hy650 Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Če kaj zvije potem je to glava cilindra.Pri motorjih lahko še prej kot pri avtomobolih. Glava se poravna in je zadeva opravljena. Nikoli pa ne "zvije" cilindra. Če sta pa tista dva vijaka "losana" je že kdo kej brkljal po mašini in ni prav zategno...Ti samo štartaj in nabiraj kilometre. GIFT ti je poslal sheme svečk in to je to !
začetnik10 Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 prvih 40 km z capotom..noro...govoril z lastnikom..menjani kabli, rele in ostale stvari..bil je prvi lastnik in je pač vse porihtal..enkrat je nalagal ene mape pri nekem mojstru v monfalconeju...obstaja tukaj kak mojster, da mi naloži te mape...pa če lahko kako besedo na to temo napišete...koliko stane tak poseg?...mejte se
hy650 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Če je bila nova mapa nekoč naložena in motor dobro dela ni kaj komplicirat...Poskusi se dogovoriti s katerim drugim lastnikom capota za testno furico in primerjavo...Drugače je pa prava oseba za nalaganje pravih map na capota uporabnik foruma ŠARC. Kontaktiraj ga. Lahko ti preveri kaj maš naloženo in po potrebi menja mapo. Poseg te pa verjrtno koštal kako pivo al dva ... janezhotko 1
Rdeči Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Če motor vleče že od 2000 obr. lepo enakomerno je že druga mapa. Pri stari mapi pa nekak 3500 obr. (zna mal pocukat) nekako šele zaževi. Pa pri novi mapi velikokrat iščeš sedmo prestavo
Sash00 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 (popravljeno) Oj, se bom držal tega hy650. Tudi jaz imam naloženo drugo mapo na capotu, Naložil pa jo je nekdo iz gorenjske, vsaj mislim tako. Imam pa drug problem. Utripa EFI, napaka pa efi -1. Sicer sem bral na forumih o tej napaki, ampak nič konkretnega. Preden sem razdrl agregat, sem moral zamenjati eno vžigalno tuljavo na prvem cilindru. Ali je že kdo imel podobno težavo. Nisem pa še štartal motorja. Lep zasnežen pozdrav. Pravkar nekaj izsledil na forumu glede napake efi -1. Bi ta napaka lahko imelo kakšno povezavo z loputo zraka? Popravljeno April 27, 2016. Popravil Sash00
hy650 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Imam sicer Futuro ,ki ima v osnovi enak agregat in enak ECU Sagem. Kode napak so: Here’s a list of the codes: 12 – crankshaft (pick-up) position sensor malfunction; 15 – throttle position sensor (TPS) malfunction; 18 – california only; 21 – engine temperature malfunction; 22 – air temperature malfunction; 23 – barometric pressure sensor malfunction; 33 – coil 1 malfunction; 34 – coil 2 malfunction; 35 – coil 3 malfunction; 36 – coil 4 malfunction; 41 – overturn sensor signal malfunction; 42 – injector 1 malfunction; 43 – injector 2 malfunction A code reading 1 or -1 means the bike has not detected any of the above errors and activating the kill switch will also set off the EFI light, causing mild panic until the rider realises what’s happened – it’s easy to do accidentally. Če je mapo nalagal nekdo iz Gorenjske je bil to skor zagotovo Šarc in tukaj ni kaj dodati.
Sash00 Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Oj, spet jaz, vem, da sem že tečen, ampak imam spet problem. Končno sestavil capota, ga štartal, ampak motor ne vžge. Samo "vergla" zaštarta pa ne. Napaka efi 1 je izginila, ampak kljub temu sveti še vedno EFI. Napravil diagnostiko, katera pokaže kodo 33. OK. Imel sem doma novo vžigalno tuljavo, jo zamenjal, ampak ne pomaga. Še vedno ista napaka. Zamenjal z vžigalno tuljavo iz zadnjega cilindra, ponovno ista napaka. Motor ne zaštarta. Samo "vergla". Je potrebno napako resetirat, ali je lahko kaj drugega. Samo upam da ni CDI (elektronika). Vsakič ko pa sem odklopil dovod goriva od uplinjača ( pritrjen z dvema vijakoma), je bencin s vso silo špricnil v okolico. Tako da je bil v cevi fullll pritisk. Mislim, da to ni normalno. Prosim za pomoč. Lep pozdrav.
hy650 Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Pa imaš iskro na svečkah?Črpalka itak daje nadtlak do vbrizga goriva in špricne iz dovoda , če ga odklopiš. CDI (ECU) ne gre kar tako, razen če si aku narobe prklkopu pa kaj skuril...Preveri iskro. A bencinska črpalka zalaufa pod kontaktom?
Sash00 Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Bencinska črpalka zalaufa, ker se sliši. Nisem pa sprobal, če ima svečka iskro. Ali moram odvit svečko iz glave, ali lahko sprobam s kosom žice? Hvala.
hy650 Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Lahko . Ne rabiš ven jemat svečke. Daj v kapco katerokoli drugo svečko in prisloni na maso.
hy650 Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Daj preveri vse senzorje, ker ko si sestavljal motor je lahko kateri brez kontakta, prekinjena žica ali pa pokvarjen senzor....Meni ni zalaufal zaradi okvarjenega senzorja temperature hladilne tekočine. Ima dva-eden gre vECU drugi pa na armature za prikaz temperature.Ob vsem mogočem ugibanju kaj je narobe mi je za trenutk posvetil EFI 21 in sem raziskoval v tej smeri...
janezhotko Objavljeno April 30, 2016 Opozori Objavljeno April 30, 2016 Sem novinc na capotu sam povem vam da boljšega majstra za capote kot je Šarc ga ni!!!!!!!!!!!!!!
začetnik10 Objavljeno April 30, 2016 Opozori Objavljeno April 30, 2016 Oj capo driverji...prvih 200 km z capotom...vozi se kot bicikl:)...nimam nekih problemov niti pri manjših hitrostih..niti z sopotnico...okreten, poskočen..vetrna zaščita ok..nisem peljal več kot 130...skratka zadovoljen..opazil da, vožnja pri manjših obratih, oz v previsoki prestavi mu najbolj ne diši...mogoče zato, ker sva bila dva...kakšne so vaše izkušnje s tem?...bil prav pozoren na obrate...zvezno vleče od 2000 naprej...se mi je kar smejalo pod čelado..
biker77 Objavljeno April 30, 2016 Opozori Objavljeno April 30, 2016 Nimas dizla da bi ga pri 1.500 obratih matral. Nad 3.500 pa ostat na cesti Jest letos se nisem zalaufal. Se amortizerja nism uspel zamenjat. Ampak sej bom. Sezona je se dolga.
začetnik10 Objavljeno April 30, 2016 Opozori Objavljeno April 30, 2016 biker...nič rekel da sem ga na 1500 matral,,to da vleče od 2000 je bilo mišljeno glede mape iz dosedanje debate...fajn zrihtaj pa na cesto:)
Sash00 Objavljeno April 30, 2016 Opozori Objavljeno April 30, 2016 Oj vsem, hvala ti hy650, res sem preveril vse senzorje, ampak optično so bili vsi OK. Nisem pa imel na nobeni vžigalni tuljavi iskre. Zaradi tega sem v drobnogled vzel konektor pick up senzorja. Tale ima edini gumjasto izolacijo. Ko sem snel izolacijo s konektorja, sta bila oba kabla odtrgana od konektorja. Na srečo sem si zapomnil kateri kabel na kateri pin. Kable prilotal, in motor je končno zaštartal. Jutri še preverim, če se vklopi ventilator, pri določeni temperaturi hladilne tekočine, ko agregat deluje. Danes je bilo že prepozno za test.
hy650 Objavljeno April 30, 2016 Opozori Objavljeno April 30, 2016 Saj bo. Važno da je zalaufala. Pridi na malo daljšo testno furo do Kočevja, da kako,rečemo ...
gift Objavljeno Maj 1, 2016 Opozori Objavljeno Maj 1, 2016 Sash00 preveč kompliciraš Skupaj sestavi in samo gas....vozi,...mašina od Capota (Rotax) dobro dela, je pa Italian in ima pač svoje muhe janezhotko 1
Sash00 Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 OK hy650. Takoj ko bo lepše vreme se vidimo. Gift imaš prav. Res preveč kompliciram. Zato pa v eno nekaj popravljam oziroma modificiram. Včasih človek ne more iz svoje kože. Lep pozdrav.
hy650 Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 pred 4 urami, Sash00 pravi: OK hy650. Takoj ko bo lepše vreme se vidimo. Gift imaš prav. Res preveč kompliciram. Zato pa v eno nekaj popravljam oziroma modificiram. Včasih človek ne more iz svoje kože. Lep pozdrav. Hehe to pa razumem...Eni moramo skoz nekaj tuhtat kaj bi spremenili,zamenjali nadgradili...OK,te pričakujem.
Sash00 Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 Hy650, se vidimo, da še kaj zmodificiramo..... . Lep pozdrav vsem, pa hvala za pomoč.
Srec16 Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 Lep pozdrav vsem. Naj se najprej opravičim za napake - s telefonom gre težje. Vaš forum sem prebral od začetka do konca - trenutno privezan na posteljo. Vsaka slaba stvar je za nekaj dobra. Veliko sem se naučil in ko pridem do mojega Capota vem kaj moram preventivno preveriti (regler, očistiti stikalo za tačko - zelo občasno mi med vožnjo ugasne) in vsekakor dogovor z mojstrom Tomažem (Šarcem) da naloži nove mape. Kar sem prebral glede tega je več kot fascinantno - zagotovo s ceno prideva skupaj. Sedaj pa moje izkušnje s Capotom. Kupil pred dobre pol leta (letnik 2004 takrat imel 44 kkm) in prevozil 5 kkm. Odločitev zanj zgolj zaradi videza, ki je odločil med potovalnimi indurami. Odločitev več kot pravilna. V tem času razen že omenjenega sem bil v dvomih (zelo občasno) zakaj ugasne. Predhodni lastnik me je opozoril če bi se slučajno mi kdaj zgodilo naj ga še na stikalu za izklop v sili ugasnem, prižgem in to je to. Ni se mi kaj dostikrat to zgodilo, zato temu nisem posvečal pozornosti. Verjetno zato nisem prišel prej na forum. Na začetku aprila zamenjal gumi, olje in svečke. To je pa tudi vse - servis po planu. V tem času zeloo užival v vožnji. Bolj kot zadovoljen. Svaka čast pojedincima (mojstrom) da znanje in izkušnje delite naprej. janezhotko 1
hy650 Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 Čisto v redu moped z malo kilometri si izbral. Konektorje pri reglerju obvezno temeljito poretipati (ne samo pogledati). Veliko varnih km želim! Srec16 1
Srec16 Objavljeno Maj 9, 2016 Opozori Objavljeno Maj 9, 2016 Ob 4. 5. 2016 at 17:09, hy650 pravi: Čisto v redu moped z malo kilometri si izbral. Konektorje pri reglerju obvezno temeljito poretipati (ne samo pogledati). Veliko varnih km želim! Hvala za lepe želje in seveda enako (srečno in varno) vsem želim.
Srec16 Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Ob 27. 4. 2016 at 9:40, Rdeči pravi: Če motor vleče že od 2000 obr. lepo enakomerno je že druga mapa. Pri stari mapi pa nekak 3500 obr. (zna mal pocukat) nekako šele zaževi. Pa pri novi mapi velikokrat iščeš sedmo prestavo Pozdravljeni! Zelo zainterisiran sem za nove mape za mojega Capota. Kdo zna/lahko oz. je pripravljen proti plačilu naložiti nove mape na moj "moped"? Glede na napisano kako se motor obnaša z novo pametjo sem več kot radoveden in zainteresiran. Srečko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se