bladzo Objavljeno December 10, 2010 Deli Objavljeno December 10, 2010 11.12 2010 bo prvič na ogled na MNZ (Motosvetovi novoletni zabavi), v Roll Baru. KTM Duke 125 Se vidimo! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
benny0104 Objavljeno December 10, 2010 Deli Objavljeno December 10, 2010 V Labi že sprejemajo naročila: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=4321987 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno December 10, 2010 Deli Objavljeno December 10, 2010 11.12 2010 bo prvič na ogled na MNZ (Motosvetovi novoletni zabavi), v Roll Baru. KTM Duke 125 Se vidimo! nekaj zanimivega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nejc37 Objavljeno December 13, 2010 Deli Objavljeno December 13, 2010 lp meni se zdi motor odličen in razmišljam o nakupu tega motorja spomladi, a me moti podatek da je končne hitrost 80km/h. A mogoče ve kdo zakaj so se pri ktm-u odločili za to omejitev hitrosti in ali se da kako motor odblokirat da bi imel večjo končno hitrost.:unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GoUpC Objavljeno December 13, 2010 Deli Objavljeno December 13, 2010 lp meni se zdi motor odličen in razmišljam o nakupu tega motorja spomladi, a me moti podatek da je končne hitrost 80km/h. A mogoče ve kdo zakaj so se pri ktm-u odločili za to omejitev hitrosti in ali se da kako motor odblokirat da bi imel večjo končno hitrost.:unsure: To naj te nič ne skrbi, na 80kmh so blokirani samo za nemške trge pri nas bo letel kolkor bo duša dala js rečem 110 do 120 končne zarad manjše aerodinamike napram "SS" modelom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno December 14, 2010 Deli Objavljeno December 14, 2010 Pomoje je ta cena 3.890€ čist osnovna za osnovni model. Če boš pa hotu kakšno drugo barvo al pa kakšen dodaten spoiler, ščitnike ... te bo pa še dodatnih par 100€ prišlo. Nevem no, mogoče se motm. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lign Objavljeno December 23, 2010 Deli Objavljeno December 23, 2010 Sem na internetu že zasledil en članek od motorja http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_1012_2011_ktm_125_duke/index.html Še slikca na kateri ni v studiju.. (zgleda zelo lepo ) Gregc in pevecm 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kewo Objavljeno December 25, 2010 Deli Objavljeno December 25, 2010 kok je grda nihajka, k da bi bla narobe ubrnjana Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ShAArK Objavljeno December 25, 2010 Deli Objavljeno December 25, 2010 kok je grda nihajka, k da bi bla narobe ubrnjana To pa res...celi motor pokvari. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
juree Objavljeno December 26, 2010 Deli Objavljeno December 26, 2010 o fuj nosilc za tablco..o fuj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno December 26, 2010 Deli Objavljeno December 26, 2010 oh cmon prot r125 je še lep motorist1, Ervin93 in ShAArK 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno December 26, 2010 Deli Objavljeno December 26, 2010 meni je prov lep felgne bi trebalo v tradicionalne READY TO RACE barve prebarvat ouyeah jurca 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kewo Objavljeno December 26, 2010 Deli Objavljeno December 26, 2010 o fuj nosilc za tablco..o fuj sam to se da še zrihtat, nihajko pa mal težje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lign Objavljeno Januar 2, 2011 Deli Objavljeno Januar 2, 2011 Itaq je nemogoče naredit motor takšen da bo vsem lep :notworthy: Meni je zelo ušeč kot celota, o podrobnostih je pa prehitro za govorit dokler ga v živo ne vidim.. Rok Bagoroš ga že ma.. http://www.mojvideo.com/video-rok-bagoros-ktm-125-duke/3b057457166eb336e1b2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VERMA Objavljeno Februar 24, 2011 Deli Objavljeno Februar 24, 2011 A je kdo vidu ta motor v živo ? Sm isku mal po netu pa ni nikjer še kakšnih drugih slikc k v salonu al pa testov. Drugač mi je pa motor lep pa čakam da pride v labo da ga grem pogledat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno Februar 24, 2011 Deli Objavljeno Februar 24, 2011 A je kdo vidu ta motor v živo ? Sm isku mal po netu pa ni nikjer še kakšnih drugih slikc k v salonu al pa testov. Drugač mi je pa motor lep pa čakam da pride v labo da ga grem pogledat Dons sm biu u Labi pa ga še nima. Vsaj v salonu ne. Upam da je tut u resnic vsaj tak kokr na slikah. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VERMA Objavljeno Februar 26, 2011 Deli Objavljeno Februar 26, 2011 Evo na net pršlo še mal slikc. Tokrat slikan v enem salonu v Avstriji. Komi čakam da ga vidm v živo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukkam3 Objavljeno Junij 24, 2011 Deli Objavljeno Junij 24, 2011 mene zanima če kdo ve, če se da ta motor odblokirati al kako je s tem. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno Junij 24, 2011 Deli Objavljeno Junij 24, 2011 mene zanima če kdo ve, če se da ta motor odblokirati al kako je s tem. lp To ti bo težko zdele kdo povedu, ker ga še noben nima. Pa saj veš kako je s 125ccm 4 takt mašinami. Ponavadi nimaš kej odblokirati, ker je že to to. Verjemi, nobena 125ccm 4 takt serijska mašina (do sedaj) nima tolko konjev da bi jo bilo treba blokirati. Moraš razlikovati odblokiranje mašine oziroma predelavo mašine. To sta dva različna pojma. Za predelavo 4 takt mašine pa si lahko nekaj malega prebereš v temi TOMOS 125. Samo KTM ima pomoje, za razliko od Tomosa, že direkten vbrizg. Zato je predelava velik bolj zakomplicirana. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukkam3 Objavljeno Junij 24, 2011 Deli Objavljeno Junij 24, 2011 To ti bo težko zdele kdo povedu, ker ga še noben nima. Pa saj veš kako je s 125ccm 4 takt mašinami. Ponavadi nimaš kej odblokirati, ker je že to to. Verjemi, nobena 125ccm 4 takt serijska mašina (do sedaj) nima tolko konjev da bi jo bilo treba blokirati. Moraš razlikovati odblokiranje mašine oziroma predelavo mašine. To sta dva različna pojma. Za predelavo 4 takt mašine pa si lahko nekaj malega prebereš v temi TOMOS 125. Samo KTM ima pomoje, za razliko od Tomosa, že direkten vbrizg. Zato je predelava velik bolj zakomplicirana. škoda da niso naredli 2t, ker 4t 125 grejo tak kot predelane 50 al pa še manj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno Junij 24, 2011 Deli Objavljeno Junij 24, 2011 škoda da niso naredli 2t, ker 4t 125 grejo tak kot predelane 50 al pa še manj Hja no.. nekatere tut ne grejo tako švoh. Za primer ti lahko dam Yamaho WR 125X. Za 4 takt kr uredu leti. Pomoje da je KTM nekaj podobnega. No če pogledaš Bagoroševega (Stunt Rider) Duka 125 pa ni tko švoh. Glede na to kaj vse dela z njim mora imeti kar nekaj moči. Samo on ima najbrš kar konkretno predelanega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aleksandergabriel Objavljeno Junij 25, 2011 Deli Objavljeno Junij 25, 2011 Hja no.. nekatere tut ne grejo tako švoh. Za primer ti lahko dam Yamaho WR 125X. Za 4 takt kr uredu leti. Pomoje da je KTM nekaj podobnega. No če pogledaš Bagoroševega (Stunt Rider) Duka 125 pa ni tko švoh. Glede na to kaj vse dela z njim mora imeti kar nekaj moči. Samo on ima najbrš kar konkretno predelanega. Baje da ne. V nekem intervjuju je rekel da na sami mašini ni nič predelanega. bom poskusil najdet ta intervju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno Junij 25, 2011 Deli Objavljeno Junij 25, 2011 Baje da ne. V nekem intervjuju je rekel da na sami mašini ni nič predelanega. bom poskusil najdet ta intervju. Akrapoviča ima gor. Za ostalo pa nevem. Mogoče ima samo zobnike zamenjane, da ga lahko postavi na zadnjo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno Junij 25, 2011 Deli Objavljeno Junij 25, 2011 (popravljeno) To ti bo težko zdele kdo povedu, ker ga še noben nima. Pa saj veš kako je s 125ccm 4 takt mašinami. Ponavadi nimaš kej odblokirati, ker je že to to. Verjemi, nobena 125ccm 4 takt serijska mašina (do sedaj) nima tolko konjev da bi jo bilo treba blokirati. Moraš razlikovati odblokiranje mašine oziroma predelavo mašine. To sta dva različna pojma. Za predelavo 4 takt mašine pa si lahko nekaj malega prebereš v temi TOMOS 125. Samo KTM ima pomoje, za razliko od Tomosa, že direkten vbrizg. Zato je predelava velik bolj zakomplicirana. To pa ne bo držalo Aprilia RS4 125 je zablokirana na 15 KM in nej bi se jo dalo odblokirat na okoli 25 KM :naughty: Morem rečt da meni je ta motor kot celota ( z izjemo zadnje nihajke ) zelo ušeč in za eno 4-T 125-ko se mi sploh ne zdi tko švoh In mislim da ne potrebuje drugih zobnikov za ga spravit na zadnjo, če se da spravit na zadnjo Tomosa ki ima skorej tretjino manj moči se da tudi tega, samo malo občutka je treba met pa je Popravljeno Junij 25, 2011. Popravil speedfighttuning Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno Junij 26, 2011 Deli Objavljeno Junij 26, 2011 To pa ne bo držalo Aprilia RS4 125 je zablokirana na 15 KM in nej bi se jo dalo odblokirat na okoli 25 KM :naughty: Morem rečt da meni je ta motor kot celota ( z izjemo zadnje nihajke ) zelo ušeč in za eno 4-T 125-ko se mi sploh ne zdi tko švoh In mislim da ne potrebuje drugih zobnikov za ga spravit na zadnjo, če se da spravit na zadnjo Tomosa ki ima skorej tretjino manj moči se da tudi tega, samo malo občutka je treba met pa je Se ti zdi? Nekako tako naj bi veljalo za 2taktnike, če ga odblokiraš da dobiš okoli 25KM, z predelavo pa vse do 40KM. Enkrat sem zasledil da naj bi imel Tomos od Mlakarja 18KM (s predelavo). Še enkrat, razlikuj besedo odblokiranje in predelava. Temu podatku pa ne verjamem dokler ne vidim en dyno test. Ker to je resno preveč. Primer, ninja 250 ima okoli 30KM. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave