Jump to content

Aprilia Tuareg


Python

Recommended Posts

pol je to ubistvu 125ccm replica unih motorjeu k na dakarju furajo?

Ne, ja pač 125 2T enduro motor... :rolleyes:

In ne razumem zakaj bi bogla bit kakšna fora motorja. Ja pač je podoben gileri RC, in ne vem zakaj bi mogla bit zdej kle kakšna fora motorja... :blink:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

trenutno se na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) prodaja ena aprilia tuareg, letnik 90 mislem d za 130jurjov

pojdi pogledat :yes:

Link to post
Share on other sites

sam nimam o tem motorju nobenega posebnega mnenja, ker me ne zanima kj preveč, sodeč po slikah pa je motor kar ql :OK:

kateri model pa je na sliki, mislim, da je model 90 nekoliko drugačen :hmm:

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Pozdravljeni vsi skupaj.

Evo, tole bo moj prvi post na tem foromu. Naj ze takoj na zacetku povem, da nisem med tamlajsimi.

Pred kratkim sem nabavil kar solidno ohranjen Tuareg 125 Wind, ki je imel zariban bat. Ker sem imel Rotak 123 na zalogi, sem seveda takoj zagrabil, saj je bil kar ugoden. Bi pa sedaj za "rezervo" sel obnavljati prejsno masino. Klasicni Rotax 123, Rave 2 ventil. Cilinder sem danes odprl. Situacija ni kriticna, bat ribnil, ker je zgleda nekaj potegnilo preko sesalnega kanala. Stifti od obrockov so lepo na mestu.

Torej, menjati moram bat, cilinder, in seveda komplet tesnil za cilinder.

Lezaji na ojnici brez zracnosti.

Sedaj pa vprasanje, kje tole v SLO najugodnjeje nabavit?

Kolikor vem, se teh cilindrov neda "brusit", torej bi moral menjati tudi cilinder. Novega? Rabljenega?

Dobro, za prvi post bo tole kar dovolj.

Lep pozdrav.

Link to post
Share on other sites
Pozdravljeni vsi skupaj.

Evo, tole bo moj prvi post na tem foromu. Naj ze takoj na zacetku povem, da nisem med tamlajsimi.

Pred kratkim sem nabavil kar solidno ohranjen Tuareg 125 Wind, ki je imel zariban bat. Ker sem imel Rotak 123 na zalogi, sem seveda takoj zagrabil, saj je bil kar ugoden. Bi pa sedaj za "rezervo" sel obnavljati prejsno masino. Klasicni Rotax 123, Rave 2 ventil. Cilinder sem danes odprl. Situacija ni kriticna, bat ribnil, ker je zgleda nekaj potegnilo preko sesalnega kanala. Stifti od obrockov so lepo na mestu.

Torej, menjati moram bat, cilinder, in seveda komplet tesnil za cilinder.

Lezaji na ojnici brez zracnosti.

Sedaj pa vprasanje, kje tole v SLO najugodnjeje nabavit?

Kolikor vem, se teh cilindrov neda "brusit", torej bi moral menjati tudi cilinder. Novega? Rabljenega?

Dobro, za prvi post bo tole kar dovolj.

Lep pozdrav.

Cilinder se baje da obnavljat...!

za bat če ti ni 120€ preveč ti ga pa lahk jz zrihtam :winkiss:

Link to post
Share on other sites

koliko vem ce ni kriticno se da cilinder pohonat.........drugace pa te cilindre obnavljajo na tomosu, jih poniklajo, za dokaj ugodno ceno.......

Link to post
Share on other sites
koliko vem ce ni kriticno se da cilinder pohonat.........drugace pa te cilindre obnavljajo na tomosu, jih poniklajo, za dokaj ugodno ceno.......

kolikor jest vem, na tomosu tega ne delajo več. K sm se zanimov jest za nanos nikasila, so mi pa rekl da se to pošlje nekam v nemčijo, da v slovenij to sploh ne delajo :trance_33_sleep: :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
kolikor jest vem, na tomosu tega ne delajo več. K sm se zanimov jest za nanos nikasila, so mi pa rekl da se to pošlje nekam v nemčijo, da v slovenij to sploh ne delajo :trance_33_sleep: :rolleyes:

men so prejsni teden naredli :whistle:

Link to post
Share on other sites

Ojla ..

Hvala za kar nekaj odgovorov. Bat mi niti ne dela kaksnik tezav, jih je na eBayu kar nekaj, tudi ugodno, se ga da dobit ze za 70€ z postnino. Bolj me skrbi cilinder.

Poskodbe skoraj niso vidne, na batu pa kar precej. Sumim da je imel tole masino v delu kak "carovnik" .. Cilinder je napram batu brez poskodb.

post-15825-1180212757_thumb.jpg

Edited by brilliance
Link to post
Share on other sites
Ojla ..

Hvala za kar nekaj odgovorov. Bat mi niti ne dela kaksnik tezav, jih je na eBayu kar nekaj, tudi ugodno, se ga da dobit ze za 70€ z postnino. Bolj me skrbi cilinder.

Poskodbe skoraj niso vidne, na batu pa kar precej. Sumim da je imel tole masino v delu kak "carovnik" .. Cilinder je napram batu brez poskodb.

ce cilinder ni v tako slabem stanju, le pohonas cilinder in zmeris ter narocis nov bat!

Link to post
Share on other sites

Če je nikasil nepoškodovan, kar dvomim je cilinder dober. Če pa je nikasil poripsan in ga je zbrusl dol, se ti verjetn bol splača novga kupit, kot pa nov nanos. Vsaj jaz sem tako naredil.

Link to post
Share on other sites
ce cilinder ni v tako slabem stanju, le pohonas cilinder in zmeris ter narocis nov bat!

sorry za offtopic, samo me zanima, če si ti bil mogoče par dni nazaj v slovenj gradcu, pri onem trgovskem centru KTC, ker sn vido enga z rs 125, pa rukzak, če si mel na hrbtu.... aja pa aprilia je bla harada barve :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!