rihard123 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 (popravljeno) se priporočam,če mi boš mapo poslal ko boš uredil Živjo ! sem novi caponordaš in me nekaj stvari zanima glede servisa. Koliko motornega olja in kakšno? (vem da gre Motul 5100 , ne vem pa viskoznost (10-40 ali 15-50)??kakšne svečke in koliko 2 ali 4.??, ter kako se menja svečke oziroma kaj moram razdret. in sploh še kakšen nasvet glede servisa. motor je letnik 2005 in ima 26000 km.za vse nasvete v naprej hvala. Popravljeno Januar 14, 2011. Popravil rihard123
sas1 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 za svečke klikni tukaj http://www.ngkspark.com.au/sparkplug_bikes.php?PageMode=Results&Make=APRILIA&Engine=1000cc&Model=Caponord+ETV1000+2002+on ima 4 kom. olje je 15w-50 agip tec 4t (vsaj tega priporoča proizvajalec),pa mislim da ga gre 3.7 litra za svečke moraš odstranit rezervoar goriva,pa bodi PREVIDEN s spojkami za gorivo,saj se rade razletijo.
rihard123 Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 a veš na koliko km se menjajo svečke in ali je potrebno menjati tudi bencinski filter? motor ima 26000 km. za svečke klikni tukaj http://www.ngkspark....ETV1000+2002+on ima 4 kom. olje je 15w-50 agip tec 4t (vsaj tega priporoča proizvajalec),pa mislim da ga gre 3.7 litra za svečke moraš odstranit rezervoar goriva,pa bodi PREVIDEN s spojkami za gorivo,saj se rade razletijo.
capomiha Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Svecke se menjujejo vsak drugi servis. Najbolse olje je Bardahl XTC C60 15W50.
Dr_Jakob Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Za pozimi probajte manj gosto olje, da boljs tece, npr 10w40. poleg tega, quick connect zadeve je treba pazit, se boljs pa jih je zamenjat za kovinske. prek AF1 online shoppinga se da kovinske dobit precej poceni.
Šarc Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 No tkole je zgledal ko sem se denarja znebu: Ker se nismo mogli pri ceni nič zmenit, mi je naredil servis (menjava olja in filtra), ter naložil najnovejši software in diagnostiko, in nastavitve računalnika. Dobil sem ga pa v Bassanu, na uradnem Aprilia servisu.... Zdej pa samo še papirologija... Sedaj pa vem zakaj se je tip v kombinezonu tako smejal ko smo motor nalagali na prikolico. A ne Miha?
capomiha Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Sedaj pa vem zakaj se je tip v kombinezonu tako smejal ko smo motor nalagali na prikolico. A ne Miha? :lol1: :lol1:
eltrinajst Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Nabavil sem Apriliin kovček z nosilcem, potrebujem pa "tisto črno" podložno ploščo. A pozna morda kdo kakšno bližnjico do te plošče oz. pozna koga, ki jo je že izdelal, pa da jo izreže še enkrat...?
eltrinajst Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Pa še nekaj me zanima - moj CN je letnik 2002 in nameravam nabaviti bočno zaščito motorja in morda še sprednjo zaščito za žaromet, kot jo ima RR, ki pa je nastal kasneje kot moj CN. Ali bo to zaščito mogoče enostavno zmontirat, ali pa bo treba improvizirat (RR verzija je pod lučjo videti drugačna kot standardna starejša CN)?
sas1 Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Nabavil sem Apriliin kovček z nosilcem, potrebujem pa "tisto črno" podložno ploščo. A pozna morda kdo kakšno bližnjico do te plošče oz. pozna koga, ki jo je že izdelal, pa da jo izreže še enkrat...? sodelavc si jo je sam naredu,lahko ti dam st. pa se zmenta
andrej1967 Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Zdravo! Ko sem poskusil vžgati motor, je sprva kazalo vse OK. Po petih sekundah, ko se motor ni zagnal, sem zaganjanje prekinil. V teh jutranjih temperaturah včasih vžge iz prve, včasih iz druge... No, ko sem drugič pritisnil na gumb za zagon, je naredilo samo "klak". Akumulator je OK, varovalke tudi. Zvok se vsakič (po občutku, pač) pojavi nekje pod akumulatorjem ali tam okoli. Torej, samo "klak" in naprej nič. Hvala za pomoč in lep pozdrav Andrej
eltrinajst Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Seveda bi me zelo veselilo - kar pošlji, prosim, na zasebna obvestila!
kotzi Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Zdravo! Ko sem poskusil vžgati motor, je sprva kazalo vse OK. Po petih sekundah, ko se motor ni zagnal, sem zaganjanje prekinil. V teh jutranjih temperaturah včasih vžge iz prve, včasih iz druge... No, ko sem drugič pritisnil na gumb za zagon, je naredilo samo "klak". Akumulator je OK, varovalke tudi. Zvok se vsakič (po občutku, pač) pojavi nekje pod akumulatorjem ali tam okoli. Torej, samo "klak" in naprej nič. Hvala za pomoč in lep pozdrav Andrej Kako pa si sprobal akumulator, da veš, da je v redu? Ponavadi je pri takem opisu aku prešvoh. Vsaj zdi se mi ?! Si probal dati drug aku zraven? Lp! Iztok
Bremzer Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Zdravo! Ko sem poskusil vžgati motor, je sprva kazalo vse OK. Po petih sekundah, ko se motor ni zagnal, sem zaganjanje prekinil. V teh jutranjih temperaturah včasih vžge iz prve, včasih iz druge... No, ko sem drugič pritisnil na gumb za zagon, je naredilo samo "klak". Akumulator je OK, varovalke tudi. Zvok se vsakič (po občutku, pač) pojavi nekje pod akumulatorjem ali tam okoli. Torej, samo "klak" in naprej nič. Hvala za pomoč in lep pozdrav Andrej Če je res akumulator izpraven 100%-ten,potem najdi ta avtomat,ki naredi klik in preveri z kontrolko(briflampico) takrat, ko klikne, če imaš na izhodu iz avtomata + tok,če kontrolna lučka nezagori in imaš + tok samo na vhodu v avtomet je defekten avtomat,če imaš tok + na obeh izhodih je defekten zaganjač(ščetke),če pa ti lučka vgasne potem je lahko tudi slaba masa ali je prekinjen akumulator pa čeprav trdiš, da je vredu.Če je akumulator prekinjen (medcelično)daj brif lampico med + in minus klemo, če lučke na briflampici zmanjka, ko naredi klik je akumulator prazen ali celo zanič-prekinjen. daneb, thumper, Dadi in 2 others 5
Dr_Jakob Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Prvo preveri ce je akumuljator res vredu. Ce ni, menjaj namesto OEM za tistega iz HONDE PAN EUROPEAN. Placa je dost, sam drazji je enmal. Pomaga pa zelo. Ce je akumuljator vredu, potem menjaj tole malakai in daneb 2
capomiha Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Seveda bi me zelo veselilo - kar pošlji, prosim, na zasebna obvestila! Da se jo narediti. Je enostavna. Kar se tiče zaščite luči, pa je potrebno narediti en nosilec ter dve luknji na maski.
andrej1967 Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Hvala za napotke vsem, ki ste se do sedaj odzvali. Glede akumulatorja - star je eno leto, redno ga polnim, pozimi še toliko bolj. Ko sem prvič poskušal zagnati motor, je zadeva zgledala OK, nisem pa z "verglanjem" vztrajal predolgo (max. 10 sek). Ko sem poskusil drugič, pa se razen klika ni zgodilo več nič. Lep pozdrav Andrej
Dr_Jakob Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Hvala za napotke vsem, ki ste se do sedaj odzvali. Glede akumulatorja - star je eno leto, redno ga polnim, pozimi še toliko bolj. Ko sem prvič poskušal zagnati motor, je zadeva zgledala OK, nisem pa z "verglanjem" vztrajal predolgo (max. 10 sek). Ko sem poskusil drugič, pa se razen klika ni zgodilo več nič. Lep pozdrav Andrej ZAMENJAJ AKUMULATOR Z ENIM VECJIM IN MOCNEJSIM!!! TAKOJ!
Šarc Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 Pobrano iz Aprilia foruma: As a long-time Guzzi owner, I won't say a bad thing about shaft-final drives - they (usually) only break if you don't look after them - same as a chain will do. The GS is a clever thing - lighter than the Capo and I very nearly bought one at an "advantageous" price a couple of years back. But after a 7-day test ride, I found the thing to be smooth, fast, nimble, quick, quiet - and as ugly as a hat full of arseholes. I know that's subjective, but the cobby look of the GS just suggests to me that a bright new wunder-kind designer got the job so he styled it completely differently to anyone else's motorcycle. But mostly, to me the GS has no soul - it doesn't have that quirky idle, or sudden surge of grunt - it's a cold, clinical thing, with no personality - I don't think I'd ever talk to a BMW or pat it on the seat - it is just an efficient tool to do a specific job, not a willing partner with which to enjoy fun times. Viva Capo! Sem se kar malo nasmejal:) Lp T.
gift Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Zdravo, Kateri akumulator(tip, znamko) predlagate (takšen da je ok za Caponorda). lp,
Dr_Jakob Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Yuasa ytz 14 S ali BS to je najboljsi, kar jih je. sam so dragi. dobis pa pri nas od drugih proizvajalcev cenejse, npr jst sm pri Promotorju dobil podobnega za 65€
capomiha Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Zdravo, Kateri akumulator(tip, znamko) predlagate (takšen da je ok za Caponorda). lp, So tudi drugi dobri razen Yuase. Pravkar sem naročil FAM High Performance baterijo (Italianski proizvajalec). 210A ima deklariranih pri -18 stopinjah. Stane pa manjk kot Yuasa
SOLO1 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 evo tud jst sm pred kratkim postal lastnik caponorda(še čakam da mi ga prpeljejo),sem kr neki časa tuhtal med njim in varaderom na koncu pa sem se odloču za capota(večina mi ga je kao odsvetovala,to in uno.sam jst sm trmast in upam da jim dokažem kontra:))) ) sicer pa vidim da se tuki kr spoznate na te mašince tko da straha ni. aja bajeda je bil 1lastnik tega motorja KASTI pa še eno vprašanje ker se mi ne da brskat po forumu -kako se zrihta ta stvarca s prikazovalnikom goriva(skoz kaže 2 črtici) hvala za odg pa vsem skupaj varno v 2011
sas1 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 (popravljeno) no jaz sem pa iz Francije naroču sprednjo višjo šipo cena je bila s poštnino 117€ (imajo odprodajo zalog in ja 20% znižano) Popravljeno Januar 27, 2011. Popravil sas1
kasti Objavljeno Januar 28, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 evo tud jst sm pred kratkim postal lastnik caponorda(še čakam da mi ga prpeljejo),sem kr neki časa tuhtal med njim in varaderom na koncu pa sem se odloču za capota(večina mi ga je kao odsvetovala,to in uno.sam jst sm trmast in upam da jim dokažem kontra:))) ) sicer pa vidim da se tuki kr spoznate na te mašince tko da straha ni. aja bajeda je bil 1lastnik tega motorja KASTI pa še eno vprašanje ker se mi ne da brskat po forumu -kako se zrihta ta stvarca s prikazovalnikom goriva(skoz kaže 2 črtici) hvala za odg pa vsem skupaj varno v 2011 Brez skrbi, kupil si odličen motocikel. Ko sem se jaz odločal za nakup, me je glede voznih lastnosti Capo veliko bolj navdušil kot pa Vara. Koilkor jaz poznam Uroša, je zanj skrbel zelo lepo, tako kot sem tudi jaz. Vse je 100% realno (kilometri, splošno stanje...) Kar se pa prikazovalnika nivoja goriva tiče, bi pa mogoče o tem kaj vedela Capomiha ali pa DrJakob. No se je očitno "moj" capo vrnil v domače loge. Cool! :notworthy:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se