Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa ti razpizdiš, ko drugim hlače po svoji riti meriš!

No, niti ne, ker se mi jebe zate, samo napisal ti pa bom, ko imam ravno voljo in čas: :smoke:

Že kar nekaj časa vozim mopede krepko nad 100 konji, In ja, vozim po omejitvah. Pretežno, da ne boš orgazmiral, če kdaj namesto 90 peljem 95km/h. In predvsem striktno se držim omejitev v naseljih.

Težje motorje ne vozim zato, ker bi bili sposobni doseči skorajda 300km/h, temveč zato, ker mi ugaja njihov navor in komoditeta vožnje z njimi.

In poznam še kar nekaj takih.

Tako da ti ne trosi bedarij in nehaj druge po sebi soditi! :nono:

Idiot je idiot, pa naj sedi na mopedu ali hudem stroju.Naj ima 15 konjev ali pa 10x toliko. Pameten človek vozi v javnem prometu po pravilih, na dirkališče se gre pa izživeti.

Hahaha, ja pa ja, daj ne laži sam sebi! In ja 95 km/h je še vedno nad omejitvijo 90, se ti ne zdi?

Objavljeno

predpriprave na slončkovo ringarajo --> mamutovanje.

sem šel na lokacijo, kjer mi je na s snegom posuti zmrznjeni kolesnici vzelo sprednje kolo. hitrost okoli 30km/h.

ko med gumo in podlago ni trenja odpadejo vsi manevri reševanja situacije...

posledice:

zvita ročica nožne zavore, spraskan motor,... in stisnjena ahilova tetiva, ki me še vedno malce ovira pri normalnem gibanju.

ampak ni panike, to spada zraven!

Objavljeno

Hahaha, ja pa ja, daj ne laži sam sebi! In ja 95 km/h je še vedno nad omejitvijo 90, se ti ne zdi?

Vprašanje če je. Odvisno od odstopanja mojega števca, merilne naprave(radarja) in tolerance.

Pa ni v tem point, temveč je point v nabijanju, da smo vsi, ki imamo močnejše mašine norci brez pameti.

Tako brihtovanje že med samimi wannabemotoristi se prenaša tudi na ostali narod, nakar dobiš umotvorne zakone, ki prepovedujejo močne motorje, kar smo že doživeli v bližnji in daljni tujini.

In da ponovim, svoje usrane gate naj vsak na svoji riti nosi in naj jih ne natika drugemu!

Za take sorte modrijane mi ni jasno ali imajo tudi močnejše mašine in si s takim govorjenjem popravljajo občutek slabe vesti, ali si močnejše mašine ne morejo privoščiti, pa govori folšija ali kaj je njihov problem? Na vsak način ne spadajo drugam kot na zablokiran tomosov moped, saj očitno nimajo pameti in so nevarni za ostale.

Jasno mi je, da človeka hitro potegne, da malo bolj obrne gas. Zato sem tudi prešaltal na nakeda kjer je hitrejša vožnja zaradi zračnega upora že moteča. In uživam v raznih ridah, avtoceste pa so mi kot vsakemu pravemu motoristu le sredstvo za tranzit.

Je pa to vse offtopics...

Objavljeno

Tako brihtovanje že med samimi wannabemotoristi se prenaša tudi na ostali narod, nakar dobiš umotvorne zakone, ki prepovedujejo močne motorje, kar smo že doživeli v bližnji in daljni tujini.

Jasno mi je, da človeka hitro potegne, da malo bolj obrne gas. Zato sem tudi prešaltal na nakeda kjer je hitrejša vožnja zaradi zračnega upora že moteča. In uživam v raznih ridah, avtoceste pa so mi kot vsakemu pravemu motoristu le sredstvo za tranzit.

Je pa to vse offtopics...

Hmmmm, zakaj se pa buniš okoli umotvornih zakonov, ki prepovedujejo močne motorje?? Saj pa voziš po omejitvah, za to pa je dovolj "faracajg" s 15 km... :smoke:

Objavljeno (popravljeno)

Hmmmm, zakaj se pa buniš okoli umotvornih zakonov, ki prepovedujejo močne motorje?? Saj pa voziš po omejitvah, za to pa je dovolj "faracajg" s 15 km... :smoke:

Imam še marsikaj, česar v javnosti ne smem uporabiti celo ne kazati. Pač ne sprejemam take policijske miselnosti, kot si jo nakazal z zadnjim stavkom, pač pa odgovorno rabo. Zreli ljudje se odgovorno obnašajo sami, nezrele mora nadzorovati policija in ostali represivni aparati.

Sicer pa si preberi objavo nazaj o komoditeti vožnje z močnejšimi motorji in uporabi na pistah. "Fajercajg" je pri bajti za drugačna pota.

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

Hi,

lahko bi našteval padce......ampak bom opisal zadnjega na Slončkovi ringaraji-Mamutovanje.Siliko imate pod rubriko Slončkova ringaraja 4.

Bilo je pa takole.

Po cesti sem se kar hitro peljal,največja hitrost je bila 40 na uro.Ko sem prispel na cilj zagledam spodaj thumperja.Z eno roko spustim belanco in maham.Hrati spustim pogled iz ceste proti thumperju in se derem,PRISPEL SEM TO MI DELI OOOOOOOJJJJJ JUHUHUUUUUUU. Nakar zapeljem iz snega na razmočeno travo in mi spodnese sprednje kolo.Padel sem na bok.Videl nisem nč,samo buf.Hitrost okol 10 na uro.škoda,zlaman žmigoc.

Enmalo ga je bilo problem na kolesa posatvt ker je bil nadevan kt mula.

In kaj sem se naučil.Tudi če si fulllll vesel k si prišel na cilj,glej cesto dokler se ne zaustaviš.

LPM

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jst sm tud padu na slončkih :cry: . in to 3x. :kva2: . 2x za gor in nekrat za dol. Škode na motorju nobene razen nekaj prask na deklcu motorja (sm že Štrihnu O:-) ) Men pa tud nč.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malo bojnih ran pa mora imeti a ne,da bol lep zgleda :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj vm je tega treba? :grrr

Kaj vse v lajfu delamo k nebi blo treba. Zarad izkušnje ,gušta.....

  • Všeč mi je 4
Objavljeno

morem priznat da je neglede na resno in bolečo tematiko to najbolj zanimiva in zabavna tema na MS.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Da se navte samo vi hvalil,tud jest sem na mamutovanju enkrat padu gor grede in dvakrat dol grede.Škode:en konc plastike moram nabvit nov.Kosti pa so ostale nedotaknjene. :kva2: :beer1:

Objavljeno

če povzamem, zadnji dve strani:

mamutovanje=neizogibni padci

upam, da ni bila to edina zabava na mamutovanju :D

Objavljeno

Po padcih sodeč na Mamutovanju bi bilo dobro,da bi organizatorji žur preimenovali v Mamutovopadanje... :P

Lahko bi, sam je težko izgovorit.

Objavljeno

Noben BMW ni padel!! Bili so trije GSi.Dva sta se celo na plac pripeljala.In noben ni imel gor krampac,nomarlne enduro gume.......

Objavljeno

Noben BMW ni padel!! Bili so trije GSi.Dva sta se celo na plac pripeljala.In noben ni imel gor krampac,nomarlne enduro gume.......

Ahem, ahem... po mojih informacijah to lih ne drži :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kolikor vem pa noben apn ni padel z voznikom... parkiran pa ja ...

Objavljeno

mamutovanje je zakon!!!

padci? no ja... večina jih je vseeno prišla brez težav, brez padcev... ko si jih srečal med potjo so sicer vsi imeli malce bledo polt, na vrhu pa nasmeh do ušes,

med drugim so brez padcev v obe smeri romali tudi taki z do indikatorjev izrabljenimi cestnimi gumami...

zanimivo je to, da je bil prvi padec mamutovanja opravljen s trikolesnikom, za katerega sem še jaz na mestu zbora smeje dejal, da mu bomo vsi nevoščljivi lahkotnosti prispetja na cilj.

tudi kolega je s tenerejko odneslo, sam pa tokrat na tej podlagi nisem imel nekih bistvenih težav. pa imava povsem enako konfiguracijo kar se motorja in gum tiče...

ja, lahko bi se razpisali, pa pustimo to in se raje...

ej, dobra novica za nas, manj kot leto dni do naslednjega mamutovanja!!! :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kateri GS pa je boil na tleh.Aja sm čist pozabil,sm to se ne šteje kot padec.BMW nikol ne pade čist na tle,ker se na cilinder naslon :) ,tako ga je lažje pobrati :) Ja no.naj ti bo :)

Objavljeno

marcc ti si padel zato...ker si še mladič, pa neizkušen...

Objavljeno

povzetek teme: od vseh padcev še najraj vidim tiste na Mamutovanju :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Z bmwjem, ki jih je bilo tam kar nekaj menda noben ni padel, tako da.

Vem, da je mišljeno sarkastično... ;) ampak, no vsaj za enega vem, da je bil na tleh na poti do slončkov, ups, mamutov :blush: Sicer prvič mal bolj konkretno, s par praskami po "cilindru" in stranskem kufru, naslednjič je bil pa bolj kot ne le položen na bok :) Če bi si takoj navezal štrik na zadnjo gumo in ne bi vztrajal brez do vrha , verjetno ne bi bilo nobenega padca. Tako pa, bom vedu za drugič. Se pa zgodi, da ti spodnese gumo na snegu še preden se sploh zaveš. Večje škode na srečo ni bilo. Kufre sem itak imel namen prebarvat, tako da ni večjih stroškov.

1X sem se pa zvrnil na mestu s prejšnjim motorjem, ker sem pozabil sneti disk ključavnico. Ni bilo prvič, je bilo pa zadnjič! (do sedaj :D ) škode tudi takrat na srečo nič.

Objavljeno

Umetnica 51,

da sem mladič in neizkušen .Se bom poskušal teme držati .) .Padel sigurno nisem zaradi neizkušenosti,prej zaradi nepozornosti.Sem pa mladič kar se tiče motociklizma to priznam.Glede druge teme pa to sploh ne drži :D .

P.S.

Nisem padel ampak sem zdrsnil :P

LPM

Objavljeno

ko guma DRZI gre za silo LEPENJA.

SELE ko guma DRSI, in NIC PREJ, gre za silo TRENJA.

razlika med tema dvema koeficientoma je najlepse viden na mokri podlagi.

Vendar guma brez drsenja ne more generirati nobene sile, zato se pri gumah na asfaltu vedno pogovarjamo o drsenju in s tem o trenju. Glej na primer http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_B._Pacejka

Vec o tem mogoce zvecer, ko vzamem v roke Cossalterjevo knjigo.

Objavljeno (popravljeno)

to je tak kot da bi se jaz šiviljo šel igrat, ko pa neznam šivat, samo za to da bom frajer. naj drugi šiva ko se spozna in nebo problemov, poškodb

pjebi ne se furat če se neznate, zato ker se drugi znamo in smo frajerji, ni treba tvegat, seveda vas razumem da bi se rad znal pelat, ampak negre ni vsak rojen za na motor.

ko enkrat padeš zdrsneš bilo kaj, a vam ne kapne da niste za na motor'

vi obvladate računalnik in znate lepe stavke tvorit, ostante doma, dober vam hočem vajenci

Popravljeno . Popravil kiki89
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!