Miha X Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Dans sem prebral v Moto.si, da so v SLO lani prodal sam eno XJR. Očitno sprememba dizajna ni všeč uporabnikom.
jskrablin Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Za ene je premalo plastičar, za druge je preveč kubikov. Premalo konjev ma za se hvalit pred sosedi. Traction controla tud nima, brez tega menda po novem sploh ne gre. V vsakem primeru je to motor za bolj izbrane okuse... in temu primerna je prodaja. exclan in bosa 2
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 EURo4 tut nima, to bo glavni problem
alen1 Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 XJR ne bodo delali več. Nov dizajn je pa sloh out. Popolnoma neuporabna zadeva. Jaz ga uporabljam kot potovalni motor in nimam pripomb.
ponikipo Objavljeno April 2, 2017 Opozori Objavljeno April 2, 2017 Ja, za potovanje je hvaležna in trpežna sopotnica ... Danes na Korenskemu sedlu v živo videl tole 2016, ob 60 letnici Yame ... in ni slaba. Zanimiv avstrijski moto par, on z XJR "gospa" pa s Suzuki Van-Van-om, še ena rariteto v naših koncih ... Všečno!
ponikipo Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 Živ, opažam težave z vžigom, kar se pojavi, ko je motor vroč. Sicer vžge, a takoj ugasne, spelješ le s precej več gasa. Model z el. vbrizgom. Kaka ideja o potencialnih vzrokih/rešitvah?
alen1 Objavljeno Maj 2, 2018 Opozori Objavljeno Maj 2, 2018 Ve kdo mogoče oz. pozna kdo koga, ki ima kakšno podobno zadevšno kot je tale: https://japan.webike.net/products/19875951.html pri nas? Rad bi montirano zadevo videl v živo. Hvala
dr.looney Objavljeno Maj 2, 2018 Opozori Objavljeno Maj 2, 2018 pred 15 minutami, exclan pravi: Grdo ko sto mater. ...se popolnoma strinjam.....
alen1 Objavljeno Maj 2, 2018 Opozori Objavljeno Maj 2, 2018 (popravljeno) Kaj vem. Meni po slikah ne izgleda tako napačno. Predvsem zaradi veterne zaščite. V živo bi moral videt. Sicer imajo to predvsem na Japonskem. Popravljeno Maj 2, 2018. Popravil alen1
exclan Objavljeno Maj 2, 2018 Opozori Objavljeno Maj 2, 2018 Ima kdo predelan sprednji del z amortizerji upside down rabim informacije o tej predelavi kaj je potrebno vse naredit in ce so res amortizerji od R1 letnik 99 uporabne za to predelavo moja je tudi 99. Hvala za info.
alen1 Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Kolikor vem moraš zamenjat križ in še kakšna majša modifikacija je potrebna na samih vilicah. Dobiš pa navadne Ohlinsove, ki so že pripravljene za vgradnjo. Niso pa upside down.
rmurgelj Objavljeno Maj 14, 2018 Opozori Objavljeno Maj 14, 2018 Zdravo, In te Ohlinsove so odlične. Moje so bile naročene direktno z Japonske, model RWU FG822. Kljub temu, da niso USD so zelo toge, če jih povežeš še s tretjim mostom, je pa zadeva top. Ni pa poceni. Jaz sem za vilice odštel 2000 eur, za tretji most proizvajalca Plot pa še 200 eur. Če se določiš za predelavo na USD potrebuješ nove križe, vilico od R1 pa moraš tudi podaljšati, saj je dolga 730mm, XJR pa potrebuje 800mm. Takole je izgledala moja, dokler je bila moja. Pravi kontakt za več informacij o predelavah je Tomislav Grigič, Yamaha Grigič, Velika Gorica, HR. Rok http://www.motorigrigic.hr/tuning/ http://www.xjr.hr/ kp-kp, Gonca in dr.looney 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se