UnionJack Objavljeno December 21, 2014 Opozori Objavljeno December 21, 2014 nov model zgleda top. clo se mal bi ga moral naspicit. npr tank je bil do 02 solza pol pa neki prelivi z deklci... nosilc za tablo se zamenja z aftermarketom pa je s tahudga ven. vse kar rab, ampak sam po moje, je se ene 30-40 kawalow. za sarjenje s plasticnimi baloni je pa bols drug motor k je ze sam po seb plasticen in ne naked. tuki se obesa s pajki na zadn zic v stilu bubba zanetti:) z mislijo: najbolje se putuje kada putujes sam
royal Objavljeno December 21, 2014 Opozori Objavljeno December 21, 2014 nov model zgleda top. clo se mal bi ga moral naspicit. npr tank je bil do 02 solza pol pa neki prelivi z deklci... nosilc za tablo se zamenja z aftermarketom pa je s tahudga ven. vse kar rab, ampak sam po moje, je se ene 30-40 kawalow. za sarjenje s plasticnimi baloni je pa bols drug motor k je ze sam po seb plasticen in ne naked. tuki se obesa s pajki na zadn zic v stilu bubba zanetti:) z mislijo: najbolje se putuje kada putujes sam je možno to prevest v slovenski jezik...
UnionJack Objavljeno December 21, 2014 Opozori Objavljeno December 21, 2014 naked, kulten in lep - evo
Miha X Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Sicer sem dons zvedu da tastara XJR-jka ostane, jo naj nebi tale zamenjala Men so pa v Delta Teamu-u rekli, da tastare ne bojo več prodajal.
japnr1 Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 Prodam nastavljivo šipo za XJR 1300 z vsem montažnim materjalom. Cena po dogovoru.
alen1 Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Pozdravljeni. Ker se večinoma voziva v dvoje (obremenitev cca. 180kg polno naložen - večino časa pod to težo) me zanima, koliko je normalno pogrezanje zadnjega vzmetenja. Zdi se mi, da se malce preveč pogrezne. Kar sem gledal, ko sva v dvoje gor je vidno še cca 2cm (mogoče kaj več) blažilca preden se dotakne tiste "pene - gume". Sem označil na sliki kaj mislim. Ne vem, koliko zadevo zabije po neravninah in slabših cesta.Nisem pa nikoli opazil da bi zabilo do konca. Prednapetost vzmeti imam nastavljeno na stredinsko stopnjo (medium). Možnosti so tri. Do sedaj sem naredil z motorjem cca. 55000km večina daljše proge in v dvoje. Kakše izkušnje imate ostali xjraši?
alen1 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Še ena zadeva zadnje čase berem počenem okvirju zadaj. Ne vem sicer zakaj in na katerih letnikih se to dogaja vendar se. Mogoče je kriva obremenitev oz. zadnji kufer? Za daljše fure imam givijev kufer (52L) kar naložen, stranske kufre 21L in sopotnico. Imam pa givijev nosilec za kufer brez tistih dveh opor (ne vem sicer k čemu bi pripomogle) in sw-motech predelane nosilce za stranska kufra. Je mogoče že kdo zasledil kaj podobnega glede pokanja okvirja?
bajsi Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Nope, tisti dve štangi naredita zadevo malce bolj stabilno, manj opletanja stranskih in pa tudi zgornjega kovčka (jaz sem ju dobil zraven top casea ampak nikoli namontiral) Glede posedanja, lahko daš močnejše fedre ali pa prednapetost nastaviš na maksimum. Pri normalnih cestnih vožnjah ne bi smel imeti težav, če greš pa kdaj iz ceste (sem ne štejejo kolovozne poti,to je še vedno cesta) pa bo treba kak del menjat. Do sedaj še nisem slišal, da bi se komu zadek odlomil ali počil. Lahko preveriš tudi na tujih forumih (pogooglaj xjr forum ali pa xjr owners club). LP Bajsi
alen1 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 (popravljeno) Nope, tisti dve štangi naredita zadevo malce bolj stabilno, manj opletanja stranskih in pa tudi zgornjega kovčka (jaz sem ju dobil zraven top casea ampak nikoli namontiral) Glede posedanja, lahko daš močnejše fedre ali pa prednapetost nastaviš na maksimum. Pri normalnih cestnih vožnjah ne bi smel imeti težav, če greš pa kdaj iz ceste (sem ne štejejo kolovozne poti,to je še vedno cesta) pa bo treba kak del menjat. Do sedaj še nisem slišal, da bi se komu zadek odlomil ali počil. Lahko preveriš tudi na tujih forumih (pogooglaj xjr forum ali pa xjr owners club). LP Bajsi O zlomljenem okviru sem že bral našel sem to: http://theoldbloke.homestead.com/half-way-round.html. Tudi na tujih forumih pišejo o tem. Par dni nazaj je pa nekdo tole prilepil na FB: https://www.facebook.com/groups/69199293501/ (trenotno nekje tretja objava). Če se malo google se najde še. Glede tistih opor pa ne vem. Nekateri jih imajo nekateri ne. Sicer od 2007 naprej je drugačen patent. Je sama opora lama, ki se montira na notranji strani okvirja in povezava med dvema vijakoma na okvirju. Popravljeno Maj 26, 2015. Popravil alen1
bajsi Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 (popravljeno) Motor se prodaja od leta 1995 v bolj ali manj isti obliki, v x1000 številkah, 100im se je zlomil zadek? Če imaš strah oz. te skrbi, da se bo tudi tebi, odžagaj, napolni z jeklenimi šipkami in vozi ali pa vozi, zlomi, saniraj in izboljšaj. Si ne bi preveč glave razbijal okoli tega. Si kdaj zasledi, da se isto zgodi namensko izdelanim in individualnim potrebam prilagojenim in izboljšanim motorjem za okoli sveta (GS, Adventure ipd.)? LP Bajsi Popravljeno Maj 26, 2015. Popravil bajsi Cartman 1
alen1 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Recimo da bo vse ok. Edino kar me res zanima je čemu služijo ti oporni "štangi" oz od 2007 naprej je lama pod sedežem? Jo to res zaradi podpore kufru pri večji obremenitvi ali kot praviš ti samo za stabilnost. Kar brez veze ju najbrž ne bi dali zraven.Tudi na mojem motorju jih namreč ni pa imam givijev nosilec zadnjega kufra in kot sem omenil je kufer dosti krat konkretno naložen znotraj in zunaj
bajsi Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Koliko jaz vem preprečuje nihanje kufra, če rabiš imam Givijeve,nikoli nisem namontiral teh dodatnih. LP Bajsi
pohajač Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 če se voziš polno naložen v dvoje ..kar daj tisti dve štangi...vem iz lastnih izkušenj...vse razen tvoje teže je na ceveh ki so za vpetjem amortizerja vsa ostala teža..se pravi: ona in vsi kufri..jaz sem varil okvir v Splitu , ko smo se vračali z dopusta..zlomilo obe cevi..no zdaj smo dali podporne štange in je mir
alen1 Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Sicer ima sedaj motor 68000km in zaenkrat ni nobenih problemov. Je pa tko da zadnje čase malo sledim temu in opažam, da je kar pogosta zadeva. Bom dal oporne štange takoj ko jih najdem kje. Hvala za info.
alen1 Objavljeno November 30, 2015 Opozori Objavljeno November 30, 2015 (popravljeno) Pozdravljeni. Zanima me, kaj menite o neoriginal zračnih filtrih. Namreč zračni filter stane malce pod 50€ - original. Recimo Champion in Delo prideta 15€. Je res takšna razlika v originalu in neoriginalu. Mogoče v gostoti papirja? Bojim se da bi bilo potrebno zopet nastavljati vplinjače. Je že kdo kdaj kaj testiral ali stavite vsi original? Popravljeno November 30, 2015. Popravil alen1
bajsi Objavljeno November 30, 2015 Opozori Objavljeno November 30, 2015 K&N, skupaj z rahlo modificiranim pokrovom ohišja zračnega filtra, kar sicer ni pogoj za zamenjavo filtra. Motor težje vžiga in malce lepše diha (vsaj v moji glavi) izmeril pa nikoli nisem. Prednost, ne rabim ga menjavat, je pralni. LP Bajsi
alen1 Objavljeno November 30, 2015 Opozori Objavljeno November 30, 2015 Ja za K&N vem. Zanima me pa kako je z navadnimi. 50€ ali pa 15€ je pa le razlika.
ponikipo Objavljeno December 1, 2015 Opozori Objavljeno December 1, 2015 Jest mam Hiflota, ajnšpric, nisem zamerkal nobene razlike
alen1 Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 (popravljeno) Sem iz radovednosti primerjal original in neoriginal. Je kar očitna razlika v gostoti in debelini filtra. Več v slikah. Originalni je tisti bolj umazan. Popravljeno December 4, 2015. Popravil alen1
Darko3g Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 Samo malce matematike: Če originalni filter zadrži 99% vseh delcev, neoriginalni pa "le" 98%, to pomeni, da gre skozi 2x toliko umazanije, kot pri originalu.
bajsi Objavljeno Februar 9, 2016 Opozori Objavljeno Februar 9, 2016 Pa smo še fergazerje malo osvežili... Med zimskim spanjem mi je skozi fergazerje v olje steklo kar veliko bencina. Že nekaj časa sem zaznaval vonj po bencinu v garaži, motor je težje vžigal po daljših postankih, po predlanski sezoni sem opazil neke kapljice pod motorjem, ki so natekle iz oddušnih cevk. Med vožnjo sem opazil slabše menjavanje oz. bolj trdo in nenatančno delovanje menjalnika. Vse skupaj sem pripisoval starosti motorja. Letos po novem letu pa sem želel prevoziti par kilometrov, z muko vžem motor, ki je takoj ugasnil, poskusim še nekajkrat, nakar mi uspe in odpeljem nekaj metrov, iz izpuhov dim kot pri M48. Naenkrat na vse strani teče iz motorja, smrdi po bencinu, barve pa kot olje... nekaj vmes. Motor pospravim v garažo in pokličem mehanika. Takoj pove, da so najverjetneje "drsniki" v fergazerjih in me vpraša če sem silil motor v visoke obrate. Hvala bogu nisem. Motor na prikolico in na diagnozo. Hvala bogu je bila enaka kot po telefonu. Kit za drsnike po 17€ po fergazerju, nove sveče, nov filter, frišno olje in test. Po 240 kilometrih potrditev, da je nisem zaklal in da bo še nekaj časa vozila. BTW niti dva fergazerja nista bila nastavljena identično (pretok goriva), je mehanik nastavil tak da so vsi štirje enako odprti. O porabi bom poročal po nekaj prevoženih tankih, trenutno samo uživam v zelo zveznem in linearnem naraščanju moči. LP Bajsi thumper 1
ponikipo Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 Dobil sem pismo iz DeltaTeama - Modifikacija - Odpoklic Obstaja možnost, da se pri daljši uporabi, pri nizkih hitrostih, primarna veriga v agregatu raztegne zaradi visoke temperature. Pri uporabi v takšnih pogojih lahko pride veriga v stik z oljno šobo, kar povzroči, da se odlomi konica šobe in se le - ta lahko zagozdi med primarno verigo in zobnik. Pooblaščenec bo modifikacijo opravil brezplačno. Moja je ajnšpric, letnik 2008. ciciban 1
bajsi Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 fenomenalno, to da so te kontaktirali, napaka malo manj. LP Bajsi
ponikipo Objavljeno Februar 21, 2016 Opozori Objavljeno Februar 21, 2016 Še tole, težava se odpravi z namestitvijo krajše šobe, razvid okuženih spodaj, XJR UK forumaši so tudi že raziskali zadevo: http://yamahaxjr1300.com/invision/index.php?/topic/46360-current-yamaha-recall-info/#entry182762
alen1 Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Pozdrav. Tisti ki menjate olje doma ali vedno zamenjate tudi oring na pokrovu oljnega filtra?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se