Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Dans sem prebral v Moto.si, da so v SLO lani prodal sam eno XJR. Očitno sprememba dizajna ni všeč uporabnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ene je premalo plastičar, za druge je preveč kubikov. Premalo konjev ma za se hvalit pred sosedi. Traction controla tud nima, brez tega menda po novem sploh ne gre. V vsakem primeru je to motor za bolj izbrane okuse... in temu primerna je prodaja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EURo4 tut nima, to bo glavni problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

XJR ne bodo delali več. Nov dizajn je pa sloh out. Popolnoma neuporabna zadeva. Jaz ga uporabljam kot potovalni motor in nimam pripomb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yama.jpg.31ba2f204cff26d8b6c6226839f01e58.jpgJa, za potovanje je hvaležna in trpežna sopotnica ...

Danes na Korenskemu sedlu v živo videl tole 2016, ob 60 letnici Yame ... in ni slaba.

Zanimiv avstrijski moto par, on z XJR "gospa" pa s Suzuki Van-Van-om, še ena rariteto v naših koncih ...

Všečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Živ,  opažam težave z vžigom, kar se pojavi, ko je motor vroč. Sicer vžge, a takoj ugasne, spelješ le s precej več gasa. Model z el. vbrizgom. Kaka ideja o potencialnih vzrokih/rešitvah?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
pred 15 minutami, exclan pravi:

Grdo ko sto mater.

 

...se popolnoma strinjam..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vem. Meni po slikah ne izgleda tako napačno. Predvsem zaradi veterne zaščite. V živo bi moral videt. Sicer imajo to predvsem na Japonskem.

 

cowl.jpg

Popravljeno . Popravil alen1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo predelan sprednji del z amortizerji upside down rabim informacije o tej predelavi kaj je potrebno vse naredit in ce so res amortizerji od R1 letnik 99 uporabne za to predelavo moja je tudi 99.

Hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem moraš zamenjat križ in še kakšna majša modifikacija je potrebna na samih vilicah. Dobiš pa navadne Ohlinsove, ki so že pripravljene za vgradnjo. Niso pa upside down.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo,

In te Ohlinsove so odlične. Moje so bile naročene direktno z Japonske, model RWU FG822.

Kljub temu, da niso USD so zelo toge, če jih povežeš še s tretjim mostom, je pa zadeva top.

Ni pa poceni.

Jaz sem za vilice odštel 2000 eur, za tretji most proizvajalca Plot pa še 200 eur.

Če se določiš za predelavo na USD potrebuješ nove križe, vilico od R1 pa moraš tudi podaljšati, saj je dolga 730mm, XJR pa potrebuje 800mm.

Takole je izgledala moja, dokler je bila moja.

Pravi kontakt za več informacij o predelavah je Tomislav Grigič, Yamaha Grigič, Velika Gorica, HR.

Rok

http://www.motorigrigic.hr/tuning/

http://www.xjr.hr/

image.thumb.png.b4577148968e778c7ed8db086c93d13c.png

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!