Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

nov model zgleda top. clo se mal bi ga moral naspicit. npr tank je bil do 02 solza pol pa neki prelivi z deklci...

nosilc za tablo se zamenja z aftermarketom pa je s tahudga ven. vse kar rab, ampak sam po moje, je se ene 30-40 kawalow.

za sarjenje s plasticnimi baloni je pa bols drug motor k je ze sam po seb plasticen in ne naked.

tuki se obesa s pajki na zadn zic v stilu bubba zanetti:) z mislijo: najbolje se putuje kada putujes sam

Objavljeno

nov model zgleda top. clo se mal bi ga moral naspicit. npr tank je bil do 02 solza pol pa neki prelivi z deklci...

nosilc za tablo se zamenja z aftermarketom pa je s tahudga ven. vse kar rab, ampak sam po moje, je se ene 30-40 kawalow.

za sarjenje s plasticnimi baloni je pa bols drug motor k je ze sam po seb plasticen in ne naked.

tuki se obesa s pajki na zadn zic v stilu bubba zanetti:) z mislijo: najbolje se putuje kada putujes sam

je možno to prevest v slovenski jezik... :BUA:

Objavljeno

naked, kulten in lep - evo

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sicer sem dons zvedu da tastara XJR-jka ostane, jo naj nebi tale zamenjala 

Men so pa v Delta Teamu-u rekli, da tastare ne bojo več prodajal.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prodam nastavljivo šipo za XJR 1300 z vsem montažnim materjalom. Cena po dogovoru.20120707114156.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Ker se večinoma voziva v dvoje (obremenitev cca. 180kg polno naložen - večino časa pod to težo) me zanima, koliko je normalno pogrezanje zadnjega vzmetenja. Zdi se mi, da se malce preveč pogrezne. Kar sem gledal, ko sva v dvoje gor je vidno še cca 2cm (mogoče kaj več) blažilca preden se dotakne tiste "pene - gume". Sem označil na sliki kaj mislim.

post-16620-0-37017300-1430809299_thumb.jpg

 

Ne vem, koliko zadevo zabije po neravninah in slabših cesta.Nisem pa nikoli opazil da bi zabilo do konca. Prednapetost vzmeti imam nastavljeno na stredinsko stopnjo (medium). Možnosti so tri. Do sedaj sem naredil z motorjem cca. 55000km večina daljše proge in v dvoje.

 

Kakše izkušnje imate ostali xjraši?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Še ena zadeva zadnje čase berem počenem okvirju zadaj. Ne vem sicer zakaj in na katerih letnikih se to dogaja vendar se. Mogoče je kriva obremenitev oz. zadnji kufer? Za daljše fure imam givijev kufer (52L) kar naložen, stranske kufre 21L in sopotnico. Imam pa givijev nosilec za kufer brez tistih dveh opor (ne vem sicer k čemu bi pripomogle) in sw-motech predelane nosilce za stranska kufra.

 

Je mogoče že kdo zasledil kaj podobnega glede pokanja okvirja?

Objavljeno

Nope, tisti dve štangi naredita zadevo malce bolj stabilno, manj opletanja stranskih in pa tudi zgornjega kovčka (jaz sem ju dobil zraven top casea ampak nikoli namontiral)

 

Glede posedanja, lahko daš močnejše fedre ali pa prednapetost nastaviš na maksimum.

 

Pri normalnih cestnih vožnjah ne bi smel imeti težav, če greš pa kdaj iz ceste (sem ne štejejo kolovozne poti,to je še vedno cesta) pa bo treba kak del menjat. 

 

Do sedaj še nisem slišal, da bi se komu zadek odlomil ali počil. Lahko preveriš tudi na tujih forumih (pogooglaj xjr forum ali pa xjr owners club). 

 

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)

Nope, tisti dve štangi naredita zadevo malce bolj stabilno, manj opletanja stranskih in pa tudi zgornjega kovčka (jaz sem ju dobil zraven top casea ampak nikoli namontiral)

 

Glede posedanja, lahko daš močnejše fedre ali pa prednapetost nastaviš na maksimum.

 

Pri normalnih cestnih vožnjah ne bi smel imeti težav, če greš pa kdaj iz ceste (sem ne štejejo kolovozne poti,to je še vedno cesta) pa bo treba kak del menjat. 

 

Do sedaj še nisem slišal, da bi se komu zadek odlomil ali počil. Lahko preveriš tudi na tujih forumih (pogooglaj xjr forum ali pa xjr owners club). 

 

LP Bajsi

 

O zlomljenem okviru sem že bral našel sem to: http://theoldbloke.homestead.com/half-way-round.html. Tudi na tujih forumih pišejo o tem. Par dni nazaj je pa nekdo tole prilepil na FB: https://www.facebook.com/groups/69199293501/ (trenotno nekje tretja objava). Če se malo google se najde še. Glede tistih opor pa ne vem. Nekateri jih imajo nekateri ne. Sicer od 2007 naprej je drugačen patent. Je sama opora lama, ki se montira na notranji strani okvirja in povezava med dvema vijakoma na okvirju.

Popravljeno . Popravil alen1
Objavljeno (popravljeno)

Motor se prodaja od leta 1995 v bolj ali manj isti obliki, v x1000 številkah, 100im se je zlomil zadek? Če imaš strah oz. te skrbi, da se bo tudi tebi, odžagaj, napolni z jeklenimi šipkami in vozi ali pa vozi, zlomi, saniraj in izboljšaj. Si ne bi preveč glave razbijal okoli tega. 

 

Si kdaj zasledi, da se isto zgodi namensko izdelanim in individualnim potrebam prilagojenim in izboljšanim motorjem za okoli sveta (GS, Adventure ipd.)?

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

Recimo da bo vse ok. Edino kar me res zanima je čemu služijo ti oporni "štangi" oz od 2007 naprej je lama pod sedežem? Jo to res zaradi podpore kufru pri večji obremenitvi ali kot praviš ti samo za stabilnost. Kar brez veze ju najbrž ne bi dali zraven.Tudi na mojem motorju jih namreč ni pa imam givijev nosilec zadnjega kufra in kot sem omenil je kufer dosti krat konkretno naložen znotraj in zunaj :)

Objavljeno

Koliko jaz vem preprečuje nihanje kufra, če rabiš imam Givijeve,nikoli nisem namontiral teh dodatnih.

 

LP Bajsi

Objavljeno

če se voziš polno naložen v dvoje ..kar daj tisti dve štangi...vem iz lastnih izkušenj...vse razen tvoje teže je na ceveh ki so za vpetjem amortizerja vsa ostala teža..se pravi: ona in vsi kufri..jaz sem varil okvir v Splitu , ko smo se vračali z dopusta..zlomilo obe cevi..no zdaj smo dali podporne štange in je mir

Objavljeno

Sicer ima sedaj motor 68000km in zaenkrat ni nobenih problemov. Je pa tko da zadnje čase malo sledim temu in opažam, da je kar pogosta zadeva. Bom dal oporne štange takoj ko jih najdem kje.

Hvala za info.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

Zanima me, kaj menite o neoriginal zračnih filtrih. Namreč zračni filter stane malce pod 50€ - original. Recimo Champion in Delo prideta 15€. Je res takšna razlika v originalu in neoriginalu. Mogoče v gostoti papirja? Bojim se da bi bilo potrebno zopet nastavljati vplinjače. Je že kdo kdaj kaj testiral ali stavite vsi original?

Popravljeno . Popravil alen1
Objavljeno

K&N, skupaj z rahlo modificiranim pokrovom ohišja zračnega filtra, kar sicer ni pogoj za zamenjavo filtra.

Motor težje vžiga in malce lepše diha (vsaj v moji glavi) izmeril pa nikoli nisem. Prednost, ne rabim ga menjavat, je pralni.

LP Bajsi 

Objavljeno

Ja za K&N vem. Zanima me pa kako je z navadnimi. 50€ ali pa 15€ je pa le razlika.

Objavljeno

Jest mam Hiflota, ajnšpric, nisem zamerkal nobene razlike

Objavljeno (popravljeno)

Sem iz radovednosti primerjal original in neoriginal. Je kar očitna razlika v gostoti in debelini filtra. Več v slikah. Originalni je tisti bolj umazan.

IMAG0223.thumb.jpg.03e8e7cc38fafd52f9405IMAG0225.thumb.jpg.7687d76c54a39f4c6e4a6

Popravljeno . Popravil alen1
Objavljeno

Samo malce matematike: Če originalni filter zadrži 99% vseh delcev, neoriginalni pa "le" 98%, to pomeni, da gre skozi 2x toliko umazanije, kot pri originalu.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pa  smo še fergazerje malo osvežili... Med zimskim spanjem mi je skozi fergazerje v olje steklo kar veliko bencina. Že nekaj časa sem zaznaval vonj po bencinu v garaži, motor je težje vžigal po daljših postankih, po predlanski sezoni sem opazil neke kapljice pod motorjem, ki so natekle iz oddušnih cevk. Med vožnjo sem opazil slabše menjavanje oz. bolj trdo in nenatančno delovanje menjalnika. Vse skupaj sem pripisoval starosti motorja. Letos po novem letu pa sem želel prevoziti par kilometrov, z muko vžem motor, ki je takoj ugasnil, poskusim še nekajkrat, nakar mi uspe in odpeljem nekaj metrov, iz izpuhov dim kot pri M48. Naenkrat na vse strani teče iz  motorja, smrdi po bencinu, barve pa kot olje... nekaj vmes. Motor pospravim v garažo in pokličem mehanika. 

Takoj pove, da so najverjetneje "drsniki" v fergazerjih in me vpraša če sem silil motor v visoke obrate. Hvala bogu nisem. Motor na prikolico in na diagnozo.

Hvala bogu je bila enaka kot po telefonu. Kit za drsnike po 17€ po fergazerju, nove sveče, nov filter, frišno olje in test. Po 240 kilometrih potrditev, da je nisem zaklal in da bo še nekaj časa vozila.

BTW niti dva fergazerja nista bila nastavljena identično (pretok goriva), je mehanik nastavil tak da so vsi štirje enako odprti. O porabi bom poročal po nekaj prevoženih tankih, trenutno samo uživam v zelo zveznem in linearnem naraščanju moči.

 

LP Bajsi

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dobil sem pismo iz DeltaTeama - Modifikacija - Odpoklic

Obstaja možnost, da se pri daljši uporabi, pri nizkih hitrostih, primarna veriga v agregatu raztegne zaradi visoke temperature. Pri uporabi v takšnih pogojih lahko pride veriga v stik z oljno šobo, kar povzroči, da se odlomi konica šobe in se le - ta lahko zagozdi med primarno verigo in zobnik.

Pooblaščenec bo modifikacijo opravil brezplačno.

Moja je ajnšpric, letnik 2008.

 

 

Objavljeno

fenomenalno, to da so te kontaktirali, napaka malo manj.

 

LP Bajsi

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav.

Tisti ki menjate olje doma ali vedno zamenjate tudi oring na pokrovu oljnega filtra? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!