KUK679 Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 pozabil si dodat .. tudi takrat, ko ga ne tišči scat :lol: Ko mene "tišči" itak še F-1, scat pelem maus 1
bajsi Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 mater, že dolgo nisem prebiral Motorista..... pa še en čas ga ne bom, zakaj že? Motorja sta hvala bogu različna, debat kateri je boljši, pa naj se udeležujejo tisti, ki so oba dejansko vozili ali pa testirajo z objektivnimi kriteriji oba motocikla hkrati.... zdaj pa nimamo junaka, hm?! jeba
Snečer Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 Bolje da ga komentirajo takšni, ki so oba vozili in so plačani od sponzorja (proizvajalca) to pa je potem prava slika
ELO Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 cartman, tvoj post mi je všeč. si napisal res realno. čeprav se z vsem pač ne strinjam mi je tvoje argumentiranje več kot dobrodošlo. iz njega izhaja tudi to, kar sem med vrsticami že omenil. da gre v primeru vmaxa in diavela za motorja, ki sta najvrjetneje namenjena različnima kupcema. konec koncev fgre v primeru vmaxa za evolucijo, v primeru diavela pa za povsem nov motor praktično brez korenin... lani sem šel v milano na eicmo samo za to, da bi si ogledal predstavitev diavela. ne kot alternativo vmaxu, pač pa za dopolnitev garaže. no ja, če ne bi bilo recesije in če mi zaradi ločitve ne bi bilo treba izplačati žene bi vseeno izbral kaj drugega, ne diavela. kakorkoli že, cartmanu hvala za njegovo objavo, diavelistom pa veliko užitkov. upam, da se nam pridružijo, ko bomo v letu 2012 organizirali skupno vožnjo bombnikov po sloveniji... upam tudi, da mi novopečeni diavelisti vsaj odzravijo, ko se srečamo na cesti. ta, ki se je lani z diavelom vozil po ljubljani je bil na to imun... l.p. trebor 1
Snečer Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 Če se malo pošalim. Rešile si se "diavela" pa bi ga spet mel v hiši? trebor, hilton, thumper in 1 other 4
orcus Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 ....in če mi zaradi ločitve ne bi bilo treba izplačati žene bi vseeno izbral kaj drugega, ne diavela..... ...pride mož domov in vpraša ženo: "Stara, kaj bi imela letos za obletnico??" ona:"Ločitev!!" on pa:" letos nisem mislil na tebi toliko zapravit.." KUK679, ELO in Urbii 3
ferek Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 ...pride mož domov in vpraša ženo: "Stara, kaj bi imela letos za obletnico??" ona:"Ločitev!!" on pa:" letos nisem mislil na tebi toliko zapravit.." Hja, eni smo pa to "diavel investicijo" morali realizirat... zato bo pa še en cajt Yamaha dobra... Gold Wing pa še par let na čakanju... :glare: je pa res, da če primerjam ceno teh dveh motorjev, moraš bit res "muscle fan" da to nabaviš... vsaj v primerjavi z razmeroma močnimi in veliko uporabnejšimi motorji tega cenovnega ranga 15 - 20 jurjev
bajsi Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 drugače pa bo v petek v Motorradu št. 25 objavljen primerjalni test teh dveh in še enega italijanskega mišičnjaka (za vse nas reveže, ki omenjeni cajtng v Sloveniji kupujemo pa pač naslednjo soboto), pa bo mogoče malo več znanega, vsekakor pa ljubiteljev enega ali drugega noben test na svetu ne more prepričat o nasprotnem prav, in tudi prav je tako, predstavljajte si, da bi večina folka vozila zmagovalce testov...... LP Bajsi ELO in Cartman 2
RVT Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 drugače pa bo v petek v Motorradu št. 25 objavljen primerjalni test teh dveh in še enega italijanskega mišičnjaka (za vse nas reveže, ki omenjeni cajtng v Sloveniji kupujemo pa pač naslednjo soboto), pa bo mogoče malo več znanega, vsekakor pa ljubiteljev enega ali drugega noben test na svetu ne more prepričat o nasprotnem prav, in tudi prav je tako, predstavljajte si, da bi večina folka vozila zmagovalce testov...... LP Bajsi Pol bi dolgoletni bralci MOTORRADA v veliki večini vozil samo Suzukije pa BMW-je Namreč bil sem zvest bralec 15 let Motorrada ( 1988-2003) in že po naslovnici sm vedu ker bo "slavil". PS je bil za moje mnenje zmer bolj regularen hilton 1
bajsi Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 pa veš da je od vsega začetka PS v isti hiši, samo drugi klienteli so namenjeni, celo nekatere teste delajo isti novinarji....
baddad Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Zdaj zgleda ko da sm se spravil na ELOTa borca za pravice Vmaxa Trg je diavela postavil ob bok Vmaxu. pa impozantna pojava tudi. Pa njegov namen. . .jah. . .bit najboljši musclebike i privabljat nove kupce k znamki. BTW, to mu uspeva odlično. namesto da je ostala hardcore, je postala zastarela. A si predstavljaš, da bi zdej na trg vrgli 1000ccm motor na karburatorje s porabo 11L/100Km? Jaz si tega ne znam predstavljat. za izgovor pa bi vzeli društvo ljubiteljev vplinjačev in visoke porabe. Da razvojniki delajo anketo med enako mislečimi in jim skušajo vstreči je perfektn dokaz, kako različni filozofiji imata vmax in diavel. To je super. Različna koncepta, različna namena in kljub vsemu tako sorodna izdelka. Awsome, ne? sikanje nad dometom je cepidlačenje. podobno kot pizdit čez elektro pomagala. Hecno se mi zdi, da vseh teh pripomočkov , če delajo dovolj dobro v vožnji niti ne zaznamo. Ko ABs potrese, smo mu v poprečju zelo hvaležni. Morda je Diavel v slo mortorist zmagal za to, ker je motorist d.o.o. uvoznik za Ducati. Morda. Kar pa se tiče električnih pomagal. . . . . 97 % uporabnikov motorjev se po prvi uporabi ABSa, ESA vzmetenja in po prvi intervenciji nadzora proti zdrsu neha pizdit. kmalu jim postane všeč, in ko se razvadimo, je motor brez tega nekonkurenčen. Pomehkuženje? morda. Žal, včasih kričanje I am hardcore izpade kot I am retardet, and proud of it. In God we trust in kar je še takih, mal po texasu dišečih pregovorov. Vmax je nova verzija že malo zguslanga rokenrol standarda. Diavel pa hit, hudga banda, ki se rokenrola do lani ni šel. pa jim gre odlično.od kitar. če bo prestal test časa, bomo pa še videli. Meni je najlepši AMG, z belim okvirjem. Cartman, odlično napisano. Čista petka! Kar se novinarjev tiče, res je da jim generalno ni kaj preveč za zaupati, ampak v vseh testih, ki sem jih bral na netu ( anglo amero italo ) ga brez izjeme hvalijo kot No1 muscle bike. V max je labodji spev stare šole mišičnjakov kar dokazuje tudi zelo slaba prodaja. Diavel je mišičnjak in pameten kot sodobni gadgeti, telefoni , motor, ki je skupaj z Mutistrado postavil nove standarde v do zdaj dokaj togih segmentih, pravi crossover Zanimiv bo odgovor japončkov ( mogoče Kawa Z 1500, Honda F6 ) BMW 1600, Guzzi 1400, HD je zahebal z Buellom, namesto da nekaj naredijo z Vrodom, ? Bomo videli v 2012 Neo iz Matrice Keanu Reeves: Helou Elo
ELO Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 oba sta lepa za popizdit!!! keanu mi je še bolj fookish kot diavel... ko ju vidim mi gre skozi misli samo eno. speed I, speed II in zoprna sandra bullock... res upam, da diavel postane prodajni hit, vmax pa slabo prodajan butični izdelek, ki si ga bodo privoščili le posebneži. pozdravljam to!!! sicer pa vas večina sploh ni dojela kaj me pri vsem tem žuli. nimam nič proti diavelu kot takemu, moti me samo to, da se ga tlači v klaso vmaxa. ker enostavno ne pašeta skupaj. tehnične karakteristike govorijo v prid tej trditvi. tako kot so pred dobrim letom ves čas delali primerjave vmax vs b-king... postavlja se vprašanje... b-king vs diavel je že bil narejen test? mogoče kost, za kako resnejšo slovensko revijo?
Snečer Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Jap, diavel je s svojimi 210kg suhe teže svetlobna leta pred "tankom" Po tehničnih podatkih je diavel superioren (moč na kg teže itd.).
ELO Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 honda cbr1000r in yamaha cbr1000r imata več moči na kg teže, torej diavel ni superioren kar se tega tiče.
Snečer Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Aja, sem mislil da se dela primerjava z vmaxom.
hilton Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 honda cbr1000r in yamaha cbr1000r imata več moči na kg teže, torej diavel ni superioren kar se tega tiče. kaj res mores nabijat v 3 krasne... sprijazni se da je novi v max kolnkista..... in da je duc pa xx let spredaj.... aja starega v maxa bi pa res mel... tisto je moped za prave dedce :grim
ELO Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 kaj ti naj, če je pa res? poleg tega sta omenjena honda in yamaha v marsikateri tehnični karakteristiki in podatkih o geometriji okvirja bliže diavelu kot vmax. torej sta povsem korektno primerljiva. če tega ne dojameš je to tvoj problem... si pač en izmed tistih, ki predalčkajo zgolj na osnovi primerjanja izgleda bokov in silhuet motorja nasploh... briga me za tvoje dojemanje vmaxa in šljaf šljaf duca, številke govorijo!!! Bremzer 1
ELO Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 kot zanimivost naj dodam, da imasta tudi yamaha fz1 in suzuki B-king identično specifično moč kot diavel, ~0,7KM/kg, vmax pa ~0,6KM/kg. Aja, sem mislil da se dela primerjava z vmaxom. nimam nič proti diavelu kot takemu, moti me samo to, da se ga tlači v klaso vmaxa. ker enostavno ne pašeta skupaj. tehnične karakteristike govorijo v prid tej trditvi. Bremzer 1
Snečer Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Kot zanimivost ti povem, da ima diavel (carbon) podatek 0,78 PS/kg (na suho težo 207kg) in FZ1 podatek 0,73 PS/kg (na suho težo 200). Na polno težo ima prvi 0,69 (okoli 234kg) , drugi pa 0,66 (okoli 220kg). Vmax na polno težo (314kg) ima 0,55 Ps/kg na suho.
ELO Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 najbrž da uporabljaš napačne (netočne/nepreverjene) vire! vmax ima 309,803 kg mokre teže... kar da cca 0,64KM/kg... na mokro! na suho pač nekaj več... ducati diavel (carbon) ima dejansko stehtano mokro težo 235kg, kar mu da 0,69KM/kg. yamaha fz1 ima 221kg mokre teže, kar nanese 0,68KM/kg bking ima moker cca 260kg, kar nanese zmagovitih 0,70KM/kg. aja, samo še kot offtopic... moj bivši, vmax, je imel 240HP in 298kg stehtane mokre teže. 0,80KM/kg. :) evo, uživajte in glodajte še naprej...
Snečer Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Zakaj pa si prodal? Boš diavla raje vzel? MoTo G_P in ZED 2
hilton Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Zakaj pa si prodal? Boš diavla raje vzel? :lol:
zzigon Objavljeno November 26, 2011 Opozori Objavljeno November 26, 2011 končno sem si uspel "hudička" pogledati tudi v živo in sem kratkomalo ostal brez besed! In to, se mi pri motociklih ni zgodilo že vsaj 10 let Že dlje časa iščem motor v katerega bi se "zaljubil", motor, ki mi že ob samem pogledu nanj požene adrenalin po krvi, ob katerega zvoku vse kocine naredijo postroj in na katerega celo kolikor toliko pašem in se kar vidim, kako skupaj brezskrbno in z nasmehom na obrazu odbrziva neznano kam. Lahko imajo japončki 100 krat boljšo geometrijo, 100 krat boljše zmogljivost in so 100 krat cenejši, vendar jim bo vedno nekaj manjkalo in to je tisto, kar naredi tega Ducatija. Tisto je pravzaprav njegovo "bistvo". Seveda niso slabo, so pravzaprav zelo dobri ampak so "brezdušni", manjka jim "karakter", manjka jih tisto nekaj več, pa kakorkoli si to že razlagate Vsaj zame enako velja za "bawarce", da ne bo pomote...hladni za po**dit ampak tako hudičevo popolni. Garaža brez potovalnega bavarca je zame nesmiselna, za mojo velikost, način vožnje in potovanja preprosto ni boljšega (by a mile and than some). Zame (poudarek na zame) so nakedi/cruzerji neuporabni motocikli, ki se jih kupuje zaradi kulskega izgleda. Tudi prav, zakaj pa ne. Ampak potem vsaj morajo biti "kul". In če je kakšen kul, je to Diavel Na njem nisem našel resne napake, razen tega, da ne vem, kaj bi z njim, hehe zame ni ravno "uporaben". 95% časa se vozim v dvoje, vedno na daljše ture, rad imam cel kup stvari s seboj, predvsem pa me iritira pretiran veter na motorju (utrudi). no če sem že pikolovski me moti: - digitalna armatura, ki je sicer lepa ampak meni to nikakor ne sede...kakšni kromasti "badass" števci, bi bili bolj primerni - voznikove stopalke so za moj okus malce preveč naprej postavljene (razumljivo, je le bilo nekaj križanja s cruzerji) - modelno specifična zadnja guma, kar zna biti kdaj problem pri menjavi (predvsem pa je draga)...ampak zgleda pa hudoooobno...ne vem pa kako se pelje - to da je abnormalno dizajnersko popoln, kar pomeni, da je "greh" nanj karkoli navesiti v smislu vetrne zaščite, kovčkov, tank torbe ipd. Imel bi ga, ja. Ampak ne za ta denar. takšen, kot sem ga gledal (karbon, športni izpuh oz. paket, nekaj opreme) je cenjen na preko 23.000€, če sem prav razumel. Za ta denar pa se dandanes ponuja čisto drug svet v motociklizmu. BMW K1600GT recimo, Honda Goldwing,...in nikakor razmerje med tem, kar plačaš in kaj dobiš, ne vzdrži primerjave Torej, idealna garaža vsebuje pri meni po novem: BMW k1600gt (za potovanja in daljše ture) in Ducati Diavel (za...hm...zaaa? aaa, za "dušo"!), nujno z odprtim izpuhom, ker je adijo pamet hud zvok...aaaaauuuuu torej, čez nekaj let, ko bodo izgubili vsaj pol cene, se bom pričel sliniti po oglasnikih za njim...vendar obvezno kot drugi motor. Kot prvi ga nikakor ne vidim. moja 2c lp ž hilton in cikadina 2
dj75 Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 Še vedno je rajngla ! Ja, ampak s suho sklopko in italjansko duŠo :smoke: KUK679 in MoTo G_P 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se