SOLO1 Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 Brez skrbi, kupil si odličen motocikel. Ko sem se jaz odločal za nakup, me je glede voznih lastnosti Capo veliko bolj navdušil kot pa Vara. Koilkor jaz poznam Uroša, je zanj skrbel zelo lepo, tako kot sem tudi jaz. Vse je 100% realno (kilometri, splošno stanje...) Kar se pa prikazovalnika nivoja goriva tiče, bi pa mogoče o tem kaj vedela Capomiha ali pa DrJakob. No se je očitno "moj" capo vrnil v domače loge. Cool! :notworthy: ja KASTI sm šel kr neki capotov gledat ko pa sem "tvojega"zagledu je blo iskanja konec res lepo vzdrževan motor,uglavnem to je tisto ko rečeš TO JE TO tko da brez skrbi tud naprej bo lepo vzdrževan in negovan:))) če se ti pa kdaj zalušta en krogec nardit .........)))),pol pa še
SOLO1 Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 še eno vprašanje nna hitro stikalo za ABS-kako veš kdaj je izklopljeno lp
kasti Objavljeno Januar 28, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 še eno vprašanje nna hitro stikalo za ABS-kako veš kdaj je izklopljeno lp Ko je ABS izklopljen, lučka za ABS na armaturi konstantno utripa. Če želiš da je iklopljen je procedura sledeča: daš kontakt, držiš stikalo za ABS toliko časa, da začne lučka na armaturki utripati. Se pa ABS ob vsakem ponovnem štartu motocikla oz. kontaktu znova samodejno vklopi. Upam da se prav spomnim!?
SOLO1 Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 Ko je ABS izklopljen, lučka za ABS na armaturi konstantno utripa. Če želiš da je iklopljen je procedura sledeča: daš kontakt, držiš stikalo za ABS toliko časa, da začne lučka na armaturki utripati. Se pa ABS ob vsakem ponovnem štartu motocikla oz. kontaktu znova samodejno vklopi. Upam da se prav spomnim!? hvala za odgovor sm držu par sekund je pa res da pri prižganem motorju pa ni nič utripalo kot sem tebe razumel moraš to narediti pri ugasnjenem motorju samo s kontaktom lp
kasti Objavljeno Januar 28, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 hvala za odgovor sm držu par sekund je pa res da pri prižganem motorju pa ni nič utripalo kot sem tebe razumel moraš to narediti pri ugasnjenem motorju samo s kontaktom lp Jap, samo s kontaktom.
capomiha Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 evo tud jst sm pred kratkim postal lastnik caponorda(še čakam da mi ga prpeljejo),sem kr neki časa tuhtal med njim in varaderom na koncu pa sem se odloču za capota(večina mi ga je kao odsvetovala,to in uno.sam jst sm trmast in upam da jim dokažem kontra:))) ) sicer pa vidim da se tuki kr spoznate na te mašince tko da straha ni. aja bajeda je bil 1lastnik tega motorja KASTI pa še eno vprašanje ker se mi ne da brskat po forumu -kako se zrihta ta stvarca s prikazovalnikom goriva(skoz kaže 2 črtici) hvala za odg pa vsem skupaj varno v 2011 Pozdravljen Caponordist! Najprej ti želim srečno vožnjo! Ja prikazovalnik bencina je "še kar" pogosta stvar. Namreč popravilo če se prav spomnim niti ni mogoče ampak je potrebno zamenjati. Kar se tiče cene pa se ne spomnem. Moram malo pobrskat. V naslednjih dneh se bom potrudil za malo bolj točen odgovor.
SOLO1 Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 Pozdravljen Caponordist! Najprej ti želim srečno vožnjo! Ja prikazovalnik bencina je "še kar" pogosta stvar. Namreč popravilo če se prav spomnim niti ni mogoče ampak je potrebno zamenjati. Kar se tiče cene pa se ne spomnem. Moram malo pobrskat. V naslednjih dneh se bom potrudil za malo bolj točen odgovor. hvala za trud lp
rihard123 Objavljeno Januar 29, 2011 Opozori Objavljeno Januar 29, 2011 Lahko je tudi vžgan motor, vsaj tako je pri mojem.Tipko ABS pa moraš kar nekaj časa držati (10-12 sekund). Za ponoven vklop moraš motor vgasniti in ga potem znova zagnati. hvala za odgovor sm držu par sekund je pa res da pri prižganem motorju pa ni nič utripalo kot sem tebe razumel moraš to narediti pri ugasnjenem motorju samo s kontaktom lp
sas1 Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 So tudi drugi dobri razen Yuase. Pravkar sem naročil FAM High Performance baterijo (Italianski proizvajalec). 210A ima deklariranih pri -18 stopinjah. Stane pa manjk kot Yuasa a mi lahko poveš oznako akumulatorja in kje si ga nabavil pa kakšna je cena. hvala lp sašo
capomiha Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 (popravljeno) a mi lahko poveš oznako akumulatorja in kje si ga nabavil pa kakšna je cena. hvala lp sašo Na žalost smo kupili v večih ta akumulator v Italiji. Oznaka je CTX 14 BS. Popravljeno Januar 31, 2011. Popravil capomiha
capomiha Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 hvala za trud lp Sem nekaj pogledal. Da se razkopat in očistit dva senzorja, ki sta za prikazovalnik bencina in rezerve. Lahko poizkusiš, še vedno če ne pomaga lahko zamenjaš.
SOLO1 Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 (popravljeno) Sem nekaj pogledal. Da se razkopat in očistit dva senzorja, ki sta za prikazovalnik bencina in rezerve. Lahko poizkusiš, še vedno če ne pomaga lahko zamenjaš. bomo probal hvala za info aja kje pa so ti senzorji Popravljeno Januar 31, 2011. Popravil SOLO1
capomiha Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 bomo probal hvala za info aja kje pa so ti senzorji Rezervoar moraš sneti dol. Ga sprazniti in potem spodaj dati ven pumpo bencina. Tam pa je tudi en plovec in senzor noter.
capomiha Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 Tukaj so slike od demontaže senzorja goriva.
SOLO1 Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 še enkrat ti hvala za trud,mislimda bom to kr enemu mehaniku dal zrihtat da ne bo še več škode če pa tle kdo to obvlada pa z veseljem plačam pa še kak pade lp
Šarc Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 Evo tkole se gre pa debata na AF1 forumu, še za tiste kable ki niso najbolj sigurno delovali se je našla rešitev http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=220096 Pa naj še kdo ne reče da smo Caponordisti samo motoristi Kolega me sicer mal zajebava da on na japoncu nima nobenega dela, jest mu pa pravim mi vsaj dolgčas ni pozimi:) Lp T. Solo1, če in ko boš imel demontirano črpalko goriva lahko spotoma še preveriš filter goriva in nekaj na tole temo: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=220445
SOLO1 Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 sem klical na uradni servis pa pravi mehanik da je verjetn plovec,na katerem razpade ohišje in ga posledično zalije benz. pride pa okrog 70 eur menjava in materijal mogoče bo tud to opcija lp
kseitl Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 kje ste caponordovci še malo pa bo toplo jaz zamenjam samo gume posebe pa pozdravljam maxa griže in se mu zahvaljujem za prevezavo kabljev zadeva je ok
SOLO1 Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 (popravljeno) kje ste caponordovci še malo pa bo toplo jaz zamenjam samo gume posebe pa pozdravljam maxa griže in se mu zahvaljujem za prevezavo kabljev zadeva je ok o kakšni prevezavi kablov pa se gre če bo kdaj kak problem Popravljeno Februar 1, 2011. Popravil SOLO1
kasti Objavljeno Februar 2, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2011 o kakšni prevezavi kablov pa se gre če bo kdaj kak problem Ti imaš sigurno OK, vsaj ko sem jaz nazadnje preverjal je bilo tako (pri 30k km). Govora pa je o rjavem konektorju, ki je povezan do reglerja. Ta konektor se rad stopi zaradi morebitnih slabih kontaktov.
SOLO1 Objavljeno Februar 2, 2011 Opozori Objavljeno Februar 2, 2011 Ti imaš sigurno OK, vsaj ko sem jaz nazadnje preverjal je bilo tako (pri 30k km). Govora pa je o rjavem konektorju, ki je povezan do reglerja. Ta konektor se rad stopi zaradi morebitnih slabih kontaktov. je pa verjetno vseen dobr mal prečekirat pa s kakim kontakt šprejem pošpricat??? še posebi ker je bil motor dve sezoni zunaj pod nadstreškom
Šarc Objavljeno Februar 2, 2011 Opozori Objavljeno Februar 2, 2011 kje ste caponordovci še malo pa bo toplo jaz zamenjam samo gume posebe pa pozdravljam maxa griže in se mu zahvaljujem za prevezavo kabljev zadeva je ok Letos je toplo že bilo, vsaj za 250km Lp T.
SOLO1 Objavljeno Februar 6, 2011 Opozori Objavljeno Februar 6, 2011 danes grem mal motor spucat in ugotovim da je zadnji amortizer baj baj....mehek,motor kr počepne a je že imel kdo na capotu podobno izkušnjo in kaj ste naredili,tista stvar za štelat se pa čist na mehko vrti hvala za odgovore lp
MiNa Objavljeno Februar 6, 2011 Opozori Objavljeno Februar 6, 2011 (popravljeno) Tole sliko najdeš tule. Mogoče pa le ni tako hudo je izteklo samo olje? Regulator in bat za prednapetost vzmeti (18). Popravljeno Februar 6, 2011. Popravil MiNa
capomiha Objavljeno Februar 6, 2011 Opozori Objavljeno Februar 6, 2011 Tole sliko najdeš tule. Mogoče pa le ni tako hudo je izteklo samo olje? Regulator in bat za prednapetost vzmeti (18). Ko stiskaš se potem verjetno sploh ne krči amortizer? Možno je, da je potrebno le olje naliti in ga dati pod pritisk (moraš k nekomu, ki obnavlja amortizerje). Lahkopa, da je tudi prenapetost za popraviti (spušča in je potrebno komoro obnoviti - malo višji strošek). Jaz bi ga na tvojem mestu dal obnovit, pa boš potem imel mir za vasj 30-50.000km. Če boš potreboval obnovo, ga lahko jaz pošljem nekomu, ki je zelo dober v tem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se