jskrablin Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 @Zivnorc štekam, pa vem da ti tudi. Sam sem dodal nekaj spisa, da ne bi kdo drug preveč dobesedno vzel napisanega v smislu 'kurc pa ta elektro, sami stroški in problemi'. Zivnorc 1
vandrovec Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 pred 15 minutami, krucymucy pravi: P208 bo pod 30k, subvencija je 7.5k Za motor je subvencija 1.000. Se ne splača...zaradi omejene uporabnosti bi moral biti precej cenejši od širše uporabnih vozil, pa naj države krijejo večino stroškov, če želijo imeti čist zrak po mestih, ker onesnaževanje se bo le preselilo iz mest na druga območja. Se mi zdi, da Toyota nakazuje nek razvoj v prihodnost...prvo s hibridi, sedaj imajo že vozilo na vodikove gorivne celice...to so avti za normalno uporabo. Baterije so le za omejena območja, mesta, podjetja...npr., Hrvati imajo po nekaterih kampih že vsa električna vozila, dostavna in osebna, ne vem, a jim to dostavlja Rimac ali Kitajci...
krucymucy Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 Kaj je na peugotu 208 ta omejitev? Stroski vzdrzevanja so nizji, stroski/km cetrtino. Nadomestilo za uporabo cest je nizje, karta za Grossglockner je cenejsa. Udobneje je pozimi zaradi gretja, poleti zaradi hlajenja. Ne vidim niti enega minusa.
vandrovec Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 pred 5 minutami, krucymucy pravi: Kaj je na peugotu 208 ta omejitev? Doseg je omejen, potem moraš čakat nekje, če želiš nadaljevati,... pa slaba infrastruktura, koliko je polnilnic po Sloveniji in izven...se lahko brezskrbno voziš ali stalno trepetaš, kje boš polnil?
krucymucy Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 (popravljeno) 41 minutes ago, vandrovec said: Doseg je omejen, potem moraš čakat nekje, če želiš nadaljevati,... pa slaba infrastruktura, koliko je polnilnic po Sloveniji in izven...se lahko brezskrbno voziš ali stalno trepetaš, kje boš polnil? Polnilnic je kot listja pa se vec jih bo. S pezojem gres komot na morje, na pocivaliscu vrata jadrana se pa pac ustavis za pol urce. Ampak dajmo o motorjih no, ne o avtomobilih. Popravljeno Oktober 22, 2019. Popravil krucymucy
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 (popravljeno) Posneto 2015. me zanima, kolk cajta se bi letos filal. @vandrovec, avti bodo vedli, kje so in ce bos prisel do polnilnice. Nekaj v stilu www.polni.si Popravljeno Oktober 22, 2019. Popravil Kugelschreiber vandrovec in ligenjček 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 point je sledeč: morda je že kdo izzumil perpetum mobile, morda je kdo že izzumil neskončne baterije in filanje v 10sec, ampak svetovna ekonomija trenutno sloni na fosilnih gorivih in postopnem prehajanju na nekaj drugega. In tu so davki ter trošarine. Nihče iz vladajoče strukture in strukture pri koritu, ne bo dopustil izgube tega prispevka, simpl. Tako da, vsem je v interesu počasen prehod, pa naj prepovedo vse smrdljive dizle. Krave na farmah pa bodo veselo prdele v zrak
ligenjček Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 pred 39 minutami, DAMI34 pravi: point je sledeč: morda je že kdo izzumil perpetum mobile, morda je kdo že izzumil neskončne baterije in filanje v 10sec, ampak svetovna ekonomija trenutno sloni na fosilnih gorivih in postopnem prehajanju na nekaj drugega. In tu so davki ter trošarine. Nihče iz vladajoče strukture in strukture pri koritu, ne bo dopustil izgube tega prispevka, simpl. Tako da, vsem je v interesu počasen prehod, pa naj prepovedo vse smrdljive dizle. Krave na farmah pa bodo veselo prdele v zrak čakaj da zavohajo dnar v elektriki pa pusti zdj krave naj prdijo če jim paše DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 pred 2 urami, vandrovec pravi: Se ne splača...zaradi omejene uporabnosti bi moral biti precej cenejši od širše uporabnih vozil, pa naj države krijejo večino stroškov, če želijo imeti čist zrak po mestih, ker onesnaževanje se bo le preselilo iz mest na druga območja. Se mi zdi, da Toyota nakazuje nek razvoj v prihodnost...prvo s hibridi, sedaj imajo že vozilo na vodikove gorivne celice...to so avti za normalno uporabo. Baterije so le za omejena območja, mesta, podjetja...npr., Hrvati imajo po nekaterih kampih že vsa električna vozila, dostavna in osebna, ne vem, a jim to dostavlja Rimac ali Kitajci... Ta tehnologija je že nekaj let skrita in dobro dovršena. Problem so dizel lobiji in korporacije, da še ni ugledala luči civilov. Ni še čas in ko bo, bodo ravno ti, ki to bremzajo spet med največjimi zaslužkarji........denar je sveta vladar, da si ne bo kdo mislil, da se gre res za okolje in čistejši zrak. Se pa že dandanes (vsaj meni) poraja dvom ali so ta električna vozila res tako čista, če vzamemo v obzir proizvodnjo le teh in kam z odsluženimi. Namreč baterije in ostala elektronska navlaka okrog tega pogona so hudo škodljiva za okolje. GregorM, skalar36, Zivnorc in 1 other 3 1
krucymucy Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 50 minutes ago, DAMI34 said: point je sledeč: morda je že kdo izzumil perpetum mobile, morda je kdo že izzumil neskončne baterije in filanje v 10sec, ampak svetovna ekonomija trenutno sloni na fosilnih gorivih in postopnem prehajanju na nekaj drugega. In tu so davki ter trošarine. Nihče iz vladajoče strukture in strukture pri koritu, ne bo dopustil izgube tega prispevka, simpl. Tako da, vsem je v interesu počasen prehod, pa naj prepovedo vse smrdljive dizle. Krave na farmah pa bodo veselo prdele v zrak Se en teoretik zarot? Nisi se dost star za take neumnosti? Odpri si temo pa pisi tam take, pa se kako o Illuminatih, Rothschildih, ravni zemlji ... 1 minute ago, Kmet2 said: Ta tehnologija je že nekaj let skrita in dobro dovršena. Problem so dizel lobiji in korporacije, da še ni ugledala luči civilov. Ni še čas in ko bo, bodo ravno ti, ki to bremzajo spet med največjimi zaslužkarji........denar je sveta vladar, da si ne bo kdo mislil, da se gre res za okolje in čistejši zrak. Se pa že dandanes (vsaj meni) poraja dvom ali so ta električna vozila res tako čista, če vzamemo v obzir proizvodnjo le teh in kam z odsluženimi. Namreč baterije in ostala elektronska navlaka okrog tega pogona so hudo škodljiva za okolje. Nehajta trolat. Zivnorc, DAMI34 in Kmet2 3
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 pred 2 minutami, krucymucy pravi: Se en teoretik zarot? Nisi se dost star za take neumnosti? Odpri si temo pa pisi tam take, pa se kako o Illuminatih, Rothschildih, ravni zemlji ... Nehajta trolat. zase se brigi
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) Aplikacijo imam ze, se moped rabim... To je ze filtrirano, type2 in ccs combo ... teslinih in ostalih ni tukaj. Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil krucymucy
XTR Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 16 hours ago, krucymucy said: Udobneje je pozimi zaradi gretja, poleti zaradi hlajenja. Ne vidim niti enega minusa. 15 hours ago, krucymucy said: Polnilnic je kot listja pa se vec jih bo. S pezojem gres komot na morje, na pocivaliscu vrata jadrana se pa pac ustavis za pol urce. Ampak dajmo o motorjih no, ne o avtomobilih. Pa si ti kdaj vozil električni avto ali je to napisano bolj teoretično? Samo vprašam, ker v realnosti ni vse tako perfektno. Moje izkušnje.. Na dveh polnilnicah hitro polnjenje ni delovalo, na tretji (večji Petrol ob avtocesti) so štrlele samo cevi iz betona, ker so že delujočo polnilnico odstranili in takrat že več kot eno leto čakali novo. Danes preverim trenutno stanje, ker me je prodajalka takrat prosila, da naj pošljem mail v LJ (v upanju, da premaknemo zadevo iz mrtve točke). Na četrti postaji mi je po dvajsetih minutah celo uspelo vklopiti hitro polnjenje. Šele na peti pa je bilo pa vse ok. Sledilo je še presenečenje v obliki dometa. 110 km teoretičnega, po prevoženih 40 kilometrih pa samo še 20 km.... pa sem spet klel pred že prej omenjeno polnilnico, ker spet ni "prijelo" hitro polnjenje. O gretju pa samo to, zunaj krepki minus, jaz pa zmrzoval v avtu pri izklopljenem gretju, da sem sploh kam prišel. vandrovec, Kmet2, Kugelschreiber in 2 others 2 3
Quest Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) Trenutno uvažamo 35,6% električne energije. Poraba energije v prometu (to je mišljeno vse energije-nafta, plin , elektrika, itd) v Slo je 39%. Če teh 39% deleža vse porabe prometa, ki je pretežno iz naftnih derivatov prenesemo na proizvodnjo električne energije bomo potrebovali koliko novih elektraren, če že sedaj uvozimo 35,6%. Vse elektrarne v Slo X 3.? https://www.energetika-portal.si/dokumenti/statisticne-publikacije/letna-energetska-bilanca/ Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil Quest Zivnorc, Kmet2 in CINDAPP 2 1
jskrablin Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) pred 15 urami, DAMI34 pravi: morda je že kdo izzumil perpetum mobile, morda je kdo že izzumil neskončne baterije in filanje v 10sec, ampak svetovna ekonomija trenutno sloni na fosilnih gorivih in postopnem prehajanju na nekaj drugega. In tu so davki ter trošarine. Najbližje temu je v smislu pokrivanja energetskih potreb na planetu - fuzijska elektrarna. Sam do tam je še dolga, res dolga. Seveda je to zgolj generiranje elektrike, prenosi, baterije in vse ostalo.... ostane podoben problem, kot je danes. Nikakor pa nikjer nihče pri zdravi pameti noče zganjati prehudih revolucij. Revolucije so lahko zelo krvave, sploh tiste v ekonomiji. Vodik je problematičen, ker ko se zadeva zakuri, gori res dobro. Nima barve, vonja... in shranjevanje zahteva kr spodobne high tech posode. Za industrijsko rabo je solidno obvladan problem (pa za pošiljanje raket v vesolje), za splošno rabo pa ni najbolj praktičen. Jim je npr lih letos na Norveškem razgnalo eno črpalko za vozila na vodikov pogon - https://qz.com/1641276/a-hydrogen-fueling-station-explodes-in-norways-baerum/ @XTR - full elektro je za po mestu. Pozabi na daljše transferje s tem. Za to so hibridi. Sem se nedavno tega rahlo cinično nasmihal situaciji na Day-Off... se pripelje tip (uspešen podjetnik neki neki neki) s Teslo model X. Motor pa mu je pripelal kolega na neki solidno veliki, ICE gnani kravi. Ne vem a ma zadeva (Tesla) sploh opcijo vlečne kljuke. Pa če jo ima, kaj z dosegom naredi dodatni aerodinamični upor in teža prikolce s motorjem. Verjetno nič dobrega. Že itak se po AC folk s tem bolj jajca kot ne. Kr bogo za 'premium' kanto v rangu 100k EUR, ki je menda trenutno najboljše kar lahko kupiš. pred 49 minutami, Quest pravi: Trenutno uvažamo 35,6% električne energije. Poraba energije v prometu (to je mišljeno vse energije-nafta, plin , elektrika, itd) v Slo je 39%. Če teh 39% deleža vse porabe prometa, ki je pretežno iz naftnih derivatov prenesemo na proizvodnjo električne energije bomo potrebovali koliko novih elektraren, če že sedaj uvozimo 35,6%. Vse elektrarne v Slo X 3.? Še enkrat, delaš na napačni predpostavki. Ne bo se ves transport jutri preselil na elektro. In tudi ko se, se ne bo ves. Se bo počasi osebni (pa kake trole, sam mislim da npr Janukoviču v Lj ne potegne do tam) transport selil na elektro. Nekaj full, nekaj hibridi. Vsekakor pa NEK2 bo. In še ene 'par' ostalih elektrarn poleg. O mopedih je težko kaj veliko napisati, ker jih je precej manj kot avtov. Imamo pa pri nas vsaj enega proizvajalca elektro 'biciklov', ki so bolj v domeni elektro motorjev - https://www.qulbix.com/ Osebno me precej zanima, kako bi se njihov pogonski sklop obnesel v kakem MX motorju minus ICE mašina in periferija. Bo treba počasi k njim na obisk... @DAMI34 dajmo prosim temo držati na nivoju. Zaenkrat nam gre prav lepo. Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil jskrablin Quest 1
Darko3g Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 Fuzijska energija je že na voljo, sicer malce dalje (sonce) a na zemljo seva 15.000 krat več energije, kot jo potrebujemo. Potrebno jo je le poloviti in uporabiti. Potem se bomo vozili takole, le lane splitting bo malce bolj zahteven: smasher, Mavti, Zivnorc in 1 other 4
Quest Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 pred 4 minutami, jskrablin pravi: pred 53 minutami, Quest pravi: Trenutno uvažamo 35,6% električne energije. Poraba energije v prometu (to je mišljeno vse energije-nafta, plin , elektrika, itd) v Slo je 39%. Če teh 39% deleža vse porabe prometa, ki je pretežno iz naftnih derivatov prenesemo na proizvodnjo električne energije bomo potrebovali koliko novih elektraren, če že sedaj uvozimo 35,6%. Vse elektrarne v Slo X 3.? Še enkrat, delaš na napačni predpostavki. Ne bo se ves transport jutri preselil na elektro. In tudi ko se, se ne bo ves. Se bo počasi osebni (pa kake trole, sam mislim da npr Janukoviču v Lj ne potegne do tam) transport selil na elektro. Nekaj full, nekaj hibridi. Vsekakor pa NEK2 bo. In še ene 'par' ostalih elektrarn poleg. Sam hotel sem povedat isto. Prevelik razkorak med koliko proizvedemo in koliko bi potrebovali. Že sedaj smo krepko v deficitu. Čakam nekaj novega.?
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 3 minutes ago, Quest said: Sam hotel sem povedat isto. Prevelik razkorak med koliko proizvedemo in koliko bi potrebovali. Že sedaj smo krepko v deficitu. Čakam nekaj novega.? Uvaza se predvsem v spicah, zvecer/cez noc pa so viški el energije prakticno povsod. Razn na solarnih, seveda. Ce bi se polnilo predvsem cez noc, je to manjsi problem, kot zgleda. In ko pomislimo, da polovico NEK-ove proizvodnje pobere Hrvaska, ugotovimo de bi NEK skor sam pokrival celo Slovenijo.....
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) Slovenija nima deficita v proizvodnji el. energije. Ima sedaj v oktobru sicer, se nekaj dni, da palice menjajo v Krskem. Pa dajmo naprej o mopedih no. Cez dva tedna grem pogledat ce je kaj novosti za 2020, SR/F bo tam, upam da ne bo prevelike guzve okoli, da bo vecina na BMW stantu. Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil krucymucy
jskrablin Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 pred 5 minutami, Darko3g pravi: Fuzijska energija je že na voljo, sicer malce dalje (sonce) a na zemljo seva 15.000 krat več energije, kot jo potrebujemo. Mnja. 1kW/m2 v idealnih pogojih. Tule pravijo da je treba površino Teksasa pokrit s sončnimi celicami pa smo dobri. Sam se bojim da delajo na predpostavki 100% izkoristka v idealnih pogojih. Kar je seveda popolnoma nerealna predpostavka. Za resno izkoriščanje sončeve energije bo treba kr v vesolje spravit nemalo panelov in pol preko laserjev streljat energijo nazaj na Zemljo. Al pa tole je ena solidna rešitev... sam precej draga in zahtevna - https://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) 100W/m2 se racuna pri nas za trenutno dostopne celice, izkoristek je pa okoli 12%. Racunano 24/7/365. Ni slabo. 90m2 strehe za 9kW SE. Streh imamo veliko. To pridela 800kWh mesecno. Kdo porabi vec doma? Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil krucymucy
jskrablin Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 pred 7 minutami, krucymucy pravi: Ni slabo. 90m2 strehe za 9kW SE. Streh imamo veliko. To pridela 800kWh mesecno. Kdo porabi vec doma? Mnja. Sam rabiš poleg še en paket baterij, da tole funkcionira. Ni pa slabo, ne. Osebno bom na bodočo garažo vrgel en 100W panel za eno leto in preveril tole matematiko. Dokler v hiši ne posodobimo električne napeljave nima smisla rinit v večje inštalacije. Za kak rPI in vremensko postajo furat pa bo.
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 4 minutes ago, jskrablin said: Mnja. Sam rabiš poleg še en paket baterij, da tole funkcionira. Ni pa slabo, ne. Osebno bom na bodočo garažo vrgel en 100W panel za eno leto in preveril tole matematiko. Dokler v hiši ne posodobimo električne napeljave nima smisla rinit v večje inštalacije. Za kak rPI in vremensko postajo furat pa bo. Baterije ja, pocasi bodo kake tesle ze imeli 400.000km pa bodo menjali baterije, 80% zacetne kapacitete je kar uporabnih za domaci hranilnik. Jaz tudi planiram neki gradit, ampak bi kar preko petrola najbrz vzel eno 9kW, ali pa mogoce 12kW. Odvisno od omejitev v prihodnosti.
Roger G. Jagger Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) Jaz sem zelo ZA elektriko, kar se tice transporta. vse drzavne ustanove naj postanejo samooskrbne z elektricno emergijo. Nato se privat bivalni prostori. Mislim, da v Kaliforniji, morajo vse novogradnje od leta 2020 imeti soncne celice....! Ze solid-state baterije bodo velik korak....kdo “stopa” implementacijo, se pa vse (fucking sejski z ameri na celu- mother fuckers)! Cez 15 let bodo pa na ravni EU prepovedali energijo na premog (ce bo EU se obstajala)... osebno sem v 5 letih samo po mestu naredil cca. 18.000km na elektriko! jaz imam 4.2 kWh battery pack, s katerim naredim 65-72km in pa za 2500 ciklov polnjenja.....km? 3 minutes ago, krucymucy said: Baterije ja, pocasi bodo kake tesle ze imeli 400.000km pa bodo menjali baterije, 80% zacetne kapacitete je kar uporabnih za domaci hranilnik. Jaz tudi planiram neki gradit, ampak bi kar preko petrola najbrz vzel eno 9kW, ali pa mogoce 12kW. Odvisno od omejitev v prihodnosti. Tesle z +400.000km ze obstaja in baterije niso problem..... Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil Roger G. Jagger
DAMI34 Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 pred 44 minutami, Darko3g pravi: Fuzijska energija je že na voljo, sicer malce dalje (sonce) a na zemljo seva 15.000 krat več energije, kot jo potrebujemo. Potrebno jo je le poloviti in uporabiti. Potem se bomo vozili takole, le lane splitting bo malce bolj zahteven: ko piha burja gre po jadranki tut ugasnjen
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se