S kobro in kn filtrom pa je zdaj brez problema tudi pri 65 v 6. odpreti gas... Okej, ampak pri 75 konjih cukanja in brutalnosti itak ni.. niti nekega tresenja, k čemur verjetno pripomore tudi pogonski jermen....
Popularna objava Borutt Objavljeno April 5, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno April 5, 2015 Se mi zdi, da primerjate različno valjne motorje, kot, da bi imeli čisto enako drobovje. Napaka. Nimajo vsi enako drobovje. In tukaj se skriva marsikatera razlika. Poleg tega je elektronika drugačna in vbrizg goriva tudi. Pa ne pozabiti na menjalnik in končni prenos. Vse to prinese razlike, kjer se primerjava zazdi smešna. V glavnem velja, da je eno valjni motor vibrator in, da je več valjni zaradi svoje zasnove bolj uglajen in manj tresoč. Sedaj pa primerjava; Honda Deauville 700 in Suzuki V-Strom 650 sta zelo podobna po tehničnih podatkih. Pustimo razliko ene prestave. Ampak Honda trese in sploh ni uglajena, kot je Suzuki, kateri je tudi v najnižjih vrtljajih prožen. Pa sta enaka po zasnovi. In se pokažejo razlike zaradi drobovja in še marsičesa. Pa sedaj BMW R1150RT in Yamaha FJR1300. Vsi veste, kakšni so tehnični podatki. Pa vendar dvo valjnik trese na nizkih vrtljajih, štiri valjnik pa se sploh ne upira pri zelo nizkih vrtljajih v najvišji prestavi. Uglajenost je pa itak na strani Japonca. Ni vse v zasnovi motorja, ampak je tudi drobovje z menjalnikom tisto, katero daje motorju značaj. In seveda napajanje z gorivom. Ni rečeno, da bo manj valjni motor, kateri je nabit z navorom, bolje vlekel z nizkih vrtljajev, kot več valjni motor, kateri ima na papirju manj navora. Manj valjni motor je nabit z navorom v ožjem območju in zato daje občutek večje moči. Vendar je spodaj in zgoraj bolj šibak. Enako kot turbo dizel. Na koncu lahko rečemo, da je primerjava različno valjnih motorjev podobna primerjavi med dizel motorjem in bencinskim motorjem. hajamoto, jany, gsxf750 in 9 others 12
Kmet2 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 MTSja naščije tut SX-preverjeno ja po ravnem so vsi heroji hahaha DAMI34 in builder 2
ofc Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) Js dam prestavo nizje, ce je treba, pa nc vec ne ruka;) 50 po mestu v 5.z mts je cist ok.. Je pa tko kot pri avtu... lahko imas golfa ki je brez napake, lahko imas pa alfo pa uzivas v voznji Popravljeno April 5, 2015. Popravil ofc bstulic, Spasky in builder 3
Spasky Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 MTSja naščije tut SX-preverjeno Ja, pri porabi. :grim Kmet ti ni hotel pokvarit veselja k maš nov motor. Kmet2 in builder 2
Kmet2 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Ja, pri porabi. :grim Kmet ti ni hotel pokvarit veselja k maš nov motor. nisem želel bit tok direkten hahaha builder 1
builder Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 predam se, pojma nimam :surrender: , pa čeprav mam take motorje doma :grim :grim Nearrain in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 ja po ravnem so vsi heroji hahaha sj ni blo govora, kdo ma več jajc, ampak keri agregat boljš potegne. Ja, pri porabi. :grim Kmet ti ni hotel pokvarit veselja k maš nov motor. Ja, že ta drugič mi ni hotu pokvart veselja, hwala Kmet Kmet2 1
gsxf750 Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Očitno je vse v zasnovi, kot je že Borutt zapisal. Vozim že par let R1 99 in Suzuki RF900R 95. Oba 4 valjnika a dokaj različnega karakterja. Ko so dali na trg Suzukija, to je bilo v času stare Honde Fireblade, niso ciljali na prevlado v SS segmentu, ampak so naredili motor tipa GT (GRAND TURISMO), relativno mali uplinjači (36mm proti ostalim SS večina 40), drugačni koti odpiranja odmičnih gredi, le 5 dolgih prestav v menjalniku, je doprineslo k temu, da mirno brez "jamranja" pospešuje že od 2000-2500 o/min. 80% navora ima že pri 4500o/min (slično Banditu ki pa ima 1200 oz 1250 ccm). Vleče enakomerno tja do 10.000 o/min. Je 900tak s 125KM sam je pa proti R1 kar občutno manj živahen. Z R1-ko pa so neredili brutalen motor, ker so hoteli premagati ostale konkurente. Fajn za na odprto. V Dolomitskih ridah sem pa bentil pod čelado, ker nisem mogel pred RTja 1100 ali 1150 in TDM900 (dva na motorju), ki nista znala skozi ovinke. Iz ovinka in pod 4800o/min se na enki ne zgodi nič, le zajamra (race Akrapovič in brez EXUP pripornega ventila spodaj ni navora), ko pa se je uspela zavrtet, je bla pa že nova rida. Nisem pa hotel voziti s prvo. Na Jadranki (Karlobag Paklenica) sem komajda uspel prehitet ta staro Tuono (2 valjnik). Iz ovinka ven se je samo oddaljevala, ravnice so bile pa prekratke, da bi se 1nka uspela zvrtet in bi šlo mimo. Trivaljnik ima pa zopet svoj čar. Imel priliko probat ta malega Tiger-a 800, ne XC, ter Daytono 675R. builder 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se