toxico Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 (popravljeno) kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat. Popravljeno Marec 21, 2010. Popravil toxico
dlicen Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 ma takole po spominu bi rekel, da je starejši model. tale link pa mojo tezo potrjuje. manual si lahko poberes tukaj. v italijanščini sicer. sicer pa je letnik napisan tudi na prometni :naughty::naughty::naughty: . šala.
motorist Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Deli se dobijo na uradnem zastopniku za aprilio-tu poglej koga imaš najbližje (http://www.aprilia.si/aprilia.asp?FolderId=207). Je oljno hlajena mašina. Probaj prvo naredit servis in boš videl če se bo potem dalo prestavljat. Olje pa daš 15-50 recimo (motul 5100). PS.: a je 350 al 600?
Dr_Jakob Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 PS.: a je 350 al 600? Po sliki se vidi, da 600.
motorist Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Po sliki se vidi, da 600. Aja, šele zdle vidim, da na plastiki piše 600
toxico Objavljeno Marec 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 (popravljeno) Nekaj moram še vprašati tisti pokrov na vrhu rezorvarja na katerem piše oil je samo za hlajenje.In če imam prav kakšno olje naj dam notri.In tista merica na balvnicah je za hlajenje.Kaj pa za agregat kje se ga dotoči in kje izpusti.Kupil sem motul 2l 10/40 ali je ok.Ko pritisnem na check na števcu posveti lučka za oil rdeče to verjetno pomeni , da ga je v agregatu premalo. Popravljeno Marec 22, 2010. Popravil toxico
street_fighter Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 kje si ga pa kupil? če ne dobiš v ler te matra kuplonga (našpani jo če še gre,...) drugače sem pa predkratkim prodal mašino za ta motor ( ni bila cela) pa je kupec neki reku da naj nebi kupil prave, če te zanima piš na pvt pa ti dam telefonsko od njega..
toxico Objavljeno Marec 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Saj res ali lahko prestavljam brez sklopke (stric je pri krosu lahko brez)
trebor Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Seveda se da prestavljati brez sklopke. Na mojem motorju med vožnjo skoraj vedno prestavljam brez sklopke, tudi navzdol. Pri prestavljanju navzgor samo popustiš plin in premakneš ročico menjalnika navzgor, ter dodaš plin. Čisto preprosto je to :grim. Za prestavljanje navzdol pa dodaš malo plina, da se prenosi (zobniki) sprostijo "napetosti" in medtem, ko prestavljaš navzdol dodaš minimalno plin. Pri tem prestavljanju pa potrebuješ malo občutka za motor, da ti ne skače, ko prestavljaš, saj pri tem prestavljanju menjalnik bolj trpi, če niso hitrosti zobnikov izenačene. Na kratko: prestavljanje navzgor brez sklopke brez velikih problemov, navzdol pa rabiš malo vaje. LP Robert Dr_Jakob 1
motorist Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 (popravljeno) Nekaj moram še vprašati tisti pokrov na vrhu rezorvarja na katerem piše oil je samo za hlajenje.In če imam prav kakšno olje naj dam notri.In tista merica na balvnicah je za hlajenje.Kaj pa za agregat kje se ga dotoči in kje izpusti Tu se nalije olje za mašino. Oljno hlajenje je mišljeno tako, da se hladi olje iz mašine. Kupil sem motul 2l 10/40 ali je ok Tut bo vredu, sam 2 litra ne bo dost. Ko boš menjaval olje, ne pozabiu zamenjati še oljenga filtra. Pa če že to delaš bi se splačalo zamenjati še zračni filter in svečko-da nimaš pol več problemov. Ko pritisnem na check na števcu posveti lučka za oil rdeče to verjetno pomeni , da ga je v agregatu premalo. Ta tipka ima samo to funkcijo, da vidiš ali dela kontrolka za olje. Ko se ti bo enkrat prižgala rdeča kontrolka je že prepozno... Saj res ali lahko prestavljam brez sklopke (stric je pri krosu lahko brez) Na vsakem motorju lahko prestavljaš brez sklopke, samo se morš zavedat, da s tem pripomoreš k večji obrabi. Glede na to, da je to že starješi motor (in bog ve kaj vse je že dal skozi) ti ne bi priporočal takšnega prestavljanja, če nočeš v kratkem razdirat mašine. Zrabijo se prestavne vilice, posledično ti začne metati iz brzine, itd... Popravljeno Marec 22, 2010. Popravil motorist Dr_Jakob in babilon 2
Mr.Moto Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 (popravljeno) hehe jo je le eden kupil, mi je bla tako mamljiva, da sem jo že skor šel iskat Dobr si kupu pomoje, motor je Rotax 560, na ebayu sem gledal se vse dobi kar rabiš za servis narest (jermen, filter,...) sam nekej boš mogu z dokumenti narest naj ti dobro služi, pa upam da jo ne boš namest crossa imel, jo je škoda lp kađiva (vidm da sem se spet pozabil pod svojim nickom prjavt :closedeyes: ) Popravljeno Marec 23, 2010. Popravil Mr.Moto
toxico Objavljeno Marec 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 (popravljeno) Tu se nalije olje za mašino. Oljno hlajenje je mišljeno tako, da se hladi olje iz mašine. Tut bo vredu, sam 2 litra ne bo dost. Ko boš menjaval olje, ne pozabiu zamenjati še oljenga filtra. Pa če že to delaš bi se splačalo zamenjati še zračni filter in svečko-da nimaš pol več problemov. Ta tipka ima samo to funkcijo, da vidiš ali dela kontrolka za olje. Ko se ti bo enkrat prižgala rdeča kontrolka je že prepozno... Na vsakem motorju lahko prestavljaš brez sklopke, samo se morš zavedat, da s tem pripomoreš k večji obrabi. Glede na to, da je to že starješi motor (in bog ve kaj vse je že dal skozi) ti ne bi priporočal takšnega prestavljanja, če nočeš v kratkem razdirat mašine. Zrabijo se prestavne vilice, posledično ti začne metati iz brzine, itd... U hvala zelo si pomagal samo še nekaj bi vprašal kje pa staro olje ven spustim in če je 2l premalo koliko ga potem potrebujem.Pa še nekaj filter ali je res potrebno novega kupit ali če ga samo spiham. Popravljeno Marec 23, 2010. Popravil toxico
motorist Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Za ven spustit imaš dva šraufa. Eden spodaj na mašini, drugi pa na sprednji strani na okvirju (poglej sliko). Ko spustiš starega ven, zašraufaš nazaj vijake, zamenjaš še oljni filter. Pol pa naliješ približno 1,5L olja, pa motor za cca. pol minute zalaufaš (da zakroži olje) in pol doliješ še 0,5L olja (2 L bi moglo biti dovolj-v prejšnji objavi sem nekaj zamešal). Zračni filter pa če še ni preveč "bogi", opereš z bencinom (ga fajn ožemeš) in potem ga morš še naoljit. Lahko uporabiš pač eno najcenejše avtomobilsko olje. In ga spet fajn ožemeš in daš nazaj noter. babilon 1
toxico Objavljeno Marec 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 (popravljeno) Danes sem zamenjal olje natočil sem ga 2L pa še ni čisto do maksimum oz kakšena 2 deci bi ga še lahko natočil.V bencinu sem tudi opral filter spihal. Ali se dobi digitalni števec , oziroma cela ta škatla , ki prikazuje kmh rpm lučke... Popravljeno Marec 24, 2010. Popravil toxico
toxico Objavljeno Marec 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Danes sem zamenjal olje natočil sem ga 2L pa še ni čisto do maksimum oz kakšena 2 deci bi ga še lahko natočil.V bencinu sem tudi opral filter spihal. Ali se dobi digitalni števec , oziroma cela ta škatla , ki prikazuje kmh rpm lučke... Danes vžgem motor lučka za olje sveti ugasnem pogledam merico nič olja.Dolijem še pol litra in manjaka še 3 črtice do max in 17 do minimum.Pa koliko olja to rabim.
toxico Objavljeno Marec 27, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Prodajalec me je tako nategnil glede tega motorja štarter samo vrti v prazno in komaj vžge danes se pa peljem ustreli kozla iz avspuha in jajca na noben način ne vžgejo več.
motorist Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Ok, prva stvar, ki se sicer sliši smešno, amapak se dejansko velikokrat izkaže za vzrok; torej, imaš dovolj bencina v rezervoarju? Če je odgovor DA, poglej, če imaš iskro na svečki. In probaj kakšna je kompresija. Sporoč kaj si odkril, da vidimo ali se da kaj pomagat.
Dr_Jakob Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 A vrti se normalno? Mogoce je problem samo starter solenoid.
toxico Objavljeno Marec 27, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Ja štartar se vrti in se nič ne zgodi.
simonsi Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 pol je pa mogoče štarter sklopka. Dost drago za popravit. Jebiga, aprilia pač. Mar bi kupu kakšno xt-jko rajš.
Dr_Jakob Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Ja štartar se vrti in se nič ne zgodi. Uho dej bliz motorja in ga probi se enkrat startat. Ce bos slisal mickeno pokanje, pol zna bit res solenoid.
simonsi Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 a tebi vergla sploh motor, torej če ti bat miga gor pa dol? Če je temu tako, pol problem ni v štarterju.
Dr_Jakob Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 in kje dobim novi solenoid. Solenoid dobis v Avto Triglavu, pride pa cca 30€ ali celo manj. Starter rele se rece po slovensko.
motorist Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Poglej še jermen pri ventilih, če je vredu...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se