dlicen Objavljeno Februar 19, 2019 Opozori Objavljeno Februar 19, 2019 (popravljeno) pred 41 minutami, DAMI34 pravi: sem samo povedal, pred leti sem bil celo na prezentaciji Triumphov, vem da je še vedno serviser in do njega z obale ni daleč. Ja, vse kul, nisem nič vzel za slabo, niti nisem nič takega mislil. ? Popravljeno Februar 19, 2019. Popravil dlicen
thumper Objavljeno Februar 19, 2019 Opozori Objavljeno Februar 19, 2019 pred 3 urami, Luka66 pravi: Ja točno aus Deutschlad, novega črnega Scremblerja 900, mu je povedal, da ga bo dobil iz Nemčije, ga vplačal prejšnji teden in ga dobi marca. V mottorradklinik A, ga nimajo na zalogi in bi trajalo, da ga izdobavijo. Itak je vseeno, tudi, v primeru, da bi bil uradni zastopnik v Slo, če bi imel kupca in motorja ne bi imel na zalogi, bi ga dobil aus Deutschlad, če bi ga imeli tam na zalogi in bi bila dobava iz matične tovarne "predolga" za kupca. to se pa strinjam.. pred 3 urami, dlicen pravi: Jerman je kot serviser zelo ok. Meni osebno bi bilo bolje, če bi bil bližje Obali, ampak pač ni, tigra sem zato z rentanim kombijem vozil v Depalo vas. Najprej gor, pol pa še ponj. Kar se je kar poznalo pri skupni ceni servisa... Jebiga, še en davek majhnosti države. Še dobro, da Jerman sploh je! dej nehej jokat..jst sm tud guzzija od moje vozil s kombijemv novo gorico..pa ta klinc se mora za servis čisto ohladit k je treba pri vsakem servisu na 7500km štelat ventile..še danes se mi kolca po tvojem tigru ... dlicen 1
Popularna objava celjan89 Objavljeno Marec 5, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 5, 2019 Živijo družba... Po novem lastnik triumpha tiger xc 800.. Sprobal tigra in gs oba 800. Po testni vožnji sem vzel tigra. Vožnja veliko bolj mirna (pri Gs-u sem čutil tresljaje na pedalih) in mislim, da se veliko pozna tistih 10 konjev + jst gor .. Trenutno vsak km bolj vesel ! Na kakšnih brezpotjih še pa nisem uspel zarit, da vidim kako se odnese tam! Vsem veliko varnih km! IF7, skalar36, DAN in 22 others 25
yazzy Objavljeno Marec 10, 2019 Opozori Objavljeno Marec 10, 2019 Ob 5.3.2019 ob 20:05, celjan89 pravi: Živijo družba... Po novem lastnik triumpha tiger xc 800... Jaz tudi
yazzy Objavljeno Marec 10, 2019 Opozori Objavljeno Marec 10, 2019 Še slikica. Quest, celjan89, DAMI34 in 6 others 9
celjan89 Objavljeno April 10, 2019 Opozori Objavljeno April 10, 2019 Evo šel v trgovino po žarnico pristal pa Bostjan L, Joker, MitcH' in 3 others 3 3
mapso Objavljeno September 20, 2019 Opozori Objavljeno September 20, 2019 Pozdravljeni. Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima. Hvala LP Marjan
thumper Objavljeno September 20, 2019 Opozori Objavljeno September 20, 2019 pred eno uro, mapso pravi: Pozdravljeni. Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima.LP Marjan falil si 400ccm in iger ..
raza Objavljeno September 20, 2019 Opozori Objavljeno September 20, 2019 (popravljeno) pred eno uro, mapso pravi: Pozdravljeni. Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima. Sicer jih pa lastnike v Sloveniji lahko na prste prešteješ. Hvala LP Marjan Bolj kot s tigrom 800 je Trophy v sorodu z Explorerjem 1200. Enak pogonski sklop in še kup drugih delov je enakih, loči jih okvir, prednje vzmetenje, kolo in oklepi. Popravljeno September 20, 2019. Popravil raza
DAMI34 Objavljeno September 21, 2019 Opozori Objavljeno September 21, 2019 pred 13 urami, mapso pravi: Pozdravljeni. Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima. Hvala LP Marjan tule poglej in vprašaj: al pa tukaj:
Promixer Objavljeno Oktober 21, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2019 Pozna mogoče kdo ta motor? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14696752 Edino nekam malo kilometrine ima... Hvala ter lp
Treker Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 Pozdravljeni, po 18 letih brez motorja (otroci so odrasli ) je čas za novega. V ožjem izboru, poleg Multistrade 950 je tudi Triumph 800 XrX (sploh cena je ugodna). Bolj mi je sicer všeč XcX, samo jih ni. Na avto.net samo en, ki ustreza: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16736235&display=Triumph TIGER 800 XRX ABS Moram biti pri ogledu kaj bolj pozoren? Kako je z servisi, cenovno. Olje, filtre in to sem na prejšnjem (Afrika Twin) menjal sam... Kakšen info glede prodajalca? Že vnaprej hvala. Kawasaki_rider in Bostjan L 2
Luka66 Objavljeno Oktober 24, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2021 Ob 22. 10. 2021 ob 11:52, Treker pravi: Pozdravljeni, po 18 letih brez motorja (otroci so odrasli ) je čas za novega. V ožjem izboru, poleg Multistrade 950 je tudi Triumph 800 XrX (sploh cena je ugodna). Bolj mi je sicer všeč XcX, samo jih ni. Na avto.net samo en, ki ustreza: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16736235&display=Triumph TIGER 800 XRX ABS Moram biti pri ogledu kaj bolj pozoren? Kako je z servisi, cenovno. Olje, filtre in to sem na prejšnjem (Afrika Twin) menjal sam... Kakšen info glede prodajalca? Že vnaprej hvala. Imeli smo dva T T 800 pri hiši, XR in XC, oba delal BP.....pooblaščeni servis pri Jermanu in Vombergerju.......servis pa brez problema opraviš sam.....pri prodajalcu pa toplo priporočam, da preveriš km po mailu pri It uradnih serviserjih.... Treker in raza 2
raza Objavljeno Oktober 24, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2021 pred 15 minutami, Luka66 pravi: Imeli smo dva T T 800 pri hiši, XR in XC, oba delal BP.....pooblaščeni servis pri Jermanu in Vombergerju.......servis pa brez problema opraviš sam.....pri prodajalcu pa toplo priporočam, da preveriš km po mailu pri It uradnih serviserjih.... Kot je meni znano Vomberger nima več pooblaščenega servisa za Triumph že kar nekaj časa. Če pridobi VIN številko motorja lahko tudi Jerman preveri stanje, saj zadnjih par let vse servise v garanciji in še potem (če se servisira pri pooblaščencih) vodijo preko povezave z bazo v Angliji. Treker 1
Treker Objavljeno Oktober 24, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2021 Super. Hvala. Preverim in sporočim
Treker Objavljeno Oktober 27, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2021 Eh, ni mi bil namenjen... prodano Iščem naprej...
Martinff Objavljeno Julij 25, 2022 Opozori Objavljeno Julij 25, 2022 Spoštovani, imam tehnično vprašanje: sem lastnik TT 800, toda neprestano imam težave; Štiri leta nazaj sem opazil, da se ob vsakem zagonu (vžigu) motor vse težje vžge, kot bi bateriji primanjkovalo moči, nakar ni vžgal več. No, vsake toliko, če počakam uro ali 2, morda vžge ali sploh ne. V tem času sem menjal 4 akomulatorje, v 2 tednih ni je mehanik menjal zaganjač, ki je res bil skurjen. Rezultat? Po četrtem vžigu tisti dan ni več vžgal in ostal sem na hrvaški, takoj čez mejo. Teden kasneje smo menjali še regulator napetosti in v upanju, da je koncno ok...je pri 6. vžigu ponovno crknil... Preverili smo tudi, če sproti polni baterijo, naprava je pokazala, da zelo dobro polni. Ni videt, da bi se baterija pregrevala, nova baterija nima veze...ima kdo izkušnje ali mnenje, kaj bi bilo? Vceraj sem ponovno moral peš domov, danes je vžgal in po tretjem poskusu spet ne vžge več. Če počakam kako uro, ponovno vžge.
raza Objavljeno Julij 25, 2022 Opozori Objavljeno Julij 25, 2022 Predlagam detajlni pregled ožičenja, morda celo menjava kablov, ki povezujejo akumulator, rele in starter. Preveriti in očistiti vse stike mase (minus polja, aku-šasija, šasija-agregat. Mogoče celo dodat kak kabel med aku in agregat, dodatna masa. Okvara diši po pregrevanju instalacije in slabih oksidiranih kontaktih, mogoče celo izgorele izolacije ali oksidiranih spojev kjer so konektorji stisnjeni na žico. Kugelschreiber, GoBobi in Martinff 3
dlicen Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 Tudi jaz bi rekel, da preglej kable. Tiger 1050 je imel težavo pretankih vžigalnih kablov in jih je mnogo ljudi zamenjalo s kitom debelejših. raza 1
raza Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 Pojavljajo se problemi kvalitete bakra v žicah (recikliran baker). Ne samo pri motorjih, tudi pri avtih. Niso redki primeri, ko najdeš kabel, ki povzroča težave in ga olupiš, pa namesto žičk najdeš razpadajočo zmes kovine. Žičke pod tokovno obremenitvijo zaradi pregrevanja dobesedno razpadejo.
Martinff Objavljeno Julij 27, 2022 Opozori Objavljeno Julij 27, 2022 (popravljeno) Pozdravljeni, hvala vsem za odgovore. No, kot rečeno, čim vozim malo dlje (20 min), ugasnem in nato ponovno poskusim vžgati motor, "ne pali". Kot bi zaganjač šel oz. baterija. Če pa počakam kako uro, da se očitno ohladi, potem upali. In ko se segreje, se toliko, da so plastike tako vroče, da moram kolena odmikati navzven, saj je tam vse vroče in prav kuha. Torej svetujete električarja za to? Hvala vam. Popravljeno Julij 27, 2022. Popravil Martinff
raza Objavljeno Julij 27, 2022 Opozori Objavljeno Julij 27, 2022 Pa si pogledal kaj je tam zadaj za plastiko kjer je vroče? Tam kjer so kolena je odvod vročega zraka od hladilnikov, glava motorja, cevi od hladilne vode in normalno, da je vroče pri teh poletnih temperaturah. Kaj kaže instrument za hladilno tekočino? Se giblje tam okoli sredine skale, ali sili proti rdečemu polju? Se ventilator za prisilno hlajenje vklaplja ali ne? Mislim, da je skrajni čas, da motor dostaviš Jermanu na pooblaščeni servis in on ugotovi, kaj se dejansko dogaja, ker takole preko neta "popravljat" ni ravno uspešna pot, ploh ne za nekoga, ki se slabo razume na te reči. DAMI34 1
celjan89 Objavljeno Avgust 2, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2022 Zdravo zanima me če se kje da dobiti samo ta del ki je na slike. To mi je ratalo nekako zlomit 🙃
Drosa Objavljeno September 21, 2023 Opozori Objavljeno September 21, 2023 pozdrav Katero olje, oljni filter in zračni filter dajate v triumpha tigra 800, a se splača dati kaj boljšega recimo - olje motul 7100 - oljni filter K&N - zračni filter K&N Ja je vse malo dražje, ampak je tudi boljše ? hvala
Kugelschreiber Objavljeno September 21, 2023 Opozori Objavljeno September 21, 2023 10 minutes ago, Drosa said: pozdrav Katero olje, oljni filter in zračni filter dajate v triumpha tigra 800, a se splača dati kaj boljšega recimo - olje motul 7100 - oljni filter K&N - zračni filter K&N Ja je vse malo dražje, ampak je tudi boljše ? hvala Oljni filter K&N je pac oljni filter. Za enkratno uporabo. Mann in hiflo naredita popolnoma enako delo. Zracni filtri K&N so drazji, ker so pralni. Namesto menjave ga operes in naoljis. IMO nesmisel. 7100 je pac full sintetika, spet nic pretresljivega. Gotovo ne bo skodilo, neto dobicka pa tud ne bo nobenga. zracnega filtra ne bom kupil vec, trenutno je oljni slucajno prav K&N, in gre ob menjavi v smeti, motul sem pred par leti menjal za konkurencno francosko znamko, pa spet ne vidim ama nobene omembe vredne razlike, razen tanka bencina prihranka. Suma sumarum, tud prihranek ni omembe vreden. Kupi, ce se bos bols pocutil, kupuj dalje. MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se