dlicen Objavljeno Avgust 8, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2012 Hvala Kec za predlog. Eno noobovsko vprašanje: kako je s šraufanjem takega angleškega motorja? Ali so res problemi, ker ima colske navoje in rabiš posebno orodje in ga torej ne more šraufat vsak mehanik? To so namreč prve stvari, ki jih slišiš, ko folku poveš, da te zanima tak motor...
KeC Objavljeno Avgust 8, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2012 Lol, kake bučke. Ne vem, kdo ti je to naklamfal ampak raje poišči malo bolj zanesljive informacije Brez skrbi, šravfi so vsi metrični in ga lahko pošravfaš tudi doma, če je želja. Res je edino to, da je trenutno edini pooblaščeni serviser Jerman v Depali vasi. Mene to ni motilo in sem z njegovim odnosom do sedaj bil zelo zadovoljen. Edino dobro je, da po telefonu preveriš, da ni na kakšni dirki kje v tujini oz. se za obisk dogovoriš. Drugih posebnih težav nisem imel. Mašina dela odlično, standardno potrošno robo ima serviser vedno na zalogi, za kašne druge dele pa je potrebno počakati par dni ampak nič daljšega. Trivaljnik je pa itak poezija. cikadina in dlicen 2
MARJA Objavljeno Avgust 16, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2012 Lol, kake bučke. Ne vem, kdo ti je to naklamfal ampak raje poišči malo bolj zanesljive informacije Brez skrbi, šravfi so vsi metrični in ga lahko pošravfaš tudi doma, če je želja. Res je edino to, da je trenutno edini pooblaščeni serviser Jerman v Depali vasi. Mene to ni motilo in sem z njegovim odnosom do sedaj bil zelo zadovoljen. Edino dobro je, da po telefonu preveriš, da ni na kakšni dirki kje v tujini oz. se za obisk dogovoriš. Drugih posebnih težav nisem imel. Mašina dela odlično, standardno potrošno robo ima serviser vedno na zalogi, za kašne druge dele pa je potrebno počakati par dni ampak nič daljšega. Trivaljnik je pa itak poezija. Menda je sedaj serviser še Vomberger, Britof pri Kranju. Ja Kec, mi ki vozimo Triumphe vemo, da so angleži že davno prevzel metrični sistem in ni več colskih navojev. Pač nekateri živijo zaplankani. cikadina 1
Python Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Abstinenca je malo premočna, denarja pa je kolikor ga je (torej nič Bi morda kdo vedel kaj o sledečih motociklih? TDM: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6370468 TC1: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6319299 TC2: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6302254 TC3: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6303208 TC4 (ta je že skoraj nedosegljiv:): http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6303208 Če pa veste za kaj podobnega in v takem cenovnem rangu pa kar z besedo na plan:)
Pervy Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 Pozna kdo to VFR-ko, nekje iz Štajerskega od Mirana http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6298100 Kolega bi jo šel gledat pa zgleda že skoraj "predobro da bi bilo res" - 7000 km v 6 letih in podobno.
dore Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 Pozna kdo to VFR-ko, nekje iz Štajerskega od Mirana http://www.avto.net/....asp?ID=6298100 Kolega bi jo šel gledat pa zgleda že skoraj "predobro da bi bilo res" - 7000 km v 6 letih in podobno. Mislim da je letnik 2005,rahlo podrsana,že menjane zadnje zavorne ploščice,vsaj tako je meni odgovoril lastnik pred nekaj meseci,ko sem se zanimal za nakup.Menjava zavornih ploščic pri teh km?Čudno. Lp
sesir Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 vfr letnik 2002 res elpo prodaja naš član @RAF vfr letnik 2002 res elpo prodaja naš član @RAF
Pervy Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 sesir kar link do oglasa, da lahko frendu pokažem? dore: bom preveril. zadnje ploščice so lahko znucane po 7000 km če ga vozi kak štor, ki bremza samo na zadnjo. uničene zadnje ploščice + 7700 km + malo popraskan = sliši se kot totalni začetnik, ki je sedaj ugotovil da mu vseeno ni imeti motor. bomo preverli, saj prvi vtis dosti pove o lastniku. Hvala
SLVR Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Ali se pa vozi naokoli z nogo na tački za zadnjo bremzo ... pa zelo hitro skuri ploščice.
dore Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 sesir kar link do oglasa, da lahko frendu pokažem? dore: bom preveril. zadnje ploščice so lahko znucane po 7000 km če ga vozi kak štor, ki bremza samo na zadnjo. uničene zadnje ploščice + 7700 km + malo popraskan = sliši se kot totalni začetnik, ki je sedaj ugotovil da mu vseeno ni imeti motor. bomo preverli, saj prvi vtis dosti pove o lastniku. Hvala No pa tudi cena je za ta letnik malo huda in tud ipopustiti ni bil pripravljen nič. Lp
dore Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 No pa tudi cena je za ta letnik malo huda in tud ipopustiti ni bil pripravljen nič. Lp Sam sem pri svoji VFR-ki prvič menjav ploščice pri 38000 km ta ko da je res malo čudno. LP
Pervy Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 OK če smo pri tem, dosti VFR-k ima tam 50.000 km in več. Meni je popolnoma jasno, da to ni panike če je motor vzdrževan, kolega pa ima klasično SLO bolezen pred "velikimi" kilometri. Kaj bi pri cca 50.000 km na VFR-ki moralo biti narejeno in kaj ga recimo čaka v naslednjih 20.000 km? Jasno da gume, redni mali servis (olje, filter), veriga in zobniki odvisno od obrabe, kaj pa ostalo (ventili, sklopka,...)?
dore Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 OK če smo pri tem, dosti VFR-k ima tam 50.000 km in več. Meni je popolnoma jasno, da to ni panike če je motor vzdrževan, kolega pa ima klasično SLO bolezen pred "velikimi" kilometri. Kaj bi pri cca 50.000 km na VFR-ki moralo biti narejeno in kaj ga recimo čaka v naslednjih 20.000 km? Jasno da gume, redni mali servis (olje, filter), veriga in zobniki odvisno od obrabe, kaj pa ostalo (ventili, sklopka,.. .)? Velika verjetnost pri teh kilometrih je, da je potrebna menjava napenjalcev verige odmičnih gredi (2),pa tudi dosti problemov je z regulatorjem napetosti in večkrat posledično skurjeno navitje alternatorja,drugače pa mislim da je ostalo kar vzdržljivo in neproblematično. Lp mashine 1
GKeko Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 No pa tudi cena je za ta letnik malo huda in tud ipopustiti ni bil pripravljen nič. Lp Huh to ni nikoli letnik 2006. Prej do 2004. Barva smerokazov ga takoj izda Cena pa itak previsoka. Aja pa predn se odločiš oz. kdo odloči za nakup naj vzame sabo voltmeter in pogleda če polni (hiba VFRke je da stator crkne (več o tem v temi VFR)
dore Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Huh to ni nikoli letnik 2006. Prej do 2004. Barva smerokazov ga takoj izda Cena pa itak previsoka. Aja pa predn se odločiš oz. kdo odloči za nakup naj vzame sabo voltmeter in pogleda če polni (hiba VFRke je da stator crkne (več o tem v temi VFR) Saj leto izdelave ni problem ugotoviti pri VFR-ki.Deseti znak v številki šasije pomeni leto izdelave. lp
Frips Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 sesir kar link do oglasa, da lahko frendu pokažem? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6431717
sax46 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Živjo, a ve kdokaj o tem motorju mogoče? Me malo mika , da bi Italjana sprobal http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=6461543 (0 zamenjaj z o, v avt0.net)
sax46 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 (popravljeno) http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6461543 Popravljeno September 19, 2012. Popravil sax46
bikez Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Živjo, a ve kdokaj o tem motorju mogoče? Me malo mika , da bi Italjana sprobal Boš vidu kolk boš ubit po furi . Ni to Suzuki :grrr perzo 1
RAF Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Huh to ni nikoli letnik 2006. Prej do 2004. Barva smerokazov ga takoj izda Cena pa itak previsoka. Aja pa predn se odločiš oz. kdo odloči za nakup naj vzame sabo voltmeter in pogleda če polni (hiba VFRke je da stator crkne (več o tem v temi VFR) Kuk se jest na to spoznam, je la hiba štrom na 800, ne na 800 VTEC. jest na 54.000 km nisem imel nobenih težav s štromom. Vse dela u piko. Po info ki so mi ga dal mehankarji, je VFR do 100.000 ziheraš , ki ne dela probleme tud nad 100.000.
dore Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Imaš srečo.Ja tudi na starejši je bil regulator problem,na VTEC pa še navitje alternatorja-seveda ne na vseh. Lp
GKeko Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Kuk se jest na to spoznam, je la hiba štrom na 800, ne na 800 VTEC. jest na 54.000 km nisem imel nobenih težav s štromom. Vse dela u piko. Po info ki so mi ga dal mehankarji, je VFR do 100.000 ziheraš , ki ne dela probleme tud nad 100.000. Ja potem pa res nevem zakaj sem mogo menjat stator.
SLVR Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Odojka si gor peku, pa se ti je potem maščoba zažgala ker nisi lepo spucal ... Mislim, da se "električni" problemi pojavljajo na vseh teh VFR-kah, vsaj kolikor sem jaz zasledil. Preberi si malce temo o VFR na forumu in boš videl, da je bilo že pri nas kar nekaj takih primerov.
fixy Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 gledal kdo? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6440546
dive Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6361268 Ve kdo kaj več?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se