Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Blond

Moto oprema LIDL

Recommended Posts

ImenitnaPriložnost

Roko na srce tud 500 ali pa 800€ ni vredna ampak mnogo več. Čelado v Lidlu sem šel iz firbca pogledat. Izgleda precej bolje kot od punce ki jo je kupila v Luisu od Probikerja.

Ja pravo firmo si zdaj omenil ....

Dajte, ne se hecat, no.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a79

Kaj pa če si daš dve taki cenejši, eno čez drugo, na glavo - to je pa ziher pol ful bolj varno? whistle.gif

Brez dvoma..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohorko

Še moj prispevek in morda je v njem tudi nekaj resnice:

Znani proizvajalci čelad, ki tržijo svoje produktre v rangu npr. 300-800 EUR, s temi produkti pod zvenečimi blagovnimi znamkami dosegajo kupce, ki so pripravljeni za čelado tudi toliko plačati.

Je pa na trgu dovolj veliko povpraševanje tudi takih kupcev, ki enostavno nimajo dovolj denarja, da bi za čelado odšteli toliko denarja.

Zato veliki in imenitni proizvajalci čelad dajo na trg tudi čelado pod povsem drugo blagovno znamko in bistveno ugodnejšo ceno, predvsem zato, da pokrijejo nižjecenovno povpraševanje in tako zadovoljijo tudi kupce s plitvejšim žepom. Posledično si tako odrežejo večji kos pogače: zadovoljijo kupce s plitvejšim in tiste z globokim žepom.

Teorijo bi utemeljil s primerom: pred leti je Samsung, sicer proizvajalec odličnih in takrat cenovno ugodnih monitorjev, dal na trg novo serijo monitorjev z blagovno znamko "Samtron". Monitorji so se izdelovali v isti tovarni, na istih proizvodnih linijah, le na koncu so jim prilepili drugo nalepko.

Morebiti so bili kakšni podizvajalci "manj preverjeni", a načelno so bili monitorji povsem primerliji z originalnimi, Samsungovimi.

Ne me narobe razumet: ne navijam za LIDL ali HOFER, povedati sem želel samo to, da so proizvajalci in trgovci namazani z vsemi žavbami v skupnem interesu, da se ČIM VEČ PRODA.

Edited by Mohorko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamenko -( isa.. )

mislim da je največ odvisno od samega padca, lahko imaš čelado za 800€ na glavi pa se boš pri 40km/h ubil, lahko pa imaš čelado za 40€ pa boš pri 150km/h preživel.

te debate katera čelada je bolj varna se mi zdijo nesmiselne, ker nobena ni preiskušena pri vseh padcih.

kot sem že omenil sem imel na bući čelado iz hovferja (ker so mi mojo ljubljenko ukradli) pa sem preživel padec oz. sploh nisem imel poškodb, lahko bi jo imel pa za 800€ pa bi si tilnik zlomu :worship: . odvisno kak horoskop imaš....

če pa kdo želi realni test, pa naj prinese svojo nad 500€ in jo boma vrgla v beton iz 5 nadstropja, jaz bom pa isto naredil z hofejovo za 40€, pa bomo vidli :lol1::hmm::D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Žal! tudi pri varnosti je seveda vedno in pred vsem pomemben denar.

Mi, kupci se odločamo pa po svojih "zmožnostih". Nekdo, ki kupi skuter (nov seveda) za 700 do 800 € najbrž ne bo kupoval čelade istega cenovnega razreda.

Čelade, v Moto GP in F1 so sigurno "vredne" kot naši povprečni motorji, bi jo kdo kupil in potem zaupal v njeno vsemogočnost?

Kot pri novih vozilih in čedalje bolj tudi pri motorjih, naj bi elektronika opravljala tisto kar včasih nismo zmožni vozniki.

Mogoče bo v prihodnosti pri vožnji mimo znaka za omejitev hitrosti elektronika v vozilu onemogočila hitrejšo vožnjo kot je omejitev. Živi bili pa videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

mislim da je največ odvisno od samega padca, lahko imaš čelado za 800€ na glavi pa se boš pri 40km/h ubil, lahko pa imaš čelado za 40€ pa boš pri 150km/h preživel.

te debate katera čelada je bolj varna se mi zdijo nesmiselne, ker nobena ni preiskušena pri vseh padcih.

kot sem že omenil sem imel na bući čelado iz hovferja (ker so mi mojo ljubljenko ukradli) pa sem preživel padec oz. sploh nisem imel poškodb, lahko bi jo imel pa za 800€ pa bi si tilnik zlomu :worship: . odvisno kak horoskop imaš....

če pa kdo želi realni test, pa naj prinese svojo nad 500€ in jo boma vrgla v beton iz 5 nadstropja, jaz bom pa isto naredil z hofejovo za 40€, pa bomo vidli :lol1::hmm::D

Seveda je največ odvisno od padca.. Če imaš smolo in oreng užgeš z glavo, potem ti nobena čelada ne bo pomagala. Ampak ne moreš stvari tako gledat.

1. Ne moreš primerjat nekih hipotetičnih situacij, kaj bi lahko bilo z eno ali drugo čelado. Treba je primerjat kako se različne čelade obnesejo v identični situaciji. Samo to da lahko rezultat katera čelada je bolj varna in katera manj. Na ta račun je bilo narejenih že veliko neodvisnih testov in po pravilu so so boljše čelade znanih in preverjenih proizvajalcev v povprečju bolje obnesle od nekih cenenih plastik fantastik izdelkov. So seveda tudi odstopanja, tudi med dražjimi, znanimi čeladami, so določeni modeli dosegali slabe rezultate in seveda med cenejšimi nekateri modeli odlične rezultate. Ampak če pogledamo povprečje enih in drugih, so tiste za 500 varnejše od tistih za 50 in basta.

2. Če kupiš čelado znane znamke, lahko prej ponajdeš informacije o njej in tudi rezultate vseh testov. Veš, da je tisti varnostni standard dejansko bil preverjen in potrjen s strani neodvisnih organizacij in si lahko brez skrbi, da bo tvoja glava zaščitena. Pri neki poceni čeladi iz diskonta, pri kateri se niti porekla ne ve, pa to ni mogoče. Lahko je super varna, lahko pa tudi ni. Če si pripravljen sprejeti to tveganje pri najpomembnejšem kosu opreme, potem ok.. Jaz ga nisem, ker svojo glavo cenim bolj kakor par stotakov..

3. Test, ki ga omenjaš bi bil daleč od realnega. Če preizkušaš čelado je prva in osnovna stvar, ki mora biti izpolnjena ta, da čelada ni prazna. Metat al pa mlatit po prazni čeladi popolnoma nič ne pove o njeni varnosti. Še bolj kot zunanja školjka je bistvena notranja obloga, ki dejansko absorbira udarec in prepreči poškodbe možganov zaradi prevelikega pojemka. In ravno tu so med dobrimi in poceni čeladami največje razlike, kar se tiče varnosti. Poleg tega je ravno to razlog, da čelada, ki ti prazna pade z motorja dol ni popolnoma nič manj varna, medtem ko če pri padcu samo malo udariš z glavo, je treba čelado zamenjat, tudi če ji ni nič videt. ne ker bi zunanjost popustila, ampak ker se je notranjost malo deformirala in naslednjič ne bo več opravila svoje naloge.

In še zadnja stvar. To, da ostane čelada cela pri hudem udarcu je šteti prej v njejo škodo kakor v korist. Tako kot notranjost, je tudi pri školjki bistveno, da se ta pri udarcu deformira/poči in vzame kolikor se da sile, ob tem da še vednp zaščiti glavo. To je zelo delikatno razmerje, ki ga je treba natančno preračunat in dosečt z uporabo pravih materialov. In z najnovejšimi kompozitnimi čeladami se da narest dosti bolj varne školjke, kakor iz poceni ABS plastike.

Ne se hecat fantje, glava je sam ena..

Ne pravim, da si pejte zdej kupit neko fensi šmensi racing repliko za 800€. Ampak dajte si privoščit eno preverjeno in stestirano čelado in ne nekih poceni diskontnih zadev. Saj solidne čelade niso drage, že v rangu 200€ je kar nekaj izbire, če naletiš na kakšno akcijo, pa lahko celo kakšen € manj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Žal! tudi pri varnosti je seveda vedno in pred vsem pomemben denar.

Mi, kupci se odločamo pa po svojih "zmožnostih". Nekdo, ki kupi skuter (nov seveda) za 700 do 800 € najbrž ne bo kupoval čelade istega cenovnega razreda.

Seveda, se popolnoma strinjam. Saj je bilo že parkrat rečeno, da se pri čeladah varnost na določeni stopnji ne veča več bistveno, ampak so v igri drugi parametri, ki dvigujejo ceno.

Jaz ne bom nobenega nagovarjal, da mora it kupit čelado za 800€. Bom pa čist vsakmu svetoval, da si kupi preverjeno čelado znanega proizvajalca - teh je pa že v rangu okol 200-300 € malo morje.

Je treba še nekej vedet. Če nimaš za opremo, potem se ne it tega heca. Če si kupiš skuter za 800€ in kupiš čelado za 40€, ker ti je za boljšo zmanjkalo denarja, potem si kar se mene tiče "zajebal že v štartu". Kupi skuter za 640, pa ti bo ostalo 200 za dobro čelado in je problem rešen. Ampak ljudje nismo taki. Pri nas je nacionalni šport zajemat stvari s preveliko žlico.

Poznam ničkoliko ljudi, ki si kupijo nevem kašne motorje, potem pa za opremo zmanjka. Poznam kup ljudi z delavsko plačo, ki imajo pred hišo parkiranega Audija ali BMWja, potem pa za gume zmanjka in se vozijo z 10 let starimi olupki, ki so jih napol zastonj kupili rebljene preko avto neta, ali dobili šenkane pri lokalnem vulkanizerju. In tako dalje..

In jaz sem bil isti.. Ko sem se zapičil, da bom imel 125 je šel ves denar za motor in izpit, za hlače, škornje, rokavice je pa zmanjkalo. Pa sem se eno leto vozil brez tega ko en klošar. Če z današnjo pametjo pogledam nazaj sem bil totalen bedak in šel takrat čez meje svojih finančnih zmožnosti. Hvala bogu nisem doživel nobenega padca takart, ampak sem bil prvič na tleh šele kasneje v polni opremi. In nočem pomislit kaj bi bilo takrat, če bi bil brez.

Edited by Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna

..... in jo boma vrgla v beton iz 5 nadstropja, jaz bom pa isto naredil z hofejovo za 40€, pa bomo vidli ...

Hočeš reči, da so v Hoferju še cenejše??? Matr sem se zeznu s tem Lidlom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Lidlove preklopne čelade je folk dobesedno RAZGRABIL... V Velenju, Celju, ni bilo včeraj nobene več. En naš član dela na upravi Lidla, sem ga poklical da mi je rezerviral še eno M velikost (zadnjo) iz kamnika. Tudi sam sem kupoval čelado za sopotnika(co) ki zaradi očal težko uporablja integralko in se pelje z mano parkrat letno. In ravno zato sem na prvi dan akcije v Mariboru preveril, tako na otip, in na glavo kvaliteto te LIDLOVE zadeve in podobnih iz MB louisa... In res Lidlova zadeva "izgleda" zelo kvalitetno. Tudi občutek na glavi je bil zelo udoben. Je le malo težja seveda od X-lite, ki jo sam uporabljam. Ko sem jo včeraj hotel kupit pa nikjer nobene več! No kolega mi jo danes pripelje. :rolleyes:

Kar se pa tiče varnosti, verjetno vsak ve, da mora izdlek za prodajo in varnost na EU trgu izpolnjevat določene standarde, tako da le to verjetno zagotavlja. Je pa res, da bo pa verjetno v njej malo manj udobja pri večjih hitrostih, da malo trpi aerodinamika in da je pametno zelo hitro naročit še nekaj rezervnih vizirjev. :evilgrin:

Kvaliteta preklopa, izdelave itd, se mi pa zdi na kar zavidljivem nivoju.... poročam še ob uporabi in primerjavi z Xliteko.:naughty:

ŠE TEST:

ADAC Quick Check

Povečaj Povečaj

Splošni vtis:

Vložen v zlaganje čelada Kitajskem kolo za 59,99 € je potekel udarne preskuse brez pomanjkljivosti. Povprečju največ pospeški so z 76% omejitve na običajni ravni danes, HIC 36 vrednost je povprečje 73% mejne vrednosti. Zunanja lupina je izdelana iz polikarbonata, EPS notranja lupina je sestavljen iz dveh delov. S povprečna teža 1566 g SP-803Y za razred folding čelade je razmeroma enostavno.

Čelada je širok cenovni razpon za to opremo. Poleg ščitnik ne strani za uporabo na čelado zajema dostavo zamenjavo vizirja in ekstra lice blazine, ki omogočajo omejen prilagoditvi na individualne anatomije glave. Notranjost ustreza standardu, se lahko preprosto, tanke notranje blazine se enostavno odstrani za namene vzdrževanja. Trak za pod brado je opremljen z enostavno za uporabo zaprtju zaskok. Brado zaščita se lahko preprosto, odprt pri centralni vrata. Udobje razširi na dražje znamko čelade ni povsem doseči.

Razumni cenovne prednosti zmogljivih

Plus razmeroma preprosto

Plus dobro absorpcijo šoka

Plus aerodinamičnih nevtralno vedenje

Dobre optične lastnosti plus cilja (za vidno površino)

Plus ščitnik, brado straže in zaskok zapornice na trak za pod brado enostaven za uporabo

Plus podloga za enostavno nego, glejte

Plus obsežno opremo in dostava

Plus dobro navodila

Minus točka Zelo glasen, primerne za visoke hitrosti zaradi omejenih

Minus točka čelada navzdol razmeroma odprto, tako jasen zrak pretresi na področju obraza

Rahel minus točke pomanjkljivosti v nekaterih podrobnostih

Minus dot pogled brez zaščite pred zamegljevanje

Minus točka ščitnik za sestavljanje / razstavljanje bit zapleteno

Minus točka obrabo razširi na dražje blagovne znamke čelade ni ravno up

Minus točka za prezračevanje z nobene znatne posledic

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Torej, kar se UDARCA TIČE je test prestala brez pomanjklivosti! ... bravo KITAJCI!:trance_27_notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Eno so minimalne zahteve kaj mora čelada prenesti. Velika napaka pri homologacijah je da se ocenjuje le ustreznost glede na minimalne predpisane zahteve.

Ako bi se ocenjevale tako kot crash testi pri avtomobilih (z zvezdicami po segmentih) mislim da bi bila slika precej drugačna. Kolikor vem so se večji proizvajalci oziroma predvsem Arai zavzemali za takšno ocenjevanje.

Kakor komu. Jaz je ne dam na glavo, itak ima pa vsak sam izbiro kako se bo odločil. Če že ne drugega je čelada baje glasna in se rosi. Pa si zdaj predstavljaj da te cel dan na potovanju zaliva dež ti pa na vizirju kondenza za izvoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

za cel dan potovanja pa valda ne boš kupoval čelade za 60eur. To je za do štarcune in občasne izletke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miha94

Tisto da zgleda vredu, neki je da zgleda vredu neki pa da je vredu, pa čelada ko padeš(eden je reku da bi metal u beton pa bi videl kira je bolša). Čelada ko padeš mora počit, saj je važn da glava ostane cela ne pa čelada in ko čelada poči je tud sila nekoliko manjša potem.

Pa po mojem mnenju je vsak del opreme zelo zelo pomemben, enkrat sm čist malo padel pa če takrat nebi imel rokavic(čeprau se na rokavican čist nič nepozna) bi mi najbrš še mal kožo popraskal.

Se mi pa zdi da je odvisno tudi kako padeš. Sam vozm BMX in je veliko padcev in če se mi pri kakem triku ponesreči kej da vem kako nej, al nej z glavo naprej padem al kako drugače, sicer pa pr motorju k te avto izsili ... nemorš potem to študirat kako boš padel, samo ko pa je pesek pa lahko tud mal sam vplivaš.

to je moje mnenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
wix
če pa kdo želi realni test, pa naj prinese svojo nad 500€ in jo boma vrgla v beton iz 5 nadstropja, jaz bom pa isto naredil z hofejovo za 40€, pa bomo vidli :lol1::hmm::D

Ampak ne pozabi dat česa notri, da se vidi učinkovitost absorbcije udarca in ne samo ali je plastika/kompozit cela...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamenko -( isa.. )

Ampak ne pozabi dat česa notri, da se vidi učinkovitost absorbcije udarca in ne samo ali je plastika/kompozit cela...

preresno ste zagrabli moj komentar...jaz sem nekako prepričan ,da je bolj kvalitetna od znanega proizvajalca ,ki jih izdeluje že dlje časa itd. je pa res veliko odvisno kako prletiš z glavo v oviro (lahk ti ne pomaga nobena)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

Če smo že pri metanju s 5. nadstropja ... Tle smo mi nardili en simpl test. Najbolš pri vseh glavopokrivalih je bla volnena kapa. Brez poškodb jo je odnesla. Samo stresu sm prah z nje in jo dal na glavo. Kot prej je bla, brez praske! Koštala je pa okorog 13€ v intersportu :D

Dejmo fantje, te čelade so tolk dobre, da ti mušice ne letijo v oči. Tle se pa zadeva konča. Prašanje, če sploj ima CE. Če ni to kar "kupljeno".

Al pa so to kake azijske ali USA čelade iz leta 2000, pa so ostajale po skladiščih, zdej so jim pa tržišče menjali in dali v promet. Lahko, da je tudi kaj na tem. Tle ne bo noben pameten od nas. :surrender:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wix

preresno ste zagrabli moj komentar...jaz sem nekako prepričan ,da je bolj kvalitetna od znanega proizvajalca ,ki jih izdeluje že dlje časa itd. je pa res veliko odvisno kako prletiš z glavo v oviro (lahk ti ne pomaga nobena)

Ja tole zadnje maš prav... sej sm že razlagal o primeru, ko je imel tip pri peš hitrosti, v eni izmed ulic sredozemskega tipa, na glavi čelado pa mu je na nečem mastnem spodrsnilo in je priletel direkt na robnik in si zlomil tilnik...

gizmOkak, si pa za cajtom... to so pri nas v Tuhinjski dolini odkrili že pred časom... zato pa nihče ne nosi čelade, ampak se vsi vozijo s kapo na glavi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Nolan, Schubert, Shoei so firme, ki delajo samo čelade že vrsto let in se ukvarjajo samo s tem, Lidl in Hofer pa svoje prodajalce kruha, sadja in zelenjave čez vikend pošljeta v delavnico, da naredijo nekaj čelad za motorje, zašijejo nekaj bund, hlač in rokavic in jih potem v ponedeljek prodajo v akciji.

Kako, mislite, da Lidl nabavi svoje čelade. Menim, da podobno, kot Hein Gericke prodaja svoje olje Performance, ki ga polni Motul. Zelo verjetno so te čelade proizvod znanega proizvajalca čelad in bi sicer stale 100 do 150 € (ni sicer vrhunski razred, je pa solidna čelada za manj zahtevne motoriste), ker pa jih naročita v količini npr. vsaj mesečne proizvodnje, je cena pač ustrezno nizka (še marža je nižja, ker gre za akcijo, da vsak ki pride pogledat čelado, morda kupi še kruh, mleko in pivo). Vsaj mislim, da je to skrivnost nizke cene, ne pa slaba kvaliteta - do sedaj sem bil z Lidlovimi in Hoferjevimi nabavami, dokaj zadovoljen, vsekakor pa je razmerje price/performance zelo ugodno.

Prav lahko pa se tudi motim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

...vsi "neverni Tomaži" in pametovalci... Preberite še enkrat ADACov test, ki sem ga prilepil... tako da "krneki" tudi NI!... :wacko::wacko:

Okej, čelado imam sedaj doma, za sopotnico in kot rezervo... ja, za nekajkrat na leto... peljal se z njo še nisem, a takole po občutku: Na glavo prav solidno paše, vizir se po občutku ravno tako dobro zapira kot na moji Xlite. Tudi preklopni mehanizem je po občutku videt kvaliteten, sistem zapiranja pasa je enak kot pri Xlite, ali nolan torej brez "zamudnega klik" zgolj plastičen, narebričen jeziček. Tudi sončni vizir pade zelo daleč "na nos" in ne moti če imaš spodaj očala z dioptrijo. Manjka mi le protivetrna (podbradna) zaslonka, kjer je precej praznega prostora, je pa reža pripravljena, tako da jo bom probal namestit od Nolana, mislim da bo šlo. Kar se tiče aerodinamike in hrupa, verjetno zadeva ni najbolj posrečena, a o tem ne bom sodil, ker je itak ne bom uporabljal na SS ju ampak za PUIG-ranger šipo, ki je itak velika in za njo kaj dosti ne piha, razen nekaj turbolence na zadnjem zicu... Aja, v kompletu so še debelejše ličnice in rezervni vizir, tako da ob zmerni uporabi, za nekaj let zadeva bo...:trance_27_notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Tudi jaz imam kar nekaj opreme iz Lidl-Hofer prodajnih akcij.

Roba je pač taka, kot je. Slaba ni. Ni pa vrhunska kvaliteta. Je pa vredna svojega denarja in še malo. Pri jakni tvegaš, da ti jo bo premočilo (Lidlova je zaenkrat še dihtig, samo švicam noter, kadar jo imam gor), pri škornjih tvegaš da te bodo kje tiščali, itd. Pač kupiš in vzameš v zakup. Če vidiš, da ne velja, pač drugič ne oblečeš več tega. Čelade so pa druga stvar. Tu ni popravnega izpita (pustimo to, če ti piha ali te tišči), govorim o primeru padca. Nimam veliko denarja, ampak pri čeladi ne mislim varčevati in kupiti nekaj za 60 evrov. Glava je samo ena (spodnjo pustimo pri miru )... Priznani proizvajalci imajo laboratorije in celo ekipo testnikov. Njihov novi model ne bo šel v proizvodnjo, ne ne naredi varnostnih testov. Saj ne mislim, da so te cenene čelade totalni klump. Vprašanje pa je, koliko so res varne, ne samo lepe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aquariumwild

velikokrat je omenjeno, da se lowprice zadeve kupujejo predvsem za sopotnika-sopotnico kateri gredo na pot občasno.

meni osebno vest ne bi dala tega, da bi MOJI sopotnici katero JAZ peljem in jo tako ali drugače spravljam v "nevarnost", da bi ji dal/kupil slabšo opremo kot imam jaz. Še v avtomobilu zahtevam od vseh, da se pripnejo drugače jih vržem ven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rdeci_vragec

Meni pa se, poleg vprašanja varnosti, postavlja tudi vprašanje uporabnosti. Kot prvo čelado sem kupil kr solidno Sharkovo za 220€ in se veselo fural, pol pa opazil, da zračniki pravzaprav ne delujejo kot bi morali, vizir se mi je meglil za popizdit že pri 15C, v dežju nisem videl praktično nič (vozil sem se s priprtim vizirjem v dežju ali megli) in zdelo se mi je, da se tudi tako da. Nato sem prebiral razne članke pa teste in izkušnje forumašev, pa videl, da pa morda te karakteristike ki sem jih sam doživljal niso tako vsakdanje. ko sem kupoval letos drugo čelado sem si rekel, da bom poskusu in odštel nekaj več €, pa ne zaradi varnosti (varna je bla tudi prejšnja) ampak zgolj zaradi uporabnosti. In ko sem se z novo čelado fural, in pri +5C občudoval čist pinlock vizir, ki se ni niti malo rosil in ko sem ugotovu, da pa zracniki lahko opravljajo neko funkcijo na celadi, se mi je samo smejalo, in lahko sem uzival v voznji. Prej sem pa skozi mogu odpirat in zapirat vizir, pa potrpet rahlo odprt vizir, pa mi je hladen zrak pihal v oči, faca je bla ledena itd itd. Sedaj pa sploh ne vem več za vse te probleme ki sem jih prej potrpel in se bolj voznji posvecam. Mocno dvomim, da tale celada za 60€ nudi vse tole, poleg same zascite. Seveda pa če bi na leto prevozu najvec 1.000km, pol pa najbrz teh zahtev ne bi imel. Ampak za nardit tako majhno kilometrino tudi motorja ne bi kupil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • skalar36
      Sej bi se jest zate postavu... 
    • thumper
      ok.pa ponovimo kaj razmišljam - to , da so šli z 900 eno stopnjo bolj na cesto in drugo stopnjo bolj na off road.razen velikosti prednjega platišča je recimo primerjava podobna kot yamaha mt07 in tenere- ok mal manj hard..  pri off roadu je jasno zakaj je izpuh višje - zaradi prečkanja vode. GT verzija pomeni točno to - gran tourismo ..največkrat v dvoje .tu se podrazumeva prtljažni prostor in udobje za dva. če res vlagajo toliko dela v razvoj dodatkov kot na spodnjem linku potem naj razvijejo vsaj še dva enaka stranska kovčka in izpušni lonec z drugo krivino , ki bo pritrjen na nosilec kovčka..simpl ..  
    • Akito
    • Akito
      ...ne bo...to je keto verzija 😉
    • DinDiin
      Za potovanje js racunam 100 na dan, vsaj. Sam je spet odvisn kok pastet pojes, pa kok kavic spijes, oziroma zmer per zjebe financni plan, tuki pa ja😂💪
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!