Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

sem samo povedal, pred leti sem bil celo na prezentaciji Triumphov, vem da je še vedno serviser in do njega z obale ni daleč.

Ja, vse kul, nisem nič vzel za slabo, niti nisem nič takega mislil. ?

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno
pred 3 urami, Luka66 pravi:

Ja točno  aus Deutschlad,  novega črnega Scremblerja 900, mu je povedal, da ga bo dobil iz Nemčije, ga vplačal prejšnji teden in ga dobi marca.  V mottorradklinik A, ga nimajo na zalogi in bi trajalo, da ga izdobavijo. Itak je vseeno, tudi, v primeru, da bi bil uradni zastopnik v Slo, če bi imel kupca in motorja ne bi imel na zalogi, bi ga dobil  aus Deutschlad, če bi ga imeli tam na zalogi in bi bila dobava iz matične tovarne "predolga" za kupca.

to se pa strinjam..

pred 3 urami, dlicen pravi:

Jerman je kot serviser zelo ok. Meni osebno bi bilo bolje, če bi bil bližje Obali, ampak pač ni, tigra sem zato z rentanim kombijem vozil v Depalo vas. Najprej gor, pol pa še ponj. Kar se je kar poznalo pri skupni ceni servisa... Jebiga, še en davek majhnosti države. Še dobro, da Jerman sploh je!

dej nehej jokat..jst sm tud guzzija od moje vozil s kombijemv novo gorico..pa ta klinc se mora za servis čisto ohladit k je treba pri vsakem servisu na 7500km štelat ventile..še danes se mi kolca po tvojem tigru ... :cry:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob ‎5‎.‎3‎.‎2019 ob 20:05, celjan89 pravi:

Živijo družba... Po novem lastnik triumpha tiger xc 800...

 

 

Jaz tudi :OK:

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo  šel v trgovino po žarnico pristal pa  

20190409_174226.jpg

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima.

 

Hvala

LP Marjan

Objavljeno
pred eno uro, mapso pravi:

Pozdravljeni.

Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima.LP Marjan

falil si 400ccm in iger ..

 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, mapso pravi:

Pozdravljeni.

 

Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima. Sicer jih pa lastnike v Sloveniji lahko na prste prešteješ.

 

Hvala

LP Marjan

Bolj kot s tigrom 800 je Trophy v sorodu z Explorerjem 1200. Enak pogonski sklop in še kup drugih delov je enakih, loči jih okvir, prednje vzmetenje, kolo in oklepi.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred 13 urami, mapso pravi:

Pozdravljeni.

 

Jaz pa se zanimam za nakup Triumph Trophy 1200 SE - zadnji model. Zanima me če je tu gor kdo ki ga ima ali pa pozna koga ki ga ima.

 

Hvala

LP Marjan

tule poglej in vprašaj:

al pa tukaj:

 

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, 

 

po 18 letih brez motorja (otroci so odrasli :) ) je čas za novega. V ožjem izboru, poleg Multistrade 950 je tudi Triumph 800 XrX (sploh cena je ugodna). Bolj mi je sicer všeč XcX, samo jih ni. 

Na avto.net samo en, ki ustreza:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16736235&display=Triumph TIGER 800 XRX ABS

Moram biti pri ogledu kaj bolj pozoren? Kako je z servisi, cenovno. Olje, filtre in to sem na prejšnjem (Afrika Twin) menjal sam...

Kakšen info glede prodajalca?

Že vnaprej hvala.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 22. 10. 2021 ob 11:52, Treker pravi:

Pozdravljeni, 

 

po 18 letih brez motorja (otroci so odrasli :) ) je čas za novega. V ožjem izboru, poleg Multistrade 950 je tudi Triumph 800 XrX (sploh cena je ugodna). Bolj mi je sicer všeč XcX, samo jih ni. 

Na avto.net samo en, ki ustreza:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16736235&display=Triumph TIGER 800 XRX ABS

Moram biti pri ogledu kaj bolj pozoren? Kako je z servisi, cenovno. Olje, filtre in to sem na prejšnjem (Afrika Twin) menjal sam...

Kakšen info glede prodajalca?

Že vnaprej hvala.

 

 

Imeli smo dva T T 800 pri hiši, XR in XC, oba delal BP.....pooblaščeni servis pri Jermanu in Vombergerju.......servis pa brez problema opraviš sam.....pri prodajalcu pa toplo priporočam, da preveriš km po mailu pri It uradnih serviserjih....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, Luka66 pravi:

Imeli smo dva T T 800 pri hiši, XR in XC, oba delal BP.....pooblaščeni servis pri Jermanu in Vombergerju.......servis pa brez problema opraviš sam.....pri prodajalcu pa toplo priporočam, da preveriš km po mailu pri It uradnih serviserjih....

Kot je meni znano Vomberger nima več pooblaščenega servisa za Triumph že kar nekaj časa.

Če pridobi VIN številko motorja lahko tudi Jerman preveri stanje, saj zadnjih par let vse servise v garanciji in še potem (če se servisira pri pooblaščencih) vodijo preko povezave z bazo v Angliji.

Objavljeno

Super. Hvala.

Preverim in sporočim :) 

Objavljeno

Eh, ni mi bil namenjen... prodano :(

 

Iščem naprej...

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Spoštovani, 

 

imam tehnično vprašanje:

sem lastnik TT 800, toda neprestano imam težave;

Štiri leta nazaj sem opazil,  da se ob vsakem zagonu (vžigu) motor vse težje vžge, kot bi bateriji primanjkovalo moči, nakar ni vžgal več.  No, vsake toliko,  če počakam uro ali 2, morda vžge ali sploh ne.

 

V tem času sem menjal 4 akomulatorje, v 2 tednih ni je mehanik menjal zaganjač,  ki je res bil skurjen.

Rezultat? Po četrtem vžigu tisti dan ni več vžgal in ostal sem na hrvaški,  takoj čez mejo.

 

Teden kasneje smo menjali še regulator napetosti in v upanju, da je koncno ok...je pri 6. vžigu ponovno crknil...

 

Preverili smo tudi, če sproti polni baterijo,  naprava je pokazala, da zelo dobro polni.

Ni videt, da bi se baterija pregrevala, nova baterija nima veze...ima kdo izkušnje ali mnenje, kaj bi bilo?

Vceraj sem ponovno moral peš domov, danes je vžgal in po tretjem poskusu spet ne vžge več.  Če počakam kako uro, ponovno vžge. 

20220706_171501.jpg

Objavljeno

Predlagam detajlni pregled ožičenja, morda celo menjava kablov, ki povezujejo akumulator, rele in starter. Preveriti in očistiti vse stike mase (minus polja, aku-šasija, šasija-agregat. Mogoče celo dodat kak kabel med aku in agregat, dodatna masa.

Okvara diši po pregrevanju instalacije in slabih oksidiranih kontaktih, mogoče celo izgorele izolacije ali oksidiranih spojev kjer so konektorji stisnjeni na žico.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tudi jaz bi rekel, da preglej kable. Tiger 1050 je imel težavo pretankih vžigalnih kablov in jih je mnogo ljudi zamenjalo s kitom debelejših.

 

Objavljeno

Pojavljajo se problemi kvalitete bakra v žicah (recikliran baker). Ne samo pri motorjih, tudi pri avtih. Niso redki primeri, ko najdeš kabel, ki povzroča težave in ga olupiš, pa namesto žičk najdeš razpadajočo zmes kovine. Žičke pod tokovno obremenitvijo zaradi pregrevanja dobesedno razpadejo.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni, 

 

hvala vsem za odgovore.

No, kot rečeno,  čim vozim malo dlje (20 min), ugasnem in nato ponovno poskusim vžgati motor,  "ne pali". Kot bi zaganjač šel oz. baterija. Če pa počakam kako uro,  da se očitno ohladi, potem upali. 

 

In ko se segreje, se toliko,  da so plastike tako vroče,  da moram kolena odmikati navzven,  saj je tam vse vroče in prav kuha.

Torej svetujete električarja za to?

Hvala vam.

Popravljeno . Popravil Martinff
Objavljeno

Pa si pogledal kaj je tam zadaj za plastiko kjer je vroče? Tam kjer so kolena  je odvod vročega zraka od hladilnikov, glava motorja, cevi od hladilne vode in normalno, da je vroče pri teh poletnih temperaturah. Kaj kaže instrument za hladilno tekočino? Se giblje tam okoli sredine skale, ali sili proti rdečemu polju? Se ventilator za prisilno hlajenje vklaplja ali ne? 

Mislim, da je skrajni čas, da motor dostaviš Jermanu na pooblaščeni servis in on ugotovi, kaj se dejansko dogaja, ker takole preko neta "popravljat" ni ravno  uspešna pot, ploh ne za nekoga, ki se slabo razume na te reči. 

Objavljeno

Zdravo zanima me če se kje da dobiti samo ta del ki je na slike. To mi je ratalo nekako zlomit 🙃

IMG_20220801_154645_793.jpg

IMG_20220801_154710_903.jpg

IMG_20220801_154731_732.jpg

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

pozdrav

Katero olje, oljni filter in zračni filter dajate v triumpha tigra 800, a se splača dati kaj boljšega

recimo

- olje motul 7100

- oljni filter K&N

- zračni filter K&N

Ja je vse malo dražje, ampak je tudi boljše ?

hvala

 

Objavljeno
10 minutes ago, Drosa said:

pozdrav

Katero olje, oljni filter in zračni filter dajate v triumpha tigra 800, a se splača dati kaj boljšega

recimo

- olje motul 7100

- oljni filter K&N

- zračni filter K&N

Ja je vse malo dražje, ampak je tudi boljše ?

hvala

 

Oljni filter K&N je pac oljni filter. Za enkratno uporabo.  Mann in hiflo naredita popolnoma enako delo. Zracni filtri K&N so drazji, ker so pralni. Namesto menjave ga operes in naoljis. IMO nesmisel. 7100 je pac full sintetika,  spet nic pretresljivega.  Gotovo ne bo skodilo, neto dobicka pa tud ne bo nobenga. 
 

zracnega filtra ne bom kupil vec, trenutno je oljni slucajno prav K&N, in gre ob menjavi v smeti, motul sem pred par leti menjal za konkurencno francosko znamko, pa spet ne vidim ama nobene omembe vredne razlike, razen tanka bencina prihranka.  Suma sumarum, tud prihranek ni omembe vreden. Kupi, ce se bos bols pocutil,  kupuj dalje. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!