Skoči na vsebino

Ducati Diavel


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Haha... ne vem če je normalno.

Mislim da k čudnim zvokom precej prispeva njihova specifična sklopka. Mit o njihovi pokvarljivosti pa je, vsaj po moje... zgolj... mit.

Meni osebno je bil na slovenskem dnevu na grobniku Ducati (pa Aprilia pa celo kak superduke se je našel) na pisti s svojim zvokom "osvežilen" in nekaj posebnega v morju "tulečih štirivaljnikov".

Seveda ta zvok, ko stroj dela ne mestu, s svojim rožljanjem ni več tako osvežilen :)

Vsakomur svoje.

Popravljeno . Popravil Jann
Objavljeno

Ja to je bilo, rožljanje, ampak strahotno nervirajoče.

Da sem plavi mu takoj odredim meritev :)

Sem našel zdaj.

Objavljeno

Včeraj sem videl nek ducati, rumen 749 al nekaj takega, na štandgasu je tako ropotalo iz mašine, da brez konkretnega nahrbtnika orodja ne bi šel nikamor. Motor pa zgledal kot nov.

Ni bil ravno nek čar :)

Je to normalno?

Je normalno ja, :yes:

Objavljeno

Je normalno ja, :yes:

Ta kuplunga laufa v nulo, če bo čas bom posnel mojo....

sosed je zadnjič priletel ven pa rekel naj vgasnem, ker bo nekaj vtrgalo :kva1:

Objavljeno

Dobra fora, ampak zakaj je to odprto? kaka umazanija temu ne škodi?

Objavljeno

Dobra fora, ampak zakaj je to odprto? kaka umazanija temu ne škodi?

Ja z ti bom probal odgovorit po svoji logiki, ne vzet to za fakte:

-na dirkalnih Ducatijih je sklopka odprta zaradi hlajenja, če pa je nekaj na dirkalniku dobro in se da to kopirat.... saj razumeš, malo za šov. pa še suče se :naughty:

-meni osebno je všeč ta mehanski zvok, podobno kot zvok izpuha dvovaljnika, pač stvar okusa, enim šnicl drugim klobasa

- jaz mislim da zaradi centrifugalne sile se nima kaj zgodit, kvečjemu je boljše tak, ker pri zaprem pokrovu "saje" in ostalo sr..je ostaja not, tak da...

Objavljeno

Ja to je bilo, rožljanje, ampak strahotno nervirajoče.

Da sem plavi mu takoj odredim meritev :)

Sem našel zdaj.

ne se bat, ko pa bo sklopka dosegla tistih ( mislim da je nekaj pod 100db) zakonsko nervirajočih db, pa tudi motor ne bo šel več dolgo

plavi pa naj najprej porihtajo tiste v avtomobilih z bum-bum in okno dol pa cigumigu, ker tisti mi pa res grejo na živce ko sem na nujni vožnji pa sploh ne vejo da bi šel rad mimo! z motoristi nisem imel še nikoli takih problemov

Objavljeno

Ja no, malo sem se hecal, vsekakor pa me je presenetil zvok ropotuljice in me je res zanimalo če ni kaj narobe :)

Drugače pa, saj avtomobili imajo tudi suho sklopko a ne, pa ne ružijo tako...

Objavljeno

Dobra fora, ampak zakaj je to odprto? kaka umazanija temu ne škodi?

Raje se vprašaj, koliko svinjarije iz tega ven prileti ... :-)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

vpoklic multistrad in diavela...

Ducati is expected to mount a recall of its new Diavels and 2010 and 2011 Multistradas due to a steering lock issue.

The electronic steering locks, part of the anti-theft system, electronic ‘smart key” similar to those used in many cars. The key allows the rider who is carrying it to simply get on the bike, start it and ride away without having to actually handle the key.

Ducati says chances are slim that the steering lock would engage while a rider is riding, but all the same it plans to recall 1,051 bikes to update their software to make sure the steering unlocks when it is supposed to, according to the Wall Street Journal.

The company says the problem affects 155 Multistrada 1200 bikes from the 2010 model year, 594 2011 Multistradas and 302 2011 Diavel models.

Ducati says that while testing the new bikes it found that “under very specific conditions” the electronic steering lock could fail to disengage automatically during the process of turning on the bike’s ignition on and starting the engine. If this happens a rider could potentially start the bike and begin riding while the steering is still locked – a situation that could result in a tip-over or collision.

Under the recall, dealers will update the software of the bikes’ hands-free control units. The service is free of charge. The recall is expected to begin sometime this month.

vir: ducati forum in ostalo...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

a mogoče kdo ve zakaj motorrad v tem testu navaja drugačne tehnične podatke za diavela kot v neki drugi svoji reviji? se je pri diavelu kaj spremenilo??

zanimivo, zgleda da je Tam Gori za ene 4.000 eur cenejši kot pri nas, kjer je cenovno skorajda izenačen z vmaxom... tudi vmax je TamGori nekje na ravni slovenske cene.

v ljubljani se že vozita vsaj dva diavela...

boste dogovorili kakšno "primerjavo"? z veseljem bi se udeležil!!!

l.p.

Objavljeno

a mogoče kdo ve zakaj motorrad v tem testu navaja drugačne tehnične podatke za diavela kot v neki drugi svoji reviji? se je pri diavelu kaj spremenilo??

zanimivo, zgleda da je Tam Gori za ene 4.000 eur cenejši kot pri nas, kjer je cenovno skorajda izenačen z vmaxom... tudi vmax je TamGori nekje na ravni slovenske cene.

v ljubljani se že vozita vsaj dva diavela...

boste dogovorili kakšno "primerjavo"? z veseljem bi se udeležil!!!

l.p.

Če pa si rekel, da se to dvoje ne da primerjat :)

V čem je te fora, da lastnike vmaxa tako muči nek "lah"?

Objavljeno

V-Max je legenda.

Diavel ne bo nikoli, poleg tega ima Ducati druge legende v ponudbi - Monster, superbike, Desmosedici, Multistrada.

Diavel je sicer fajn eksperiment, ampak samo to. S tako nizko kubaturo nima kaj mrdat v segmentu muscle-bikov ... :-)

Objavljeno

ne muči me "lah" kot tak, daleč od tega... če bi mi vzbujal kakršnakoli pozitivna čustva bi ga imel že v garaži, poleg vseh ostalih avto-moto traparij...

me pa muči to, da diavela vsi po vrsti tlačijo v kategorijo vmaxa, pa čeprav se geometrija in nekateri tehnični podatki razlikujejo tudi za 40% in je po tehničnih karakteristikah (šasija, agregat) diavel bliže 1198 ducatiju, hondi cbr1000rr ali recimo yamahi fz1.

to je to...

ga ni članka o diavelu, kjer mu ne bi bil ob bok postavljen vrod ali vmax...

Objavljeno

sam lampo ma pa grdo :SS pomoje ta dukati ni glih za ovinke.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Jep, res ne

A zna bit kak Diavel tolk kul? trance_25_naughty.gif

2x burn out

Sicer, res je da tudi Ducati zna narediti kakšen flop od motorja, recimo prva Multistrada. Kaj bo z Hudičkom, bo čas pokazal :whistle:

Objavljeno

sam lampo ma pa grdo :SS

stvar okusa. meni tudi ne sede prevec.

pomoje ta dukati ni glih za ovinke.

hvala bogu, da po tvoje. ti povem, da se da zelo lepo SS rakete poditi s to zadevo. cez ovinke. :whistle:

Objavljeno

tolk dolg motor bol težko zvozi ride, za špuro pa je.

Objavljeno

samo vprasam: koliko km si naredil s tem motorjem?

Objavljeno

tolk dolg motor bol težko zvozi ride, za špuro pa je.

Jaa, po tvojem, Honda Goldwing, ki ima 10cm daljšo medosno razdaljo (1690mm) in ima 400 kil ( skoraj 2x Diavel), vozi samo po ac na relaciji LJ - Vrhnika, potem ne more nikamor. Isto velja za skoraj vse HD in cruiserje. :headbang: :headbang:

Skratka, če obvaldaš motor, se voziš, če ne, potem nakladaš.

Tukaj imaš vsaj 10 linkov na temo vožnje z :devil: . Klikni in beri, če ne obvladaš tujega jezika, vklopi prevajalnik.

Objavljeno

eni preveč berete zato pa je use sfukan

Objavljeno

Marsikerga bi zamoru k bi ga nasmodu :)

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

ducati diavel, primerjalni test.

ni kaj, diavel je rojen zmagovalec primerjalnih testov!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V zadnjem Motoristu je tudi primerjalni test, tokrat z Vmax-om.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!