Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MariborBMW

BMW K 1600 GT in GTL

Recommended Posts

MariborBMW

Naj se igra začne...

Prodajalcem želim čim več testnih voženj, ki nam jih bodo privoščili.

Pa Honda naj da kakšnega GW na posojo, da bomo potem lahko primerjali.

Ob obisku Berlina sem sicer oba že videl na liniji(resnici na ljubo, noben od obeh modelov ni bil zmontiran do konca).

Jaz bom rekel vsaka čast BMW-ju, če bo tudi duša tako lepa kot je obleka..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Naj se igra začne...

Prodajalcem želim čim več testnih voženj, ki nam jih bodo privoščili.

Pa Honda naj da kakšnega GW na posojo, da bomo potem lahko primerjali.

Ob obisku Berlina sem sicer oba že videl na liniji(resnici na ljubo, noben od obeh modelov ni bil zmontiran do konca).

Jaz bom rekel vsaka čast BMW-ju, če bo tudi duša tako lepa kot je obleka..

Duša in ostali dodatki so še lepši-boljši od obleke !!

Sicer pa sta oba čista potovalca,jaz pravim tej zvsti motorjev - avto na dveh kolesih!! :whistle:

Ps: zame je res nekje maximum 4-cil.,1300ccm in teža z tekočinami do 250 Kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

Duša in ostali dodatki so še lepši-boljši od obleke !!

Sicer pa sta oba čista potovalca,jaz pravim tej zvsti motorjev - avto na dveh kolesih!! :whistle:

Ps: zame je res nekje maximum 4-cil.,1300ccm in teža z tekočinami do 250 Kg.

Se strinjam. Če bi rad komfort avtomobila pač voziš avtomobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

BMW že ve kam cilja! Na ljudi, ki radi izstopajo! In tak motor to gotovo je. 6 cilindrov nima vsak, kup elektronike, da je zverina obvladljiva tudi ne in če je na zunaj všečen in se povrhu še dobro pelje je to dobitna kombinacija. K temu doprinese še cena, katere si ne more privoščiti vsak in namen je dosežen. Kupci se bodo gotovo našli. Na oglasih bo na voljo več rabljenih križark, ki se bodo zamenjale za izstopajoči model, krog uporabnikov se bo povečal, s tem pa tudi krog vozil potrebnih servisiranja in nadomestnih delov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dukemb

Naj se igra začne...

Prodajalcem želim čim več testnih voženj, ki nam jih bodo privoščili.

Pa Honda naj da kakšnega GW na posojo, da bomo potem lahko primerjali.

Ob obisku Berlina sem sicer oba že videl na liniji(resnici na ljubo, noben od obeh modelov ni bil zmontiran do konca).

Jaz bom rekel vsaka čast BMW-ju, če bo tudi duša tako lepa kot je obleka..

Vsaka čast BMW-ju? Zakaj? Ker je dodal 2 cilindra? Grem stavit, da menjalnik šrota tako kot je na vsakem BMW-ju do sedaj. In pri prvih serijah bodo mogoče spet morali zamenjati vse agregate tako kot na K1200S- ih.

Je pa zanimiv. Vodljiv je ziher tud. Mel bi ga tud, če bi mi sedel. Dvomim pa da ponuja kakšne drugačne užitke kot preostali dvokolesni svet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Pri BMW-ju je ta 6-cilindraš pomemben, ker je nasploh 6 valjev v liniji zelo pomembna zadeva v BMW avtomobilskem svetu. In konkretno je dosežek to, da je motor precej kompakten kljub 2 valjem več.

V svetu motociklov pa to predstavlja eno stopnjo razvoja višje, pač na splošno en korak naprej v neki novi smeri. Seveda se ta smer lahko izkaže tudi kot nesmiselna, neuporabna ali celo napačna. Vendar je po mojem pomembno, da se korak naredi in zadevo preizkusi. Ker če se izkaže kot dobra rešitev, potem bo koristila celemu motociklističnemu svetu. In bodo tako tudi Japonci imeli kaj novega za kopirat. :evilgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

. Ker če se izkaže kot dobra rešitev, potem bo koristila celemu motociklističnemu svetu. In bodo tako tudi Japonci imeli kaj novega za kopirat. :evilgrin:

...malo si mimo pihnil kdo koga kopira: Kawasaki je imal 6 valjev v vrsti že v začetku osemdesetih... KZ 1300... še do danes neuničljiv motor, ki so ga na veliko uporabljli tudi ameriški policaji... podobno a malo manj uspešna je bila še ena honda... morda cbx ne vem... ime mi je trenutno ušlo iz spomina... BMW je pač obudil že pozabljeno rešitev... morda z željo malo ponagajati Goldwingu... in odlično mu je uspelo, ker po mojem bo kar nekaj kupcev "odtegnil"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Ja,ja, to vem. Nisem mislil absolutno prvi motocikel.

Mislil sem pač na raziskovanje te smeri v modernem, današnjem ključu. Saj vemo, da so ideje (pa tudi moda) ciklične zadeve. Enkrat se prime bolj, drugič manj.

Meni osebno sicer ta motocikel ni zanimiv, zaradi več različnih vzrokov. Cenim pa vsakršno obliko razvoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba

Danes so pri Selmarju dobili napad dobrote in dali na posodo novega šestaka. Kaj naj rečem, prijetna stvar (pa čeglih ni japonec :rolleyes: ), prijeten za vožnjo, konjski moment, dobra vetrna zaščita, odločne zavore, zelo uravnotežen, ampak 23+ jurjev vseeno ne dam zanjga....

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo

čestitam

ko ga dobis ... nalepi kako sliko :D

hvala, bom.

odlocitev je bila tezka le kar se tice cene, a je testna voznja prevagala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo

hvala, bom.

odlocitev je bila tezka le kar se tice cene, a je testna voznja prevagala.

Obljuba dela dolg...

post-9616-0-32190500-1317238762_thumb.jpg

post-9616-0-54095900-1317238817_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo

Utekanje motorja po takih cestah je pa res trpljenje :naughty: :evilgrin:

Kdaj bodo prvi vtisi pristali na "papirju" na forumu ??

Ta motor so testirali pravi znalci, zato se ne morem spuščati v ocenjevanje.

Lahko pa rečem, da je v primerjavi z RT, ki je kakih 70kg lažji, GT lahkotnejši za voziti. V ovinek kar sam pade, RT-ju je bilo potrebno potiskati balanco navzdol. Lahko, da je to posledica gum (na RT sem imel Road Smart, na GT so Metzeler Z8, ki se mi zdijo bolj zaobljene).

Posebno doživetje so luči. Že RT je imel odlične, te pri GT-ju pa so extra. Svetijo v ovinek in to ravno v točko izhoda, da ti kar silijo pogled v pravo smer. Cesta je osvetljena kot pri dobrem avtomobilu.

Pa še nekaj moram pohvaliti: prvič v življenju sem kupil originalno opremo, ki jasno paše skupaj. Vedno sem nekaj kombiniral, nekaj malega prihranil (živcev prav gotovo ne) pa potem ni vse delovalo tako kot bi moralo. Vzel sem paket audio, bluetooth, komunikacijo in navigacijo. Vse špila kot je treba. Vse komponente so uparjene, vključno z dvema telefonoma, enim voznikovim in enim sopotnikovim.

Top case je pravo razkošje, ima pa pomanjkljivost, da ni predviden za pogosto snemanje, saj je to povezano z demontažo zadnjega sedeža (dva vijaka). Prav tako top case nima ročaja za nositi (se bo treba navaditi, da bo ostajal na motorju).

Kaj drugega po prvih 1K kilometrih ne morem dodati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

Ta motor so testirali pravi znalci, zato se ne morem spuščati v ocenjevanje.

Lahko pa rečem, da je v primerjavi z RT, ki je kakih 70kg lažji, GT lahkotnejši za voziti. V ovinek kar sam pade, RT-ju je bilo potrebno potiskati balanco navzdol. Lahko, da je to posledica gum (na RT sem imel Road Smart, na GT so Metzeler Z8, ki se mi zdijo bolj zaobljene).

Posebno doživetje so luči. Že RT je imel odlične, te pri GT-ju pa so extra. Svetijo v ovinek in to ravno v točko izhoda, da ti kar silijo pogled v pravo smer. Cesta je osvetljena kot pri dobrem avtomobilu.

Pa še nekaj moram pohvaliti: prvič v življenju sem kupil originalno opremo, ki jasno paše skupaj. Vedno sem nekaj kombiniral, nekaj malega prihranil (živcev prav gotovo ne) pa potem ni vse delovalo tako kot bi moralo. Vzel sem paket audio, bluetooth, komunikacijo in navigacijo. Vse špila kot je treba. Vse komponente so uparjene, vključno z dvema telefonoma, enim voznikovim in enim sopotnikovim.

Top case je pravo razkošje, ima pa pomanjkljivost, da ni predviden za pogosto snemanje, saj je to povezano z demontažo zadnjega sedeža (dva vijaka). Prav tako top case nima ročaja za nositi (se bo treba navaditi, da bo ostajal na motorju).

Kaj drugega po prvih 1K kilometrih ne morem dodati.

Nemo, srečno vožnjo želim, vrhunska mašina, lep, res lep...veliko uživaških kilometrov...

zanima pa me kako je z menjalnikom iz prve roke povedano?..RT stil ?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola,

evo, naslovnica revije Reitwagen ;)

PS ne delajte tega doma, otroci! to je posneto na zaprti stezi, s profesionalnimi vozniki, v posebni zaščitni opremi :lol1:

post-163-0-47158800-1317363711_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Nemo, nabavi še original notranje torbe za kovčke. To je potem pravo razkošje, ker ti ni treba tistega težkega kufra tragat okol, ampak le lično potovalko.

Pri BMW-ju vejo kako se tem rečem streže. Jaz sem jih imel samo za stranske kufre in je že to super.

Uživaj na polno :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo

Nemo, srečno vožnjo želim, vrhunska mašina, lep, res lep...veliko uživaških kilometrov...

zanima pa me kako je z menjalnikom iz prve roke povedano?..RT stil ?

LP

RT se oglasi s "klonk"

GT se oglasi s "klik"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!