Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Že od par ljudi sem slišal, da gre pri nekaterih rada potisna pumpica od sklopke, mogoče je tu problem. Jaz uporabljam yamalube olje 15/40 4-S. Glede kurjenja je tudi pri meni tako, da je potrebno na 10000km vsaj enkrat vmes doliti malo olja. Velika kubitaura pa še zračno hljajena mašina normalno, da nekaj popije. Je pa tudi tako, da se te oljne sklopke (ne na zaljo) baje ne da nastavljati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede "kujenja" nisem mislil na to, da bi mi olje "popila", jaz ga ne dolivam, ampak da se je očitno v borih 2300 km tako pregrelo oziroma nekako zgubilo svojo funkcijo (viskoznost)... gotovo se v teh mašinah olje bolj segreva in verjetno to pač vsako ne zdrži... Prejšnjo menjavo sem naredil šele po 12000 prevoženih - po vrnitvi iz Sicilije, kjer je mašina bila tudi večkrat fajn zagreta, pa je šaltanje šlo normalno... zato me čudi tako kratek interval silkoleneja. Me zanima kako dolgo bo "mir", seveda, če je bil res le problem v olju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz dajem Motul 15-50 in je do zdaj najboljša varianta kar sem probal...menjalnik bistveno bolj "mehek"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadeva je nekje na pol...sej veš..kovačeva kobila je vedno bosa...zdaj pade še dopust vmes..ampak bo..obljubim :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Je že kdo nastavljal trdoto sprednjih amortizerjev? Sam jih imam na najnižji stopnji, se mi pa zdijo malo mehki predvsem v ovinkih. Koliko se dejansko pozna? V priročniku piše: Minimum (soft):7, Standard:5, Maximum (hard):1. Moji so trenutno na 1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj bi še nastavljal?? če pa jih že imaš na 1, ostane ti nekaj drugačnih rešitev npr. menjava olja (z gostejšim), menjava fedrov cca. 100€ plus delo ali pa menjava vilice.

Sam sem dal wilbersove fedre - progresivne, na žačetku so enako mehke jih pa več ne pribija ko bremzam na polno ali pa kako oslarijo povozim.

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj bi še nastavljal?? če pa jih že imaš na 1, ostane ti nekaj drugačnih rešitev npr. menjava olja (z gostejšim), menjava fedrov cca. 100€ plus delo ali pa menjava vilice.

Sam sem dal wilbersove fedre - progresivne, na žačetku so enako mehke jih pa več ne pribija ko bremzam na polno ali pa kako oslarijo povozim.

LP bajsi

:slap: Sem se malo zatipkal. Na 7 imam se pravi na najbolj mehko. Pa me zanima, če bi malo zategnil kolliko bi se dejansko poznalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zategni na hard, pol pa jo mahni cez selo, rebrnice (tle ce te mece iz sedeza je mogoce malo pretrdo), proti senozecam in cez kras domov. po testni voznji ocenis kako si z nastavitvami zadovoln in po potrebi das na normal. pa se lepo mini furco imas!

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče bi ti predlagal še krajšo vožnjo za bolj direktno primerjavo, manj kilometrov - lažje si zapomniš par izhodišč kot pa 20 ali 30.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

na voljo imam nekaj opreme za XJR - jko.

1. zaščita agregata, original Yamaha, bunke, praktično nove. Cena v trgovini 200 eur, prodam za 120 eur.

2. Tank torba SW motech engage 7l, z podkvico za montažo na tank, lepo ohranjena, 75 eur,

3, tretji most sprednje vilice, Plot JAPAN, vrhunski izdelek, kot nov, za vse konvencionalne vilice XJR 43 mm, od originlne do Ohlinsa.120 eur.

4. nosilec top case-a Givi, vključno s ploščo za pritrditev kufra, 75 eur.

5. komplet kovčkov ( Givi Maxia tech 3- 55l z naslonom za sopotnika, Givi v 35 - 2 x 33l ) - 400 eur.

041 655 645

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ker bo počasi čas za menjavo verige malo brskam, kaj bi nabavil. Kateri verižni set priporočate? Gledam D.I.D pa so cene od 160€ do 250€. Sploh ne vem kaj se izplača, da se ne bom po 10000km za glavo prijemal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem original dal dol po 38kkm, nadomestil z DID, ki jo vozim 23kkm in imam občutek, da ne bo zdržala enako dolgo kot prva. Sedaj vozim počasneje in manj agresivno kot prej, mogoče bi moral biti bolj redoljuben pri mazanju....

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo spraševal. Baje je najboljše original namestit. Komplet pride tam nekje 240€. Moja original ima malo pod 30000 ni še za menjavo vendar gre proti koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Trstu dobiš vse znamke verig,čepra je meni DID N1,ker drži 30k+ z lahkoto in ob mazanju na 800km boš zadovoljen tudi sam.Je tudi prva vgradnja in kar je najlepše,v trgovini dobiš 30-35% popusta bp.

0039040638098,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je serviser Y iz Velenja nek komplet gor nataknil... pojma nimam katero znamko (neko nepoznano, japonsko baje)... za enih 170 € + montaža... od takrat sem naredil enih 20000... pa mi zgleda čist ok...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serviser iz Velenja = Moto Mario? On na veliko promovira RK ketne, ki so rahlo cenejš varianta od DID, po kvaliteti pa recimo tam-tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Je že kdo nastavljal trdoto sprednjih amortizerjev? Sam jih imam na najnižji stopnji, se mi pa zdijo malo mehki predvsem v ovinkih. Koliko se dejansko pozna? V priročniku piše: Minimum (soft):7, Standard:5, Maximum (hard):1. Moji so trenutno na 1.

Jaz nimam nič za štelat, sem pa olje kar lepo zamenjal najprej za ta najbolj gostega od castrola forkoil (ali je bil 20, 25 ali 30 se ne spomnim), potem ko mi je pa na eni strani crknil semering, sem dal v tisto stran reci - piši INA sae 90 ulje za menjače. (inin je namreč malo bolj zastarel in zato gostejši, od znanih firm so bolj redki.

Kakorkoli, vilice so odlične.

Aja - fedre sem pa kar original pustil.

Popravljeno . Popravil Osama
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včasih se mi zdi da preveč kompliciramo/nasedamo marketinškim trikom, moramo imet najboljšo gumo, fedre, bremze ali pa še slabše olje, zavorno olje, filtre.... in bog ve kaj še vse

Po drugi strani pa kaj crkne in včasih sploh ne ugotovimo, da nekaj zaradi tega slabše dela

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!