franko Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 bo v redu? Audio navodila.pdf navodila za uporaboK 1600.pdf Pairing navodila.pdf
franko Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 če pa komu pride prov tudi to... K1600 Service Manual.pdf
firbec Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 Franko, najlepša hvala za navodila. Da, motor je uvožen iz Nemčije in ima nemška navodila.
franko Objavljeno Junij 21, 2015 Opozori Objavljeno Junij 21, 2015 Franko, najlepša hvala za navodila. Da, motor je uvožen iz Nemčije in ima nemška navodila.firbecna servis ga pelji da ti naredijo zadnji update softwearja, meni so to naredili kot vpoklic,zastonj lp
firbec Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Imam še eno vprašanje, ali ima kdo za prodat notranje torbe stranske in tudi za top case za BMW K 1600 GT. Ali kdo ve kje se da kupiti cenejše torbe kot so original od Motorad BMW. Hvala.
skalaprava Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Jaz sem jih za svojega RT-ja nabavil tukaj in kot vidim imajo sedaj v asortimanu tudi za K1600GT/GTL: http://www.kofferinnentaschen-fuer-bmw.de/index.php/modelle/tourer-und-reisemaschinen/bmw-k-1600-gt-gtl Po moji lastni izkušnji ne samo da so mnogo cenejši, kot originalne torbe, ampak so tudi mnogo bolj praktične in zelo lične! Nama služijo najine torbe odlično in po veliko tisoč prevoženih kilometrih še vedno izgledajo kot novi, tako da o kvaliteti ne gre dvomiti. Izdelujeta oz. prodajata jih en motoristični par Heidi in Frank Kleinert, seveda tudi sama navdušena BMW-ejaša. Jaz sem dal 35€ za eno torbo oz. skupaj 70€ + nekaj poštnine. V primerjavi z BMW ceno prava "bagatela" Bostjan L in gsxf750 2
Fazer03 Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 Če bo pa tak, je pa že kar precej "amerikaniziran" ..... Ta je pa že bolj euro izvedba.
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Keri dimnikar ima koncesijo za tole? gsxf750 in MiNa 2
Fazer03 Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 (popravljeno) Ja prvi dve sliki sta prototip za Bagerja, tretja pa je verjetno EU verzija. Popravljeno Oktober 4, 2016. Popravil Fazer03
skalaprava Objavljeno Oktober 6, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2016 Glede na to, da novi K1600GT prazen tehta zajetnih 334kg, je dobil končno tudi vzratno prestavo. Drugače pa zelo lep motorin, sploh v taki modri barvi. Zdaj ko ima rikverc, si ga bom lahko tudi kot penzioner omislil, ker ga bom lahko po parkirišču sam manevriral s56g in vuk76 2
Fazer03 Objavljeno Februar 3, 2017 Opozori Objavljeno Februar 3, 2017 Kje so ga že slikali? Pred leti je imela tukaj Yamaha svoj fotosešn .... Bostjan L 1
herbra Objavljeno Julij 4, 2017 Opozori Objavljeno Julij 4, 2017 Pozdravljeni. Danes sem šel gledat enega GT-ja. Na kratki testni vožnji me je zmotilo (odvrnilo od takojšnje odločitve za nakup) dejstvo, da je krmilo, v razmerju s sedežem, precej nizko. No, težava je v bistvu v tem, da sem visok 198 cm, že višina sedeža v najvišji legi je tako-tako, ampak bi še šlo, krmilo pa sem imel skoraj v višini kolen (malo pretiravam ;-) ) Imam vprašanje: ali obstajajo adapterji za višino krmila in seveda, ali kdo od vas to uporablja oz. že pozna. Hvala. LP
ferek Objavljeno Maj 4, 2018 Opozori Objavljeno Maj 4, 2018 Malo za prebrat... morda pokomentirat... BMW K1600 GT… »test« po Ferekovo izibajker, CINDAPP, Gonca in 1 other 4
Snečer Objavljeno Maj 4, 2018 Opozori Objavljeno Maj 4, 2018 voziček, da ga lahko prestaviš ni kaj več za komentirat GO_Tomi 1
damjandugi Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 Ob 4. 5. 2018 ob 9:59, ferek pravi: Malo za prebrat... morda pokomentirat... BMW K1600 GT… »test« po Ferekovo ferek7 let nazaj Tudi meni je všeč... a bi ob takem kešu, če bi ga imel, še vseeno reskiral kakega tisočaka zraven za Goldo... Je le ime in karizma. Vsak se kdaj vgrizne v jezik. Kajne? notranc 1
ferek Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 Res je... ampak ko pogledaš "skozi ceno" je naprimer 2013 BMW vreden toliko kot cca 10 let starejša "golda", s 3x več prevoženimi kilometri... Bo pa Golda tudi enkrat pri hiši... o tem sem skoraj prepričan...
damjandugi Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 Jaz pa sem prepričan da golda ne bo nikoli pri hiši.Sva se z ženo peljala z novo,pa je bilo pol ure popolnoma dovolj,da veva,da to ni za naju,ampak samo BMW K1600 GT.To je zadeva,ki jo bova speljala preko zime. GTL je preveč nazaj usmerjena in sediš na njej kot na pručki-rit nižja od kolen.
RSM Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 pred eno uro, damjandugi pravi: Jaz pa sem prepričan da golda ne bo nikoli pri hiši.Sva se z ženo peljala z novo,pa je bilo pol ure popolnoma dovolj,da veva,da to ni za naju,ampak samo BMW K1600 GT.To je zadeva,ki jo bova speljala preko zime. GTL je preveč nazaj usmerjena in sediš na njej kot na pručki-rit nižja od kolen. Kolikšna je tvoja telesna višina? Če si vozil, prosim malo primerjave GS vs GT. Tudi jaz sem se začel ozirati za GT, ne vem, nekaj čudnega je v zraku.
ferek Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 Moja višina je 177 in kot sem zapisal v mojem testu... GT je odličen motor z OBUPNO neudobnim sedežem... To je kar se moje uporabe tiče, po 4500 km edina zamera...
damjandugi Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 Visok sem 2m.Vozil sem GT in GTL.Za mojo in ženino višino je GT edina logična izbira.Največja razlika je med njima v postavitvi balance in višine sedeža ter oblike vizirja. Trenutno vozim GS-a oljno-zračno hlajenega.Največja razlika med GS in GT je mirnosti teka motorja in seveda v pospeških.Samo udobnost sedeža ne morem primerjati,lahko pa povem,da dobrih 800 km narediti v enem popoldnevu po AC ni noben problem. Probano večkrat-Rim -Ljubljana ali Zaječar -Ljubljana. Zamenjal bi ga predvsem zaradi višine in načina vožnje.Voziva se v 99,5% po asfaltu in potrebujeva bolj fotelj motor kot enduro. solorider 1
RSM Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 pred 36 minutami, damjandugi pravi: Visok sem 2m.Vozil sem GT in GTL.Za mojo in ženino višino je GT edina logična izbira.Največja razlika je med njima v postavitvi balance in višine sedeža ter oblike vizirja. Trenutno vozim GS-a oljno-zračno hlajenega.Največja razlika med GS in GT je mirnosti teka motorja in seveda v pospeških.Samo udobnost sedeža ne morem primerjati,lahko pa povem,da dobrih 800 km narediti v enem popoldnevu po AC ni noben problem. Probano večkrat-Rim -Ljubljana ali Zaječar -Ljubljana. Zamenjal bi ga predvsem zaradi višine in načina vožnje.Voziva se v 99,5% po asfaltu in potrebujeva bolj fotelj motor kot enduro. Visok 194, gsa oilhead... Zamenjal bi ga predvsem zaradi višine in načina vožnje.Voziva se v 99,5% po asfaltu in potrebujeva bolj fotelj motor kot enduro. (to sem si pa kar sposodil) hvala damjandugi 1
tomy1234 Objavljeno Marec 9, 2019 Opozori Objavljeno Marec 9, 2019 Vse več nas vozi bmw .Pa bi se lahko dalo organizirat kakšno skupno srečanje voznikov 1600 gt /gtl
tomy1234 Objavljeno Marec 10, 2019 Opozori Objavljeno Marec 10, 2019 pred 13 urami, damjandugi pravi: Kdaj in kje? Stvar dogovora, predloge? Morda skupna pot na žegnanje v Mirno peč?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se