Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Takole, ko je zima, pa dolgčas, pa kaj za porihtat...

 

je kdo na XJR od 07 dalje že menjal olje v vilicah?  V servis manualu, namreč sploh ni predvideno...

 

Kdaj se torej zamenja?  ...oziroma, kako se vidi, da bi bilo dobro zamenjat?

 

Morda šele takrat ko začne "puščat"?

 

Motor ima 60000... bi bilo smiselno to narest, al je čist brez veze razkopavat dokler vse dela in tesni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole, ko je zima, pa dolgčas, pa kaj za porihtat...

 

je kdo na XJR od 07 dalje že menjal olje v vilicah?  V servis manualu, namreč sploh ni predvideno...

 

Kdaj se torej zamenja?  ...oziroma, kako se vidi, da bi bilo dobro zamenjat?

 

Morda šele takrat ko začne "puščat"?

 

Motor ima 60000... bi bilo smiselno to narest, al je čist brez veze razkopavat dokler vse dela in tesni?

Pri svojem bivšem V-maxu sem MORAL menjat prvič pri ca 30K kil. zato ker je leva stran začela puščat,drugič pa pri ca 50K Kil. zato ker mi je pri 60Km/h hotlo balanco iz rok strgat ! dal sem motul medijum stvar je ostala enaka nato sem motiral še blažilec krmila no po tem je bilo dosti bolje a še ne zadovoljivo.Popravilo se je šele, ko sem zamenjal še ležaje v križih !

Je pa res, da olje s časoma postane črno izrabljeno in ni napak, če ga nekje pri 60K kil. zamenjaš ni pa nujno dokler nečutiš,da v zavojih ni več motor miren-stabilen čim te začne malo prestavljat takoj zamenjaj olje in tesnila.Na olju nešparaj saj ga potrebuješ samo 1l na vsako stran ca 0,40- 0,45 l  Motul Fork oil medijum je sintetično olje in je dosti bolj wizkozno stabilno kot kako navadno hidravlično olje,če se nemotim stane 1l ca 13€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je letnik 2005 ima 35000 km pa ni bilo še nič tikano. Vse kar sem naredil je to, da sem ju samo malo našponal. V knjigi pa res ne piše nič o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja, nič takega o čemer je pisal B se pri meni, kljub kilometrini NE DOGAJA...

 

...IN res je čudno da ni nikjer v bukvah nič o tem zapisanega, pa noben se ni javu, ki bi to že naredil... torej... šraufat ali ne?

 

...al pa ma tale XJR res neke "superduper :OK:  vilce" ki sploh ne rabjo vzdrževanja dokler kaj ne crkne  :grim  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja, nič takega o čemer je pisal B se pri meni, kljub kilometrini NE DOGAJA...

 

...IN res je čudno da ni nikjer v bukvah nič o tem zapisanega, pa noben se ni javu, ki bi to že naredil... torej... šraufat ali ne?

 

...al pa ma tale XJR res neke "superduper :OK:  vilce" ki sploh ne rabjo vzdrževanja dokler kaj ne crkne  :grim  :grim

Če ti te "superduper vilce " niso  premehke, potem so ok. Drugače, bi bilo fajn da zamenjaš olje. Imaš pa tri- štiri gostote: heavy, medium ali light. Vilce so potem bistveno bolj odzivne. Priporočam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet B... a sem si premislil... Po pogovoru z VFR-CT-ER5-LAGUNA-AUDIdoctorjem, nadčaknorisomoberggeneralomfevdmaršalom NAŠIM Dupijadom, je menjanje olja zarad olja in razkopavanje kompletih vilic ne da bi se še kaj druga na na njih postorilo, pač zajebancija... Pri 60000 najbrž semeringi in fedre dolgo več ne bodo kaj?... Zaenkrat je res še vse suho kot poper in dela bp, a pričakuje se lahko, da bo v naslednjih 10, 20, morda 30000, kje začelo počasi kaj puščat... in takrat bomo razkopali, porihtali, zamenjali olje, semeringe, fedre če bo treba in to bo to... Kot sem razbral iz postov tudi nihče drug ni tega zaradi same menjave olja počel...

 

...do takrat, dokler tesni in opravlja delo... NE DIRAM!

 

bravo xjr za superduper vilice... nič čudnega, da v bukvah nič o tem ne piše... so pač dobre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Hvala za nasvet B... a sem si premislil... Po pogovoru z VFR-CT-ER5-LAGUNA-AUDIdoctorjem, nadčaknorisomoberggeneralomfevdmaršalom NAŠIM Dupijadom, je menjanje olja zarad olja in razkopavanje kompletih vilic ne da bi se še kaj druga na na njih postorilo, pač zajebancija... Pri 60000 najbrž semeringi in fedre dolgo več ne bodo kaj?... Zaenkrat je res še vse suho kot poper in dela bp, a pričakuje se lahko, da bo v naslednjih 10, 20, morda 30000, kje začelo počasi kaj puščat... in takrat bomo razkopali, porihtali, zamenjali olje, semeringe, fedre če bo treba in to bo to... Kot sem razbral iz postov tudi nihče drug ni tega zaradi same menjave olja počel...

 

...do takrat, dokler tesni in opravlja delo... NE DIRAM!

 

bravo xjr za superduper vilice... nič čudnega, da v bukvah nič o tem ne piše... so pač dobre...

Zdravo,

 

če si kdo želi nadgraditi vzmetenje svoje RP 02 - 010 ( 019 ). Ali zamenjati fedre v vilicah RP 19 za boljše, prodajam:

 

1. Amortizerje Ohlins, YA 5570 / 5580 - prva vgradnja RP 19, letnik 2011, praktično nerabljeni, ugodno. Nastavljivi po naslednjih parametrih: prednapetost, kompresija, povrat, dolžina amortizerja ( + 15mm ).

 

2. vzmeti za vilice Ohlins, linerane, 9.0nm, malo rabljene. primerne za vse modele XJR, z ustreznim distančnikom, gostoto in količino olja nudijo odlično izboljšavo delovanja vilic.

 

Lahko tudi v kompletu.

 

00386 41 655 645

 

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živ!

Ima kdo izkušnje s puščanjem karburatorjev, l. 2002, 60.0000 prevoženih?

Čez noč se nateče toliko, da je zračni filter potopljen v bencinu.

Na Bayu se prodajajo repair kiti z novo iglico, tesnili ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa še so samo usedline pa ti ne prav zapre? A nima opcije normmal, rezerva in direkt ventilček za bencin?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa še so samo usedline pa ti ne prav zapre? A nima opcije normmal, rezerva in direkt ventilček za bencin?

Usedline smo spucali, pa ni boljše.

Ima vse te opcije, ampak vseeno ne bi smelo teči ven v nobenem izmed režimov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teče ti lahko asmo na direkt. Pa še to ne bi smelo. Rezerva in normalno dela pa na podtlak. Kaj pa če bi najprej manšete zadej, kjer grejo v škatlo od filtra, dol pobral pa da vidiš iz katerega karburatorja teče? Mogoče je samo en problematičan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moji še ne puščajo pri 66kkm in '03 letniku (vidim pa da lahko pričakujem), obnovi pa bo.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

sportmax 4tkm skoraj cist fraj je mehka drzi dobro bi probal kaj drugega pa se ne morem odlocit kaj  kaksen nasvet prosim

Popravljeno . Popravil jhellboy11
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj rabiš in kako voziš. Meni roadsmart II je brez probrema naredila 15.500km raznih cest. 12000km sigurno v dvoje. Ostal sem na istih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kr hitro gre sej zato je motor ma jest se ko sem imel čoperja nisem naredu 15tkm z gumo

z roadsmart sm naredu 6tkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim odvisno od vožnje. Meni je nazadnje na XJR zdržala 15.500. Sem bil čisto presenečen. Računal sem na 10000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi metzeler z8... brez problema dvakrat že po15000 km... z bolj umirjeno vožnjo bi šlo še več, s tiščanjem pa tut z lahkoto pod 10000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok hvala za trud nekaj bom nataknu gor da ne bo bos :kva2:

Rešitev je Metzeler Road teck ali za bolj športno vožnjo Sportek.meni druge gume neprodaš z nobeno drugo nisem naredil več kot max. 6K kil(Pireli,Michelin,Danlop,Bridgestone itd.) samo z Metzelerkam vedno 10K + :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo, puščanje fergov smo rešili ... hmm, pomotoma pustil pipico na direkt (PRI), sedaj ko je na ON, ne curi več ...

Naslednji izziv?

Letnik 2002 ima original zobniško razmerje 18/39; kdo ve, kaka praktična razlika bi bila s 17/39, še višji obrati pri potovalni hitrosti?... ti kompleti so na bayu namreč full cenejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo, puščanje fergov smo rešili ... hmm, pomotoma pustil pipico na direkt (PRI), sedaj ko je na ON, ne curi več ...

Naslednji izziv?

Letnik 2002 ima original zobniško razmerje 18/39; kdo ve, kaka praktična razlika bi bila s 17/39, še višji obrati pri potovalni hitrosti?... ti kompleti so na bayu namreč full cenejši

To lahko montiraš imel boš boljši pospešek in malo manjšo končno,če bo prišlo do izklopitve elektronike, sicer pa se zna zgodit da boš imel enako končno alo celo višjo,če nebo elektronika izklopila pri določenih obratih,kolikor je meni znano moj kolega ki vozi tudi po Grobniku vozi to razmirje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To lahko montiraš imel boš boljši pospešek in malo manjšo končno,če bo prišlo do izklopitve elektronike, sicer pa se zna zgodit da boš imel enako končno alo celo višjo,če nebo elektronika izklopila pri določenih obratih,kolikor je meni znano moj kolega ki vozi tudi po Grobniku vozi to razmirje.

 

Pri 2002 ne bo "elektronika" nič izklapljala...

 

Učinke pa lahko tukaj vsaj računsko preveriš http://www.gearingcommander.com/

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

za XJR-jko prodam.

 

1. tretji most vilice PLOT JAPAN, vrhonska kakovost in optika. 100 eur.

 

2. Zaščita agregata Yamaha Original ( bunke ), nove, zapakirane. 100 eur. In rabljene - 70 eur.

 

3. Sw Motech Engage 7l tank torbo s podkvico. 50 eur

 

4. Ohlins linearne fedre za vilico, 9.0NM. 50 eur.

 

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!