Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Ne vem, če sicer velja za vse K&N modele oljnih filtrov, vendar za modele mojih motorjev (ki niso performance orientirani) se K&N filtri odsvetujejo saj naj bi na račun povečanega pretoka občutno žrtvovali učinkovitost filtracije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanima me ali je kdo že sam menjal hladilno tekočino in katero je dal, tudi me zanima če je kdo menjal zavorno tekočino sam doma, ali je treba k serviserju zaradi nastavljanja dijagnostike zaradi ABS-a.

Hvala

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

 

Naletel sem na problemček, pri hitrostih med cca 50 in 70 km/h mi začne krmilo poskakovati, ne dela woblinga ampak poskakuje, kot da bi prišlo v neko čudno resonanco, iz krmila in prednjega dela se potem rahlo prenese na celoten motor tako da tudi sopotnica čuti kot da se vozimo po ruglasti cesti.

Prosim za vaša mnenja, poigral sem se z vzmetenjem, imam za štelati trdoto i rebound, gume so čisto nove continental conti trail attac 3, vendar ta pojav mi je delalo tudi s prešnjimi gumami in sem mislil da ko bom šel na nove boljše gume da bo to OK, pa nažalost ni.

Prosim pomoč, sem kar malo vcagan, kajti tak motor nebi smel tega delati.

Drgači zadovoljen z motorjem.

hvala...

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skrbno preveri vse kar se vrti. Platisce, diske, lezaje.  V teh kosih bi moral ticat problem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri tudi ležaj v križu, zategnjenost in pa stanje, lahko je zacvikan in se začne premikat šele pri določeni hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za nasvete, bom preveril, kar dajte še naprej vaša mnenja, moram to odpraviti čim prej.

 

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

loh je pa sam guma kriva 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, DAMI34 said:

loh je pa sam guma kriva 

možno, a je kašen dober način za to preveriti če je "jajčasta"

Oz kaj naj naredim v tem primeru, nabavljene so prek prijatelja v avstriji, shit je to sedaj vračati...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Drosa pravi:

možno, a je kašen dober način za to preveriti če je "jajčasta"

Oz kaj naj naredim v tem primeru, nabavljene so prek prijatelja v avstriji, shit je to sedaj vračati...

 

ah, to je jeba in ti res ne znam pomagat. reševanje tvojega (če bi bil moj je enako) problema mora iti po principu od najbolj očitne napake do bolj sofisticirane. Če trese krmilo, če poskakuje itd najprej primerjaš situacijo s "prej". A se je to dogajalo preden sem pnevmatiko menjal? 

Ne vem katero pnevmatiko si dal in kje, je pa kar kup primerov od slabih pnevmatik, torej tresenja ali poskakovanja v resonanci (določena hitrost pa potem mal skače, al pa miga levo desno) do slabih mojstrov montaže in slabih mašin centriranja. Najmanj pol problemov se odpravi s ponocvnim centriranjem pnevmatike in rotacijo le te na obroču. Če pa tule dodamo še kake bolj 50:50 pnevmatike je hitro šmorn.

Prav tako je lahko čisto enostaven in  blesav primer tega kar si opisal samo in zgolj slaba geometrija motorja, torej prenizek zadaj, mogoče premehak in previsok spredaj itd...

Ker si omenil, da si mel podoben problem že prej, sem skoraj prepričan, da ni vzrok v pnevmatiki, prej bi rekel v vzmetenju. (sem spregledal ,da si to zapisal) pa čeprav samo skakanje motorja, kot si opisal je resonanca pnevmatike in vzmetenja...pa potem mal ziblje gor in dol. 

Vsekakor najprej testiraj v solo vožnji. Zategni sag zadaj na predvidenih 30% poseda in povrat kot piše v knjigi (poleti lah en klik več) ter testiraj. Enako naredi s sprednjim koncem motorja, po navodilih ter kak klik več.

Če se zadeva ne umiri, scentriraj ponovno pnevmatiko, ter jo pred tem na obroču zasukaj na drugo mesto kot je sedaj.

Še nekaj Skakanje in tresenje se čuti in je vidno, če imaš roke na krmilu, ali samo ko roke dol daš? Ker v slednjem to sploh ni nek hud problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, DAMI34 said:

ah, to je jeba in ti res ne znam pomagat. reševanje tvojega (če bi bil moj je enako) problema mora iti po principu od najbolj očitne napake do bolj sofisticirane. Če trese krmilo, če poskakuje itd najprej primerjaš situacijo s "prej". A se je to dogajalo preden sem pnevmatiko menjal? 

Ne vem katero pnevmatiko si dal in kje, je pa kar kup primerov od slabih pnevmatik, torej tresenja ali poskakovanja v resonanci (določena hitrost pa potem mal skače, al pa miga levo desno) do slabih mojstrov montaže in slabih mašin centriranja. Najmanj pol problemov se odpravi s ponocvnim centriranjem pnevmatike in rotacijo le te na obroču. Če pa tule dodamo še kake bolj 50:50 pnevmatike je hitro šmorn.

Prav tako je lahko čisto enostaven in  blesav primer tega kar si opisal samo in zgolj slaba geometrija motorja, torej prenizek zadaj, mogoče premehak in previsok spredaj itd...

Ker si omenil, da si mel podoben problem že prej, sem skoraj prepričan, da ni vzrok v pnevmatiki, prej bi rekel v vzmetenju. (sem spregledal ,da si to zapisal) pa čeprav samo skakanje motorja, kot si opisal je resonanca pnevmatike in vzmetenja...pa potem mal ziblje gor in dol. 

Vsekakor najprej testiraj v solo vožnji. Zategni sag zadaj na predvidenih 30% poseda in povrat kot piše v knjigi (poleti lah en klik več) ter testiraj. Enako naredi s sprednjim koncem motorja, po navodilih ter kak klik več.

Če se zadeva ne umiri, scentriraj ponovno pnevmatiko, ter jo pred tem na obroču zasukaj na drugo mesto kot je sedaj.

Še nekaj Skakanje in tresenje se čuti in je vidno, če imaš roke na krmilu, ali samo ko roke dol daš? Ker v slednjem to sploh ni nek hud problem.

ja seveda bom vse poskusil, razmišljam tudi da bi poskušal še dati namesto 100/90 19 ki kot pravijo niso radial gume kar 110/80 r19, morda je res hec v gumah in sem jaz baksuz s prejšnjo in sedajno gumo. Zato sem šel na conti trail attac 3 ki jih vsi pohvalijo, kar tudi potrjujem kar se tiče oprijema, ampak mojega glavnega problema pa niso rešile...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi vedno dal samo original predpisano dimenzijo. conti drgač niso slabe, se pa pri vsaki gumi lahko zgodi problem, pa venar si ti problem imel že prej kot pišeš, torej verjetno ni guma.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

woow drosa, jaz sem pa mislil,da si gume najprej šel prečekirat... To naredi prvo, sploh od kovida naprej se veliko dogaja, da je z gumami vseh proizvajalcev veliko problemov, bulaste ratujejo, se razslojijo-kosi stran letijo da vidiš platno, pokajo itd. Pirelli in metzeler narejene in čajna, full problemov, tudi sam sem jih imel, zato se izogibam kitasjke proizvodnje kot hudič križa...

Guma, feltna, osovina, diski, križ-lezaj. Tukaj nekaj bo verjetno. Aja pa preveri še,da imaš slučajno uredu privita nosilca balance na križ.

 

Popravljeno . Popravil Hytech
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume, feltna za nihanje gor-dol, vse drugo se odraža na drugačen način ala tresenje, voblanje, zanašanje v smeri, nagibu...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, raza said:

Gume, feltna za nihanje gor-dol, vse drugo se odraža na drugačen način ala tresenje, voblanje, zanašanje v smeri, nagibu...

 

tako je imam problem samo v bampingu, nihanju bilance gor dol, danes sem se poigral malo z štelanjem vzmetenja in tlaka v gumah, nekaj malega sem dosegel ne pa čisto znuliral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!