Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ekola, zadevo sem si tudi od blizu pogledal in tole so moje misli:

sedi se super, je dovolj velika zame, ergonomija mi sede (glede vetrne zaščite še ne morem komentirati...mraz, dež...me nista prepričala v tesno vožnjo, ogledani primerek pa tudi ne).

meni je zadevca precej všeč, armaturna mi zelo potegne, zvok motorja ni slab, lahko bi bil še malce bolj pogumen a ok, na dolge ture je itak boljše, če ne bobni preveč ;)

vzporedno sem sedel še na VSTROMU 1000 in me zopet ni najbolj prepričal, vem da je dober motor, tudi poceni v bistvu, a me zadeva pusti nekako hladnega...mi je Capo dosti bolj všeč.

kolk pride kaj menjava zobnika in ketne, pa vseh zavornih ploščic recimo?

ali je kakšen dober serviser za Aprilijo v Celju?

kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...?

lp

ž

Komplet zadnje in sprednje ploščice se gibljejo okrog 80eur, odvisno kateri proizvajalec.

Stranski kovčke imam ene rabljene doma za cca 200eur z nosilci.

Med boljšimi stranskimi aluminijasti kovčki so sicer H&B. Oba nova kovčka + nosilci se gibljejo okrog 700eur. Drugače alpos in podobni so veliko mehkejši in precej slabše izdelave. Zelo podobni so Trax in pribljižno isto stanejo kot H&B ampak imajo bistveno slabši sistem za zaklepanje.

To so H&B:

p1050926c.jpg

p1050928.jpg

Popravljeno . Popravil capomiha
Objavljeno

ekola, zadevo sem si tudi od blizu pogledal in tole so moje misli:

sedi se super, je dovolj velika zame, ergonomija mi sede (glede vetrne zaščite še ne morem komentirati...mraz, dež...me nista prepričala v tesno vožnjo, ogledani primerek pa tudi ne).

meni je zadevca precej všeč, armaturna mi zelo potegne, zvok motorja ni slab, lahko bi bil še malce bolj pogumen a ok, na dolge ture je itak boljše, če ne bobni preveč ;)

vzporedno sem sedel še na VSTROMU 1000 in me zopet ni najbolj prepričal, vem da je dober motor, tudi poceni v bistvu, a me zadeva pusti nekako hladnega...mi je Capo dosti bolj všeč.

kolk pride kaj menjava zobnika in ketne, pa vseh zavornih ploščic recimo?

ali je kakšen dober serviser za Aprilijo v Celju?

kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...?

lp

ž

Aja....Zobniki in ketna se giblje okrog 150-200eur.

Objavljeno

aha, pol sm kr prav zračunal, da bi v tisto, ki sem jo šel gledat, moral pljuniti še slabega jurja, pa še vedno to ne bi bilo to...2 much :)

za kufre te pa rufnem, če nabavim CAPOTA brez kufrov...ker jih mora naslednji bike obvezno imeti (plus velikega zadnjega seveda)

:D

aha, še ena zdeva se mi je zdela čudna:

pri "testu" sprednjih amortizerjev je čudno poknilo vsakič (ko zanihaš motor)...prodajalec je rekel, da je to zaradi PLAVAJOČIH DISKOV in potem tudi demonstriral kako se premikajo :? jst sem kaj takega prvič videl, je to res normalno? :O

lp

ž

Objavljeno

aha, pol sm kr prav zračunal, da bi v tisto, ki sem jo šel gledat, moral pljuniti še slabega jurja, pa še vedno to ne bi bilo to...2 much :)

za kufre te pa rufnem, če nabavim CAPOTA brez kufrov...ker jih mora naslednji bike obvezno imeti (plus velikega zadnjega seveda)

:D

aha, še ena zdeva se mi je zdela čudna:

pri "testu" sprednjih amortizerjev je čudno poknilo vsakič (ko zanihaš motor)...prodajalec je rekel, da je to zaradi PLAVAJOČIH DISKOV in potem tudi demonstriral kako se premikajo :? jst sem kaj takega prvič videl, je to res normalno? :O

lp

ž

Ja to je normalno od letnika 2004 naprej pri plavajočih diskih. Se da z lahkoto uredit, da ne poka več.

Objavljeno

Ja to je normalno od letnika 2004 naprej pri plavajočih diskih. Se da z lahkoto uredit, da ne poka več.

Kako? To men Futka tut dela... vcasih prav motece.

Objavljeno

Kako? To men Futka tut dela... vcasih prav motece.

Hehehe... Pošlji mi tvoj email, pa ti bom poslal navodila. :rolleyes:

Objavljeno

aha, torej je normalno, se pa da odpravit, če ti gre na živce :D

kul

lp

ž

Objavljeno

aha, torej je normalno, se pa da odpravit, če ti gre na živce :D

kul

lp

ž

Seveda, brez problema. Če voziš izven asvaltiranih cest je zadeva še bolj moteča.

Objavljeno

... Zelo podobni so Trax in pribljižno isto stanejo kot H&B ampak imajo bistveno slabši sistem za zaklepanje.

Kakšen pa je argument za to,da je ta na Traxih slabši? Hvala

ajd

Objavljeno

Kakšen pa je argument za to,da je ta na Traxih slabši? Hvala

ajd

Ker so kolegu udrli v kovčke :xx: , H&B pa zraven niso .)

Zdej sem mu pa nabavil od H&B, da jih je priredil in montiral gor. :OK:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem, sem svež lastnik rabljenega caponorda, ki je do pred dvema dnevoma še vžgal... A mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo krivo, da se ob kontaktu kazalca za obrate in hitrost ne premakneta (digitalni del je OK)in motor ne vžge. Akumulator je bil slab, sem ga zamenjal pa nič ne pomaga. Kakšen nasvet, ideja?

Objavljeno

Pozdrav vsem, sem svež lastnik rabljenega caponorda, ki je do pred dvema dnevoma še vžgal... A mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo krivo, da se ob kontaktu kazalca za obrate in hitrost ne premakneta (digitalni del je OK)in motor ne vžge. Akumulator je bil slab, sem ga zamenjal pa nič ne pomaga. Kakšen nasvet, ideja?

regler mas tolk unicen, da ti akumulatorja ne polne nazaj niti malo ne.

ali to al mas pa kak kontakt prekinjen

Objavljeno

Pozdrav vsem, .....motor ne vžge...... Kakšen nasvet, ideja?

Če si menjal akumulator z novi.ali močnejšim in vseeno ne da znaka, da bi hotel vžgati, sumim na rele za vžig. Poskusi ga mostičit samo trenutno! toliko, da motor obrne. Če je to, ga zamenjaj z močnejšim. (verjetno imaš sedaj 50A , tega so imele določene serije CN, večina pa jih ima 100A ) Ta problem je tudi v tej temi opisan, je pa kar nekaj postov nazaj. To je bila tudi moja izkušnja, pa lep pozdrav. Regi

Objavljeno

Hvala obema za prve nasvete, bom jutri preveril vse kontakte in rele, mogoče sem kje kaj premaknil, ko sem brkljal okrog akumulatorja. Akumulator sem zamenjal z novim ampak dosegel nisem nič opaznega. Ko dam kontakt, se prižgejo vse lučke in digitalni merilniki (in normalno ugasnejo), analogna merilnika ne mrdneta, sliši se, da črpalka kakarkteristično zabrenči ampak motor samo "vergla", praktično niti ne pokašlja.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala obema za prve nasvete, bom jutri preveril vse kontakte in rele, mogoče sem kje kaj premaknil, ko sem brkljal okrog akumulatorja. Akumulator sem zamenjal z novim ampak dosegel nisem nič opaznega. Ko dam kontakt, se prižgejo vse lučke in digitalni merilniki (in normalno ugasnejo), analogna merilnika ne mrdneta, sliši se, da črpalka kakarkteristično zabrenči ampak motor samo "vergla", praktično niti ne pokašlja.

V glavnem preden bo kakšna panika probaj še narediti diagnostiko. Skupaj skleneš konektorja katera se nahajata zraven akomulatorja oz. kabla za diagnostiko in preveri če ti na displaju kjer pokaže uro izpiše kakšno kodo. (1 ali -1 je vse ok).

Če imaš pri roki inštrument da lahko pomeriš napetost poglej kakšna je ob vžigu, pa ob delovanju (ko ti uspe to zrihtat)Lahko da ti je šel regler in prejšnji akomulator sploh ni bil tako slab kot si mislil.

Pa poročaj kako napreduješ, za te mašince smo odkrili že marsikateri antibiotik cenejši in boljši od uradno predpisanih.

Najnovejši je ta da če ti reče serviser da je crknil računalnik mu ni treba verjeti. Oni delajo lahko samo diagnostiko in manjše nastavitve, mi pa znamo sedaj celo pamet na novo naložiti in narest marsikaj. Tudi to, da ti malo manj pije, zraven pa dobi kakšen Nm in kW :)

Aja pa za regler so tudi že na voljo boljše rešitve kot pred letom...

Lp T.

Popravljeno . Popravil Šarc
Objavljeno

:OK: Operacija uspela pa še pacient je preživel!

Torej, začel sem z diagnostiko - pokaže 1, torej OK. Potem sem se lotil vseh konektorjev, relejev, kontaktov... jih pregledal, očistil in pošprical z WD40. Malo s strahom sem snel rezervoar (plastične spojke so ostale cele, menjava je že v planu) in menjal svečke, ki sem jih preventivno kupil par minut pred zaprtjem trgovin v petek. Ker je bilo tako daleč, sem pogledal še zračni filter in počistil ostanke starega olja. Vse skupaj sem na koncu zložil spet skupaj, priključil nov akumulator, ki sem ga medtem napolnil in motor je vžgal iz prve, kaj iz prve, prvo sekundo! Prava pesem za ušesa :music1: , na nivoju novoletnega koncerta! Kakorkoli že, trajalo je kar nekaj časa, ker sem delal počasi, to je bilo namreč moje prvo brkljanje po motorju po 23 letih, ko sem imel v najstniških letih še Jawo in potem dooolgo nič.

Kar se popravila tiče, mi je malo tekla voda v grlo, ker imam jutri homologacijski pregled in ne vem kako bi izgledalo vse skupaj, če motor tam ne bi niti kihnil izpušnih plinov.

V sledečih zimskih mesecih bom opravil še menjavo olja, filtrov pa še kaj se bo našlo, da bo že začetek sezone kot se šika. Seveda se priporočam tudi za vse modifikacije karakterja, kdo pa ne bi imel take, ki manj pije pa več dela!

Še enkrat hvala za namige, vsem želim srečno novo leto in čim krajšo zimo!

Objavljeno (popravljeno)

Če si menjal akumulator z novi.ali močnejšim in vseeno ne da znaka, da bi hotel vžgati, sumim na rele za vžig. Poskusi ga mostičit samo trenutno! toliko, da motor obrne. Če je to, ga zamenjaj z močnejšim. (verjetno imaš sedaj 50A , tega so imele določene serije CN, večina pa jih ima 100A ) Ta problem je tudi v tej temi opisan, je pa kar nekaj postov nazaj. To je bila tudi moja izkušnja, pa lep pozdrav. Regi

Točno tako. Če je rele z oznako 191 je 100A (možno pa je vseeno, da tudi ta crkne), drugače gor piše 50A in je točno ta kriv zelo zelo pogosto.

Važno da si uredil mašino, tko da dela. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil capomiha
Objavljeno

Moj Capo ima že novo pamet....

Če koga zanima je vse na spodnjih povezavah:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=216682 - aprilia forum kaj zvezat in kako narediti kabel

http://www.tuneecu.com/ - tuneECU brezplačen program za diagnostiko, nalaganje in korekcije map

http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html - en dec ki je spedenal Caponorda na dinamometru in dal v uporabo svoje izboljšane mape

Za modificirane mape za program TuneECU se na javno objavo še čaka lahko pa posredujem preko maila če kdo rabi.

No in prvi kilometri po mokri cesti ti narišejo veeeeeeeeliiiiik nasmešek na usta :) Mater bo še dolga zima :)

Lp T.

Objavljeno

Moj Capo ima že novo pamet....

Če koga zanima je vse na spodnjih povezavah:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=216682 - aprilia forum kaj zvezat in kako narediti kabel

http://www.tuneecu.com/ - tuneECU brezplačen program za diagnostiko, nalaganje in korekcije map

http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html - en dec ki je spedenal Caponorda na dinamometru in dal v uporabo svoje izboljšane mape

Za modificirane mape za program TuneECU se na javno objavo še čaka lahko pa posredujem preko maila če kdo rabi.

No in prvi kilometri po mokri cesti ti narišejo veeeeeeeeliiiiik nasmešek na usta :) Mater bo še dolga zima :)

Lp T.

Lepo se sliši. Komaj čakam to sprobat. :OK:

Objavljeno

Moj Capo ima že novo pamet....

Če koga zanima je vse na spodnjih povezavah:

http://www.apriliafo...ad.php?t=216682 - aprilia forum kaj zvezat in kako narediti kabel

http://www.tuneecu.com/ - tuneECU brezplačen program za diagnostiko, nalaganje in korekcije map

http://www.endorphin.../capo/maps.html - en dec ki je spedenal Caponorda na dinamometru in dal v uporabo svoje izboljšane mape

Za modificirane mape za program TuneECU se na javno objavo še čaka lahko pa posredujem preko maila če kdo rabi.

No in prvi kilometri po mokri cesti ti narišejo veeeeeeeeliiiiik nasmešek na usta :) Mater bo še dolga zima :)

Lp T.

bi prosil če mi lahko daš na mail

kje si pa dobil ti ta drugi obd2 konektor,kar jaz iz usb v obd imam (elm23 in vag) ali si kar preko žic povezal??

kje pa ta program preneseš??

če ne bom pa kar k teb pršu ,če bi bil pripravljen pomagati??

Objavljeno

Zaenkrat je drugi konektor tko malo bolj improviziran, imam pa namen poiskat ta 6-pinski holex konektor da bo zadeva vsaj izgledala malo bolj strokovno.

Program je TuneECU, je vse na zgornjih linkih, brez problema se pa lahko oglasiš pri meni, Miha se je že najavil za ta petek.

Pa kakšno moramo reči glede Portugalske. Jest imam zelo resne namene. Aja pa za prvomajske se menimo za Toskano :)

Lp T.

Objavljeno

Zaenkrat je drugi konektor tko malo bolj improviziran, imam pa namen poiskat ta 6-pinski holex konektor da bo zadeva vsaj izgledala malo bolj strokovno.

Program je TuneECU, je vse na zgornjih linkih, brez problema se pa lahko oglasiš pri meni, Miha se je že najavil za ta petek.

Pa kakšno moramo reči glede Portugalske. Jest imam zelo resne namene. Aja pa za prvomajske se menimo za Toskano :)

Lp T.

katero mapo si pa dal gor???

Objavljeno

katero mapo si pa dal gor???

catfish 051123 :)

Še zrihtam pravo razmerje izpušnih plinov pol bo pa zakon. Trenutno mi ga malo serje pri zelo nizkih obratih ko speljujem, ampak vleče že od 2000 obratov naprej ko zmešan in to do blokade na 10.000. :)

LpT.

Objavljeno

catfish 051123 :)

Še zrihtam pravo razmerje izpušnih plinov pol bo pa zakon. Trenutno mi ga malo serje pri zelo nizkih obratih ko speljujem, ampak vleče že od 2000 obratov naprej ko zmešan in to do blokade na 10.000. :)

LpT.

se priporočam,če mi boš mapo poslal ko boš uredil :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!