Skoči na vsebino

BMW K 1600 GT in GTL


Priporočene objave

Objavljeno

Naj se igra začne...

Prodajalcem želim čim več testnih voženj, ki nam jih bodo privoščili.

Pa Honda naj da kakšnega GW na posojo, da bomo potem lahko primerjali.

Ob obisku Berlina sem sicer oba že videl na liniji(resnici na ljubo, noben od obeh modelov ni bil zmontiran do konca).

Jaz bom rekel vsaka čast BMW-ju, če bo tudi duša tako lepa kot je obleka..

Objavljeno

Naj se igra začne...

Prodajalcem želim čim več testnih voženj, ki nam jih bodo privoščili.

Pa Honda naj da kakšnega GW na posojo, da bomo potem lahko primerjali.

Ob obisku Berlina sem sicer oba že videl na liniji(resnici na ljubo, noben od obeh modelov ni bil zmontiran do konca).

Jaz bom rekel vsaka čast BMW-ju, če bo tudi duša tako lepa kot je obleka..

Duša in ostali dodatki so še lepši-boljši od obleke !!

Sicer pa sta oba čista potovalca,jaz pravim tej zvsti motorjev - avto na dveh kolesih!! :whistle:

Ps: zame je res nekje maximum 4-cil.,1300ccm in teža z tekočinami do 250 Kg.

Objavljeno

Duša in ostali dodatki so še lepši-boljši od obleke !!

Sicer pa sta oba čista potovalca,jaz pravim tej zvsti motorjev - avto na dveh kolesih!! :whistle:

Ps: zame je res nekje maximum 4-cil.,1300ccm in teža z tekočinami do 250 Kg.

Se strinjam. Če bi rad komfort avtomobila pač voziš avtomobil.

Objavljeno

BMW že ve kam cilja! Na ljudi, ki radi izstopajo! In tak motor to gotovo je. 6 cilindrov nima vsak, kup elektronike, da je zverina obvladljiva tudi ne in če je na zunaj všečen in se povrhu še dobro pelje je to dobitna kombinacija. K temu doprinese še cena, katere si ne more privoščiti vsak in namen je dosežen. Kupci se bodo gotovo našli. Na oglasih bo na voljo več rabljenih križark, ki se bodo zamenjale za izstopajoči model, krog uporabnikov se bo povečal, s tem pa tudi krog vozil potrebnih servisiranja in nadomestnih delov.

Objavljeno

Ne vem no... men tut ne sede. GW ni prava primerjava prej kakšna PanEuropean.

Objavljeno

Naj se igra začne...

Prodajalcem želim čim več testnih voženj, ki nam jih bodo privoščili.

Pa Honda naj da kakšnega GW na posojo, da bomo potem lahko primerjali.

Ob obisku Berlina sem sicer oba že videl na liniji(resnici na ljubo, noben od obeh modelov ni bil zmontiran do konca).

Jaz bom rekel vsaka čast BMW-ju, če bo tudi duša tako lepa kot je obleka..

Vsaka čast BMW-ju? Zakaj? Ker je dodal 2 cilindra? Grem stavit, da menjalnik šrota tako kot je na vsakem BMW-ju do sedaj. In pri prvih serijah bodo mogoče spet morali zamenjati vse agregate tako kot na K1200S- ih.

Je pa zanimiv. Vodljiv je ziher tud. Mel bi ga tud, če bi mi sedel. Dvomim pa da ponuja kakšne drugačne užitke kot preostali dvokolesni svet.

Objavljeno

Pri BMW-ju je ta 6-cilindraš pomemben, ker je nasploh 6 valjev v liniji zelo pomembna zadeva v BMW avtomobilskem svetu. In konkretno je dosežek to, da je motor precej kompakten kljub 2 valjem več.

V svetu motociklov pa to predstavlja eno stopnjo razvoja višje, pač na splošno en korak naprej v neki novi smeri. Seveda se ta smer lahko izkaže tudi kot nesmiselna, neuporabna ali celo napačna. Vendar je po mojem pomembno, da se korak naredi in zadevo preizkusi. Ker če se izkaže kot dobra rešitev, potem bo koristila celemu motociklističnemu svetu. In bodo tako tudi Japonci imeli kaj novega za kopirat. :evilgrin:

Objavljeno

. Ker če se izkaže kot dobra rešitev, potem bo koristila celemu motociklističnemu svetu. In bodo tako tudi Japonci imeli kaj novega za kopirat. :evilgrin:

...malo si mimo pihnil kdo koga kopira: Kawasaki je imal 6 valjev v vrsti že v začetku osemdesetih... KZ 1300... še do danes neuničljiv motor, ki so ga na veliko uporabljli tudi ameriški policaji... podobno a malo manj uspešna je bila še ena honda... morda cbx ne vem... ime mi je trenutno ušlo iz spomina... BMW je pač obudil že pozabljeno rešitev... morda z željo malo ponagajati Goldwingu... in odlično mu je uspelo, ker po mojem bo kar nekaj kupcev "odtegnil"...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja,ja, to vem. Nisem mislil absolutno prvi motocikel.

Mislil sem pač na raziskovanje te smeri v modernem, današnjem ključu. Saj vemo, da so ideje (pa tudi moda) ciklične zadeve. Enkrat se prime bolj, drugič manj.

Meni osebno sicer ta motocikel ni zanimiv, zaradi več različnih vzrokov. Cenim pa vsakršno obliko razvoja.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes so pri Selmarju dobili napad dobrote in dali na posodo novega šestaka. Kaj naj rečem, prijetna stvar (pa čeglih ni japonec :rolleyes: ), prijeten za vožnjo, konjski moment, dobra vetrna zaščita, odločne zavore, zelo uravnotežen, ampak 23+ jurjev vseeno ne dam zanjga....

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Slovo je bilo težko...

odštevam dneve ...

post-9616-0-99137100-1315946803_thumb.jpg

Objavljeno

Slovo je bilo težko...

odštevam dneve ...

.... in kaj sledi namesto RT-ja? GT al GTL?

Objavljeno

.... in kaj sledi namesto RT-ja? GT al GTL?

GT, fully loaded

Objavljeno

GT, fully loaded

čestitam

ko ga dobis ... nalepi kako sliko :D

Objavljeno

čestitam

ko ga dobis ... nalepi kako sliko :D

hvala, bom.

odlocitev je bila tezka le kar se tice cene, a je testna voznja prevagala.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

hvala, bom.

odlocitev je bila tezka le kar se tice cene, a je testna voznja prevagala.

Obljuba dela dolg...

post-9616-0-32190500-1317238762_thumb.jpg

post-9616-0-54095900-1317238817_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Utekanje po priporočilu BMW: zavita, strma cesta, variranje obremenitve...

post-9616-0-74920700-1317239212_thumb.jpg

post-9616-0-38579200-1317239283_thumb.jpg

post-9616-0-47568500-1317239346_thumb.jpg

Objavljeno

Utekanje motorja po takih cestah je pa res trpljenje :naughty: :evilgrin:

Kdaj bodo prvi vtisi pristali na "papirju" na forumu ??

Objavljeno

Utekanje motorja po takih cestah je pa res trpljenje :naughty: :evilgrin:

Kdaj bodo prvi vtisi pristali na "papirju" na forumu ??

Ta motor so testirali pravi znalci, zato se ne morem spuščati v ocenjevanje.

Lahko pa rečem, da je v primerjavi z RT, ki je kakih 70kg lažji, GT lahkotnejši za voziti. V ovinek kar sam pade, RT-ju je bilo potrebno potiskati balanco navzdol. Lahko, da je to posledica gum (na RT sem imel Road Smart, na GT so Metzeler Z8, ki se mi zdijo bolj zaobljene).

Posebno doživetje so luči. Že RT je imel odlične, te pri GT-ju pa so extra. Svetijo v ovinek in to ravno v točko izhoda, da ti kar silijo pogled v pravo smer. Cesta je osvetljena kot pri dobrem avtomobilu.

Pa še nekaj moram pohvaliti: prvič v življenju sem kupil originalno opremo, ki jasno paše skupaj. Vedno sem nekaj kombiniral, nekaj malega prihranil (živcev prav gotovo ne) pa potem ni vse delovalo tako kot bi moralo. Vzel sem paket audio, bluetooth, komunikacijo in navigacijo. Vse špila kot je treba. Vse komponente so uparjene, vključno z dvema telefonoma, enim voznikovim in enim sopotnikovim.

Top case je pravo razkošje, ima pa pomanjkljivost, da ni predviden za pogosto snemanje, saj je to povezano z demontažo zadnjega sedeža (dva vijaka). Prav tako top case nima ročaja za nositi (se bo treba navaditi, da bo ostajal na motorju).

Kaj drugega po prvih 1K kilometrih ne morem dodati.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ta motor so testirali pravi znalci, zato se ne morem spuščati v ocenjevanje.

Lahko pa rečem, da je v primerjavi z RT, ki je kakih 70kg lažji, GT lahkotnejši za voziti. V ovinek kar sam pade, RT-ju je bilo potrebno potiskati balanco navzdol. Lahko, da je to posledica gum (na RT sem imel Road Smart, na GT so Metzeler Z8, ki se mi zdijo bolj zaobljene).

Posebno doživetje so luči. Že RT je imel odlične, te pri GT-ju pa so extra. Svetijo v ovinek in to ravno v točko izhoda, da ti kar silijo pogled v pravo smer. Cesta je osvetljena kot pri dobrem avtomobilu.

Pa še nekaj moram pohvaliti: prvič v življenju sem kupil originalno opremo, ki jasno paše skupaj. Vedno sem nekaj kombiniral, nekaj malega prihranil (živcev prav gotovo ne) pa potem ni vse delovalo tako kot bi moralo. Vzel sem paket audio, bluetooth, komunikacijo in navigacijo. Vse špila kot je treba. Vse komponente so uparjene, vključno z dvema telefonoma, enim voznikovim in enim sopotnikovim.

Top case je pravo razkošje, ima pa pomanjkljivost, da ni predviden za pogosto snemanje, saj je to povezano z demontažo zadnjega sedeža (dva vijaka). Prav tako top case nima ročaja za nositi (se bo treba navaditi, da bo ostajal na motorju).

Kaj drugega po prvih 1K kilometrih ne morem dodati.

Nemo, srečno vožnjo želim, vrhunska mašina, lep, res lep...veliko uživaških kilometrov...

zanima pa me kako je z menjalnikom iz prve roke povedano?..RT stil ?

LP

Objavljeno

Hola,

evo, naslovnica revije Reitwagen ;)

PS ne delajte tega doma, otroci! to je posneto na zaprti stezi, s profesionalnimi vozniki, v posebni zaščitni opremi :lol1:

post-163-0-47158800-1317363711_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nemo, nabavi še original notranje torbe za kovčke. To je potem pravo razkošje, ker ti ni treba tistega težkega kufra tragat okol, ampak le lično potovalko.

Pri BMW-ju vejo kako se tem rečem streže. Jaz sem jih imel samo za stranske kufre in je že to super.

Uživaj na polno :worship:

Objavljeno

Nemo, srečno vožnjo želim, vrhunska mašina, lep, res lep...veliko uživaških kilometrov...

zanima pa me kako je z menjalnikom iz prve roke povedano?..RT stil ?

LP

RT se oglasi s "klonk"

GT se oglasi s "klik"

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!