Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

... saj sem rekel, da hoče  :)  pa mu pustim!  ^_^

 

hja, builder, res je. Glavo je treba met na mestu. Hitro je prehitro in upam, da se bom še naprej znal brzdat glede hitrosti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hoče še, mu daš, če greš prepučas, je nevarno, da lahko padeš v ovinek :P

 

Poraba: bomo še mal testirali, ko bodo temperature bolj primerne, kajti okrog 10C ponavad prinese tut pol litra več. Seveda pa je stil vožnje, ravne ceste do 150km/h, dolgi ovinki isto ali malce manj, še vedno močno sprejemljivo glede na ostale motorje, ki kurijo od 7-8 v istem režimu vožnje. Ko sem ga vpeljeval in nisem prekoračil 130km/h se je po računalniku gibala nekje okrog 5,6 litra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sj tega se tudi jaz bojim, da bom najprej dobil motor, pol pa bog ne daj, pade motor na mestu kje, potem pa šele crash padi.

Praviš, da če bi se motor prevrnil na mestu in če imaš te sw-motech namontirale, bo mašina,stranske plastike (oklep) in kesl ostalo nepoškodovano ? Gledajo toliko ven crashi?  Ker to  je najbolj pomembno in seveda drago popravilo.  Seveda izpuh bo pokasiral v vsakem primeru, tu ni rešitve.

Ker 160 eur ni malo in raje prej vprašam, da mogoče kakšne druge nabavim, ki so daljši, če so kateri (bolj gledajo ven iz motorja) ?

 

So pa nedvomno tile sw-motech najlepši :OK:

 

ja glede porabe sem tudi jaz zasledil na forumi, da nekateri pravijo, da pije malo več. Zanimivo, lgede na to, da ima daljšo 6 prestavo in optimizirano elektroniko.

 

hvala

 

Lp

Na low power zihr manj pije. Kar pa se tiče padcev, ti ne znam svetovati, ker je veliko odvisno od situacije in sreče, kreši so bolj za silo kot ne, edino kar pomaga je prava cevna zaščita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IgorKr a tle pa nauš nič napisal? Vtisi?...........

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo dami34.

 

Ne morem bit povsod. Pa sej veš, da najboljše more pridet na koncu. 

 

No kje naj začnem. Preskok na Sx-a je bil direkt iz Multistrade. Hja, Itak Kawasaki vžgal iz ta prve. Potem sem pa študiral če je sploh vžgal, ker nisem čutil najmanjšega tresljaja. 

 

Prvi vtis waw. Kako miren motor. Potem pa spelješ. Morem napisat, da na SX-u sem se počutil skoraj kot doma. Pač isti rang motorja z Yamaho, tako da sem ga tudi najbolj "žgal" po Črnem Kalu.

 

Skratka motor se res pelje zvezno že od spodnjih obratov. Kar me je pa najbolj impresioniralo pa je mehkoba menjalnika. Tukaj pa res kapo dol Kawasakiju. Že na prejšnjem SX-u sem to opazil in tukaj je samo še boljše. Super :D

 

Tudi sedenje za vrstnim štirivaljcem 1049 ccm deluje dokaj ozko in motor lepo objameš z nogami. Yamaha tukaj deluje dokaj široka. No sem se pa zadeval pri menjavi  s koleni ob razširitev rezervoarja. Se verjetno če bi si poštimal stopalko za menjalnk, mi ne bi bilo potrebno privzdigovat kolena in tega ne bi občutil.

 

Aja druga zadeva, ki me je motila pri motorju, pa je bila barva. Pač motor more bit rdeč in pika. :P

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34:

ja sj vem da je težko povedat, ker je odvisno od situacije, lahko mogoče  ko boš pri motorju , nardiš kako slikco , da slikaš nekak od spredaj, pa pripneš tukaj, da vidim, ali crash padi bolj ven gledajo (bolj ven štrlijo)  od stranske plastike (ta ki ščiti kolena pred vetrom) in kesla ? 

Pravilno dimenzionirani crash padi morajo v primeru padca motorja na mestu, zaščititi  motor, plastike, kesl...  torej motor se mora naslonat na balanco  in na crash pade ( no v primeru sxa, še na izpuh, ker pač ima dva in dokaj široka).

Puig crash padi so kar dolgi, dovolj ven "štrlijo"  da v primeru padca na mestu ne poškoduje plastik, mašine, kesla. Toliko ven štrlijo, da so v širini sprednjih smerokazev. Ampak niso mi tako lepi kot sw-motech, cena pa je podobna. V sredo  imam namen naročit , pa da vidim katere bom. Vnaprej se zahvaljujem.

 

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo dami34.

 

Ne morem bit povsod. Pa sej veš, da najboljše more pridet na koncu. 

 

No kje naj začnem. Preskok na Sx-a je bil direkt iz Multistrade. Hja, Itak Kawasaki vžgal iz ta prve. Potem sem pa študiral če je sploh vžgal, ker nisem čutil najmanjšega tresljaja. 

 

Prvi vtis waw. Kako miren motor. Potem pa spelješ. Morem napisat, da na SX-u sem se počutil skoraj kot doma. Pač isti rang motorja z Yamaho, tako da sem ga tudi najbolj "žgal" po Črnem Kalu.

 

Skratka motor se res pelje zvezno že od spodnjih obratov. Kar me je pa najbolj impresioniralo pa je mehkoba menjalnika. Tukaj pa res kapo dol Kawasakiju. Že na prejšnjem SX-u sem to opazil in tukaj je samo še boljše. Super :D

 

Tudi sedenje za vrstnim štirivaljcem 1049 ccm deluje dokaj ozko in motor lepo objameš z nogami. Yamaha tukaj deluje dokaj široka. No sem se pa zadeval pri menjavi  s koleni ob razširitev rezervoarja. Se verjetno če bi si poštimal stopalko za menjalnk, mi ne bi bilo potrebno privzdigovat kolena in tega ne bi občutil.

 

Aja druga zadeva, ki me je motila pri motorju, pa je bila barva. Pač motor more bit rdeč in pika. :P

......se obstaja :D .....rdeč mislim

post-9103-0-36561400-1428348191.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34:

ja sj vem da je težko povedat, ker je odvisno od situacije, lahko mogoče  ko boš pri motorju , nardiš kako slikco , da slikaš nekak od spredaj, pa pripneš tukaj, da vidim, ali crash padi bolj ven gledajo (bolj ven štrlijo)  od stranske plastike (ta ki ščiti kolena pred vetrom) in kesla ? 

Pravilno dimenzionirani crash padi morajo v primeru padca motorja na mestu, zaščititi  motor, plastike, kesl...  torej motor se mora naslonat na balanco  in na crash pade ( no v primeru sxa, še na izpuh, ker pač ima dva in dokaj široka).

Puig crash padi so kar dolgi, dovolj ven "štrlijo"  da v primeru padca na mestu ne poškoduje plastik, mašine, kesla. Toliko ven štrlijo, da so v širini sprednjih smerokazev. Ampak niso mi tako lepi kot sw-motech, cena pa je podobna. V sredo  imam namen naročit , pa da vidim katere bom. Vnaprej se zahvaljujem.

 

Lp

vn gledajo skoraj isto kot puig, ker ne vem kok puig gleda vn, ti povem tak od oka, swjevi so vsaj 7cm ven iz plastik, poglej mal slike. sicer pa vse tvoje teorije se poderejo, ker motor nikoli ne pade kot bi moral, ampak kot ne bi smel :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

DAMI:  Lahko poveš, kako se spremeni iz km/L v  L/100km ?  kateri gumb je treba stisnat/držat ? Sem stiskal vse živo pa ne znam. Knjige pa še nimam, tk da ne morem pogledat.  hvala

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povem, če boš prilepil kako slikco svoje pridobitve :P

 

Najprej naj bo števec na ODO.

Push the RESET (na števcu), button, while pushing the MODE button (na števcu) to select the meter display unit. The display unit can bi shifted in the following order:

l/100km km/h C

km/l km/h C

mpg us mph F

mpg uk mph C

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, hvala ti. Bom juter poskusu in spremenil.

 Danes sem dobil motor, tk da je prvih 100km z SX-u že za mano :OK:.  Seveda bom prilepu kako slikco, sam še nisem mel časa. Verjetno med vikendom ko se ne bom vozu:)

V naslednjih dneh/tednih pa sledi rahlo lišpanje (trakce na felge, temna smoke šipca, SW-motech crash padi, športne ročne...).

 

Lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklepam, da si ga kupil v Italiji, oni merijo koliko km z litrom. 

defolt je tak, potem pa spremeniš, je bilo pri mojem isto.

Evo eno slikco moje nove pridobitve kot sem obljubil :grim .

Zdj pa še čakam na temno (smoke) MRA sprednjo šipco pa trakce za felge in športne ročke, ter seveda sw-motech crash pade.

vtisi, prvih 100km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 160km je za mano. Danes pa vreme nagaja.

Ja prvi občutki so taki, da bi se kr vozu pa vozu :OK: .  Motor je lepši kot na slikah, to definitivno. Ima toliko enih detajlov ki te pritegnejo.

Takoj ko sem se začel vozit, je bila ogromna razlika v vzmetenju proti Z750. Tukaj vse lepo  "požira" motor.  Navora je uhuhu velik, čeprav me jezi, ko ga ne smem čez 4k vrtet :closedeyes: , tk da bo teh 1000km trajalo celo večnost :)

Zvok pri nižjih obratih je zelo basovski, in ko gas spustiš motor "mrmra", tk da maš že skor občutek, kot da je namontiran športni lonec na motorju. :OK: .  Kako se od zunaj sliši pa ne vem.

Nekje v testih pišejo, da motor dobi poseben zvok okoli 7k obratov, to pa še ne morem povedat, DAMI ,  ali res dobi motor kej drugačen zvok v teh obratih ko ga priviješ ?

Kromirani izpuhi so se mi preden sem kupil motor, niso zdeli preveč lepi, sedaj pa , bolj kot jih gledam, lepši so mi. :grim

Veterna zaščita, hm, še ne vem točno povedat, ampak se mi zdi, da dobim veter ravno  pod brado in v čelado. Bom moral še drugo čelado sprobat da vidim če je kej razlike tudi v čeladi. Sem naredil premalo km, da bi lahko točno ocenil situacijo.

Zavore itak za 2 razreda boljše od Z 750. Pa tudi menjalnik deluje izredno tekoče.

To je zaenkrat, kaj več bom pa lahko povedal, ko bo 1000km za mano. Aja, pa že takoj mi je nekdo rekel ko je prišel do mene , a to je nova kawasaki ninja :OK:

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ko ga priviješ "zagroula" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ko ga priviješ "zagroula" :D

Mogoče ležaji  :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ležaji  :hmm:

To so tvoje tesnobe na MTSju in Jodlarju, ne pa kawasaki problemi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Renyy a še kaj voziš? Na kaki temperaturi ti laufa moped? Men se na mojmu zdi ful nizka, če je zunaj cca 15 C teče med 62-68C (tok kaže indikator na števcu). Sicer vem, da Sxi laufajo na nizki temp, pa vendar se mi zdi dokaj hladno. Sicer kot vidim na angleškem forumu vsem laufa " bolj na hladno" http://z1000sx.co.uk/index.php?topic=5135.0

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Lihkar sem prišu iz fure, sicer ne delam dolge ture, ker se mi je muka vozit max 4000 obratov in 100km/h :grrr . Danes sem naredu 140km.

Za temperaturo pa si me najdu, niti nisem tok gledu, danes sem med vožnjo neki stisku pa sem vidu da je blo 72 stopinj. Sj ko bo zunaj 35 st, bo ziher skoz laufal ventilator, ko bo prišlo na ~ 100 st. :grim.

Navor pa me res navdošuje na tem motorju, v 6. prestavi se pelješ 70 km/h, pa ko daš gas, se da avto prehitevat. Danes mi je na enem ovinku ko je bil pesek na cesti spodneslo zadnji konc, pa nisem mel časa pogledat, če se je vklopil KTRC ? Pa ga imam naštimanega na 3. stopnjo (najprej se vklopi v tej stopnji).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, je odvisno kok ti je spodneslo, ker vedno mora njprej spodnesti, potem pa KTRC prekine...takrat se na armaturki lučka prižge, najlažje preveriš kjer je kak pesek na cesti, tam ga naravnost pritisni, pa boš videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!