Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, motozajebant said:

Ej, ne vem... jaz sem rekel, da dam za motor 5500EUR in niti centa več... kupil točno za 5500, 3 leta starega :) 

 

 Za 5.500 lahko dobis hudo dober motor. Sem ravno tko kupil motor za 5.500e, 10 let starega. Zadovoljen zelo!! Ne kupujejo ravno vsi najnovejse in naj naj...  :)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
20 hours ago, Thundercat said:

Nehte se kregat pa mi raje en motpr za do 5000 eur najte.....? vem da bo šrot od motorja, sam jebi ga...

  Evo se en šrot prodaja, pa bos mogu celemu MS tezit kako bi kaj izboljsal, ampak ti pa se 100e ostane!

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15033922&display=KTM SM 990

 

   Kufri, zascita, pa tamehk sedez...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ti si sedaj naredil optimalen nakup, tako kot sem zgoraj zapisal, 3-4 leta star moped (pač v rangu, kot si si ga določil)

 

mah...:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15034780&display=Yamaha tracer 900

3 leta star, 1.400 EUR manj kot nov

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

1. Slovenija ni ravno primerno podnebje za celoletno vožnjo razen primorske

 

 

Ne vem če je ravno podnebje tisto, neki mora bit tudi na nacionalni ravni. Poglej Britance. Spremljam ene par ljudi po YT, oni majo dež, mraz in vse pa se furajo celo leto z motorji do služb itd.  commuting pravijo oni

Objavljeno

Imam sodelavca, ki se dejansko vsak dan vozi v službo: ce je grdo z GS-om, če pa lepo pa z Goldwingom, tak da izgovorov ni. Ni slabega vremena, je samo slaba oprema.

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Thundercat pravi:

 

3 leta star, 1.400 EUR manj kot nov

 

Te cene rabljenih so v Slo sle res malo iz kontrole... Par dni nazaj sem malo na brzino gledal in primerjal ravno Tracer 900. V Slo rabljeni startajo nekje okoli 7500 eur, v Italiji pa tam nekje okoli 5500 €. Halo?? 

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, dlicen pravi:

Te cene rabljenih so v Slo sle res malo iz kontrole... Par dni nazaj sem malo na brzino gledal in primerjal ravno Tracer 900. V Slo rabljeni startajo nekje okoli 7500 eur, v Italiji pa tam nekje okoli 5500 €. Halo?? 

fora je da je pri nas tako mali trg motorjev da folk pač nabija cene ko budale. Gledaš r6 ali r1 ali cbr 1000 pa so 2012+ pri nas MAX 3 ponavadi manj (r1 je malo več), cene so pa primerljive z 3 leta mlajšimi v nemčiji oziroma ponavadi višje.

Uvoz pa tud ni noben problem. te tudi z stroški pride manj kot pri nas s tem da je izbira par 100x večja

Popravljeno . Popravil Shillien
Objavljeno
pred 13 urami, Thundercat pravi:

mah...:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15034780&display=Yamaha tracer 900

3 leta star, 1.400 EUR manj kot nov

Ne vem če je ravno podnebje tisto, neki mora bit tudi na nacionalni ravni. Poglej Britance. Spremljam ene par ljudi po YT, oni majo dež, mraz in vse pa se furajo celo leto z motorji do služb itd.  commuting pravijo oni

njihovih mopedov se bi na daleč izogibal..packoni :P

Predvsem je sol tista in pesek, ki je problem, ko o podnebju pišem

ps. trecerka je dražja ker ma nalepko 46 :D

 

Objavljeno

 

Ob 7. 2. 2020 ob 15:22, dlicen pravi:

V Sloveniji razsaja ta virus, ki motociklom čez noč pobere kilometre...

V resnici je v Sloveniji motor manj uporabljan kot vsakdanje prevozno sredstvo in bolj za gušt, za izlete, za luksuz, za postavljanje... To je verjetno posledica tega, da mi nimamo večjih metropol in se (lahko) povsod vozimo z avtom. Po slovenskih mestih nikjer ne vidiš cele vrste parkiranih motorjev, kot je to npr. že v Trstu. Pri nas so v garažah enostanovanjskih hiš.

pr men so motorji zraven dvostanovanjske hiše..

Objavljeno (popravljeno)
On 2/7/2020 at 8:11 PM, Thundercat said:

Poglej Britance. Spremljam ene par ljudi po YT, oni majo dež, mraz in vse pa se furajo celo leto z motorji do služb itd.  commuting pravijo oni

Nja, potem pa jim ribajo lezaji vzvodovja zadnjega vzmetenja, trga aluminijaste dele, so edina drzava, kjer je uprated kablovje zaganjaca a-must-have ker je drugo vse oksidirano, glede na videno na FB grupah tudi njihov najvecji aprilia guru tanka napacno olje ker imajo za commuting ne najbolj prijetno podnebje, in potem za odpovedi sklopk zaganjaca krivijo presvoh kablovje... Njihovi motorji so nemalokrat parkirani pod milim nebom - vcasih pokriti, vcasih ne.

Morda smo res balkanci prevec mahnjeni na prevozna sredstva, so pa Britanci vse prej kot kakrsnakoli referenca za karkoli. So na splosno gledano zelo macehovski do svojih vozil.

Glede na stevilo in tipe defektov, ki sem jih zasledil pri njih, mi mi jasno, kako jim je vcasih uspevalo osvajati svet.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno (popravljeno)
pred 23 urami, Luki104 pravi:

Zdravo,

pozna kdo ta dva motorja? 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14875409

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14606680

Na avtonet-u sta namreč že kar nekaj časa in me zanima, če je kaj narobe z njima, da se ne prodata toliko časa. En podoben je šel npr. v dveh dneh.

LP

Teh dveh sicer ne poznam, ampak če ni nujno da sta striktno SM ti jaz prodam 4 leta mlajšega z kar nekaj manj km, pa 30% močnejšim motorjem za jurja več ?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14965495&display=KTM Duke 690R

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Objavljeno
pred eno uro, maXXXimum pravi:

Teh dveh sicer ne poznam, ampak če ni nujno da sta striktno SM ti jaz prodam 4 leta mlajšega z kar nekaj manj km, pa 30% močnejšim motorjem za jurja več ?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14965495&display=KTM Duke 690R

Hvala za ponudbo, ampak iščem striktno SM. Pri duke-ih me nekaj zelo moti, pa niti ne znam dobro opisati kaj točno :D. O financah pa ne bom, že 3 jurje se bom kar "stegnil" ?

Objavljeno
pred 19 urami, Zok pravi:

Morda smo res balkanci prevec mahnjeni na prevozna sredstva, so pa Britanci vse prej kot kakrsnakoli referenca za karkoli. So na splosno gledano zelo macehovski do svojih vozil.

Samo ugibam, morda gre za močnejše osebnosti pa ne rabijo materialnih stvari (vozil) za dokazovanje ali poistovetenja z njimi...niso tako navezani na potrošne stvari.

Objavljeno
3 minutes ago, vandrovec said:

Samo ugibam, morda gre za močnejše osebnosti pa ne rabijo materialnih stvari (vozil) za dokazovanje ali poistovetenja z njimi...niso tako navezani na potrošne stvari.

Reci temu kakor hoces. Zame to niso mocnejse osebnosti, ampak nemarnezi. ;)

Screenshot_20200209-155155.png

Objavljeno
pred 36 minutami, Thundercat pravi:

S kje je uvožen?

pri cca. 40kkm iz ITA.

Objavljeno

Ravno včeraj na Fb zasledil en oglas motorja.... 2010 letnik, prevoženih 14k km? Hm..... potem pa v opisu piše, da je od avgusta 2019 naredil 4k km.... se pravi, je motor v 9ih letih naredil 10k km.... a kamorkoli se obrneš, bereš, da se letno dela po 10k km+? 

Kako bi človek lahko preveril te kilometre? Se sploh da? Ker skoraj ga ni motorja na netu, ki bi imel več kot 20k km :) (malo karikirano seveda)

Objavljeno

malce pomaga servisna (če je naš moped seveda) vsaj za letni interval določit. Novejši imajo pa itak onlajn beleženje. Pa serviserja se potem lahko tudi povpraša. Ja vem, se da tudi to ponarediti.

Definitivno pa mi je 10 let star moped, najmanj sumljiv, če ma 14 jurjev (torej dodatno preverjanje ne škodi). Pa še star je :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!