Šarc Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 danes grem mal motor spucat in ugotovim da je zadnji amortizer baj baj....mehek,motor kr počepne a je že imel kdo na capotu podobno izkušnjo in kaj ste naredili,tista stvar za štelat se pa čist na mehko vrti hvala za odgovore lp Pri regulatorju prednapetja vzmeti se rado zgodi da se obrne O-ring in izteče olje. Za zamenjavo O-ringov je kakšna dobra urica dela. Zadevo preveriš tako da do konca oviješ gumb za prednapetje in preveriš na kateri poziciji je zgoraj naslon vzmeti, potem pa gumb priviješ do konca in opazuješ če se vzemt prednapne - cca 12mm. Sem pa postopek zamenjave opisal na AF1 forumu, sicer v angleščini: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=217039 Za ostale težave je pa veliko povezav na tem delu foruma: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=202306 Lp T. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SOLO1 Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 hvala za vse odgovore,zanima pa me kok to kaj znese cenovno.tega še nisem počel in si ne znam predstavlati(da vem kok keša pripravit) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sanski01 Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 Halo! Pri zagonu mi stalno goti F1. Mi lahko kdo pomaga? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Februar 7, 2011 Deli Objavljeno Februar 7, 2011 Halo! Pri zagonu mi stalno goti F1. Mi lahko kdo pomaga? Zgleda, da imaš neko napako verjetno. Zato ti utripa rdeča lučka EFI. Pod stolom moraš priklopit 2 kablečka in videti katero napako (kodo) ti pokaže. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SOLO1 Objavljeno Februar 7, 2011 Deli Objavljeno Februar 7, 2011 Zgleda, da imaš neko napako verjetno. Zato ti utripa rdeča lučka EFI. Pod stolom moraš priklopit 2 kablečka in videti katero napako (kodo) ti pokaže. a ko ma stikalo za ugasnit motor na OF je normalno da efi utripa, ko ga daš na ON pa ugasne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Februar 7, 2011 Avtor Deli Objavljeno Februar 7, 2011 a ko ma stikalo za ugasnit motor na OF je normalno da efi utripa, ko ga daš na ON pa ugasne Normalno da utripa, ker je v tem primeru izklopljena elektrika za EFI. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej1967 Objavljeno Februar 7, 2011 Deli Objavljeno Februar 7, 2011 Prvo preveri ce je akumuljator res vredu. Ce ni, menjaj namesto OEM za tistega iz HONDE PAN EUROPEAN. Placa je dost, sam drazji je enmal. Pomaga pa zelo. Ce je akumuljator vredu, potem menjaj tole Natanko to je bilo krivo. Danes sem štartni rele zamenjal in motor spet lepo vžiga in prede. Hvala za nasvet. lpA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sanski01 Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 Točnejši opis: Ko motor dela gori in ne utripa EFI1(ročno lahko vrnem na uro). Motor deluje popolnoma normalno. Ko ugasnem in ponovno zaženem zopet gori EFI1. Hvala! a ko ma stikalo za ugasnit motor na OF je normalno da efi utripa, ko ga daš na ON pa ugasne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr_Jakob Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 Točnejši opis: Ko motor dela gori in ne utripa EFI1(ročno lahko vrnem na uro). Motor deluje popolnoma normalno. Ko ugasnem in ponovno zaženem zopet gori EFI1. Hvala! a ko ma stikalo za ugasnit motor na OF je normalno da efi utripa, ko ga daš na ON pa ugasne Ko bos mel doma motor na centralcu, povezi diagnosticni konektor in daj kontakt. Takrat ti bo verjetno izpisalo eno od moznih napak na EFI-ju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sanski01 Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 Hvala probam in javim! Ko bos mel doma motor na centralcu, povezi diagnosticni konektor in daj kontakt. Takrat ti bo verjetno izpisalo eno od moznih napak na EFI-ju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SOLO1 Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 fantje eno vprašanje jutri gre motor na servis pa bojo rezervoar dol jemal in baje da je velika možnost da počijo ene cevke za gorivo zanima me če je še kaka druga rešitev namest orginala ker so baje ful drage 120 eur ena vsaka pomoč bo zlata vredna :yes: lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 fantje eno vprašanje jutri gre motor na servis pa bojo rezervoar dol jemal in baje da je velika možnost da počijo ene cevke za gorivo zanima me če je še kaka druga rešitev namest orginala ker so baje ful drage 120 eur ena vsaka pomoč bo zlata vredna :yes: lp 120€????? v skrajni sili daš noter hidravlične spojke, za par € ti jih pa lahko vsak strugar naredi po kopiji plastičnih. P.S. zaradi EFI 1 se pa ne obremenjuj, EFI ti kaže takrat ko je spojen kabel za diagnostiko in "1" pomeni vse OK, "-1" pa takrat ko je rdeč gumb "kill switch" ugasnjen oz. izklopljen. Pa še tole dodam, nova pamet zaenkrat dela čudeže v rezervoarju, prvi rezervoar je bla rezerva na 320km, povprečje pa 5,6l/100km. S tem, da sem kar pošteno probaval konjiče na cesto spravit in "naviral" do fulla od 2000 o/min naprej Lp T. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sas1 Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 Pa še tole dodam, nova pamet zaenkrat dela čudeže v rezervoarju, prvi rezervoar je bla rezerva na 320km, povprečje pa 5,6l/100km. S tem, da sem kar pošteno probaval konjiče na cesto spravit in "naviral" do fulla od 2000 o/min naprej Lp T. a to si svojo mapo naredu ali uno ki si mi jo poslal??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Februar 9, 2011 Avtor Deli Objavljeno Februar 9, 2011 (popravljeno) Natanko to je bilo krivo. Danes sem štartni rele zamenjal in motor spet lepo vžiga in prede. Hvala za nasvet. lpA Pri Italijanih je najbolj zanimivo to, da ponavadi crkne vse kar ni made in Italy - rele je verjetno od Hitachija.... made in Japan. Bi moral biti Magneti Marelli pa bi blo OK... :naughty: Kar se pa Spojk od rezervoarja tiče... v Louisu so so bistveno cenejše so pa identične in od istega proizvajalca kot originalne. Preveri kako hitro ti jih lahko dobavijo pri podjetju TRG iz LJ. Popravljeno Februar 9, 2011. Popravil kasti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Februar 9, 2011 Deli Objavljeno Februar 9, 2011 a to si svojo mapo naredu ali uno ki si mi jo poslal??? 051123 od catfisha, sej po moje sem ti to poslal, fora je samo v tem da še IFT (Idle fuel trim) naštelaš pravilno da ti da 2 - 3% COja pa si tam kjer moraš biti. Jest sem kar na AMZS šel pa mo je kolega pomeril (0,8%) pol sem pa sam še mal dvignil nastavitev Lp T. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Februar 13, 2011 Deli Objavljeno Februar 13, 2011 Pri Italijanih je najbolj zanimivo to, da ponavadi crkne vse kar ni made in Italy - rele je verjetno od Hitachija.... made in Japan. Bi moral biti Magneti Marelli pa bi blo OK... :naughty: Kar se pa Spojk od rezervoarja tiče... v Louisu so so bistveno cenejše so pa identične in od istega proizvajalca kot originalne. Preveri kako hitro ti jih lahko dobavijo pri podjetju TRG iz LJ. V louise so plastični, da ne bo koga zavedla barva. Sem se že sam! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Februar 13, 2011 Avtor Deli Objavljeno Februar 13, 2011 V louise so plastični, da ne bo koga zavedla barva. Sem se že sam! Saj tudi na Avtotriglavu prodajajo plastične, samo za bistveno višjo ceno! :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Marec 1, 2011 Avtor Deli Objavljeno Marec 1, 2011 Končno se nekaj premika v pravo smer!!! "Aprilia Caponord / Tuareg 1200: the first spy photos of the new enduro Street Noale This is the final confirmation that project Aprilia-enduro is going strong. Picture shows the latest spy photo of the new Caponord / Touareg 1200 motorcycle (the name is still a mystery), the adventure bike that will target the same market segment as the Ducati Multistrada 1200 and BMW R1200GS with. KTM 990 SMT is not entirely part of this group, but still will be something that Aprilia would try to match. It is apparent that this bike is related to a well known Aprilia Dorsoduro 1200 – or to be even more direct, it is a Dorsoduro with a protective fairing, more comfortable seat, travel luggage and space for the passenger. Chassis and engine remain the same as the maxi motard, presented last year. EICMA 2010 was the first time the rumors started to be heard. Name is something that still creates confusion with Caponord and Touareg 1200 both coming into an equation. If the chosen name would be Caponord, it will continue a saga of a true enduro / adventure bike from the 80s and 90s, much loved by the fans but not the general public. I guess we just need to wait and see." Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vrho1679 Objavljeno Marec 1, 2011 Deli Objavljeno Marec 1, 2011 Končno se nekaj premika v pravo smer!!! Po sliki sodeč niti ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr_Jakob Objavljeno Marec 1, 2011 Deli Objavljeno Marec 1, 2011 Sam se tega se je manjkalo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Marec 2, 2011 Deli Objavljeno Marec 2, 2011 eh še zmer čakam na Tuareg z mašino 750 in 21/18 kolesi tole bo tko kt SuperTenere, vsi so jo komaj čakali, na koncu pa razočaranje, ne duha ne sluha o off road motorju in še težkokategornik je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno Marec 2, 2011 Deli Objavljeno Marec 2, 2011 (popravljeno) Meni izgleda bolj "Multistrada killer" s temi 17 col felgami, 180 zadnjo gumo, radialnimi zavorami in upside-down vilicami, kovčki skoraj identičnimi Multistradi... Kar brez strahu, saj je očitno, da so podjetja pogruntala, da potrebujemo 800ccm adventure mopede (glej BMW, Triumpha, Yamaha pripravlja za 2012 Tenere 800, Honda bo tudi kmalu dala zagotovo ven 800ccm moped... ) in bo spet nekaj veselja za nas ajd Popravljeno Marec 2, 2011. Popravil suhi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Marec 2, 2011 Deli Objavljeno Marec 2, 2011 Še zmerej sem mnenja da naj mal Caponord forume prebrskajo, skopirajo naše rešitve in novega Caponorda naredijo Tole kar je na sliki pa ni za nikamor (si ne predstavljam cel teden 600km/dan delat na tem! Drugače pa trenutna alternativa novi Tiger 800:) Pa dorso za zraven za na cesto:) Lp T. NoGe 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igor74 Objavljeno Marec 3, 2011 Deli Objavljeno Marec 3, 2011 En lep pozdrav vsem lastnikom capota. Upam da sem zdaj zadel na pravo stran glede mojih vprašanj! Sem novopečeni lastnik capota 2004 nova oblika brez abs.Prev.44.000km No pa k vprašanju? Ko prebiram forum o capotih me kr mal strašite. Najprej te spojke.ko sem odstranjeval tank se je ena kar sama odklopila pa sem se malo vstrašil vendar je šla potem skupaj in drži upam saj.Upam da ne bo prišlo do kakega spusta bencina.In drugo ugotovil sem da je ketna čeprav je še več kot polovica do konca na enem mestu mal rastegjena tako da je nikak ne morem optimalno naštelat al je na enem koncu preveč al pa premal. Skratka a so kakšne finte,ki jih lahko zdaj v miru pregledam in mogoče rešim preden pride sezona saj veste bolje sprečit nego lečit. In še zadjo vprašanje ali lako dam seris interval na nulo čeprav je bilo olje menjano prek ko pač pride servis.Ali počakam da se prižge. Hvala vnaprej za odgovore in en lep pozdrav iz štajerske! Igor dlicen 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Marec 3, 2011 Deli Objavljeno Marec 3, 2011 En lep pozdrav vsem lastnikom capota. Upam da sem zdaj zadel na pravo stran glede mojih vprašanj! Sem novopečeni lastnik capota 2004 nova oblika brez abs.Prev.44.000km No pa k vprašanju? Ko prebiram forum o capotih me kr mal strašite. Najprej te spojke.ko sem odstranjeval tank se je ena kar sama odklopila pa sem se malo vstrašil vendar je šla potem skupaj in drži upam saj.Upam da ne bo prišlo do kakega spusta bencina.In drugo ugotovil sem da je ketna čeprav je še več kot polovica do konca na enem mestu mal rastegjena tako da je nikak ne morem optimalno naštelat al je na enem koncu preveč al pa premal. ......... Pozdravljen.... Naj te ne bo strah sej ma folk tudi na drugih motorjih pizdarije, samo na Capotih večino lahko sam zrihtaš drugim pa to delajo serviserji Kar se tiče hitrih spojk za gorivo če imaš kovinske ni panike, v primeru plastičnih pa jih je pametno čimprej zamenjat s kovinskimi. Za verigo ti priporočam da jo štelaš na tistem mestu ko je najbolj našponana in to tako da ima cca 1,5cm hoda. Na najbolj rahlem delu pa naj nebi bilo več kot 3cm zračnosti od ene skrajne lege do druge. Imaš pa verjetno že toliko dotrajano da bo potrebno razmisliti o menjavi. Resetiranje se naredi tako da skleneš konektor za diagnostiko pod sedežem, skupaj držiš gumba set in mode na armaturi daš kontakt in držiš mislim da 30 sekund. Je nekje opisano. nisem ravno prepričan. In to je to. Indikator servis se potem ugasne in imaš mir za 7.500km Lp Tomaž Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se