Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

po vrsti:

1. ročica ma klik, vsake pol obrata čutiš klik

2. vse ST gume so dobre za šponat naravnost in za AC, mal manj za ovinke (nekatere so celo zelo slabe, al pa jih prekuriš)

Od vseh bi ti priporočil T30 ali Angel GT, trda sredina, sprejemljivi boki.

3. Sava prva naredi meni vsaj 8000km (zadnja 5000), s tem da oprijem ni nič slabši od S20 gume.

 

Kar se mene tiče sprednjih vilic ne bi spreminjal, razen za malenkost reboud. Ampak to se ne pozna pri plavanju skozi ovinke. Sedanji model ima v primerjavi z modelom 2011 revidirane amortizerje, sploh vilice so precej popravili, kajti prejšnji model je mnogo bolj plaval in pri tistemu si ali spremenil prednapetost, ali menjal olje za bolj gosto.

Kot sem ti že napisal za zadnji amortizer:

defolt je nekje za 70-75kg, se pravi če jih imaš kakih 80 in čez, je zadnji konec že premehak. Klik ali 2 bo rešilo problem, hkrati ne boš po tleh drajsal s tačkami in moped bo miren v dolgih in hitrih ovinkih. Za odtenek, 1/8 lahko tudi pojačaš rebound. To sem jaz naredil in peljem se ko po tirih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, torej ima klik na vsake pol obrata, sploh nisem čutil oz slišač ko sem  verjetno zasukal za kakšen obrat in po. Bom poskusil jutri, da bom ve nedeljo, če grem proti morju malo testiral.  Ja vem da so ST gume za ovinke malo slabše, ampak vseeno se še nisem odločil, ali bi bil malo prikrajšan za ovinke pa več km z njimi naredu, ali SS za  lažje in boljše padanje motorja v ovinek pa manj km. No nima veze, ali bo mitas, ali pa ST guma T30. Aja, kako pa se obnaša na tem motorju roadsmart2, si jo poskusil? 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, torej ima klik na vsake pol obrata, sploh nisem čutil oz slišač ko sem  verjetno zasukal za kakšen obrat in po. Bom poskusil jutri, da bom ve nedeljo, če grem proti morju malo testiral.  Ja vem da so ST gume za ovinke malo slabše, ampak vseeno se še nisem odločil, ali bi bil malo prikrajšan za ovinke pa več km z njimi naredu, ali SS za  lažje in boljše padanje motorja v ovinek pa manj km. No nima veze, ali bo mitas, ali pa ST guma T30. Aja, kako pa se obnaša na tem motorju roadsmart2, si jo poskusil? 

 

Lp

Ja, naredila največ, vendar mi ni bila všeč, ker se je rad vrtela v prazno, pa še boki so bili zanič, po jadranki (v dvoje polno otovorjen) sem jo pregrel in me je zanašalo, kot da je prazna. Sem moral nato znižati tempo in je bilo ok. S T30 ni bilo takih problemov.

 

551049_374551892614369_1734401803_n.jpg?

 

klik čutiš ko obrneš, kadar preskoči

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

10515168_883695375033349_309686788108120

 

11692595_883695315033355_746111547973737

 

11700838_883695275033359_777159141935558

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

T30 naj bi imela boke enake kot stara SS 016 po celem profilu .............

sj pol drži, z vsako po 5 jurjev nardim, pri T30 mi sredina ostane, pa boki zmanjkajo, pri bt16 pa sredine zmanjka :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če slučajno kdo ni videl:

 

Z zbor v nedeljo 12.07. v Radohovi vasi v pizzeriji Kegeljček ob 11.00, trenutno vsaj 10 potrjenih Zjev, še dva manjkata da posnamemo koledar za 2016 leto :D

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/33316-zbor-z-jevcev-na-skupinski-vo%C5%BEnji/page-71#entry2186355

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čist? Kmet je vsega kriv :(post-18923-0-11388300-1438017782_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajeeej DAMI to pa ni tebi podobno :D :D

Naslednji dan sm zapravil 4 KM in opral moped v avtopralnici v Bihaču, pa ne morem jaz ko svina okrog vozit :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav.

 

Upam da je tema še toliko aktualna, da jo še kdo spremlja. Torej da preidem k stvari. Že nekaj časa "kupujem" SX-a. Po zadnjem Z-ju 1000 sem si sicer omislil Yamaho XVS 950 ampak sem sedaj brez in je želja za SX-a spet velika :)

 

Glede na to, da rabljenih praktično ni, me zanimajo malo vaše izkušnje. Ali ste kupovali v večini nove, ali pa ste imeli srečo z rabljenimi. Kako je recimo s kakšnimi, Italjanskimi, ker dvomim da bo letos še kakšna izbira slovenskega. Mogoče pa ga kdo od vas celo prodaja :D

 

Mvala in lp,

Matic 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Upam da je tema še toliko aktualna, da jo še kdo spremlja. Torej da preidem k stvari. Že nekaj časa "kupujem" SX-a. Po zadnjem Z-ju 1000 sem si sicer omislil Yamaho XVS 950 ampak sem sedaj brez in je želja za SX-a spet velika :)

Glede na to, da rabljenih praktično ni, me zanimajo malo vaše izkušnje. Ali ste kupovali v večini nove, ali pa ste imeli srečo z rabljenimi. Kako je recimo s kakšnimi, Italjanskimi, ker dvomim da bo letos še kakšna izbira slovenskega. Mogoče pa ga kdo od vas celo prodaja :D

Mvala in lp,

Matic

jaz sem kupil dva nova. Mladench je kupil mojga rabljenega, pa ma zdaj 75kkm in veselo hara dalje....
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

 

Upam da je tema še toliko aktualna, da jo še kdo spremlja. Torej da preidem k stvari. Že nekaj časa "kupujem" SX-a. Po zadnjem Z-ju 1000 sem si sicer omislil Yamaho XVS 950 ampak sem sedaj brez in je želja za SX-a spet velika :)

 

Glede na to, da rabljenih praktično ni, me zanimajo malo vaše izkušnje. Ali ste kupovali v večini nove, ali pa ste imeli srečo z rabljenimi. Kako je recimo s kakšnimi, Italjanskimi, ker dvomim da bo letos še kakšna izbira slovenskega. Mogoče pa ga kdo od vas celo prodaja :D

 

Mvala in lp,

Matic 

jaz sem kupil novega (ker se je edini ki se je takrat prodajal je bil od Dami34, pa še njegov je bil že prodan) in kolikor spremljam tudi drugje nimajo težav z rabljenimi

 

celo eden se prodaja na a-netu

Popravljeno . Popravil peterjanko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem kupil novega (ker se je edini ki se je takrat prodajal je bil od Dami34, pa še njegov je bil že prodan) in kolikor spremljam tudi drugje nimajo težav z rabljenimi

 

celo eden se prodaja na a-netu

 

Saj tega, ki se prodaja na a-netu grem gledati, samo je edini in ne bi rad vzel edinega pa prvega, pa ne vem a bi se splačalo počakati da še kak pride..Sezone je skor konec :D (se tolažim). Zato sem pa tukaj malo vprašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem imel ta problem, ko sem kupoval rabljenega SX-a. Ni jih bilo na izbiro, če pa je že bil kakšen, pa je bil ali z preveč kilometri glede na "mladost" motorja ali pa je bil italijanski, ki so bili VSI brez abs-a. Moj pogoj je bil motor z absom . 

Tudi uvozit sem imel namen motor, ampak sem se na koncu odloču za novega. Ni mi žal, vsaj vem kaj imam. Pa tudi za rabljene   so imeli pretirane cene. Pa še to, pri rabljenem iz tujine je pri sxu potrebno plačat še dodatno 5 %, ker ima motor več kot 1000 kubikov, pri drugih plačaš samo 5 %. . Torej pri SX-u plačaš 10% na vrednost in papirovje. Toliko v vednost. In ja,  motorji iz italije so v 90% motorji brez absa.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem imel ta problem, ko sem kupoval rabljenega SX-a. Ni jih bilo na izbiro, če pa je že bil kakšen, pa je bil ali z preveč kilometri glede na "mladost" motorja ali pa je bil italijanski, ki so bili VSI brez abs-a. Moj pogoj je bil motor z absom . 

Tudi uvozit sem imel namen motor, ampak sem se na koncu odloču za novega. Ni mi žal, vsaj vem kaj imam. Pa tudi za rabljene   so imeli pretirane cene. Pa še to, pri rabljenem iz tujine je pri sxu potrebno plačat še dodatno 5 %, ker ima motor več kot 1000 kubikov, pri drugih plačaš samo 5 %. . Torej pri SX-u plačaš 10% na vrednost in papirovje. Toliko v vednost. In ja,  motorji iz italije so v 90% motorji brez absa.

 

Lp

Ja saj to sem pa opazil. Vsi tile Italjanski nimajo ABS. Pa sem rekel da tega bi pa skoraj že rad imel, še posebej za to ceno rabljenih. 

Bom videl kaj bo s tem na a-netu, drugače pa bo treba malo počakat pa novega vzet....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima SX isti motor kot Z1000 2014+?

Isti motor ima, samo da ima SX  malo daljše prestavno razmerje. SX ima spredaj zobnik 41 , naked pa 43. 

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta na avtonetu se že kar nekaj časa prodaja, tk da malo previdnosti ne bo odveč. Ali kupuješ z ABSom ali ti je vseeno?. Ker kot sem napisal, italijanski so v 95% brez ABS-a. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!