Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

se priporočam,če mi boš mapo poslal ko boš uredil :)

Živjo !

sem novi caponordaš in me nekaj stvari zanima glede servisa. Koliko motornega olja in kakšno? (vem da gre Motul 5100 , ne vem pa viskoznost (10-40 ali 15-50)??kakšne svečke in koliko 2 ali 4.??, ter kako se menja svečke oziroma kaj moram razdret. in sploh še kakšen nasvet glede servisa. motor je letnik 2005 in ima 26000 km.za vse nasvete v naprej hvala.

Popravljeno . Popravil rihard123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za svečke klikni tukaj

http://www.ngkspark.com.au/sparkplug_bikes.php?PageMode=Results&Make=APRILIA&Engine=1000cc&Model=Caponord+ETV1000+2002+on

ima 4 kom.

olje je 15w-50 agip tec 4t (vsaj tega priporoča proizvajalec),pa mislim da ga gre 3.7 litra

za svečke moraš odstranit rezervoar goriva,pa bodi PREVIDEN s spojkami za gorivo,saj se rade razletijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a veš na koliko km se menjajo svečke in ali je potrebno menjati tudi bencinski filter? motor ima 26000 km.

za svečke klikni tukaj

http://www.ngkspark....ETV1000+2002+on

ima 4 kom.

olje je 15w-50 agip tec 4t (vsaj tega priporoča proizvajalec),pa mislim da ga gre 3.7 litra

za svečke moraš odstranit rezervoar goriva,pa bodi PREVIDEN s spojkami za gorivo,saj se rade razletijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pozimi probajte manj gosto olje, da boljs tece, npr 10w40.

poleg tega, quick connect zadeve je treba pazit, se boljs pa jih je zamenjat za kovinske. prek AF1 online shoppinga se da kovinske dobit precej poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tkole je zgledal ko sem se denarja znebu:

Ker se nismo mogli pri ceni nič zmenit, mi je naredil servis (menjava olja in filtra), ter naložil najnovejši software in diagnostiko, in nastavitve računalnika.

Dobil sem ga pa v Bassanu, na uradnem Aprilia servisu....

Zdej pa samo še papirologija...

Sedaj pa vem zakaj se je tip v kombinezonu tako smejal ko smo motor nalagali na prikolico. A ne Miha?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa vem zakaj se je tip v kombinezonu tako smejal ko smo motor nalagali na prikolico. A ne Miha?

:topic::lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil sem Apriliin kovček z nosilcem, potrebujem pa "tisto črno" podložno ploščo. A pozna morda kdo kakšno bližnjico do te plošče oz. pozna koga, ki jo je že izdelal, pa da jo izreže še enkrat...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj me zanima - moj CN je letnik 2002 in nameravam nabaviti bočno zaščito motorja in morda še sprednjo zaščito za žaromet, kot jo ima RR, ki pa je nastal kasneje kot moj CN. Ali bo to zaščito mogoče enostavno zmontirat, ali pa bo treba improvizirat (RR verzija je pod lučjo videti drugačna kot standardna starejša CN)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil sem Apriliin kovček z nosilcem, potrebujem pa "tisto črno" podložno ploščo. A pozna morda kdo kakšno bližnjico do te plošče oz. pozna koga, ki jo je že izdelal, pa da jo izreže še enkrat...?

sodelavc si jo je sam naredu,lahko ti dam st. pa se zmenta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ko sem poskusil vžgati motor, je sprva kazalo vse OK. Po petih sekundah, ko se motor ni zagnal, sem zaganjanje prekinil. V teh jutranjih temperaturah včasih vžge iz prve, včasih iz druge... No, ko sem drugič pritisnil na gumb za zagon, je naredilo samo "klak". Akumulator je OK, varovalke tudi. Zvok se vsakič (po občutku, pač) pojavi nekje pod akumulatorjem ali tam okoli. Torej, samo "klak" in naprej nič.

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ko sem poskusil vžgati motor, je sprva kazalo vse OK. Po petih sekundah, ko se motor ni zagnal, sem zaganjanje prekinil. V teh jutranjih temperaturah včasih vžge iz prve, včasih iz druge... No, ko sem drugič pritisnil na gumb za zagon, je naredilo samo "klak". Akumulator je OK, varovalke tudi. Zvok se vsakič (po občutku, pač) pojavi nekje pod akumulatorjem ali tam okoli. Torej, samo "klak" in naprej nič.

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Andrej

Kako pa si sprobal akumulator, da veš, da je v redu? Ponavadi je pri takem opisu aku prešvoh. Vsaj zdi se mi ?!

Si probal dati drug aku zraven?

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ko sem poskusil vžgati motor, je sprva kazalo vse OK. Po petih sekundah, ko se motor ni zagnal, sem zaganjanje prekinil. V teh jutranjih temperaturah včasih vžge iz prve, včasih iz druge... No, ko sem drugič pritisnil na gumb za zagon, je naredilo samo "klak". Akumulator je OK, varovalke tudi. Zvok se vsakič (po občutku, pač) pojavi nekje pod akumulatorjem ali tam okoli. Torej, samo "klak" in naprej nič.

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Andrej

Če je res akumulator izpraven 100%-ten,potem najdi ta avtomat,ki naredi klik in preveri z kontrolko(briflampico) takrat, ko klikne, če imaš na izhodu iz avtomata + tok,če kontrolna lučka nezagori in imaš + tok samo na vhodu v avtomet je defekten avtomat,če imaš tok + na obeh izhodih je defekten zaganjač(ščetke),če pa ti lučka vgasne potem je lahko tudi slaba masa ali je prekinjen akumulator pa čeprav trdiš, da je vredu.Če je akumulator prekinjen (medcelično)daj brif lampico med + in minus klemo, če lučke na briflampici zmanjka, ko naredi klik je akumulator prazen ali celo zanič-prekinjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo preveri ce je akumuljator res vredu. Ce ni, menjaj namesto OEM za tistega iz HONDE PAN EUROPEAN. Placa je dost, sam drazji je enmal. Pomaga pa zelo.

Ce je akumuljator vredu, potem menjaj tole startrelay.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda bi me zelo veselilo - kar pošlji, prosim, na zasebna obvestila!

Da se jo narediti. Je enostavna.

Kar se tiče zaščite luči, pa je potrebno narediti en nosilec ter dve luknji na maski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za napotke vsem, ki ste se do sedaj odzvali. Glede akumulatorja - star je eno leto, redno ga polnim, pozimi še toliko bolj. Ko sem prvič poskušal zagnati motor, je zadeva zgledala OK, nisem pa z "verglanjem" vztrajal predolgo (max. 10 sek). Ko sem poskusil drugič, pa se razen klika ni zgodilo več nič.

Lep pozdrav

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za napotke vsem, ki ste se do sedaj odzvali. Glede akumulatorja - star je eno leto, redno ga polnim, pozimi še toliko bolj. Ko sem prvič poskušal zagnati motor, je zadeva zgledala OK, nisem pa z "verglanjem" vztrajal predolgo (max. 10 sek). Ko sem poskusil drugič, pa se razen klika ni zgodilo več nič.

Lep pozdrav

Andrej

ZAMENJAJ AKUMULATOR Z ENIM VECJIM IN MOCNEJSIM!!! TAKOJ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobrano iz Aprilia foruma:

As a long-time Guzzi owner, I won't say a bad thing about shaft-final drives - they (usually) only break if you don't look after them - same as a chain will do. The GS is a clever thing - lighter than the Capo and I very nearly bought one at an "advantageous" price a couple of years back.

But after a 7-day test ride, I found the thing to be smooth, fast, nimble, quick, quiet - and as ugly as a hat full of arseholes. I know that's subjective, but the cobby look of the GS just suggests to me that a bright new wunder-kind designer got the job so he styled it completely differently to anyone else's motorcycle.

But mostly, to me the GS has no soul - it doesn't have that quirky idle, or sudden surge of grunt - it's a cold, clinical thing, with no personality - I don't think I'd ever talk to a BMW or pat it on the seat - it is just an efficient tool to do a specific job, not a willing partner with which to enjoy fun times.

Viva Capo!

Sem se kar malo nasmejal:)

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Kateri akumulator(tip, znamko) predlagate (takšen da je ok za Caponorda).

lp, :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yuasa ytz 14 S ali BS

to je najboljsi, kar jih je. sam so dragi. dobis pa pri nas od drugih proizvajalcev cenejse, npr jst sm pri Promotorju dobil podobnega za 65€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Kateri akumulator(tip, znamko) predlagate (takšen da je ok za Caponorda).

lp, :rolleyes:

So tudi drugi dobri razen Yuase. Pravkar sem naročil FAM High Performance baterijo (Italianski proizvajalec). 210A ima deklariranih pri -18 stopinjah. Stane pa manjk kot Yuasa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tud jst sm pred kratkim postal lastnik caponorda(še čakam da mi ga prpeljejo),sem kr neki časa tuhtal med njim in varaderom

na koncu pa sem se odloču za capota(večina mi ga je kao odsvetovala,to in uno.sam jst sm trmast in upam da jim dokažem kontra:))) )

sicer pa vidim da se tuki kr spoznate na te mašince tko da straha ni.

aja bajeda je bil 1lastnik tega motorja KASTI

pa še eno vprašanje ker se mi ne da brskat po forumu

-kako se zrihta ta stvarca s prikazovalnikom goriva(skoz kaže 2 črtici)

hvala za odg

pa vsem skupaj varno v 2011

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no jaz sem pa iz Francije naroču sprednjo višjo šipo

cena je bila s poštnino 117€ (imajo odprodajo zalog in ja 20% znižano)

sa7-150120.jpg

iri-150120.jpg

Popravljeno . Popravil sas1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tud jst sm pred kratkim postal lastnik caponorda(še čakam da mi ga prpeljejo),sem kr neki časa tuhtal med njim in varaderom

na koncu pa sem se odloču za capota(večina mi ga je kao odsvetovala,to in uno.sam jst sm trmast in upam da jim dokažem kontra:))) )

sicer pa vidim da se tuki kr spoznate na te mašince tko da straha ni.

aja bajeda je bil 1lastnik tega motorja KASTI

pa še eno vprašanje ker se mi ne da brskat po forumu

-kako se zrihta ta stvarca s prikazovalnikom goriva(skoz kaže 2 črtici)

hvala za odg

pa vsem skupaj varno v 2011

Brez skrbi, kupil si odličen motocikel.

Ko sem se jaz odločal za nakup, me je glede voznih lastnosti Capo veliko bolj navdušil kot pa Vara.

Koilkor jaz poznam Uroša, je zanj skrbel zelo lepo, tako kot sem tudi jaz. Vse je 100% realno (kilometri, splošno stanje...)

Kar se pa prikazovalnika nivoja goriva tiče, bi pa mogoče o tem kaj vedela Capomiha ali pa DrJakob.

No se je očitno "moj" capo vrnil v domače loge. Cool! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!