nemo Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 (popravljeno) Nemo, nabavi še original notranje torbe za kovčke. To je potem pravo razkošje, ker ti ni treba tistega težkega kufra tragat okol, ampak le lično potovalko. Pri BMW-ju vejo kako se tem rečem streže. Jaz sem jih imel samo za stranske kufre in je že to super. Uživaj na polno Imam eno bočno torbo, recimo za toaletno-spalne potrebščine. Se res dobro obnese. Morda nabavim še eno, ko se malo (finančno)opomorem. pozdrav! Popravljeno September 30, 2011. Popravil nemo
Bremzer Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 RT se oglasi s "klonk" GT se oglasi s "klik" Meni se K oglaša "klik-klonk" samo da ni "bumf"
Popularna objava nemo Objavljeno November 19, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno November 19, 2011 Novemberski sončni zahod Schultz, zzigon, Be wild in 7 others 10
MariborBMW Objavljeno November 20, 2011 Avtor Opozori Objavljeno November 20, 2011 Mater, res je lep.. Enkrat...
nemo Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 Oljne zadeve in Murphyjev zakon RT me je razvadil, da sem kontroliral in dolil olje na vsakih 5k km. Več prijateljev me je opozorilo, da je pri novem K motorju potrebna redna kontrola porabe olja, ker da je poraba velika. OK, ni problem, bom pred vsako vožnjo odvil merilno paličico in pogledal nivo. Prvič sem to storil pri 2,5k km, torej po 1,5k prevoženih po prvem sevisu. Motor stoji na centralcu, odvijem paličico in groza... komaj da je na koncu malo vlažna. Dolijem pol litra olja, kolikor je potrebno, da je nivo spet na max. Tisto soboto sem odpeljal dobrih 200 km. Naslednji vikend, pred vožnjo spet kontrola olja, nivo je bil nekje na polovici paličice. Ne morem verjeti, da mi je na tisti kratki vožnji porabil 1/4 litra!! V ponedeljek telefoniram na Avtoval in se potožim nad ogromno porabo. Pa mi povedo, kako se meri nivo olja: 1) motor mora biti vroč do vklopa ventilatorja 2) po eni minuti mirovanja je potrebno izmeriti nivo - to je pravilen odčitek Ravnal sem se po navodili serviserja in ugotovil, da je nivo olja previsok za cca 2 cm, kar pomeni približno 2 dl olja. Izčrpal sem ga toliko. Kakšno zvezo ima Murphyjev zakon s tem? Ima, eden od teh zakonov pravi: če nič ne dela, beri navodila. Jasno, v navodilih lepo piše, da je pravilen odčitek nivoja olja pri segretem motorju. Jaz sem napačno razumel, da je ogret motor pogoj, da avtomatski merilec deluje pravilno, ni pa ogret motor pogoj za pravilno odčitavanje "na palčko". Torej, NIVO OLJA JE POTREBNO MERITI PRI OGRETEM MOTORJU, TO VELJA TUDI ZA BOKSERJE, KI IMAJO NA KARTERJU KUKALO. Nikoli se ne nehamo učiti.
Guest RND001 Objavljeno Januar 31, 2012 Opozori Objavljeno Januar 31, 2012 @Nemo: Super! Ful lep motorček! Jaz sem testno peljala obadva GT-ja in GTL-la - in ko enkrat to doživiš, veš, da ga boš enkrat imel ! LP Heathy firbec 1
Kmet2 Objavljeno Februar 10, 2012 Opozori Objavljeno Februar 10, 2012 No za vse tiste,ki se jim BMW ne dopade in imajo veliko za povedat vam sporočam,da je na svetovnem izboru "international bike of the year"2011-2012 IBOTY,ki poteka že 27let in na njem sodeluje 25 znanih motorističnih revij zmagal BMW K1600GT,drugo mesto je zasedel DUCATI DIAVEL in tretje aprilia TuonoV4APRC. Čestitam vsem lastnikom GT-ja....dober nakup. firbec 1
kasti Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali. Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?
Bremzer Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali. Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)? Na Turu ni nič čudnega,če bi kateri zakuhal-neglede na znamko motorja, saj so motorji max.obremenjeni,voziš čuda prtljage(hrano,pijačo,2Xdežni,radijsko postajo,razne rekvizite itd.) pa še 100-kilskega sodnika,v vsak hrib pa z max. 15Km/h.To mi je zelo poznano čeprav jaz z hlajenjem nisem imel še nikoli problemov na mojem BMW-eju Tur de Sloveni spremljam vsako leto naslednje leto bo ljubilejno 20-seto.
Ice Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 No za vse tiste,ki se jim BMW ne dopade in imajo veliko za povedat vam sporočam,da je na svetovnem izboru "international bike of the year"2011-2012 IBOTY,ki poteka že 27let in na njem sodeluje 25 znanih motorističnih revij zmagal BMW K1600GT,drugo mesto je zasedel DUCATI DIAVEL in tretje aprilia TuonoV4APRC. Čestitam vsem lastnikom GT-ja....dober nakup. vsakemu ga privoscim. ce je pa dober nakup naj vsak zase razmisli. zame ni. predrag in ni toliko boljsi od starega 1300 GT, da bi upravicli ceno. sem probal oba. 1600 je zame prevec neokreten v ozkih razmerah (predvsem po mestu; kjer tudi 1300 ni ravno skuter), da bi pomislil nanj. zmogljivosti so tam tam. samo masina. 6 cilindrov. ko to potegne. ce bi imel 1600 50, 60, 70 kg manj.....
royal Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 vsakemu ga privoscim. ce je pa dober nakup naj vsak zase razmisli. zame ni. predrag in ni toliko boljsi od starega 1300 GT, da bi upravicli ceno. sem probal oba. 1600 je zame prevec neokreten v ozkih razmerah (predvsem po mestu; kjer tudi 1300 ni ravno skuter), da bi pomislil nanj. zmogljivosti so tam tam. samo masina. 6 cilindrov. ko to potegne. ce bi imel 1600 50, 60, 70 kg manj..... Bil bi zanimiv podatek, koliko je bilo prodanih, nisem imel sreče do zdaj, ga letos videt na terenu :closedeyes:
Ice Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 podatkov nimam. kolikor sem jih videl na cesti (ca.30 kom) jih niso malo prodali.
PraDan Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali. Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)? Značilnost GT-jev je, da ne marajo počasne vožnje, kar kmalu objavi ventilator. Tu se pozna njihova sport-touring narava. Vendar pa kaj več od tega nisem doživel ali slišal. Indikator hladilne tekočine se mi še ni dvignil nad tisto čezpolovično mejo temperatute, ko prične ventilator z delom.
PraDan Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali. Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)? Še to....menim, da GT-ji niso primerni za posel, ki jim ga namenjajo na touru (pa tudi na olimpijadi v Londonu so jih imeli), čeprav jih je lepo tam videti. Tam se namreč cijazijo v 1. ali največ 3. prestavi pri majhnih hitrostih, česar ti motorji že po defaultu ne marajo. In ko jih še otovorijo kot mule s sovoznikom - kamermanom, največjimi kamerami, ki jih še delajo, je razumljivo, da se ti motorji bunijo v obliki prevrete hladilne tekočine.
MiNa Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 (popravljeno) Vsi ti odvečni KW znajo biti problem! Nauk zgodbe je pravo orodje za pravi namen. Se bodo že naučili, vsaka šola nekaj stane. Popravljeno September 24, 2012. Popravil MiNa
Andrej777 Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Nevem no...če tole mučenje "brez večjih težav" zdržijo zračno hlajeni bokserji tudi za vodno hlajen motor to nebi smel bit problem :grim
Bremzer Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Nevem no...če tole mučenje "brez večjih težav" zdržijo zračno hlajeni bokserji tudi za vodno hlajen motor to nebi smel bit problem! :grim Saj ni problem,če se je eden pregrel,lahko je npr.zaštekal termostat,termo stikalo,ventilator hladilnika itd.itd. Je pa logično, da pri zračno hlajenem boxerju se to nemore zgodit še sploh,če je "državni-policijski" noben pa nepomisli,da se vsi ti motorji na kolesarski dirki pregrevajo še posebno v hrib in posledično potem BMW-eji boxerji rabijo olje ! ! ! Pa še tole na Turu po Sloveniji vozijo BMW-boxerje samo policaji in en redar, sodniki- 2X Honda 1000,Honda Pan Evropain, tabla Kawasaki 1000,fotograf BMW K-1200-R,kamerman Honda 1000 in še 6 redarjev z raznimi bolj okretnimi lažjimi motorji !
Bremzer Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Vsi ti odvečni KW znajo biti problem! Nauk zgodbe je pravo orodje za pravi namen. Se bodo že naučili, vsaka šola nekaj stane. KW ni nikoli dovolj,problem je lahko samo v zapestju ali na benzinski črpalki ! Ps: če delajo avte za na cesto z 400 KW ++ zakaj nebi imeli še motorji 100 KW ++ Demon 1
sayo Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 A kdo s tle že prodaja BMW K1600 GT na AN?
Bremzer Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 A kdo s tle že prodaja BMW K1600 GT na AN? Dokler je novga težko dobit (brez čakanja) tudi rabljenih nebo naprodaj !
sayo Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Dokler je novga težko dobit (brez čakanja) tudi rabljenih nebo naprodaj ! Narobe si razumel, motor se že prodaja na AN pa sprašujem če je kdo iz MS
Ice Objavljeno Oktober 16, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2012 po avstriji se jih kar nekaj rabljenih prodaja. pa niso bili vsi "testni".
firbec Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Sem novi lastnik K 1600 GT in me zanima ali ima kdo navodila - knjižico v slovenskem jeziku, ali v elektronski obliki ali za skopirat, zanima me tudi knjižica za Audiosistem. Hvaležen bi bil za vsak predlog.
matjazek Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Daj malo poguglaj. Lani sem n BMW strani nasel vsa ziva navodila tudi v Slovenscini.
motolover Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Sem novi lastnik K 1600 GT in me zanima ali ima kdo navodila - knjižico v slovenskem jeziku, ali v elektronski obliki ali za skopirat, zanima me tudi knjižica za Audiosistem. Hvaležen bi bil za vsak predlog. Si ga uvozil, da je nisi dobil zraven?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se