Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Borutt:

"Tisti tvoj prvi stavek na žalost opisuje veliko motoristov. Vidim, da tudi ti razumeš samo tisto, kar sam želiš."

 

Niti ne, le povem tisto kar me najbolj moti. Kdo pa brani policistu nekaj humane plati? Teroristu itak daš kazen, upaš da odvzameš vozniško itd... enemu nesrečnežu ki ga je doletel splet okoliščin pa ziher ne podj.... še z nekimi "vzgojnimi" kaznimi?

Mimogrede odgovoril si kot palicaj. :P

Objavljeno

Tebi še vedno ni jasno,kajne. Lahko prilimam še 100 členov nešteto zakonov, pa boš še vedno neke svoje genialnosti trobezljal. Še vedno ne razumeš, da so napisani zakoni, kjer so razložene stvari in poleg pripisane kazni. Ma je verjetno lažje nakladati, kot pa neko stvar vsaj malo prebrati in jo mogoče celo razumeti.

 

 

 

Tisti tvoj prvi stavek na žalost opisuje veliko motoristov. Vidim, da tudi ti razumeš samo tisto, kar sam želiš.

 

Tebi pa neka osnovna kultura obnašanja ni jasna. 

Lahko lepiš kar hočeš in kolikor kočeš členov.

Jaz sem podal policijsko razlago, zdaj pa 10 policajev deset razlag, ti pa lahko podaš vse člene.

Razlaga pa je odvisna od dotičnega policaja, ki primer obravnava.

Pa ne mi odpisovat, ker ne bom odgovarjal, samo malo več kulture obnašanja v bodoče, če zmoreš, prosim.

 

LP Scarabeo

Objavljeno

Najhuje je, ko zakon razlaga policist  :grrr avtentično razlago lahko poda samo državni zbor.

Objavljeno

Najhuje je, ko zakon razlaga policist  :grrr 10 avtentičnih razlag ti takoj poda državni zbor.

 

enmau sm ti popravu dejstva :P

Objavljeno

Sj to je žalostno ... zakon pišejo "uni zgoraj" izvajati in razlagati ga moramo pa mi ... no ja ... js en drug zakon moram striktno upoštevat, se braniti pred napadi raznih odvetnikov, pred nadrejenimi,  pred javnostjo itd itd.  

 

Napisano je pa tako, kot da bi se trije dobili, fejst napili, nekaj spisali in to potrdili.

 

Ko se zbudijo (čez par dni), ni nobenemu več jasno zakaj so tako napisali in kaj naj bi to pomenilo, ampak zagovarjali pa bodo do konca.

 

Pa tak zakon (kot ga jaz omenjam) ureja celo direktiva, ampak ne ... mi boljše napišemo :wallbash:  ... pa tako ajnfok bi ga bilo samo prevest v slovenščino kot so to naredile nekatere evropske držav.

 

tok o tem

 

PIKA :krneki:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

fantje, tukaj pišejo zakaj so padli z motorja in ne na izpitu iz razumevanja in tolmačenja zakonov :lol1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

jp .. zakon fizike :P

 

sicer pa ... največkrat se pade po neumnem ... vem ... poznam .. pa čutu sm tut ... po ceumu teleščku :cry:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

če gledam moj zadnji padec, ene 3 leta nazaj, je bil s prijateljevo kroslo nekje na eni privat progi, na zeeelooo zritem terenu, in še malo mokrem, amortizacija pa niti približno nastavljena za mojo težo, tako da je ob bremzanju zadnje kolo šlo malo levo, malo desno, malo gor in dol, potem sem se pa skoraj(!) ulegel. motor se je samo dotaknil z balanco tal, pa sem ga že pobral :D predzanji pa na pokljuki, na poledeneli cesti, kjer sem se že skoraj ustavil, pri ene 10 km/h pa mi je leva noga enostavno zdrsnila levo, prednje kolo pa desno.sicer tudi temu motorju ni bilo nič, razen odlomljene ročice sklopke :wallbash:

Objavljeno

A zakaj sm padu ???

 

Zato k se nism učil ampak sam pir pil, eto zakaj sm padu ;-)

Objavljeno

HD a pol si še kr na tleh :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

kokrat je bilo pa "skoraj" pa niti ne vem, je bilo pa VELIKOKRAT ... ampak tam sem odnesel le s črtico na gatah .. včasih z večjo drugič pa manjšo.

 

 

:krneki:

 

to pa zato ke gate menjaš ... če jih ne bi, bi loh črtice preštel in napisal točno številko :D

Objavljeno

to pa zato ke gate menjaš ... če jih ne bi, bi loh črtice preštel in napisal točno številko :D

 

ne pomaga ... tanko črtico prekrije debela. Kasneje se nekaj tankih črtic ne vidi na debeli črti, ki jih kasneje prekrije debela črta ... tudi slojev se ne da prešteti ... sm probou :P

 

no ja .. po lajkih na moj post, ste veseli, da sem se več po tleh valjal kot vozil .. ampak .. glaun je, da sem še žiu :whistle:

 

po prevoženih več kot pol miljona kilometrov, se marsikaj zgodi .. sem pa ratal bolj previdn ... prznam :P

 

:krneki:

Objavljeno

jp .. zakon fizike :P

 

sicer pa ... največkrat se pade po neumnem ... vem ... poznam .. pa čutu sm tut ... po ceumu teleščku :cry:

 

zihr je bil hetero pa te je zlamal ... sam kje s prov neumnega našu ..a ni blo nobenga pametnga okol?

Objavljeno

Bom pa še js izdau svoje padce ... kokr se jih od leta 1980 sploh še spomnim :

 

- naletu v ovinku na sneg, ker ga je vestni občan zmetu iz pločnika

- med speljevanjem mi je pri zavijanju crknu motor

- po nerodnosti meu čelado na špeglu in zavijal v levo, čelada pritisila na bremzo

- štorasta sopotnica me je na mestu prevrnla, ker se je afnala

- preozko postavljeni količki, spet zapeu za bremzo

- kolesar pripelu izza grma in direkt čez cesto .. sprednja na pouno, blokada in padec .. seveda se je kolesar odpelu naprej

- s prevlekami za na škornje (dežna prevleka), zataknu za šaltheber tako, da nism mogu noge dol dat .. seveda sem se prevrnu k hrošček

- pozabu tačko dol dat, ker sem teku scat

- zamišljen vozu po grabnu in grmoulu, seveda me je snel k šmrkla z balance

-  na strmem klancu prišel do konc asfalta, hotu obrnt in mi je zmanjkalo tal pod nogami, kljub dolgim nohtom na nogi

- na semaforju nisem opazil jaška in ravno tam sem moral nogo dol dat, nism dal dol, ampak not

 

tok na hitr .. kokr se spomnm .. bilo je pa biserov še velikoooo ... ampak, tko se pač nabira 33- letne izkušnje  ... upam, da bo kdo prebral to in preskoču kakšno mojo alinejo

 

kokrat je bilo pa "skoraj" pa niti ne vem, je bilo pa VELIKOKRAT ... ampak tam sem odnesel le s črtico na gatah .. včasih z večjo drugič pa manjšo.

 

 

:krneki:

To si pa zelo lepo napisal, sem se najdu v kar nekaj opisih :grim ,no saj ni važno živemu človeku se marsikaj zgodi :whistle: ,v kilometrini še zaostajam se bom trudil :hooray:  glede padcev  pa ne bi ravno tekmova, saj z padci ni nič narobe samo pristanki so ponavadi precej boleči  :surrender:

sem enkrat kupil motor pa ni bil niti štiriindvajset ur pri hiši, ko sem ga spremenil v totalko :slap:  :krneki:

 

Še veliko veselih kilometrov želim pa dobre :kava:  kave tudi :D  :yea1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

no ja .. po lajkih na moj post, ste veseli, da sem se več po tleh valjal kot vozil .. ampak .. glaun je, da sem še žiu :whistle:

 

mene si spomnu k' me je isto prjel na -2dl na Krasu. Želja je bla močnejša od dejstva, da se stranska ni postaula v ready-steady. Sm meu pa smolo, da se je tista dva ovinka pod Komnom nasprot prpelala ena dečva in pomagala ADVja pokonc dvigvat, hmmmm.

Objavljeno

To si pa zelo lepo napisal, sem se najdu v kar nekaj opisih :grim ,no saj ni važno živemu človeku se marsikaj zgodi :whistle: ,v kilometrini še zaostajam se bom trudil :hooray:  glede padcev  pa ne bi ravno tekmova, saj z padci ni nič narobe samo pristanki so ponavadi precej boleči  :surrender:

sem enkrat kupil motor pa ni bil niti štiriindvajset ur pri hiši, ko sem ga spremenil v totalko :slap:  :krneki:

 

Še veliko veselih kilometrov želim pa dobre :kava:  kave tudi :D  :yea1:

Vrjetno tako je,če ne obvladaš motorja preideš na skuter.

Objavljeno

mene si spomnu k' me je isto prjel na -2dl na Krasu. Želja je bla močnejša od dejstva, da se stranska ni postaula v ready-steady. Sm meu pa smolo, da se je tista dva ovinka pod Komnom nasprot prpelala ena dečva in pomagala ADVja pokonc dvigvat, hmmmm.

a zdej se tko reče ....  včas je bil miško pa muki pa diujak pa heroj ..zdej je pa avanturist...  :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

a zdej se tko reče ....  včas je bil miško pa muki pa diujak pa heroj ..zdej je pa avanturist...  :P

 

A si že v pokoju?

Popravljeno . Popravil Whiskey
Objavljeno

Bom pa še js izdau svoje padce ... kokr se jih od leta 1980 sploh še spomnim :

 

- naletu v ovinku na sneg, ker ga je vestni občan zmetu iz pločnika

- med speljevanjem mi je pri zavijanju crknu motor

- po nerodnosti meu čelado na špeglu in zavijal v levo, čelada pritisila na bremzo

- štorasta sopotnica me je na mestu prevrnla, ker se je afnala

- preozko postavljeni količki, spet zapeu za bremzo

- kolesar pripelu izza grma in direkt čez cesto .. sprednja na pouno, blokada in padec .. seveda se je kolesar odpelu naprej

- s prevlekami za na škornje (dežna prevleka), zataknu za šaltheber tako, da nism mogu noge dol dat .. seveda sem se prevrnu k hrošček

- pozabu tačko dol dat, ker sem teku scat

- zamišljen vozu po grabnu in grmoulu, seveda me je snel k šmrkla z balance

-  na strmem klancu prišel do konc asfalta, hotu obrnt in mi je zmanjkalo tal pod nogami, kljub dolgim nohtom na nogi

- na semaforju nisem opazil jaška in ravno tam sem moral nogo dol dat, nism dal dol, ampak not

 

tok na hitr .. kokr se spomnm .. bilo je pa biserov še velikoooo ... ampak, tko se pač nabira 33- letne izkušnje  ... upam, da bo kdo prebral to in preskoču kakšno mojo alinejo

 

kokrat je bilo pa "skoraj" pa niti ne vem, je bilo pa VELIKOKRAT ... ampak tam sem odnesel le s črtico na gatah .. včasih z večjo drugič pa manjšo.

 

 

:krneki:

 

 

... stari, tole vsebino bi pa lahko dodal v knjigco o CPP.... bi bla koristna mladičem, k se učijo za A kategorijo .... :kva2:

Objavljeno

A si že v pokoju?

ne..zakaj ? a kdo laže da imam namen bmflo kupit al kaj ? :eek:  :devil:  :fight2:  :bum:   :fight1:

Objavljeno

ne..zakaj ? a kdo laže da imam namen bmflo kupit al kaj ? :eek:  :devil:  :fight2:  :bum:   :fight1:

Če kupiš BMW si bolj blizu plenic kot penziji.

Objavljeno

Če kupiš BMW si bolj blizu plenic kot penziji.

 

Stereotipno mnenje da bmw-je vozijo penzionisti, ki pa v mojem primeru drzi, ampak poznam mnogo delovno aktivnega prebivalstva, ki se prevazajo z njimi. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!