Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Brez skrbi, kupil si odličen motocikel.

Ko sem se jaz odločal za nakup, me je glede voznih lastnosti Capo veliko bolj navdušil kot pa Vara.

Koilkor jaz poznam Uroša, je zanj skrbel zelo lepo, tako kot sem tudi jaz. Vse je 100% realno (kilometri, splošno stanje...)

Kar se pa prikazovalnika nivoja goriva tiče, bi pa mogoče o tem kaj vedela Capomiha ali pa DrJakob.

No se je očitno "moj" capo vrnil v domače loge. Cool! :notworthy:

ja KASTI sm šel kr neki capotov gledat ko pa sem "tvojega"zagledu je blo iskanja konec

res lepo vzdrževan motor,uglavnem to je tisto ko rečeš TO JE TO

tko da brez skrbi tud naprej bo lepo vzdrževan in negovan:)))

če se ti pa kdaj zalušta en krogec nardit .........:))))),pol pa še :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno vprašanje nna hitro

stikalo za ABS-kako veš kdaj je izklopljeno

lp

Ko je ABS izklopljen, lučka za ABS na armaturi konstantno utripa.

Če želiš da je iklopljen je procedura sledeča:

daš kontakt, držiš stikalo za ABS toliko časa, da začne lučka na armaturki utripati.

Se pa ABS ob vsakem ponovnem štartu motocikla oz. kontaktu znova samodejno vklopi.

Upam da se prav spomnim!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je ABS izklopljen, lučka za ABS na armaturi konstantno utripa.

Če želiš da je iklopljen je procedura sledeča:

daš kontakt, držiš stikalo za ABS toliko časa, da začne lučka na armaturki utripati.

Se pa ABS ob vsakem ponovnem štartu motocikla oz. kontaktu znova samodejno vklopi.

Upam da se prav spomnim!?

hvala za odgovor

sm držu par sekund je pa res da pri prižganem motorju pa ni nič utripalo

kot sem tebe razumel moraš to narediti pri ugasnjenem motorju samo s kontaktom

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor

sm držu par sekund je pa res da pri prižganem motorju pa ni nič utripalo

kot sem tebe razumel moraš to narediti pri ugasnjenem motorju samo s kontaktom

lp

Jap, samo s kontaktom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tud jst sm pred kratkim postal lastnik caponorda(še čakam da mi ga prpeljejo),sem kr neki časa tuhtal med njim in varaderom

na koncu pa sem se odloču za capota(večina mi ga je kao odsvetovala,to in uno.sam jst sm trmast in upam da jim dokažem kontra:))) )

sicer pa vidim da se tuki kr spoznate na te mašince tko da straha ni.

aja bajeda je bil 1lastnik tega motorja KASTI

pa še eno vprašanje ker se mi ne da brskat po forumu

-kako se zrihta ta stvarca s prikazovalnikom goriva(skoz kaže 2 črtici)

hvala za odg

pa vsem skupaj varno v 2011

Pozdravljen Caponordist!

Najprej ti želim srečno vožnjo!

Ja prikazovalnik bencina je "še kar" pogosta stvar. Namreč popravilo če se prav spomnim niti ni mogoče ampak je potrebno zamenjati. Kar se tiče cene pa se ne spomnem. Moram malo pobrskat. V naslednjih dneh se bom potrudil za malo bolj točen odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Caponordist!

Najprej ti želim srečno vožnjo!

Ja prikazovalnik bencina je "še kar" pogosta stvar. Namreč popravilo če se prav spomnim niti ni mogoče ampak je potrebno zamenjati. Kar se tiče cene pa se ne spomnem. Moram malo pobrskat. V naslednjih dneh se bom potrudil za malo bolj točen odgovor.

hvala za trud

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je tudi vžgan motor, vsaj tako je pri mojem.Tipko ABS pa moraš kar nekaj časa držati (10-12 sekund). Za ponoven vklop moraš motor vgasniti in ga potem znova zagnati.

hvala za odgovor

sm držu par sekund je pa res da pri prižganem motorju pa ni nič utripalo

kot sem tebe razumel moraš to narediti pri ugasnjenem motorju samo s kontaktom

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So tudi drugi dobri razen Yuase. Pravkar sem naročil FAM High Performance baterijo (Italianski proizvajalec). 210A ima deklariranih pri -18 stopinjah. Stane pa manjk kot Yuasa

a mi lahko poveš oznako akumulatorja in kje si ga nabavil pa kakšna je cena.

hvala

lp sašo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko poveš oznako akumulatorja in kje si ga nabavil pa kakšna je cena.

hvala

lp sašo

Na žalost smo kupili v večih ta akumulator v Italiji. Oznaka je CTX 14 BS.

Popravljeno . Popravil capomiha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za trud

lp

Sem nekaj pogledal. Da se razkopat in očistit dva senzorja, ki sta za prikazovalnik bencina in rezerve. Lahko poizkusiš, še vedno če ne pomaga lahko zamenjaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nekaj pogledal. Da se razkopat in očistit dva senzorja, ki sta za prikazovalnik bencina in rezerve. Lahko poizkusiš, še vedno če ne pomaga lahko zamenjaš.

bomo probal

hvala za info

aja kje pa so ti senzorji

Popravljeno . Popravil SOLO1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bomo probal

hvala za info

aja kje pa so ti senzorji

Rezervoar moraš sneti dol. Ga sprazniti in potem spodaj dati ven pumpo bencina. Tam pa je tudi en plovec in senzor noter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat ti hvala za trud,mislimda bom to kr enemu mehaniku dal zrihtat da ne bo še več škode :whistle:

če pa tle kdo to obvlada pa z veseljem plačam pa še kak :beer2: pade

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tkole se gre pa debata na AF1 forumu, še za tiste kable ki niso najbolj sigurno delovali se je našla rešitev :)

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=220096

Pa naj še kdo ne reče da smo Caponordisti samo motoristi :)

Kolega me sicer mal zajebava da on na japoncu nima nobenega dela, jest mu pa pravim mi vsaj dolgčas ni pozimi:)

Lp T.

Solo1, če in ko boš imel demontirano črpalko goriva lahko spotoma še preveriš filter goriva in nekaj na tole temo:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=220445

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem klical na uradni servis pa pravi mehanik da je verjetn plovec,na katerem razpade ohišje in ga posledično zalije benz.

pride pa okrog 70 eur menjava in materijal

mogoče bo tud to opcija

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje ste caponordovci še malo pa bo toplo jaz zamenjam samo gume posebe pa pozdravljam maxa griže in se mu zahvaljujem za prevezavo kabljev zadeva je ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje ste caponordovci še malo pa bo toplo jaz zamenjam samo gume posebe pa pozdravljam maxa griže in se mu zahvaljujem za prevezavo kabljev zadeva je ok

o kakšni prevezavi kablov pa se gre

če bo kdaj kak problem :blush:

Popravljeno . Popravil SOLO1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kakšni prevezavi kablov pa se gre

če bo kdaj kak problem :blush:

Ti imaš sigurno OK, vsaj ko sem jaz nazadnje preverjal je bilo tako (pri 30k km).

Govora pa je o rjavem konektorju, ki je povezan do reglerja. Ta konektor se rad stopi zaradi morebitnih slabih kontaktov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti imaš sigurno OK, vsaj ko sem jaz nazadnje preverjal je bilo tako (pri 30k km).

Govora pa je o rjavem konektorju, ki je povezan do reglerja. Ta konektor se rad stopi zaradi morebitnih slabih kontaktov.

je pa verjetno vseen dobr mal prečekirat pa s kakim kontakt šprejem pošpricat???

še posebi ker je bil motor dve sezoni zunaj pod nadstreškom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje ste caponordovci še malo pa bo toplo jaz zamenjam samo gume posebe pa pozdravljam maxa griže in se mu zahvaljujem za prevezavo kabljev zadeva je ok

Letos je toplo že bilo, vsaj za 250km :)

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes grem mal motor spucat in ugotovim da je zadnji amortizer baj baj....mehek,motor kr počepne

a je že imel kdo na capotu podobno izkušnjo in kaj ste naredili,tista stvar za štelat se pa čist na mehko vrti

hvala za odgovore

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sliko najdeš tule. Mogoče pa le ni tako hudo je izteklo samo olje? Regulator in bat za prednapetost vzmeti (18).

post-7865-0-82967600-1297010728_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sliko najdeš tule. Mogoče pa le ni tako hudo je izteklo samo olje? Regulator in bat za prednapetost vzmeti (18).

Ko stiskaš se potem verjetno sploh ne krči amortizer?

Možno je, da je potrebno le olje naliti in ga dati pod pritisk (moraš k nekomu, ki obnavlja amortizerje). Lahkopa, da je tudi prenapetost za popraviti (spušča in je potrebno komoro obnoviti - malo višji strošek).

Jaz bi ga na tvojem mestu dal obnovit, pa boš potem imel mir za vasj 30-50.000km.

Če boš potreboval obnovo, ga lahko jaz pošljem nekomu, ki je zelo dober v tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!