alen1 Objavljeno Maj 22, 2016 Opozori Objavljeno Maj 22, 2016 Še malo bom tečen. Prakticira kdo menjavo oljnega filtra na 20.000 tako kot priporoča servisna knjiga ali menjate skupaj z oljem?
pohajač Objavljeno Maj 22, 2016 Opozori Objavljeno Maj 22, 2016 po navadi menjam filter na vsako drugo menjavo......približno 6000 km naredim na sezono
alen1 Objavljeno Maj 22, 2016 Opozori Objavljeno Maj 22, 2016 Jaz imam sedaj okrog 11.000. Ne vem kaj bi ali samo olje ali tudi filter. Bližam se 100.000 km, potem nameravam narediti kontrolo ventilov, sinhronizacijo vplinjačev, menjavo verige... Skratka, generalko.
ferek Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 jaz sem delal servise na 10000 km... vedno sem menjal tudi filter... svečke pa na vsakih 20000
ponikipo Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 Včasih, ko sem se vozil več, isto kot Ferek; zdej ko bistveno manj (3.000) zamenjam olje vsako leto - vedno tudi filter! Sveče in filtri, po potrebi.
Igi Pop Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 Filter je par evrov. Če menjaš olje, si vzemi še tri minute in zamenjaj še to. V filter gre cca 2 dcl olja in zakaj bi mešal čisto in umazano olje? Zamenjaj filter. alen1 1
alen1 Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 Žalostna novica. XJR se drugo leto umika iz proizvodnje. Ravno tako sem zasledil, da naj bi umaknili tudi XT660 in SR400. Prekleti zelenkarji.
Miha X Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 Stare XJR so bile zakon, ror na obeh straneh in pokroman motor. Meni zadnji modeli XJR niso bili nekaj posebnega. Ni bil več tisti klasični veliki motor. Pa še od leta 2007 naprej so nehali delati XJR z izpuhom na obeh straneh, pa še mašina ni bila več kromasta, ampak črna. Cartman in bosa 2
Miha X Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 izgled "kromane" mašine, je razlika, a ne????
bajsi Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja.
izibajker Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 pred 12 minutami, bajsi pravi: Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja. Saj zato pa je "kromana" napisal v navednicah. Verjetno je imel v mislih spolirane aluminijaste dele agregata...
Cartman Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 3 hours ago, bajsi said: Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja. Ne pa neeeee Tale je mela crnega prec!!! 97ish? je pa hecno, enim je dva auspuha oh in sploh, meni osebno 4 cilindrc lepse ropota s 4 v 1 dimniki. In tud videt mi je.....bols.
Cartman Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 1 hour ago, Cartman said: Ne pa neeeee Tale je mela crnega prec!!! 97ish? je pa hecno, enim je dva auspuha oh in sploh, meni osebno 4 cilindrc lepse ropota s 4 v 1 dimniki. In tud videt mi je.....bols. 4 hours ago, bajsi said: Prva fotografija prikazuje agregat v barvi kovine (po domače sivo srebrna barva) in ne kromanega, krom lahko vidiš na izpuhu. 2003 letnik je bil prvi s črnim prašnim lakiranjem. Na spodnji sliki se vidi kako izgledajo kromani deli motorja. Hudiča, je slika zunej ostala....
bajsi Objavljeno Julij 10, 2016 Opozori Objavljeno Julij 10, 2016 to je 1200... Ob 8. 7. 2016 at 8:59, izibajker pravi: Saj zato pa je "kromana" napisal v navednicah. Verjetno je imel v mislih spolirane aluminijaste dele agregata... najdi navednice v njegovem postu
izibajker Objavljeno Julij 10, 2016 Opozori Objavljeno Julij 10, 2016 pred 59 minutami, bajsi pravi: to je 1200... najdi navednice v njegovem postu V prvem postu res nima napisano v navednicah, v naslednjem pa je dodal.... Ta stroj je res pravi mišičnjak.
Miha X Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 Itak imajo vsake oči svojega malarja. Če XJR ne bi bla dober moped, jo ne bi takrat imel.
Fantocci Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 yep, sploh ne vem, kaj si jo šel prodajat
Osama Objavljeno Oktober 19, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2016 Starost na žalost načenja tudi xjr, kot tako in zato jo bodo izgleda nehali delati, da bodo lahko naše odšle v legende. Sicer so pa malo stvari delali dolgih 21 let. Jaz se spomnim samo Pucha G in Land Roverja. Sicer bi pa lahko naredili finto in vodno ohladili samo glave, kot BMW. No, tudi če bi to naredili, mislim,da so se zadnji modeli že preveč oddaljili od originala z vso tisto techno šminko. Drugače pa je tudi greh, da se bo nehal delat Kawsaki W900 in Yamaha SR 400. Dve pravi reinkernaciji, kakršne pa je, verjamem, težko prodajati amorfnim množicam. . alen1 in Cartman 2
exclan Objavljeno Januar 14, 2017 Opozori Objavljeno Januar 14, 2017 Ima kdo link za predelavo sprednjega konca xjr1999 rad bi menjal sprednje vilce z upside down ne vem kje dobit kake info o teh predelavah. Hvala
bajsi Objavljeno Januar 14, 2017 Opozori Objavljeno Januar 14, 2017 Poskusi na kakem nemškem ali britanskem forumu, ki so specializirani za XJR, pa na FB imaš kar precej veliko skupino XJR owners kjer so nekateri fantje kar strokovnjaki. LP Bajsi alen1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se