Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Priporočene objave

Objavljeno

Hvala Kec za predlog.

Eno noobovsko vprašanje: kako je s šraufanjem takega angleškega motorja? Ali so res problemi, ker ima colske navoje in rabiš posebno orodje in ga torej ne more šraufat vsak mehanik? To so namreč prve stvari, ki jih slišiš, ko folku poveš, da te zanima tak motor...

Objavljeno

Lol, kake bučke. :D

Ne vem, kdo ti je to naklamfal ampak raje poišči malo bolj zanesljive informacije :D

Brez skrbi, šravfi so vsi metrični in ga lahko pošravfaš tudi doma, če je želja. Res je edino to, da je trenutno edini pooblaščeni serviser Jerman v Depali vasi. Mene to ni motilo in sem z njegovim odnosom do sedaj bil zelo zadovoljen. Edino dobro je, da po telefonu preveriš, da ni na kakšni dirki kje v tujini oz. se za obisk dogovoriš.

Drugih posebnih težav nisem imel. Mašina dela odlično, standardno potrošno robo ima serviser vedno na zalogi, za kašne druge dele pa je potrebno počakati par dni ampak nič daljšega. Trivaljnik je pa itak poezija.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lol, kake bučke. :D

Ne vem, kdo ti je to naklamfal ampak raje poišči malo bolj zanesljive informacije :D

Brez skrbi, šravfi so vsi metrični in ga lahko pošravfaš tudi doma, če je želja. Res je edino to, da je trenutno edini pooblaščeni serviser Jerman v Depali vasi. Mene to ni motilo in sem z njegovim odnosom do sedaj bil zelo zadovoljen. Edino dobro je, da po telefonu preveriš, da ni na kakšni dirki kje v tujini oz. se za obisk dogovoriš.

Drugih posebnih težav nisem imel. Mašina dela odlično, standardno potrošno robo ima serviser vedno na zalogi, za kašne druge dele pa je potrebno počakati par dni ampak nič daljšega. Trivaljnik je pa itak poezija.

Menda je sedaj serviser še Vomberger, Britof pri Kranju. Ja Kec, mi ki vozimo Triumphe vemo, da so angleži že davno prevzel metrični sistem in ni več colskih navojev. Pač nekateri živijo zaplankani.

Objavljeno

Abstinenca je malo premočna, denarja pa je kolikor ga je (torej nič:) Bi morda kdo vedel kaj o sledečih motociklih?

TDM: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6370468

TC1: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6319299

TC2: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6302254

TC3: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6303208

TC4 (ta je že skoraj nedosegljiv:): http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6303208

Če pa veste za kaj podobnega in v takem cenovnem rangu pa kar z besedo na plan:)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozna kdo to VFR-ko, nekje iz Štajerskega od Mirana http://www.avto.net/....asp?ID=6298100

Kolega bi jo šel gledat pa zgleda že skoraj "predobro da bi bilo res" - 7000 km v 6 letih in podobno.

Mislim da je letnik 2005,rahlo podrsana,že menjane zadnje zavorne ploščice,vsaj tako je meni odgovoril lastnik pred nekaj meseci,ko sem se zanimal za nakup.Menjava zavornih ploščic pri teh km?Čudno.

Lp

Objavljeno

vfr letnik 2002 res elpo prodaja naš član @RAF

vfr letnik 2002 res elpo prodaja naš član @RAF

Objavljeno

sesir kar link do oglasa, da lahko frendu pokažem?

dore: bom preveril. zadnje ploščice so lahko znucane po 7000 km če ga vozi kak štor, ki bremza samo na zadnjo. uničene zadnje ploščice + 7700 km + malo popraskan = sliši se kot totalni začetnik, ki je sedaj ugotovil da mu vseeno ni imeti motor. bomo preverli, saj prvi vtis dosti pove o lastniku.

Hvala

Objavljeno

sesir kar link do oglasa, da lahko frendu pokažem?

dore: bom preveril. zadnje ploščice so lahko znucane po 7000 km če ga vozi kak štor, ki bremza samo na zadnjo. uničene zadnje ploščice + 7700 km + malo popraskan = sliši se kot totalni začetnik, ki je sedaj ugotovil da mu vseeno ni imeti motor. bomo preverli, saj prvi vtis dosti pove o lastniku.

Hvala

No pa tudi cena je za ta letnik malo huda in tud ipopustiti ni bil pripravljen nič.

Lp

Objavljeno

No pa tudi cena je za ta letnik malo huda in tud ipopustiti ni bil pripravljen nič.

Lp

Sam sem pri svoji VFR-ki prvič menjav ploščice pri 38000 km ta ko da je res malo čudno.

LP

Objavljeno

OK če smo pri tem, dosti VFR-k ima tam 50.000 km in več. Meni je popolnoma jasno, da to ni panike če je motor vzdrževan, kolega pa ima klasično SLO bolezen pred "velikimi" kilometri. Kaj bi pri cca 50.000 km na VFR-ki moralo biti narejeno in kaj ga recimo čaka v naslednjih 20.000 km? Jasno da gume, redni mali servis (olje, filter), veriga in zobniki odvisno od obrabe, kaj pa ostalo (ventili, sklopka,...)?

Objavljeno

OK če smo pri tem, dosti VFR-k ima tam 50.000 km in več. Meni je popolnoma jasno, da to ni panike če je motor vzdrževan, kolega pa ima klasično SLO bolezen pred "velikimi" kilometri. Kaj bi pri cca 50.000 km na VFR-ki moralo biti narejeno in kaj ga recimo čaka v naslednjih 20.000 km? Jasno da gume, redni mali servis (olje, filter), veriga in zobniki odvisno od obrabe, kaj pa ostalo (ventili, sklopka,.. .)?

Velika verjetnost pri teh kilometrih je, da je potrebna menjava napenjalcev verige odmičnih gredi (2),pa tudi dosti problemov je z regulatorjem

napetosti in večkrat posledično skurjeno navitje alternatorja,drugače pa mislim da je ostalo kar vzdržljivo in neproblematično.

Lp

Objavljeno

No pa tudi cena je za ta letnik malo huda in tud ipopustiti ni bil pripravljen nič.

Lp

Huh to ni nikoli letnik 2006. Prej do 2004. Barva smerokazov ga takoj izda :D Cena pa itak previsoka. Aja pa predn se odločiš oz. kdo odloči za nakup naj vzame sabo voltmeter in pogleda če polni (hiba VFRke je da stator crkne (več o tem v temi VFR)

Objavljeno

Huh to ni nikoli letnik 2006. Prej do 2004. Barva smerokazov ga takoj izda :D Cena pa itak previsoka. Aja pa predn se odločiš oz. kdo odloči za nakup naj vzame sabo voltmeter in pogleda če polni (hiba VFRke je da stator crkne (več o tem v temi VFR)

Saj leto izdelave ni problem ugotoviti pri VFR-ki.Deseti znak v številki šasije pomeni leto izdelave.

lp

Objavljeno

Živjo,

a ve kdokaj o tem motorju mogoče? Me malo mika , da bi Italjana sprobal :smoke:

Boš vidu kolk boš ubit po furi :). Ni to Suzuki :grrr

Objavljeno

Huh to ni nikoli letnik 2006. Prej do 2004. Barva smerokazov ga takoj izda :D Cena pa itak previsoka. Aja pa predn se odločiš oz. kdo odloči za nakup naj vzame sabo voltmeter in pogleda če polni (hiba VFRke je da stator crkne (več o tem v temi VFR)

Kuk se jest na to spoznam, je la hiba štrom na 800, ne na 800 VTEC. jest na 54.000 km nisem imel nobenih težav s štromom. Vse dela u piko.

Po info ki so mi ga dal mehankarji, je VFR do 100.000 ziheraš , ki ne dela probleme tud nad 100.000.

Objavljeno

Imaš srečo.Ja tudi na starejši je bil regulator problem,na VTEC pa še navitje alternatorja-seveda ne na vseh.

Lp

Objavljeno

Kuk se jest na to spoznam, je la hiba štrom na 800, ne na 800 VTEC. jest na 54.000 km nisem imel nobenih težav s štromom. Vse dela u piko.

Po info ki so mi ga dal mehankarji, je VFR do 100.000 ziheraš , ki ne dela probleme tud nad 100.000.

Ja potem pa res nevem zakaj sem mogo menjat stator.

post-24535-0-28134100-1348068428_thumb.jpg

Objavljeno

Odojka si gor peku, pa se ti je potem maščoba zažgala ker nisi lepo spucal ... :P

Mislim, da se "električni" problemi pojavljajo na vseh teh VFR-kah, vsaj kolikor sem jaz zasledil. Preberi si malce temo o VFR na forumu in boš videl, da je bilo že pri nas kar nekaj takih primerov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!