SANJIN-MIXON Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Evo moje stvarce ki čaka Mutika 1
rdeci_vragec Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Google Maps D. Hvala danci za tole povezavo, tudi meni bo prislo prav! 1x lani sem že bil v Novem Marofu (mestu) , turistično sicer, pa sem iskal tole dirkalisce in ni blo ne duha ne sluha o njem, nobene table nisem vidu...Tudi gps ti ne pomaga, če ne poznas lokacije cilja :unsure: Ob priliki pridem tudi jaz par krogov odpeljat, da poizkusim v praksi kolko se obnese teorija iz knjige
bagio Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Pa je mimo še en prekrasen dan,pa z dobro družbo spoznal novega motosvetovca sax46. Odpeljala kar nekaj krogov,tko da enkratno. Upam da kmalu spet suzuki in SANJIN-MIXON 2
SANJIN-MIXON Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Pa je mimo še en prekrasen dan,pa z dobro družbo spoznal novega motosvetovca sax46. Odpeljala kar nekaj krogov,tko da enkratno. Upam da kmalu spet BRAVO
bagio Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 BRAVO Sem napisal včeraj,da je še eno mesto na prikolici prosto,pa nisi reagiral?
Popularna objava svobodnaptica01 Objavljeno Marec 29, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Če bi bil padec posledica piste (nevarnega odseka, luknje, umazanije.. bi to voznik vsekakor sporočil ostalim soudeležencem in verjetno tudi forumašem - v to sem prepričan.. Ampak ponavadi je padec posledica pretiravanja, preseganje zmožnosti, straha in posledičnih napak, neustreznih gum in temperatur... za kar je v glavnem kriv voznik sam.. tu se ne da kaj dosti povedat oz ostalim svetovat.. kje je meja spoznaš komaj takrat ko jo prestopiš Se popolnoma strinjam. Tud moje radiranje je bila posledica izključno moje napake. Ker mi še ni uspelo določit neke ovirne točke, kje in kako bom začela in kje končala ovinek, grem na "približno" in rezultat je vsakič drugačna linija, drugačna hitrosti in ves čas približno isti občutek koliko hitro grem, čeprav dejansko hitrost precej variira. Tako se mi je tisti sešn zdelo, da se peljem ves čas približno konstantno hitro, pa je štoparica pokazala, da je šel zadnje 3 kroge pred padcem čas dol za cca 1s na krog, kar je absoutno preveč naenkrat, jaz sem se pa ravno začela počutit dobro, ovinki so se mi lepo tekoče poklapali in sem veselo vozila dalje, čeprav bi mi v glavi že morala utripati lučka, da je čas da ustavim konje ... Pa je bilo hitro vse na kupu: malo padca koncentracije, razmišljala sem kaj sem sfalila na prejšnem, zaradi prehitevanja čudno vzetem ovinku, premalo sem se pripravila na ovinek, posledično je bil večji nagib pri isto odprtem gasu in rezultat je bil hitro tu . Na srečo nič hudega in sem izkoristila dan še za kar nekaj krogov. Držo mi je pa le uspelo malo popravit Pa še malo za šalo, malo za res: jvalant, RVT, suzuki in 7 others 10
RVT Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Se popolnoma strinjam. Tud moje radiranje je bila posledica izključno moje napake. Ker mi še ni uspelo določit neke ovirne točke, kje in kako bom začela in kje končala ovinek, grem na "približno" in rezultat je vsakič drugačna linija, drugačna hitrosti in ves čas približno isti občutek koliko hitro grem, čeprav dejansko hitrost precej variira. Tako se mi je tisti sešn zdelo, da se peljem ves čas približno konstantno hitro, pa je štoparica pokazala, da je šel zadnje 3 kroge pred padcem čas dol za cca 1s na krog, kar je absoutno preveč naenkrat, jaz sem se pa ravno začela počutit dobro, ovinki so se mi lepo tekoče poklapali in sem veselo vozila dalje, čeprav bi mi v glavi že morala utripati lučka, da je čas da ustavim konje ... Pa je bilo hitro vse na kupu: malo padca koncentracije, razmišljala sem kaj sem sfalila na prejšnem, zaradi prehitevanja čudno vzetem ovinku, premalo sem se pripravila na ovinek, posledično je bil večji nagib pri isto odprtem gasu in rezultat je bil hitro tu . Na srečo nič hudega in sem izkoristila dan še za kar nekaj krogov. Držo mi je pa le uspelo malo popravit Pa še malo za šalo, malo za res: Lepo napisano in doživeto, in če se bo sam en od motosvetovcev enkrat spomnu tvojga posta in mu bo med to vnemo šinu v glavo kakšen tvoj stavek in bo za malo odnehal in prepreču padec boš s svojo izkušnjo kakšnemu naredila veliko uslugo pa še vedla ne boš cvetkamarjetka, AJ, hilton in 1 other 4
Popularna objava tomazinjo Objavljeno Marec 29, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Da še jaz pristavim piskrček : prva sezona,3tjič na Marofu. Nekako padu u ritem, lepo štrikau svojo linijo po pisti, vsak krog vse bolj in bolj pogumno, dokler se nisem začel približevat motoristu pred mano-na določenih delih (notranji del)sva bla približno enako hitra na določenem delu (ciljna ravnina pa vse do prvega ostrega levega ovinka) pa je bil občutno počasnejši in je vlekel"čudno"linijo. In tako se jaz njemu nekako približam, v vstopu v ciljno ravnino z mojim tempom ga fokusiram ga gledam in razmišljam kako ga stisnit in kot sem ga takole gledau sem podzavestno vozil po njegovi "čudni" liniji z mojo(precej večjo) brzino. Ko sem se zavedal kakšno neumnost počnem sem bil že na robu asfalta, potem pa je itak super panika naredila svoje: sem se zravnau, ko raketa po travi za nameček pa se še probal ustavit s prednjo-zdrs neizogiben. Kolekcija napak! Motor ko kosilnica zelen od trave, malo podrsan in potoučen, meni pa nič. RVT pohvale. Se mi zdi da če nekdo deli z drugimi še tako "bedast" padec, si bo mogoče kdo na podlagi tuje napake prišparau svoj "bedast" padec. In ne glede kakšen je vzrok. In če bo vsaj eden zaradi tega odpeljau motor in sebe v enem kosu domov, potem mislim da se svoje neprijetne izkušnje splača delit z drugimi. Lep pozdrav in obilo prijetnih km vam želim Mutika, suhi, malakai in 8 others 11
rdeci_vragec Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Držo mi je pa le uspelo malo popravit lepa slikca (kar se pa padca tiče, pravijo, da le najboljši smučarji padajo...najbrž podobno velja tudi pri dirkanju na stezi. Dokler ne probaš, ne veš. Jst bi tut rad probal, samo ne z mojim motorjem ) SANJIN-MIXON, suhi in gsx750f 3
jvalant Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 (popravljeno) Se nekaj utrinkov od zadnjic... Lepo vreme, krasna druzba, pista ter nova poznanstva... Je blo fajn, kaj ce clovek boljsega pocet na krasen nedeljski dan!? Popravljeno Marec 29, 2010. Popravil jvalant Mutika, rude, gsx750f in 4 others 7
rude Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 ... Drugo kar ne razumem je pa, kako so lahko nekateri tako zelo obremenjeni s stotinkami in milimetri. Pa kaj ste vsi profi dirkači al kaj? "rejserji" kot se sliši vedno. Al se gre mogoče na pisto kak krog narest, uživat, pa tut če si s tisočakom 5 sekund za šeststotakom..v čem je fora? Ali ni bolje vzet vse skupaj na izi in uživat? Je nujno dat vse od sebe? Zaradi pol sekunde? Ne vem no.. Ljudje smo si pač različni. Zame je obisk piste brez štoparice brez veze. Uživam samo takrat, ko lovim milimetre in desetinke. U izi se lahko peljem po cesti. ... In zato me je bilo tako zelo strah, preden sem se prvič sploh zapeljala po Marofu. Bala sem se hitrih, ki me bodo sicer vedno prehitevali, to mi je jasno ampak, kaj pa, če bodo nestrpni, zaletavi? Res se je nekajkrat to celo zgodilo (super moto), a sem se mirno peljala po svoji liniji naprej, upajoč, da tisti, ki me prehiteva za vsako ceno že vé, kaj počenja. ... Punčke morjo zmeri neki komplicirat. Ne vem zakaj se je potrebno obremenjevati z ostalimi na pisti. Nikjer ne piše, da se lahko vozijo po njej samo hitri. Greš in pelješ svojo linijo (brez nenadnih sprememb smeri), da jo hitrejši lahko "preberejo". Ker si v soboto tako vozila, zame nisi predstavljala "kamna" na pisti. ... Držo mi je pa le uspelo malo popravit Baje, da se Katrašnikovi Tini že mal hlače tresejo... pa meni tudi Se nekaj utrinkov od zadnjic... Lepo vreme, krasna druzba, pista ter nova poznanstva... Je blo fajn, kaj ce clovek boljsega pocet na krasen nedeljski dan!? Super slikce! Mutika, cvetkamarjetka, jvalant in 2 others 5
gsx750f Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Moji izkušnji kar se zdrsov tiče: 1. zadnja guma na koncu, pa bi bil rad še tazadn MArof v sezoni. Je bla namenoma obrnjena, ker je bilo na desni precej več "mesa" (4 Marofi). In je šlo kar v redu. Pa se je tempo začel dvigovat, vnema tudi in sem "mal" pozabu, da je sedaj na desni čist mal "mesa". In je v prvem desnem 180 zmanjkalo "mesa" in me je zadek prehitel. Podrsane plastike, ročka in malo kombinezon. Lepotna zadeva. 2. Vijak na karterju se je odloču popustit in dat olju prosto pot. Ker pa je karter tik pred zadnjo gumo, jo je olje seveda pošteno zalil. V začetku prvega naslednjega ovinka je seveda sledil neizbežen zdrs na notranjo stran. Sreča v nesreči, ovinek je bil desni kot pod 1. in ni nilo novih poškodb ampak le pojačanje že obstoječe. Bistveno pa je bilo to, če se je že moralo zgodit, da je bilo to na stezi in sva drsela sama in ničesar zadela. Sam še na asfaltu, motor pa na prvi travi. Seveda, na stezi v Marofu razen ob štartno ciljni ravnini, ko gume ščitijo kontejner in vstopajoče motoriste na stezo, ni ničesar v kar bi se lahko zadel. To je ravno bistvo steze proti cesti. Večina govori o dirkališčih, jest bi jim pa rekel steze na katerih se tudi dogajajo dirke. Pojm dirkališče potegne s seboj veliko hitrost, nevarnost in manj izkušene nehote odvrača od treningov na kontroliranem okolju, kot ga steza predstavlja nič ovir, izletne cone, ni nasproti vezečih, ... . Do sedaj nisem imel nobenih problemov z ostalimi udeleženci tudi "profiji" kot jih imenujejo. Vsi so lepo skolirani in ni nikakršnih nevarnih situacij ob prehitevanjih. Seveda, ker prosti treningi predstavljajo dejansko trening in ne dirko, kjer čas in rezultat štejeta in prihaja tudi do tesnih rivalstev. Vsem priporočam obisk stez za spoznavanje sebe, motorja in motoriranja. Mutika, RVT, SANJIN-MIXON in 3 others 6
biker77 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Ljudje smo si pač različni. Zame je obisk piste brez štoparice brez veze. Uživam samo takrat, ko lovim milimetre in desetinke. U izi se lahko peljem po cesti. že, sem pa prepričan da si še vedno pustiš nekaj lufta in ne greš v smrt... tudi meni je zoprno ko crkne laptimer.. cvetkamarjetka in Gregc 1 1
rude Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 (popravljeno) že, sem pa prepričan da si še vedno pustiš nekaj lufta in ne greš v smrt... tudi meni je zoprno ko crkne laptimer.. Meja med pogumnim/hitrim voznikom in bedakom je zelo tanka. Načeloma je res, da poskušam iskati mejo motorja in sebe z varne strani, vendar to še vedno ni garancija, da ne bi šel kdaj po tleh. Desetinke so včasih vseeno preveč mamljive in glava premalo razsodna. Zaradi tega sem se tudi odločil, da svojo motoristično zgodbo počasi (res počasi:D) zaključim. Popravljeno Marec 30, 2010. Popravil rude Mutika, cvetkamarjetka in SANJIN-MIXON 3
biker77 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Meja med pogumnim/hitrim voznikom in bedakom je zelo tanka. Načeloma je res, da poskušam iskati mejo motorja in sebe z varne strani, vendar to še vedno ni garancija, da ne bi šel kdaj po tleh. Desetinke so včasih vseeno preveč mamljive in glava premalo razsodna. Zaradi tega sem se tudi odločil, da svojo motoristično zgodbo počasi (res počasi:D) zaključim. ali pač spustiš tistih nekaj desetink in se bolj posvetiš čevapom tomazinjo, cvetkamarjetka, Gregc in 1 other 3 1
rude Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 ali pač spustiš tistih nekaj desetink in se bolj posvetiš čevapom Delam na tem... SANJIN-MIXON 1
hlebec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Bistveno pa je bilo to, če se je že moralo zgodit, da je bilo to na stezi in sva drsela sama in ničesar zadela. Sam še na asfaltu, motor pa na prvi travi. Seveda, na stezi v Marofu razen ob štartno ciljni ravnini, ko gume ščitijo kontejner in vstopajoče motoriste na stezo, ni ničesar v kar bi se lahko zadel. To je ravno bistvo steze proti cesti. No ja s tem se nebi ravno strinjal, namrec (pre)visoki robniki so vedno problem, jaz sem na marofu polomil sprednjo rocko bremze, ter zadnjo skupaj z nosilcem za tacko + tank, pa sem padel v "pocasnem" krogu ko sem ga ze nehal tiscat. udarec ob asvalt ni tak problem, vsa skoda se je zgodila ko je motor med drsenjem zadel v robnik, kjer je potrgalo alu strlece dele ter naredilo vdolbino v tank na grobniku npr je problem robnikov se tolk vecji zaradi visjih hitrosti kjer robnik deluje kot skakalnica in motor nardi se dve salte preden se ustavi.
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 (popravljeno) ...Baje, da se Katrašnikovi Tini že mal hlače tresejo... pa meni tudi ... Pomoje si mal na brzino pogledal, čas je bil 1.19 ne 1.09 , tko da mislim da boš še lep čas vmes med vožnjo lahko še rožice na travniku štel, pa ne bo sile, da bi te kaj dohitevala Pa vseeno hvala, bom vzela kot spodbudo, da bo šlo še tko dobr naprej Popravljeno Marec 30, 2010. Popravil svobodnaptica01 cvetkamarjetka 1
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pa še dve vprašanji: Kake izkušnje imate z obrnjeno zadnjo gumo, če je na sedajšni levi malo nad inidikatorjem, se pravi še dovolj "mesa" za tiste 4 desne ovinke. Se obrnjena pelje vredu, a je treba bit dost bolj previden? Sprašujem pa za QRR. Bo šel drug teden kdo dol iz Lj in okolice, pa ima še kako mesto fraj? Bi se lepo priporočila. cvetkamarjetka 1
suzuki Objavljeno Marec 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 No ja s tem se nebi ravno strinjal, namrec (pre)visoki robniki so vedno problem, jaz sem na marofu polomil sprednjo rocko bremze, ter zadnjo skupaj z nosilcem za tacko + tank, pa sem padel v "pocasnem" krogu ko sem ga ze nehal tiscat. udarec ob asvalt ni tak problem, vsa skoda se je zgodila ko je motor med drsenjem zadel v robnik, kjer je potrgalo alu strlece dele ter naredilo vdolbino v tank na grobniku npr je problem robnikov se tolk vecji zaradi visjih hitrosti kjer robnik deluje kot skakalnica in motor nardi se dve salte preden se ustavi. Hola mojster, OK, pleh in plastika nastradata pri vsakem padcu, na cesti ali pisti, ampak ti si pa ostal dokaj cel, kajne?? v smislu ni ti nasproti pripeljal avtobus ali tovornjak in te zbil/povozil, tudi v avto, ograjo, klopco ali drevo nisi priletel in se polomil ko suha vejica, kajne?? prav to je tisto kar največ šteje (in to je imel v mislih tudi gsx750f, se mi zdi ) gsx750f, Milunka, cvetkamarjetka in 8 others 10 1
hlebec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 (popravljeno) Absolutno se s tabo strinjam suzuki:), no, ce robniki nebi bli postavljeni tako, da tacka ko rajsa po tleh zapne v njih, ampak bi zdrsnila cez normalno, bi jaz naredil obcutno manj skode kot sem jo zarad njih, vdolbina v tanku pa je zarad istega razloga 3x vecja kot bi bila sicer. zarad tega sem komentiral zadevo Popravljeno Marec 30, 2010. Popravil hlebec
gsx750f Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 No ja s tem se nebi ravno strinjal, namrec (pre)visoki robniki so vedno problem, jaz sem na marofu polomil sprednjo rocko bremze, ter zadnjo skupaj z nosilcem za tacko + tank, pa sem padel v "pocasnem" krogu ko sem ga ze nehal tiscat. udarec ob asvalt ni tak problem, vsa skoda se je zgodila ko je motor med drsenjem zadel v robnik, kjer je potrgalo alu strlece dele ter naredilo vdolbino v tank na grobniku npr je problem robnikov se tolk vecji zaradi visjih hitrosti kjer robnik deluje kot skakalnica in motor nardi se dve salte preden se ustavi. sm mou zgleda srečo in kr 2 krat. Hola mojster, OK, pleh in plastika nastradata pri vsakem padcu, na cesti ali pisti, ampak ti si pa ostal dokaj cel, kajne?? v smislu ni ti nasproti pripeljal avtobus ali tovornjak in te zbil/povozil, tudi v avto, ograjo, klopco ali drevo nisi priletel in se polomil ko suha vejica, kajne?? prav to je tisto kar največ šteje (in to je imel v mislih tudi gsx750f, se mi zdi ) Res je. cvetkamarjetka 1
Mutika Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pa kaj ste vsi profi dirkači al kaj? "rejserji" kot se sliši vedno. Al se gre mogoče na pisto kak krog narest, uživat, pa tut če si s tisočakom 5 sekund za šeststotakom..v čem je fora? Ali ni bolje vzet vse skupaj na izi in uživat? Je nujno dat vse od sebe? Zaradi pol sekunde? Ne vem no.. Všeč mi je tvoje razmišljanje. :trance_27_notworthy: Se pa spomnim, da je bilo nekje v letu 2009 v tej temi nalepljenih precej slikic števca oz. merilnika izboljšav in to ravno tvojih časov, kajne? Torej ... tudi ti nisi imun na desetinke, mogoče tudi na stotinke ne. Meni je čisto jasno, da Rude in njemu podobni mojstri ne bodo hodili kampirat na piste, kot to počenjam npr. jaz in da jih le borba s stotinkami vleče na piste. In prav je tako! Ful zanimivo je opazovat mojstre pri delu - res super pogled! Če pa znajo to združit z varno vožnjo zase ter za druge, toliko bolje. Da pa je to precej relativna zadevščina in da se lahko kdaj kaj pofrliži, pa vemo vsi. Ni ga Rossija, ki ne bi letel po luftu! Takšni še prej kot mi, statisti. In če že izbiram med cesto in pisto, potem raje vidim, da zdrsnem na pisti, kjer so vsaj približni pogoji, da jih odnesem relativno varno. Če pa se potem na cesti zavedam, kaj se lahko zgodi in pritiskam samo na pol in ne na polno pa še tolko boljše. Gody in danci1973 - CARJA !!! :trance_27_notworthy: Toliko, kot sta me naučila ter pomagala, da sem se končno spravila tudi na stezo ... ej, vsaka čast! Itak je bližajoča Pannonia 2010 živ dokaz za to, da so med nami še takšni, idejni vodja in prijatelji, ki vsi po vrsti brez plačila pomagajo, ki jim je več do ozaveščanja in varnosti motoristov kot pa do zaslužka ali celo 'istrčavanja' v Tarzanovem stilu! Bravo, Gody! Držo mi je pa le uspelo malo popravit Deklica, tvoja drža je zame znanstvena fantastika! Slikica je suuuuper !!! Se veselim, da bom kdaj v živo videla, kako se pelješ! Meja med pogumnim/hitrim voznikom in bedakom je zelo tanka. Načeloma je res, da poskušam iskati mejo motorja in sebe z varne strani, vendar to še vedno ni garancija, da ne bi šel kdaj po tleh. Desetinke so včasih vseeno preveč mamljive in glava premalo razsodna. Zaradi tega sem se tudi odločil, da svojo motoristično zgodbo počasi (res počasi) zaključim. :worship: Poudarek na počasi! Pa upam, da ne boš prej zaključil, preden ne realizirava Dey-Zi Days tandema! :naughty: SANJIN-MIXON, suhi in gsx750f 3
Mutika Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Punčke morjo zmeri neki komplicirat. Ne vem zakaj se je potrebno obremenjevati z ostalimi na pisti. Nikjer ne piše, da se lahko vozijo po njej samo hitri. Greš in pelješ svojo linijo (brez nenadnih sprememb smeri), da jo hitrejši lahko "preberejo". Ker si v soboto tako vozila, zame nisi predstavljala "kamna" na pisti. Hvala! Niti ne toliko obremenjevanje z drugimi kot zavedanje, koliko bolj počasna sem od vseh drugih! In večina jih prehiteva tako kot je prav, so pa takšni, ki švignejo mimo s centimetrsko razdaljo. Brrrrrr ... komplicirala pa ne bom več, obljubim! Sem ugotovila, da je vožnja po pisti, pa magari v 'rikverc stilu', čisti užitek!
gody01 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pa še dve vprašanji: Kake izkušnje imate z obrnjeno zadnjo gumo, če je na sedajšni levi malo nad inidikatorjem, se pravi še dovolj "mesa" za tiste 4 desne ovinke. Se obrnjena pelje vredu, a je treba bit dost bolj previden? Sprašujem pa za QRR. Bo šel drug teden kdo dol iz Lj in okolice, pa ima še kako mesto fraj? Bi se lepo priporočila. Daj si ti počasi prave gume kupi. Glede na dosežen cajt bi že bil cajt Ne pa obračat to kar maš. No lahko pa obrneš pa malo bolj na lahno pelješ gsx750f in SANJIN-MIXON 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se