Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Še vse motorje do sedaj sem stestiral  do potiskanja na bencinsko pumpo :blush: , pravzaprav ima tazadni že nekaj peš kilometrov :grim  ,samo to se bo moralo nehat :bum:  kajti leta se poznajo meni in bom prej zakuhal in fliknil  jaz :oops:  kot presneta bencinska pumpa v :scut:

Tiste kestele za bencin bi lako prosim malo večje delal :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor trdi, da se njemu pa ne more zgodit...bo z malo "sreče" še to sezono tiščal. ;) Pa jaz v osnovi nisem spraševal za +/- 2km do pumpe, ampak okvirno litre, ki jih lahko iztisnem iz kesla, če se mi lučka prižge pri 13litrih, posoda pa je 19litrov. 15 litrov, 300km,okay. 13 litrov na potovalni enduri pa je malo smešno. Na furi sem ponavadi po 270km zavil na črpalko, če sem jo videl, ampak vedno imel zavest, da vdaj 30, lahko pa do 50km, še pa vedno naredim.

Mogoče pa koga zanima, Touratech prodaja povečano posodo za gorivo, menda okrog 30 litrov. Mogoče je med nami kakšen hudi popotnik, ki bo s Tigrom prepotoval cele kontinente, pa to rabi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko kilometrov pa naredite v enem kosu brez postanka?

Dostikrat toliko dokler ne zmanjka goriva in treba tankat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dostikrat toliko dokler ne zmanjka goriva in treba tankat!

se pravi bi rabu 30l tank, da bi lahko naredu po 600km in več brez se ustavit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi bi rabu 30l tank, da bi lahko naredu po 600km in več brez se ustavit :OK:

To ne ,vsaj zame je to preveč,se je že naredilo a potom sile bolj. Tam 300km pa mi je sprejemljivo brez ustavljanja,na potovanjih pa ustavljam od 100 do 150km da se pretegnem in pogledam če je vse uredu z mojim starim prijateljem Damijem  :P  :lol:

 

P.s. bi imel pa na motorju takoj rezervoar od 30 l !

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tistim, ki delajo res dolge ture verjamem da pride prav. ceprav mores bit ze kr dobr da tolko casa presedis, brez se pretegnt. predvsem pa brez hrane, pijače in wcja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko kilometrov pa naredite v enem kosu brez postanka?

Jaz med 200 do 250 km, ker se že mal tresem pol ( pomanjkanje kofeina in nikotina :mellow: ), pa je treba pol to v žile dat. Na mojmu večjemo tigru se lučka prižge ko imam not še ene 5 litrov, se pravi, ko je že porabil 15 litrov. Sem pa naredil tud že 330 km pa je blo not še za ene 3 litre bencina.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne ,vsaj zame je to preveč,se je že naredilo a potom sile bolj. Tam 300km pa mi je sprejemljivo brez ustavljanja,na potovanjih pa ustavljam od 100 do 150km da se pretegnem in pogledam če je vse uredu z mojim starim prijateljem Damijem  :P  :lol:

 

P.s. bi imel pa na motorju takoj rezervoar od 30 l !

Ustavljanje je pomembno, da razbiješ monotonijo in povrneš koncentracijo.

Tebi niti 100 litrski rezervar neb pomagal, še vedno bi ga spraznu več kot drži :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 - 30 litrski rezervoar pride v poštev edino na furah in v predelih sveta, kjer je med črpalkami minimalno 300 km in (mnogo) več. Torej, za po Evropi, sploh ne pride v poštev. Razen, če ga hočeš imeti.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 - 30 litrski rezervoar pride v poštev edino na furah in v predelih sveta, kjer je med črpalkami minimalno 300 km in (mnogo) več. Torej, za po Evropi, sploh ne pride v poštev. Razen, če ga hočeš imeti.

 A ni bol'š občutek, da greš tankat 2 x po 24€, kot pa 3 x po 16?. Vsaj men. :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 A ni bol'š občutek, da greš tankat 2 x po 24€, kot pa 3 x po 16?. Vsaj men. :grim

men je najbl všeč 2x po 16€ :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Ker se baje skozi šlepaš za Kmetom2, se ti prav gotovo izide.... :grrr

včasih gre komaj komaj skoz :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prov. Zmagov si. 

 

Aja...vem da ni važno...ko sem imel še GSR-ja, mi je šlo najbolj na živce, da je imel tank malo večji kot  piksna za kislo zelje...pa sem mogu tankat na 180-200 prevoženih km. Sem pa ziheraš...zaboga se mi ne zgodi, da bi vozil na rezervi, kaj šele na hlape.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm tudi ziheraš, samo enkrat ostal brez bencina, na avtocesti :wallbash:, okoli polnoči, to razlaga zakaj avtocesta, smo se šlepal 2 km, nevarno je blo, se zavedam :grim , drgač nardim s svojim 22l tankom 443 km, na 444 mi je umrl :grim

 

rezerva ponavadi na motorjih drži sigurnih 50 do nekje100 km in je nekje od 4-6l, zato ne vem, zakaj bi bilo na Triumpu drgač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prov. Zmagov si. 

 

Aja...vem da ni važno...ko sem imel še GSR-ja, mi je šlo najbolj na živce, da je imel tank malo večji kot  piksna za kislo zelje...pa sem mogu tankat na 180-200 prevoženih km. Sem pa ziheraš...zaboga se mi ne zgodi, da bi vozil na rezervi, kaj šele na hlape.

Na hlape je zabavno,spoznaš naključne ljudi pokličeš še ženo ti povem skoz dogaja.... :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...back to Topic.
Ima kdo izkušnje z TPMS. Tiger ima to že v osnovi vgrajeno v elektroniko in je potrebno dokupit le kit za v gume,ki pa ni poceni in še ko sem že celo vplačal pol avansa izvem da nimajo več in da nadomestni stane 30% več oz namesto 152€(+DDV) že kar 240€?!?!
Torej iščem alternativo. Ne iščem da bi blo fensy šmensi in se prikazovalo na zaslonu ampak da bi me opozorilo če bi bila (vsaj prednja guma) pod določeno varno mejo. Tudi nima veze pred vožnjo ker itak pogledam/preverim ampak mi je bolj pomembno med vožnjo...čeprav res je da tisti "hard" bikerji vse to takoj začutite smo nekateri "začetniki" takšni da bi loh po feltni peljal pa ne bi opazl :)))))))))))))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta dodatna oprema je super če jo imaš ,slabost je ta da je draga.Drugače pa ko enkrat spoznaš svoj motor (pač neka kilometrina) boš takoj opazi če nekaj z  gumami ni vredu, pač ustaviš pa pogledaš ali pač počasneje nadaljuješ do mesta kjer se lahko prepričaš ali je kaj naroba ali ni nič narobe.Če pa bi gumo razneslo(skoraj ni varijante  da bi jo  se pa  na vsakih nevem koliko tisoč še tudi zgodi) ti pa tudi senzor ne pomaga veliko. 

Pravzaprav hočem povedat ,da boš prav kmalu  osvojil občutek ,če je z gumami kaj narobe z senzorjem ali pa brez. :yes:

 Pa veselje v vožnji želim :OK:

Popravljeno . Popravil Mavti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...back to Topic.

Ima kdo izkušnje z TPMS. Tiger ima to že v osnovi vgrajeno v elektroniko in je potrebno dokupit le kit za v gume,ki pa ni poceni in še ko sem že celo vplačal pol avansa izvem da nimajo več in da nadomestni stane 30% več oz namesto 152€(+DDV) že kar 240€?!?!

Torej iščem alternativo. Ne iščem da bi blo fensy šmensi in se prikazovalo na zaslonu ampak da bi me opozorilo če bi bila (vsaj prednja guma) pod določeno varno mejo. Tudi nima veze pred vožnjo ker itak pogledam/preverim ampak mi je bolj pomembno med vožnjo...čeprav res je da tisti "hard" bikerji vse to takoj začutite smo nekateri "začetniki" takšni da bi loh po feltni peljal pa ne bi opazl :)))))))))))))

Ne vem kako je z alternativo. Že res da je v elektroniki v osnovi notr, sam je potrebno z računalnikom vse skupaj vklopit in vnesti šifre, ki so napisane na senzorjih, tako da računalnik motorja spozna ker senzor je v prvi ker pa v zadnji gumi. Je pa res cena tam okol 240 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...back to Topic.

Ima kdo izkušnje z TPMS. Tiger ima to že v osnovi vgrajeno v elektroniko in je potrebno dokupit le kit za v gume,ki pa ni poceni in še ko sem že celo vplačal pol avansa izvem da nimajo več in da nadomestni stane 30% več oz namesto 152€(+DDV) že kar 240€?!?!

Torej iščem alternativo. Ne iščem da bi blo fensy šmensi in se prikazovalo na zaslonu ampak da bi me opozorilo če bi bila (vsaj prednja guma) pod določeno varno mejo. Tudi nima veze pred vožnjo ker itak pogledam/preverim ampak mi je bolj pomembno med vožnjo...čeprav res je da tisti "hard" bikerji vse to takoj začutite smo nekateri "začetniki" takšni da bi loh po feltni peljal pa ne bi opazl :)))))))))))))

prav takoj opaziš, ko ti začne motor opletat, pa čeprav si čisti začetnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to vem...se sprogramira. Dodatna kaprica je da menda baterija ni zamenljiva v teh senzorjih in ko se porabi je treba kupiti novo in na novo sprogramirati...predrag špas.

Mogoče nekaj takega za isto ceno in na ventilčkih bolje?

http://www.amazon.com/TireGard-13-318-Handlebar-Pressure-Monitoring/dp/B009D1HFFU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1427301576&sr=8-2&keywords=tpms+motorcycle

http://www.amazon.com/Motorcycle-Tire-Pressure-Monitoring-System/dp/B00G9ATWPY/ref=pd_sbs_auto_2?ie=UTF8&refRID=18ASQ00AA0P9PGP7AK49

 

Verjetn boljš da za ta denar gume kupm :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tugi garmin ima nekaj takega, čeprav je pomoje to le bolj lepotni dodatek, ki ni ravno poceni. Če pade tlak v gumi za 0,3-0,4 bara že zaznaš, da nekaj ni kot je bilo. Pri TL gumah tlak pada zelo počasi, tudi ko je v njej kak tujek (žebelj, vijak, žica... .), TT guma se pa ponavadi izprazni prej kot boš na "digitalcu" to sploh opazil. Varianta, ki jo je omenil @Dami34 ali pa sam v zadnjem postu.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to vem...se sprogramira. Dodatna kaprica je da menda baterija ni zamenljiva v teh senzorjih in ko se porabi je treba kupiti novo in na novo sprogramirati...predrag špas.

Mogoče nekaj takega za isto ceno in na ventilčkih bolje?

http://www.amazon.com/TireGard-13-318-Handlebar-Pressure-Monitoring/dp/B009D1HFFU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1427301576&sr=8-2&keywords=tpms+motorcycle

http://www.amazon.com/Motorcycle-Tire-Pressure-Monitoring-System/dp/B00G9ATWPY/ref=pd_sbs_auto_2?ie=UTF8&refRID=18ASQ00AA0P9PGP7AK49

 

Verjetn boljš da za ta denar gume kupm :)

Nisem še slišal da bi se komu baterije ,če sploh so v tem ventilu spraznile,vsaj na 7 let starem GS-u senzorji tlaka delujejo brezhibno !

 

prav takoj opaziš, ko ti začne motor opletat, pa čeprav si čisti začetnik

Ne občutim nič ,če ne bi imel senzorjev tlaka bi se ubil takoj zdej  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!