Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Nekaj vmes..in kot vidis rabljenih triumphov sploh ni za dobit..

Itak da ne,sej ko ribne ga ne zrihtajo......poznam primer.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumphov je v Sloveniji tako malo, da se iz trga rabljenih ne da sklepat nič uporabnega. Poleg tega tudi "imena" nima pri nas, zato ga je na našem precej konzervativnem trgu sploh nemogoče prodat, za kakršnokoli ceno. :D

V Italiji npr. kar lepo držijo ceno, klasike pa celo zelo hudo držijo ceno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da pri nas ne drži cene se ravno nebi strinjal :smoke: tudi koliko sem spremljal se kar proda :)  pozimi sem imel namen vzet speed tripla 1050 in tigra 800, v italiji so kar ceneje kot pri nas... sam mi je potem projekt padel v vodo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako dragi rezervni deli, ali kak drug vzok?

Drug vzrok! Neodzivnost uradnega servisa in matične tovarne! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drug vzrok! Neodzivnost uradnega servisa in matične tovarne! 

To se strinjam s tabo, jih je že precej jamralo glede tega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da pri nas ne drži cene se ravno nebi strinjal :smoke: tudi koliko sem spremljal se kar proda :)  pozimi sem imel namen vzet speed tripla 1050 in tigra 800, v italiji so kar ceneje kot pri nas... sam mi je potem projekt padel v vodo :P

 

Se strinjam, tudi sam sem svojega vzel v Italiji. Nisem nikjer napisal, da ne drži cene. Napisal sem, da je pri nas trg premajhen, da bi sklepal o pravilu. Ker ponudba temelji na morda treh motorjih istega modela, ki se prodajajo, to pa ni reprezentančni vzorec.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, glede delov: potrošni material je itak tipski, cene rezervnih delov pa so nekje povprečne. Cene vseh delov so tudi na internetu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, tudi sam sem svojega vzel v Italiji. Nisem nikjer napisal, da ne drži cene. Napisal sem, da je pri nas trg premajhen, da bi sklepal o pravilu. Ker ponudba temelji na morda treh motorjih istega modela, ki se prodajajo, to pa ni reprezentančni vzorec.

To je res da več kot tri motorji istega modela se redko prodajajo isti čas... malo narobe sem te prej razumel, mislila sva pa enako B)

 

Aja, glede delov: potrošni material je itak tipski, cene rezervnih delov pa so nekje povprečne. Cene vseh delov so tudi na internetu.

To vse drži in ko je motor starejši itak tako delaš..  če pa kupiš novega in imaš kake probleme ali če je kak vpoklic in uradni servis neodziven ti pa gre na k* vse skup...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To vse drži in ko je motor starejši itak tako delaš..  če pa kupiš novega in imaš kake probleme ali če je kak vpoklic in uradni servis neodziven ti pa gre na k* vse skup...

točno zarad tega ima zdej ducati toliko vecjo prodajo od kar ga ima as domžale čez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uvoznik je enkrat dejal, da so po mnenju matične tovarne 4 pooblaščeni servisi na dvomilijonskem trgu dovolj. Verjetno to drži na gostoti nekega Londona, ne pa v ruralni Sloveniji. Škoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno zarad tega ima zdej ducati toliko vecjo prodajo od kar ga ima as domžale čez.

AS-Domžale lahko samo pohvalim,motor so poštimali hitro in kvalitetno ,o ceni pa pustmo stat .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj se strinjam s Kmet-om. Kar se motorja tiče sem veliko bolj zadovoljen kot prej s Hondo. Izdelava, delovanje itd(čeprav je mogoče prekmalu rečt za 2 let starega ampak vseeno imam že 20000km brez težav). Glede pokritosti servisa in zastopnika pa je velik problem.

Ne da bi grajal Jermana, ki mi dela servis. Dela ga super.

Težava je namreč prodajna mreža oz. politika delovanja v Sloveniji.

Namreč Trimoto (Španik) je pooblaščen prodajalec s strani Mottoradklinik, ki pa so za moje pojme nesposobni in želijo služit na slovenceljnih.

Pa da opišem težavo oz. težavi, ki sem jih imel oz. jih še imam.

 

1. podaljšanje garancije, ki jo Triumph ponuja preko CarGarantie.
Namreč dobim letak v nemščini kjer piše da imam opcijo podaljšanja iz 2 na 3 oz. 4 leta. Grem gledat na internet stran in najdem cenik tako za Avstrijo kot za Nemčijo. Zdaj so za Avstrijo očitno izbrisali zato v prilogi :)
Več. tukaj: http://www.triumphmotorcycles.de/service/triumph-garantie?returnUrl=http://www.triumphmotorcycles.de/

OK si rečem nikol ne veš in strošek 258€ za 2 leti se mi zdi sprejemljivo.
Kličem na Triumph Deutchland saj predvidevam da je bolje saj sem nenazadnje od njih prejel sporočilo o tej možnosti.

Oni pravijo da se je bolje obrniti kar na CarGarantie v Avstriji saj oni izvajajo to podaljšanje. Se obrnem tja.

Oni pravijo, da me pokliče slovenski predstavnik in le ta mi pove da je to poseben dogovor med CarGarantie in Triumphom in zatorej bi bolje prišel cenovno čez preko tistega, kjer je bil motor kupljen. OK pišem na Mottoradklinik in seveda še do danes se noben ni spravil niti odgovorit, kaj šele pojasnit in ponudit karkoli?!?!

No nazadnje se obrnem na Trimoto saj sem bil na srečanju Triumph na Krasu in mi je Dejan rekel, da to on lahko uredi. Sem si rekel super!

Ko dobim ponudbo pa šok?!?

Cena za SLOVENIJO:

 

do 750 ccm

od 751 ccm

 

 

12 mesečna garancija

 € 204,00

 € 244,00

 

 

za 3 leto od dat. 1 reg.

24 mesečna garancija

 € 285,00

 € 346,00

 
Torej kar 68€ dražje za 1 letov primerjavi z Avstrijo in 88€ za 2 leti?!?

OK po začetnem nesporazumu z Dejanom(druga zgodba) se le zediniva, da je malo čudno da je cena za Slovence drugačna saj so motorji uvoženi iz Avstrije in se vsi deli naročajo preko njih torej logično vsaj meni je da bi lahko podaljšal garancijo v Avstriji iz kjer je bil prodan motor?
No Dejanu (Trimoto) so komplicirali in čakamo kako se razplete. Kljub začetnemu nesporazumu in dopisovanjem preko maila se je nenazadnje potrudil in zadevo upam uspel urediti. Očitno Motorrad tudi na podlagi tega kar lepo služi...barabe!

2. nabavim TMPS senzorje
Zgodba sicer opisana ampak zanimiv razplet torej:
Z Jermanom se dogovarjam za nakup TMPS senzorjev. Senzorje naročim pri Jemranu vendar se ugotovi da v Avstriji oz. Nemčiji nimajo na zalogi ampak imajo nadomestne, ki pa so veliko dražji (1/3). Ok vplačani znesek dobim nazaj in naročim kot mi je tukaj nekdo svetoval preko worldoftriumph. TMPS dobim, dogovorim se za montažo in evo ga zlomka :) en senzor ni delal...demontaža...ponovno testiramo če je kaj narobe pri serijskih (problem senzorjev je da imajo vtisnjeno serijsko na samih senzorjih in delovanje lahko preveriš šele ko so montirani :(
OK kljub trudu in menjavi prvega senzorja z drugim je drugi še vedno zanič. Dogovorim se z worldoftriumph da pošljem nazaj in dobim po mesecu nove. Jerman montira in zadeva deluje. Problem: senzorje so v sklopu garancije brezplačno zamenjali in poskrbeli tudi za poštnino ampak montaža pa je dvakrat računana, čeprav bi morala omenjeno demontažo in montažo kriti garancija. Ker montaža vključuje montažo pnevmatik in "spoznavanje" senzorjev z  računalnikov je cena 70€. Torej teh 70€ pa še sedaj čakam odgovor Motorradklinik, kateri zopet spijo.

Torej če bi se našel nek direktni uvoznik (tudi preko Nemčije) bi bilo vse ok...tako pa dokler bo Mottoradklinik imel roko čez Slovenijo bo glede delov in cen tako kot je ...žal :(
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drug vzrok! Neodzivnost uradnega servisa in matične tovarne! 

slovenski uradni servisi za triumphe se lahko raztrgajo za stranko pa jim nič ne pomaga če avstrijc ne jebe 5% tega kar je ukazano iz tovarne , ki pa te po pritožbi napoti nazaj na generalca za slovenijo ki je taisti avstrijc ...

 

To je res da več kot tri motorji istega modela se redko prodajajo isti čas... malo narobe sem te prej razumel, mislila sva pa enako B)

 

To vse drži in ko je motor starejši itak tako delaš..  če pa kupiš novega in imaš kake probleme ali če je kak vpoklic in uradni servis neodziven ti pa gre na k* vse skup...

 

 

Uvoznik je enkrat dejal, da so po mnenju matične tovarne 4 pooblaščeni servisi na dvomilijonskem trgu dovolj. Verjetno to drži na gostoti nekega Londona, ne pa v ruralni Sloveniji. Škoda.

uvoznik iz EU v EU ?  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ko je treba odkartat prislužen denar se pa večina na koncu odloči za rižotkota. Pa niso slabi motorji, da ne bo pomote. Post prodaja jim malo šepa in to marsikoga odvrne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Sem novopečeni lastnik tigrčka:winkiss: Zaenkrat naredil šele kakšnih 600km. O pozitivnih stvareh nebi razglabljal, ker jih preveč:winkiss:

Moti me pa:

-neustrezna vetrna zaščita: tok zraka dobim direktno v čelado in vožnja nad 100 km/h je res utrujajoča in se konča z glavobolom, ker preveč stresa čelado. Če se sklonim za 5cm, vse utihne. Poskusno sem nagnil vetrobran naprej za par stopinj, v pokončnejši položaj in ni razlike. Kvečjem je še slabše. Nebi pa rad vozil z visokim aftermarket vetrobranom, ki bi mi zakrival pogled. Je kakšna preizkušena varianta?

-zvok motorja: prej sem vozil dvovaljnika in je bila prijetna zvočna kulisa. Tukaj je pa vedno eno in isto žvižganje pod ritjo:winkiss: Sploh ni važno v kateri prestavi imaš, koliko je vrtljajev, žvižganje je zelo monotono:smoke: Ima mogoče kdo LeoVince izpuh?

Sicer pa...obul sem ga v nove roadsmart 3 in pelje se 1A! Izredno lahkotno prelaganje v ovinkih in daje zelo veliko zaupanje v motor. Agregat je tako ali tako poezija. Pri 50 pretakneš v 6. prestavo in v njej voziš do večera, ko parkiraš nazaj v garažo:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Tomyboy pravi:

Sem novopečeni lastnik tigrčka:winkiss: Zaenkrat naredil šele kakšnih 600km. O pozitivnih stvareh nebi razglabljal, ker jih preveč:winkiss:

Moti me pa:

-neustrezna vetrna zaščita: tok zraka dobim direktno v čelado in vožnja nad 100 km/h je res utrujajoča in se konča z glavobolom, ker preveč stresa čelado. Če se sklonim za 5cm, vse utihne. Poskusno sem nagnil vetrobran naprej za par stopinj, v pokončnejši položaj in ni razlike. Kvečjem je še slabše. Nebi pa rad vozil z visokim aftermarket vetrobranom, ki bi mi zakrival pogled. Je kakšna preizkušena varianta?

-zvok motorja: prej sem vozil dvovaljnika in je bila prijetna zvočna kulisa. Tukaj je pa vedno eno in isto žvižganje pod ritjo:winkiss: Sploh ni važno v kateri prestavi imaš, koliko je vrtljajev, žvižganje je zelo monotono:smoke: Ima mogoče kdo LeoVince izpuh?

Sicer pa...obul sem ga v nove roadsmart 3 in pelje se 1A! Izredno lahkotno prelaganje v ovinkih in daje zelo veliko zaupanje v motor. Agregat je tako ali tako poezija. Pri 50 pretakneš v 6. prestavo in v njej voziš do večera, ko parkiraš nazaj v garažo:smoke:

tigrčka ..kerga ? k je 8 modelov namreč ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm prašal kerga pa nočeš povedat ..že prov .. :P xr ali xc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na XC-ju Puiga, ki je najbrž tisto, česar nočeš - velik aftermarket vizir. Je pa zelooo dober. Če želiš več zraka v glavo, pa lahko spremeniš kot. Glede ostalega pa ti ne znam pomagat, mogoče daj več gasa, nad 4000 se prav lepo debelo zadere motor.. :)

P.S. Čestitke ob nakupu :)

Popravljeno . Popravil MarkoR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za priporočilo:cool: Sem že sam oprezal za tem vetrobranom.

Močno zakriva pogled na cesto, je potrebno gledati skozi vetrobran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!