alen1 Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Že od par ljudi sem slišal, da gre pri nekaterih rada potisna pumpica od sklopke, mogoče je tu problem. Jaz uporabljam yamalube olje 15/40 4-S. Glede kurjenja je tudi pri meni tako, da je potrebno na 10000km vsaj enkrat vmes doliti malo olja. Velika kubitaura pa še zračno hljajena mašina normalno, da nekaj popije. Je pa tudi tako, da se te oljne sklopke (ne na zaljo) baje ne da nastavljati.
ferek Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 ...glede "kujenja" nisem mislil na to, da bi mi olje "popila", jaz ga ne dolivam, ampak da se je očitno v borih 2300 km tako pregrelo oziroma nekako zgubilo svojo funkcijo (viskoznost)... gotovo se v teh mašinah olje bolj segreva in verjetno to pač vsako ne zdrži... Prejšnjo menjavo sem naredil šele po 12000 prevoženih - po vrnitvi iz Sicilije, kjer je mašina bila tudi večkrat fajn zagreta, pa je šaltanje šlo normalno... zato me čudi tako kratek interval silkoleneja. Me zanima kako dolgo bo "mir", seveda, če je bil res le problem v olju...
pohajač Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 jaz dajem Motul 15-50 in je do zdaj najboljša varianta kar sem probal...menjalnik bistveno bolj "mehek"
bajsi Objavljeno Julij 7, 2012 Opozori Objavljeno Julij 7, 2012 @pohajač kako kaj tvoj projekt "maska" napreduje? LP Bajsi
pohajač Objavljeno Julij 8, 2012 Opozori Objavljeno Julij 8, 2012 zadeva je nekje na pol...sej veš..kovačeva kobila je vedno bosa...zdaj pade še dopust vmes..ampak bo..obljubim
alen1 Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Je že kdo nastavljal trdoto sprednjih amortizerjev? Sam jih imam na najnižji stopnji, se mi pa zdijo malo mehki predvsem v ovinkih. Koliko se dejansko pozna? V priročniku piše: Minimum (soft):7, Standard:5, Maximum (hard):1. Moji so trenutno na 1. Osama 1
bajsi Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 in kaj bi še nastavljal?? če pa jih že imaš na 1, ostane ti nekaj drugačnih rešitev npr. menjava olja (z gostejšim), menjava fedrov cca. 100€ plus delo ali pa menjava vilice. Sam sem dal wilbersove fedre - progresivne, na žačetku so enako mehke jih pa več ne pribija ko bremzam na polno ali pa kako oslarijo povozim. LP bajsi
alen1 Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 in kaj bi še nastavljal?? če pa jih že imaš na 1, ostane ti nekaj drugačnih rešitev npr. menjava olja (z gostejšim), menjava fedrov cca. 100€ plus delo ali pa menjava vilice. Sam sem dal wilbersove fedre - progresivne, na žačetku so enako mehke jih pa več ne pribija ko bremzam na polno ali pa kako oslarijo povozim. LP bajsi Sem se malo zatipkal. Na 7 imam se pravi na najbolj mehko. Pa me zanima, če bi malo zategnil kolliko bi se dejansko poznalo.
cikadina Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 (popravljeno) zategni na hard, pol pa jo mahni cez selo, rebrnice (tle ce te mece iz sedeza je mogoce malo pretrdo), proti senozecam in cez kras domov. po testni voznji ocenis kako si z nastavitvami zadovoln in po potrebi das na normal. pa se lepo mini furco imas! Popravljeno Avgust 20, 2012. Popravil cikadina RobiRoberto 1
bajsi Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 mogoče bi ti predlagal še krajšo vožnjo za bolj direktno primerjavo, manj kilometrov - lažje si zapomniš par izhodišč kot pa 20 ali 30. LP Bajsi
cikadina Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 evo pol pa do komna pa nazaj pa kljuc s sabo vzami da lahko stelas malo heca.
alen1 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Ena čudn zadeva se mi je pojavila. Več je opisano tule: Klik
rmurgelj Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Zdravo, na voljo imam nekaj opreme za XJR - jko. 1. zaščita agregata, original Yamaha, bunke, praktično nove. Cena v trgovini 200 eur, prodam za 120 eur. 2. Tank torba SW motech engage 7l, z podkvico za montažo na tank, lepo ohranjena, 75 eur, 3, tretji most sprednje vilice, Plot JAPAN, vrhunski izdelek, kot nov, za vse konvencionalne vilice XJR 43 mm, od originlne do Ohlinsa.120 eur. 4. nosilec top case-a Givi, vključno s ploščo za pritrditev kufra, 75 eur. 5. komplet kovčkov ( Givi Maxia tech 3- 55l z naslonom za sopotnika, Givi v 35 - 2 x 33l ) - 400 eur. 041 655 645 LP, Rok
ferek Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Kaj bo pa zamenjalo XJR-jko?
rmurgelj Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Kaj bo pa zamenjalo XJR-jko? Opel Astra!
alen1 Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Ker bo počasi čas za menjavo verige malo brskam, kaj bi nabavil. Kateri verižni set priporočate? Gledam D.I.D pa so cene od 160€ do 250€. Sploh ne vem kaj se izplača, da se ne bom po 10000km za glavo prijemal.
bajsi Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 jaz sem original dal dol po 38kkm, nadomestil z DID, ki jo vozim 23kkm in imam občutek, da ne bo zdržala enako dolgo kot prva. Sedaj vozim počasneje in manj agresivno kot prej, mogoče bi moral biti bolj redoljuben pri mazanju.... LP Bajsi
alen1 Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Sem malo spraševal. Baje je najboljše original namestit. Komplet pride tam nekje 240€. Moja original ima malo pod 30000 ni še za menjavo vendar gre proti koncu.
reno99 Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 V Trstu dobiš vse znamke verig,čepra je meni DID N1,ker drži 30k+ z lahkoto in ob mazanju na 800km boš zadovoljen tudi sam.Je tudi prva vgradnja in kar je najlepše,v trgovini dobiš 30-35% popusta bp. 0039040638098,
ferek Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Meni je serviser Y iz Velenja nek komplet gor nataknil... pojma nimam katero znamko (neko nepoznano, japonsko baje)... za enih 170 € + montaža... od takrat sem naredil enih 20000... pa mi zgleda čist ok...
Dr_Jakob Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Serviser iz Velenja = Moto Mario? On na veliko promovira RK ketne, ki so rahlo cenejš varianta od DID, po kvaliteti pa recimo tam-tam.
ferek Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Serviser na Y iz okolice Velenja ni Mario... nimam pa pojma za kateri set gre...
Osama Objavljeno Oktober 18, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2012 (popravljeno) Je že kdo nastavljal trdoto sprednjih amortizerjev? Sam jih imam na najnižji stopnji, se mi pa zdijo malo mehki predvsem v ovinkih. Koliko se dejansko pozna? V priročniku piše: Minimum (soft):7, Standard:5, Maximum (hard):1. Moji so trenutno na 1. Jaz nimam nič za štelat, sem pa olje kar lepo zamenjal najprej za ta najbolj gostega od castrola forkoil (ali je bil 20, 25 ali 30 se ne spomnim), potem ko mi je pa na eni strani crknil semering, sem dal v tisto stran reci - piši INA sae 90 ulje za menjače. (inin je namreč malo bolj zastarel in zato gostejši, od znanih firm so bolj redki. Kakorkoli, vilice so odlične. Aja - fedre sem pa kar original pustil. Popravljeno Oktober 18, 2012. Popravil Osama
bajsi Objavljeno Oktober 20, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2012 včasih se mi zdi da preveč kompliciramo/nasedamo marketinškim trikom, moramo imet najboljšo gumo, fedre, bremze ali pa še slabše olje, zavorno olje, filtre.... in bog ve kaj še vse Po drugi strani pa kaj crkne in včasih sploh ne ugotovimo, da nekaj zaradi tega slabše dela LP Bajsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se