Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Hvala!

Glede spoj na mojem so plasticni s kovinskimi varovali.Upam da sem jo prau opisal.A je to že nova ali stara!

Glede servisa jas sem ga naredil prej ko se je prižgalo servise:Ga vseeno recitiram al počakam dokler se ne prižge!

Zaenkrat je to vse !Pa upam da se čim prej ogreje ,da porabim prvi tank In primerjam z mojim bivšim motorjem multi 1000.sa mi je bil edini razlog da grem na capota več vetrne zaščite ter več udobja!

l.P.

Igor

Evo pa še slika lepoca!

post-14347-0-20791700-1299172871_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala!

Glede spoj na mojem so plasticni s kovinskimi varovali.Upam da sem jo prau opisal.A je to že nova ali stara!

Glede servisa jas sem ga naredil prej ko se je prižgalo servise:Ga vseeno recitiram al počakam dokler se ne prižge!

Zaenkrat je to vse !Pa upam da se čim prej ogreje ,da porabim prvi tank In primerjam z mojim bivšim motorjem multi 1000.sa mi je bil edini razlog da grem na capota več vetrne zaščite ter več udobja!

l.P.

Igor

Evo pa še slika lepoca!

post-14347-0-20791700-1299172871_thumb.jpg

Poglej pod ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo amortizer zrihtan,danes šu iskat....naprej pa najraje nebi pisu

zadnja bremza kaput,naredu 30 km se prižge efi(tuljava 2 crknila),sama ciklistika super ostalo pa......

mi je že žal da sem prodal hondo...nažalost

RAZOČARAN

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo amortizer zrihtan,danes šu iskat....naprej pa najraje nebi pisu

zadnja bremza kaput,naredu 30 km se prižge efi(tuljava 2 crknila),sama ciklistika super ostalo pa......

mi je že žal da sem prodal hondo...nažalost

RAZOČARAN

LP

Ajde,saj ni tako hudo....baje da pašejo tuljave od ene alfe gor, so originalne pregrešno drage...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo amortizer zrihtan,danes šu iskat....naprej pa najraje nebi pisu

zadnja bremza kaput,naredu 30 km se prižge efi(tuljava 2 crknila),sama ciklistika super ostalo pa......

mi je že žal da sem prodal hondo...nažalost

RAZOČARAN

LP

Živ, da malo pomagam v tejletemi stran 38 je bližnjica do točnnih navodil za predelavo tuljav - dodal Dr-Jack, ki so precej cenejše od orginalnih. S časom boš svoj motor spoznal in ga imel v malem prstu. Sigurno ne bo panike, če se ti slučajno zgodi, da se nepredvideno zaustavi na cesti. Ko se je meni moj "JUNC" ustavil v Romuniji smo se mel 2 dni neplanirano zelo fajn.

Premza fuč :?, a so ploščice, kaj pušča ali se je kaj polomilo?

ps kaj je blo pa z amortizerjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo amortizer zrihtan,danes šu iskat....naprej pa najraje nebi pisu

zadnja bremza kaput,naredu 30 km se prižge efi(tuljava 2 crknila),sama ciklistika super ostalo pa......

mi je že žal da sem prodal hondo...nažalost

RAZOČARAN

LP

Kaj pravi na to prejšnji lastnik, ki je koliko sem tukaj bral ful skrbel za ta motor... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pravi na to prejšnji lastnik, ki je koliko sem tukaj bral ful skrbel za ta motor... :whistle:

skrbel skrbel.....očitno da eni ne vejo kaj je to skrbeti za motor

človk marsi kaj preživi,sam da te pa nekdo nategne za amortizer in zavoro ki je ključnega pomena(pa še kaj drugega zraven)

in da tko zrihta da je vse ok ko ga prodaja(pač nisem tak stručko da bi vse to predvidu)

svaka mu čast,nej bo švercer

SAM NI PA BAJKER !!!!!!!!!!!!!!

in nikoli ne bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Goljufija, če je vedel za napake in jih prikril.

ja nažalost je pri nas tako kot je......

vse svoje motorje u svoji skoraj 20 letni karijeri sem oddal-prodal 1000% brezhibne(z vsemi lastniki mam še dandanes kontakte)

ampak nažalost eni nimajo nobene vesti..NAŽALOST

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S zadnjo zavoro imaš lahko problem samo s zrakom v sistemu, če so ploščice še dobre. To se rado zgodi, če je bil motor položen na tla,(padec, ali kar koli podobnega). Preglej in odzrači sistem, če je potrebno, pa še olje zamenjaš (DOT4)- ne gre ga veliko.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo amortizer zrihtan,danes šu iskat....naprej pa najraje nebi pisu

zadnja bremza kaput,naredu 30 km se prižge efi(tuljava 2 crknila),sama ciklistika super ostalo pa......

mi je že žal da sem prodal hondo...nažalost

RAZOČARAN

LP

Kaj točno je narobe z zadnjo zavoro? Če mene vprašaš je po vsej verjetnosti treba samo odzračiti napeljavo same zavore pa bo. Če ne veš kako, se lahko oglasiš pri meni pa ti bom jaz to naredil.

Kar se pa tuljav tiče, pa mislim da pašejo tudi od nekega Renaulta (ne vem točno katerega!?).

Skratka pokliči me, pa bova našla rešitve: 031355444.

Boš videl, ko boš to zrihtal, ne boš razočaran!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno moje razmišljanje:

ne smeš posplošiti, da je glede na opisane težave prejšnji lastnik slabo skrbel za motor.

Kar se amortizerja in zavore tiče me čudi, da tega nisi opazil pri nakupu!?

Sicer je pa tako, da določeni kosi motocikla crkujejo povsod (tudi pri Hondi): reglerji, tuljave... ipd.

Škoda je samo to, da ponavadi ljudje stvari posplošimo in dobimo slabo mnenje o proizvajalcu motocikla, ki pa roko na srce niti nimajo dosti pri tem.

Tudi pri BMWju, ki naj bi bil "bulletproof" crkuje veliko stvari (med drugim tudi amortizerji), vprašaj Bambija (Bambi61).

V tvojem primeru naprimer: amortizer je nemški: Sachs, tuljava francoska: Sagem...

Tudi pri BMWju, ki naj bi bil "bulletproof" crkuje veliko stvari.

Ti opišem še moj primer (sicer se je zgodilo pri avtomobilu):

Kupil sem nov avto: Ford C-max, z njim prevozil cca 44k km, ravno je potekla garancija, ko mi je nenadoma "crknila" komplet elektrika sovoznikovih vrat: centralno zaklepanje, dvig/spust stekla, nastavitev ogledala.... skratka komplet. Peljem na servis, po dveh dnevih ugotovijo, da je potrebno zamenjati komplet krmilno vezje v vratih, ki skrbi za komunikacijo z glavnim računalnikom preko Can-busa. Strošek: 650€ + delo. Seveda se nisem odločil za menjavo, ampak sem se sam poglobil v problem.

Po raziskovanju in pridobivanju informacij preko interneta, sem ugotovil kje je težava. in jo sam odpravil za reci in piši 1,70€, kolikor me je stal en čip, ki sem ga zamenjal. Proizvajalec čipa je Philips, proizvajalec kontrol boxa pa Siemens-VDO.

Kdo je bil krivec v mojem primeru: Siemens, Philips, Ford ali pač uvoznik za SLO: Summit motors!?

Seveda sem najprej začel pljuvati po Fordu, ampak ko sem prišel zadevi do dna, sem si pač rekel: shit happens!

Skratka... tako kot sem ti napisal, pokliči me in ti bom pomagal kolikor ti bom lahko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj točno je narobe z zadnjo zavoro? Če mene vprašaš je po vsej verjetnosti treba samo odzračiti napeljavo same zavore pa bo. Če ne veš kako, se lahko oglasiš pri meni pa ti bom jaz to naredil.

Kar se pa tuljav tiče, pa mislim da pašejo tudi od nekega Renaulta (ne vem točno katerega!?).

Skratka pokliči me, pa bova našla rešitve: 031355444.

Boš videl, ko boš to zrihtal, ne boš razočaran!

nak. če maš prej japonca, se navadš, de sam ne smeš nč delat....

poznam precej ljudi, ki jih takele (zame pa še koga drobnarije, čeprow roko na srce, zblefirat pokvarjen amortizer in zrihtat zadnjo bremzo samo za poskusno vožnjo se mi zdi mao tko.... bom reku, de sam ne znam tolk zblefirat) vržejo iz tira.... nism se hotu petljat ampak.... fant je za rabljeno zadevo najprej okrivil aprilio kot motor in ga primerjal s prejšnim (vrjetno tudi rabljenim japoncem....) ewo, takale logika mi dela težave.

nateg pri nakupu in udri po italjanu.... e sad, hebi ga.... nč drucga ne ostane (svoje mišljenje si je že ustvaril) kokr hit prodat, kupt rabljenga japonca in v primeru natege bit modro tiho....

drgač pa @solo..... če boš zdržal tole natego in začetno nezadovoljstvo in če je caponord recmo tko en dobr bratc future.... pol poslušej tele nad mano in ne se dat.... crkne vse ne glede na to od kje je.... (e, sad đapanezerji, udri po siromaku ampak naj prej spomnm, de je zato ena druga tema :) :) :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa malo sitno, da se mu te "drobne" napaka nonstop pojavljajo in kar ne nehajo...

Skrajno neverjetno, da prodajalec ni nič vedel o tem, al pa ima kupec res takšno smolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa malo sitno, da se mu te "drobne" napaka nonstop pojavljajo in kar ne nehajo...

Skrajno neverjetno, da prodajalec ni nič vedel o tem, al pa ima kupec res takšno smolo.

Kaj točno naj bi se mu pa NONSTOP pojavljajlo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S zadnjo zavoro imaš lahko problem samo s zrakom v sistemu, če so ploščice še dobre. To se rado zgodi, če je bil motor položen na tla,(padec, ali kar koli podobnega). Preglej in odzrači sistem, če je potrebno, pa še olje zamenjaš (DOT4)- ne gre ga veliko.

Lp Regi

Je pa ena izmed možnosti tudi da je napačno nastavljena stopalka zavore - marsikdo je prestavljal nastavljivi dročnik da bi zavora prej oz. višje zagrabila. Potem pa pride do tega da se sistem ob sprostitvi zavore ne sprosti nazaj v rezervoar.

Tuljave pašejo vse od Citroena, Peugeoja V6 3.0 motorji - z rahlo predelavo, je opisano nekje na prejšnji strani, pa povezava je tudi kako to narediti...40€

Lp T...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat TULE!!

Valeo dele imajo v EUROTONU. Tam sem našel bencinsko črpalko za mnojga junca za 1/3 cene orginala sicer potrebna tudi mala predelava.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat TULE!!

Valeo dele imajo v EUROTONU. Tam sem našel bencinsko črpalko za mnojga junca za 1/3 cene orginala sicer potrebna tudi mala predelava.

V eurotonu so drazje kot pri Anetu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s. Za tiste k mate ornk prevec denarja... kupite jih pri Benelliju... 330€ pride ena :D Ista, se razume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no včeraj sem bil res jezen na svojga capota,pač trenutna jeza (tko da se opravičujem prejšnjemu lastniku če bo to bral)

zdele pa grem po njega pa spet komi čakam da ga zajaham

zamenju zadnjo tuljavo,zrihto bremzo,nov akumulator zdej pa sam gassssssssaaaaaaaaaaaaa

p.s.če rab kdo dobrega serviserja za amortizerje,zavore in še kaj drugega

tel.031389510 vir pri domžalah

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eurotonu so drazje kot pri Anetu :D

'Dr_Jakob' :notworthy:. Zato pa so forumi. Vsaj nekateri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'Dr_Jakob' :notworthy:. Zato pa so forumi. Vsaj nekateri.

To so izkusnje, ves :D

Meni je lani crknila tuljava, pa sm jo moral sam najdet... in sem hvalabogu clan tudi AF1 foruma, kjer sem postavil vprasanje in tam so mi povedali za to finto.

pol sm pa mal okrog klicaru, pa je kr res glede cen. Nism mogu verjet kolk te dejansko lahko na uradnem servisu nategnejo, ne da bi se tut sami zavedali... sej cene jim itak drugi narocijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes dobil podatek da je v SLO registriranih skoraj 90 Caponordov......

Na cesti pa ni vidt skoraj nobenega, kje se skrivate?

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Ajdemi Popuši

Danes dobil podatek da je v SLO registriranih skoraj 90 Caponordov......

Na cesti pa ni vidt skoraj nobenega, kje se skrivate?

Lp T.

Eh, kaj, šraufamo ! Kaj pa bi druga delali ? :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!