Skoči na vsebino

BMW K 1600 GT in GTL


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Nemo, nabavi še original notranje torbe za kovčke. To je potem pravo razkošje, ker ti ni treba tistega težkega kufra tragat okol, ampak le lično potovalko.

Pri BMW-ju vejo kako se tem rečem streže. Jaz sem jih imel samo za stranske kufre in je že to super.

Uživaj na polno :worship:

Imam eno bočno torbo, recimo za toaletno-spalne potrebščine. Se res dobro obnese. Morda nabavim še eno, ko se malo (finančno)opomorem.

pozdrav!

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno

RT se oglasi s "klonk"

GT se oglasi s "klik"

Meni se K oglaša "klik-klonk" samo da ni "bumf"

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Oljne zadeve in Murphyjev zakon

RT me je razvadil, da sem kontroliral in dolil olje na vsakih 5k km. Več prijateljev me je opozorilo, da je pri novem K motorju potrebna redna kontrola porabe olja, ker da je poraba velika.

OK, ni problem, bom pred vsako vožnjo odvil merilno paličico in pogledal nivo. Prvič sem to storil pri 2,5k km, torej po 1,5k prevoženih po prvem sevisu. Motor stoji na centralcu, odvijem paličico in groza... komaj da je na koncu malo vlažna. Dolijem pol litra olja, kolikor je potrebno, da je nivo spet na max.

Tisto soboto sem odpeljal dobrih 200 km. Naslednji vikend, pred vožnjo spet kontrola olja, nivo je bil nekje na polovici paličice. Ne morem verjeti, da mi je na tisti kratki vožnji porabil 1/4 litra!!

V ponedeljek telefoniram na Avtoval in se potožim nad ogromno porabo. Pa mi povedo, kako se meri nivo olja:

1) motor mora biti vroč do vklopa ventilatorja

2) po eni minuti mirovanja je potrebno izmeriti nivo - to je pravilen odčitek

Ravnal sem se po navodili serviserja in ugotovil, da je nivo olja previsok za cca 2 cm, kar pomeni približno 2 dl olja. Izčrpal sem ga toliko.

Kakšno zvezo ima Murphyjev zakon s tem?

Ima, eden od teh zakonov pravi: če nič ne dela, beri navodila.

Jasno, v navodilih lepo piše, da je pravilen odčitek nivoja olja pri segretem motorju. Jaz sem napačno razumel, da je ogret motor pogoj, da avtomatski merilec deluje pravilno, ni pa ogret motor pogoj za pravilno odčitavanje "na palčko".

Torej, NIVO OLJA JE POTREBNO MERITI PRI OGRETEM MOTORJU, TO VELJA TUDI ZA BOKSERJE, KI IMAJO NA KARTERJU KUKALO.

Nikoli se ne nehamo učiti.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

@Nemo: Super! :D Ful lep motorček!

Jaz sem testno peljala obadva GT-ja in GTL-la - in ko enkrat to doživiš, veš, da ga boš enkrat imel :yea1: !

LP Heathy

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No za vse tiste,ki se jim BMW ne dopade in imajo veliko za povedat vam sporočam,da je na svetovnem izboru "international bike of the year"2011-2012 IBOTY,ki poteka že 27let in na njem sodeluje 25 znanih motorističnih revij zmagal BMW K1600GT,drugo mesto je zasedel DUCATI DIAVEL in tretje aprilia TuonoV4APRC.

Čestitam vsem lastnikom GT-ja....dober nakup. :D

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Objavljeno

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Na Turu ni nič čudnega,če bi kateri zakuhal-neglede na znamko motorja, saj so motorji max.obremenjeni,voziš čuda prtljage(hrano,pijačo,2Xdežni,radijsko postajo,razne rekvizite itd.) pa še 100-kilskega sodnika,v vsak hrib pa z max. 15Km/h.To mi je zelo poznano čeprav jaz z hlajenjem nisem imel še nikoli problemov na mojem BMW-eju Tur de Sloveni spremljam vsako leto naslednje leto bo ljubilejno 20-seto.

Objavljeno

No za vse tiste,ki se jim BMW ne dopade in imajo veliko za povedat vam sporočam,da je na svetovnem izboru "international bike of the year"2011-2012 IBOTY,ki poteka že 27let in na njem sodeluje 25 znanih motorističnih revij zmagal BMW K1600GT,drugo mesto je zasedel DUCATI DIAVEL in tretje aprilia TuonoV4APRC.

Čestitam vsem lastnikom GT-ja....dober nakup. :D

vsakemu ga privoscim. ce je pa dober nakup naj vsak zase razmisli. zame ni. predrag in ni toliko boljsi od starega 1300 GT, da bi upravicli ceno. sem probal oba.

1600 je zame prevec neokreten v ozkih razmerah (predvsem po mestu; kjer tudi 1300 ni ravno skuter), da bi pomislil nanj. zmogljivosti so tam tam.

samo masina. 6 cilindrov. ko to potegne. ce bi imel 1600 50, 60, 70 kg manj.....

Objavljeno

vsakemu ga privoscim. ce je pa dober nakup naj vsak zase razmisli. zame ni. predrag in ni toliko boljsi od starega 1300 GT, da bi upravicli ceno. sem probal oba.

1600 je zame prevec neokreten v ozkih razmerah (predvsem po mestu; kjer tudi 1300 ni ravno skuter), da bi pomislil nanj. zmogljivosti so tam tam.

samo masina. 6 cilindrov. ko to potegne. ce bi imel 1600 50, 60, 70 kg manj.....

Bil bi zanimiv podatek, koliko je bilo prodanih, nisem imel sreče do zdaj, ga letos videt na terenu :closedeyes:

Objavljeno

podatkov nimam. kolikor sem jih videl na cesti (ca.30 kom) jih niso malo prodali.

Objavljeno

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Značilnost GT-jev je, da ne marajo počasne vožnje, kar kmalu objavi ventilator. Tu se pozna njihova sport-touring narava. Vendar pa kaj več od tega nisem doživel ali slišal. Indikator hladilne tekočine se mi še ni dvignil nad tisto čezpolovično mejo temperatute, ko prične ventilator z delom.

Objavljeno

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Še to....menim, da GT-ji niso primerni za posel, ki jim ga namenjajo na touru (pa tudi na olimpijadi v Londonu so jih imeli), čeprav jih je lepo tam videti. Tam se namreč cijazijo v 1. ali največ 3. prestavi pri majhnih hitrostih, česar ti motorji že po defaultu ne marajo. In ko jih še otovorijo kot mule s sovoznikom - kamermanom, največjimi kamerami, ki jih še delajo, je razumljivo, da se ti motorji bunijo v obliki prevrete hladilne tekočine.

Objavljeno (popravljeno)

Vsi ti odvečni KW znajo biti problem!

Nauk zgodbe je pravo orodje za pravi namen. Se bodo že naučili, vsaka šola nekaj stane.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Nevem no...če tole mučenje "brez večjih težav" zdržijo zračno hlajeni bokserji tudi za vodno hlajen motor to nebi smel bit problem :BUA:

picsor.jpg

:grim

Objavljeno

Nevem no...če tole mučenje "brez večjih težav" zdržijo zračno hlajeni bokserji tudi za vodno hlajen motor to nebi smel bit problem!

:grim

Saj ni problem,če se je eden pregrel,lahko je npr.zaštekal termostat,termo stikalo,ventilator hladilnika itd.itd. Je pa logično, da pri zračno hlajenem boxerju se to nemore zgodit še sploh,če je "državni-policijski" noben pa nepomisli,da se vsi ti motorji na kolesarski dirki pregrevajo še posebno v hrib in posledično potem BMW-eji boxerji rabijo olje ! ! ! Pa še tole na Turu po Sloveniji vozijo BMW-boxerje samo policaji in en redar, sodniki- 2X Honda 1000,Honda Pan Evropain, tabla Kawasaki 1000,fotograf BMW K-1200-R,kamerman Honda 1000 in še 6 redarjev z raznimi bolj okretnimi lažjimi motorji !

Objavljeno

Vsi ti odvečni KW znajo biti problem!

Nauk zgodbe je pravo orodje za pravi namen. Se bodo že naučili, vsaka šola nekaj stane.

KW ni nikoli dovolj,problem je lahko samo v zapestju ali na benzinski črpalki !

Ps: če delajo avte za na cesto z 400 KW ++ zakaj nebi imeli še motorji 100 KW ++

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A kdo s tle že prodaja BMW K1600 GT na AN?

Dokler je novga težko dobit (brez čakanja) tudi rabljenih nebo naprodaj !

Objavljeno

Dokler je novga težko dobit (brez čakanja) tudi rabljenih nebo naprodaj !

Narobe si razumel, motor se že prodaja na AN pa sprašujem če je kdo iz MS

Objavljeno

po avstriji se jih kar nekaj rabljenih prodaja. pa niso bili vsi "testni".

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Sem novi lastnik K 1600 GT in me zanima ali ima kdo navodila - knjižico v slovenskem jeziku, ali v elektronski obliki ali za skopirat, zanima me tudi knjižica za Audiosistem. Hvaležen bi bil za vsak predlog.

Objavljeno

Daj malo poguglaj. Lani sem n BMW strani nasel vsa ziva navodila tudi v Slovenscini. 

Objavljeno

Sem novi lastnik K 1600 GT in me zanima ali ima kdo navodila - knjižico v slovenskem jeziku, ali v elektronski obliki ali za skopirat, zanima me tudi knjižica za Audiosistem. Hvaležen bi bil za vsak predlog.

Si ga uvozil, da je nisi dobil zraven?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!