Miks Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 Upam da se jim roke posušujo!
BigOne Objavljeno April 22, 2015 Opozori Objavljeno April 22, 2015 Zdravo. V petek grem gledat 2 nexusa. 1) 2005 letnik, 10000km, Cena 2500€ Dodatno kovček, povečan vizir original priložim, dvosmerna alarmna naprava ob sporžitvi alarma ti to javi na obesku v domu, zadaj led smerniki, nov akumulator, nove pnevmatike... Prodajam zaradi neuporabe. 2) 2009 letnik, 17500km. (mogoče potreba po menjavi gum) Cena 2600€, vse kar se mi NE dopade je barva! - nov akumulator - glavni servis opravljen pri 12500 km- redni servisi vsakih 2000 km- vreden nakupa Za kaj se odločit? Oba bi naj bila zelo dobro ohranjena!
BigOne Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 Se je kak uporabnik nexusa tule aktiven? Zanima me ce se da nastelat stevec porabe iz km/l na l/100km?
aselak Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 Hello. Mene pa zanima ce je kdo na nexusu 500 menjal variomat? Za recimo malossi multivar 2000? Ali pa polini? Cena je nekje 170e, pa me zanima koliko se kaj pozna na pospeskih, odzivnosti, koncni. Oz ali je investicija smiselna;)
lisjak Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Menjal na vseh maxijih kar sem jih imel. Edina smiselna predelava, ki se res občuti in daje še večji užitek pri vožnji. Končne nisem nikoli testiral, ker mi je cca. 170 km/h na scooterju čisto dovolj, kar se pa pospeškov in vmesnega pospeševanja tiče, je pa razlika kar precej očitna. Je pa priporočljivo menjat še taveliko vzmet, ker stem obrati bolj enakomerno naraščajo in sklopka se malenkost lepše odziva. Če pa že vse to zamenjaš, še pa za tistih dobrih 20 euro zamenjaš tamale federce na sklopki in imaš odličen setup ki dopolnjuje en drugega. Skratka po mojih izkušnjah je vredno tega denarja, nekateri so pa že z lažjimi valjčki zadovoljni. Dal sem pa vedno noter težo valjčkov ki jo je malossi priporočal kot sport način in nikoli ni bil zaradi tega predivji ali da bi se ne vem koliko dvignila poraba. Max 0.5 litra.
aselak Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Poraba me ne zanima;) na ebayju sem sedaj basel malossi nultivar 2000 za 140e plus postnina, v kompletu je tudi neka mast za variomat in velika bela bela vzmet sa sklopko. Pol pravis da se izplaca. Ker se mi zdi da ima moj nexus se potencial....ni nekam poskocen;) kaksnebarve fedrce bi pa dal ti na original sklopko? Bom verjetno kar menjal variomat oz ga kupil. Je veliko lazje kupovat ce pove nekdo iz prve roke, Tole sen gledal: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=390842772395
BigOne Objavljeno Maj 16, 2015 Opozori Objavljeno Maj 16, 2015 ni poskočen? pol se še pa jaz mojga nisn najbol navado haha pa je org..
aselak Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Evo malossi multivar za nexusa je narocen... Katere fedrce je smiselno dat v sklopko? Glavni velik feder (bel) bom ze dobil zraven. Kaj pa manjsi fedrci v sklopi. Katere naj vzamem
lisjak Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Evo malossi multivar za nexusa je narocen... Katere fedrce je smiselno dat v sklopko? Glavni velik feder (bel) bom ze dobil zraven. Kaj pa manjsi fedrci v sklopi. Katere naj vzamem Kupijo se v kompletu in nato se lahk mal igraš kaj ti odgovarja. Za normalno uporabo jih 95% uporablja bele ali rumene, odvisno kakšne barve so v kompletu. Je pa zraven v paketu tabela, za kaj je katera barva namenjena. Kaže pri kakšnih obratih začne sklopka grabit, trše so pri višjih obratih sklopka prime, s tem pa se izvede hitrejši pospešek. http://www.malossistore.co.uk/en/products/RACING-SPRING-SET-for-ORIG-CLUTCH-MAXI-SCOOTER_2912779?M=120&MM=MO%2FGINE500&FG=TRASM&Type=M Moraš pazit če jih boš kupoval, ker so ene za športno sklopko, ene pa za original. Razlika je v dolžini, pa treba je še prej pogledat koliko paken ima sklopka. Starejši letniki imajo 3, novejši pa 5.
aselak Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Novejsi model imam:) hvala za odgovor.
aselak Objavljeno Maj 28, 2015 Opozori Objavljeno Maj 28, 2015 Evo variomat zamenjan, pozna se konkretno...imam pa digo tezavo...nisem mogu zamenjat vzmeti sklopke...ker nisem mogu odsravfat matice...matica je premer 55...in tako velike gidore nimam da bi odstevfal s plevmatsko pistolo...mogoce kak nasvet kako dobit zadevo narazen?
aselak Objavljeno Maj 28, 2015 Opozori Objavljeno Maj 28, 2015 Ja precej bols je. Sam se ta bel fedr bi rad notr dal gledena to da sm ga dobu zravn...sam nevem pa kaj bom s tem prdobu... Start ni brutaln, ampak po parih metrih se mu odfuka... Kdo zna povedat kaj bom pridobil z belim fedrom...
BigOne Objavljeno Maj 29, 2015 Opozori Objavljeno Maj 29, 2015 Aha, super! potem pa še mene čaka menjava Evo nekaj o povratni: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=nasveti&id=2 LP
aselak Objavljeno Maj 29, 2015 Opozori Objavljeno Maj 29, 2015 Hvala za info:) ampak matica na 500ccm je res velika..in ni nobenrga orodja da bi drzal sklopko pri miru, kot se to da pri 50ccm. Edina resitev bo da dobim gidoro 55mm in jo dam na pnevmatsko pistolo...
BigOne Objavljeno Maj 30, 2015 Opozori Objavljeno Maj 30, 2015 kaj pa če si pri kakem mehaniko sposodite lisičji rep? pa ziher ma kak vaški avtomahanik tako gedoro
aselak Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 evo sklopka odpra feder zamenjan. Naredil sem kar po domače, uporabil 4 ¨cvinge¨ in sklopko z njimi pritrdil na delovno mizo. Matico sem potrem odvil z velikim francozom. Kakšne razlike z menjavo vzmeti ne opazim, mogoče rabim le več obratov da motor spelje. Motor drugače gre lepo, ampak bi si želel bolj hiter start, saj motor od starta do prvih par m potegne precej zadržano, potem se lepo odvije. Sedaj me zanima kaj moram storit da bi motor iz štarta potegnil bolj močno. Bi morda pomagalo da bi zamenjal manjše fedrce v sklopki? Do sedaj imam sledeče predelave, leovince izpuh, malossi multivar variomat (valčki so takšni notr kot sem jih dobil zraven pri variomatu), ter menjano imam povratno vzmet (bela) od malossija. Nevem več kaj naj zamenjam, jermen bo počasi za zamenjat ampak dvomim da je to krivo. Za primerjavo imam doma še aerox 100cm 2t original vse. Pa ko grem dragracat z mojo nexus 500 me prvih 20 metrov aerox prehiti tako kot bi jaz imel 50ccm. Je pa res da je tale aerox zelo brutalen v štartu....
Ciko86 Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 a imas v aeroxu menjane vzmeti v sklopki?Probaj dat malenkost trse..
aselak Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 ja saj razmišljam v tej smeri, ampak so tisti fedrcki precej dragi..tam okoli 30e...plus poštnina moram nekje zvohat cenejse;) oz nikjer ne najdem podatka kako močni fedrcki so v stock sklopki. Da bi lahko primerjal z malosijevimi...kjer je cela shema kdaj kakšna barva fedrčka prime... http://storage.malossistore.com/files/montaggio%5C7311401.pdf
lisjak Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 Naj bi bilo nekako tako. Bela - 10% bolj trda kot original Rumena - 30% bolj trda Rdeča - 60% bolj trda
aselak Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 A tako:) ampak jaz bom v kompletu dobil rumene, rdece in modre:) bom malo testiral pa porocam
aselak Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Nic fedrci so še na mizi. Nisem imel še časa podirat...sedaj je pivo morje dekline;) moped lahko pocaka;)
BigOne Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 A tako. Lepo vam hehe Imate vsi na nexusu taki povišek pri zadnjem amortizeru? Sem ugotovil, če mi vzadi sedi težja oseba (torej je motor še nižji) naenkrat postane ovinkanje pri mali hitrosti precej bolj udobno! Je tole tovarniško, al bi se dalo nexusa še bol spustit dol?
aselak Objavljeno Avgust 10, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2015 Evo sprobal malossi fedrce v sklopki, prvic sem namontiral modre (racing), se pravi najtrse, motor je speljal mocneje ampak je zato potreboval precej vec obratov. Tudi sklopka je precej hitro spustila če si pri nizki hitrosti spustil gas. Sedaj sem dal notri rumene (touring) in se mi zdi da je sedaj nekako optimalno. Sicer je pa moja gilera tudi na prodaj. Sem se odločil da grem nazaj na SS. http://m.avto.net/ad.asp?id=9992384
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se