Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Še malo bom tečen. Prakticira kdo menjavo oljnega filtra na 20.000 tako kot priporoča servisna knjiga ali menjate skupaj z oljem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po navadi menjam filter na vsako drugo menjavo......približno 6000 km naredim na sezono

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sedaj okrog 11.000. Ne vem kaj bi ali samo olje ali tudi filter. Bližam se 100.000 km, potem nameravam narediti kontrolo ventilov, sinhronizacijo vplinjačev, menjavo verige... Skratka, generalko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem delal servise na 10000 km... vedno sem menjal tudi filter... svečke pa na vsakih 20000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih, ko sem se vozil več, isto kot Ferek; zdej ko bistveno manj (3.000) zamenjam olje vsako leto - vedno tudi filter!

Sveče in filtri, po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Filter je par evrov. Če menjaš olje, si vzemi še tri minute in zamenjaj še to. V filter gre cca 2 dcl olja in zakaj bi mešal čisto in umazano olje? Zamenjaj filter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Žalostna novica. XJR se drugo leto umika iz proizvodnje. Ravno tako sem zasledil, da naj bi umaknili tudi XT660 in SR400. Prekleti zelenkarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stare XJR so bile zakon, ror na obeh straneh in pokroman motor. Meni zadnji modeli XJR niso bili nekaj posebnega. Ni bil več tisti klasični veliki motor. Pa še od leta 2007 naprej so nehali delati XJR z izpuhom na obeh straneh, pa še mašina ni bila več kromasta, ampak črna. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja.

ROAR-Motorcycles-1200-engin.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, bajsi pravi:

Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja.

Saj zato pa je "kromana" napisal v navednicah. Verjetno je imel v mislih spolirane aluminijaste dele agregata...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, bajsi said:

Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja.

ROAR-Motorcycles-1200-engin.jpg

 

Ne pa neeeee :)

 

 

Tale je mela crnega prec!!! 97ish?

 

je pa hecno, enim je dva auspuha oh in sploh, meni osebno 4 cilindrc lepse ropota s 4 v 1 dimniki. In tud videt mi je.....bols. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Cartman said:

 

Ne pa neeeee :)

 

25402332.jpg

Tale je mela crnega prec!!! 97ish?

 

je pa hecno, enim je dva auspuha oh in sploh, meni osebno 4 cilindrc lepse ropota s 4 v 1 dimniki. In tud videt mi je.....bols. 

 

4 hours ago, bajsi said:

Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja.

ROAR-Motorcycles-1200-engin.jpg

Hudiča, je slika zunej ostala....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je 1200...

Ob 8. 7. 2016 at 8:59, izibajker pravi:

Saj zato pa je "kromana" napisal v navednicah. Verjetno je imel v mislih spolirane aluminijaste dele agregata...

najdi navednice v njegovem postu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, bajsi pravi:

to je 1200...

najdi navednice v njegovem postu

V prvem postu res nima napisano v navednicah, v naslednjem pa je dodal.... Ta stroj je res pravi mišičnjak.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak imajo vsake oči svojega malarja. Če XJR ne bi bla dober moped, jo ne bi takrat imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Starost na žalost načenja tudi xjr, kot tako in zato jo bodo izgleda nehali delati, da bodo lahko naše odšle v legende. Sicer so pa malo stvari delali dolgih 21 let. Jaz se spomnim samo Pucha G in Land Roverja.

Sicer bi pa lahko naredili finto in vodno ohladili samo glave, kot BMW. No, tudi če bi to naredili, mislim,da so se zadnji modeli že preveč oddaljili od originala z vso tisto techno šminko.

Drugače pa je tudi greh, da se bo nehal delat Kawsaki W900 in Yamaha SR 400. Dve pravi reinkernaciji, kakršne pa je, verjamem, težko prodajati amorfnim množicam.

.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ima kdo link za predelavo sprednjega konca xjr1999 rad bi menjal sprednje vilce z upside down ne vem kje dobit kake info o teh predelavah.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi na kakem nemškem ali britanskem forumu, ki so specializirani za XJR, pa na FB imaš kar precej veliko skupino XJR owners kjer so nekateri fantje kar strokovnjaki.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!