Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No, saj nekaj takega sem pričakoval, nisem pa še šel pogledat na net. Si mi prišparal pot. Kot sem se nekajkrat danes že ponovil, ene stvari okrog homologacij pač poznam in se, kot kosovski Albanec v enem dobrem vicu, nekaterim drugačnim trditvam čudim (kar pa še ne pomeni da ne morejo biti pravilne/resnične). (Pa ta dober vic o Albancu, ki se čudi, bom napisal v temo o vicih :D).

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
Objavljeno
pred eno uro, Joker pravi:

Tudi mene. Pri BMW-ju namreč oglašujejo, da je širina preko kovčkov 39,25", kar je ravno 3mm pod metrom...

 

http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-r1200gs-12adv-adventure-aluminum-pannier-kit-tankbags-luggage-systems-71607722305-306-p-750

Sem preveril za model F800GS ADV in podajajo podatek o širini preko kovčkov 42 col, kar je na oko ravno 2 coli preko enega metra. Ker pa BMW podaja podatek o širini motorja manj, kot en meter, je sedaj vprašanje, zakaj so naredili širše kovčke, kot se ponekod zahteva. In, če je podatek o širini motorja v homologaciji en podatek, na terenu v Dolomitih bo pa policist izmeril en drug podatek, kako bo ta voznik to obrazložil tistemu imetniku metra v rokah. Kdo je v tem primeru kriv za širši motor, kot so navedeni uradni podatki oziroma, kdo naj v tem primeru dobi kazen, ker je širina preko kovčkov večja od enega metra ? So Nemci računali na toleranco ? Bo povedal tisti možak z metrom v rokah v Dolomitih. Ampak se mi zdi, da ga ne bo nič brigalo in bo ravnal po svoji knjižici. Pravzaprav lahko kdo napiše svojo izkušnjo glede tega. 

 

 

Objavljeno

Ker pa so povečini motorji ožji od enega metra in imajo lahko tovor širine enega metra, je sedaj vprašanje, zakaj so Nemci naredili tako široke kovčke za BMW F800GS. Kajti, podatek v prospektu pove, da je širina tega motorja manjša od enega metra in, da poleg ni podatka o širini s kovčki, kot je pri modelih s kovčki vgrajenimi na tekočem traku, kjer ta širina ne presega enega metra. Je nekdo nekaj zaj..., imajo Nemci drugačen predpis ali pa samo računajo na toleranco, saj glede na podatke nekaj ne gre skupaj. So pa pri modelu R1200GS podali drugačen podatek. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 54 minutami, Borutt pravi:

Ker pa so povečini motorji ožji od enega metra in imajo lahko tovor širine enega metra, je sedaj vprašanje, zakaj so Nemci naredili tako široke kovčke za BMW F800GS. Kajti, podatek v prospektu pove, da je širina tega motorja manjša od enega metra in, da poleg ni podatka o širini s kovčki, kot je pri modelih s kovčki vgrajenimi na tekočem traku, kjer ta širina ne presega enega metra. Je nekdo nekaj zaj..., imajo Nemci drugačen predpis ali pa samo računajo na toleranco, saj glede na podatke nekaj ne gre skupaj. So pa pri modelu R1200GS podali drugačen podatek. 

Ne, Nemci imajo isto 1m. Razen če so sprejeli nov zakon, a ne verjamem. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Nemški predpis je tak kot naš (no, vsaj v delu o katerem govorimo tule). Torej največja dovoljena širina vozila je 1,00 m.

Piše tukaj Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung (StVZO).

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Borutt pravi:

Ker pa so povečini motorji ožji od enega metra in imajo lahko tovor širine enega metra, je sedaj vprašanje, zakaj so Nemci naredili tako široke kovčke za BMW F800GS. Kajti, podatek v prospektu pove, da je širina tega motorja manjša od enega metra in, da poleg ni podatka o širini s kovčki, kot je pri modelih s kovčki vgrajenimi na tekočem traku, kjer ta širina ne presega enega metra. Je nekdo nekaj zaj..., imajo Nemci drugačen predpis ali pa samo računajo na toleranco, saj glede na podatke nekaj ne gre skupaj. So pa pri modelu R1200GS podali drugačen podatek. 

Zakaj so Nemci naredili tako široke kovčke za BMW F800G?

Zato, ker jih očitno noben predpis ne zavezuje k temu, da je širina tovora en meter. Širina tovora po njihovih predpisih Straßenverkehrs-Ordnung (StVO) namreč ni posebej določena za dvokolesnike v kakršnikoli izvedbi in je splošna, torej 2,55 metra. Iz te strašne ugotovitve tudi izhaja, da so kufri tovor :ras:. Upam, da sodelujočim v tej debati nisem dajal občutka, da sem vas preveč šolal :jezik:.

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
Objavljeno (popravljeno)

Stari R1200 GSA in F800GS imata enake kovčke!

Verjetno je F800, zaradi rezervoarja zadaj, širši...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 7 urami, Borutt pravi:

Sem preveril za model F800GS ADV in podajajo podatek o širini preko kovčkov 42 col, kar je na oko ravno 2 coli preko enega metra. Ker pa BMW podaja podatek o širini motorja manj, kot en meter, je sedaj vprašanje, zakaj so naredili širše kovčke, kot se ponekod zahteva. In, če je podatek o širini motorja v homologaciji en podatek, na terenu v Dolomitih bo pa policist izmeril en drug podatek, kako bo ta voznik to obrazložil tistemu imetniku metra v rokah. Kdo je v tem primeru kriv za širši motor, kot so navedeni uradni podatki oziroma, kdo naj v tem primeru dobi kazen, ker je širina preko kovčkov večja od enega metra ? So Nemci računali na toleranco ? Bo povedal tisti možak z metrom v rokah v Dolomitih. Ampak se mi zdi, da ga ne bo nič brigalo in bo ravnal po svoji knjižici. Pravzaprav lahko kdo napiše svojo izkušnjo glede tega. 

 

 

No končno smo dognali, da moj meter ne laže. :)
Zadeva je takšna, da sem prejšnji motor R1200GS opremil z Trax kufri, kar je v širino znašalo celo 107 cm. Ko sem zamenjal motor sem si rekel, ajde, dajmo odkartat teh 200 EUR več, nabavit original in s tem biti ''po predpisih'' na cesti. Še sanjalo se mi ni, da je tudi original preširok, zato nisem šel niti preverjat.

No in zanimalo me je samo, kaj storiti, če na cesti res srečaš policaja, ki je vstal na levo nogo in te gre merit. Sklonit glavo in reči ''Kriv sem'' ali pa še malo argumentirat in se prerekat z policajem?!?!

Objavljeno (popravljeno)

Več kot očitno je, da je dovoljena širina enoslednega vozila lahko tudi tovarniško problematična. Ker je, kot že napisano, širina 1000 mm določena samo zaradi tega, ker je to okrogla številka, predlagam, da se zadevo pravno in zakonsko popravi (po vzoru Rimskega prava).
Napisati je torej potrebno predlog (in pri tem nam lahko @Borutt verjetno izdatno pomaga) in ga vročiti ustrezni instituciji. 

Če si slučajno skeptičen in/ali negativno razpoložen do takšne akcije, svoje razmišljanje zadrži zase. Tisti, ki si/nam želimo dobro, pesimistov ne potrebujemo sploh.

Tovrstne akcije so bile že videne in niso nenavadne. Dogovoriti se je potrebno torej o širini, ki bi bila ustrezna (1200 mm se zdi dovolj) in v imenu foruma oz. Motosvet.com (ali druge ustrezne institucije ...) podati predlog zakonodajalcu.
In zadeva bi bila rešena in vsi bi bili zadovoljni.

Popravljeno . Popravil GO_Tomi
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, GoBobi pravi:

Nemški predpis je tak kot naš

Če sem prav razumel na tistem linku, je največja širina motornega kolesa 2m, prikolice (morda je to mišljeno kot tovor) pa 1m?

Ker, če bi bila širina vozila le 1m tudi pri sprednji maski in ogledalih ne bi smeli tega presegati?

Drugače, ...BMW Original-Koffersystem:  Gesamtbreite: 102 cm. 

https://www.tourenfahrer.de/motorrad-equipment/motorradzubehoer/koffersysteme-bmw-r-1200-gsadventure/bmw-r-1200-gs-original-koffersystem/

 

Objavljeno
pred eno uro, GO_Tomi pravi:

Več kot očitno je, da je dovoljena širina enoslednega vozila lahko tudi tovarniško problematična. Ker je, kot že napisano, širina 1000 mm določena samo zaradi tega, ker je to okrogla številka, predlagam, da se zadevo pravno in zakonsko popravi (po vzoru Rimskega prava).
Napisati je torej potrebno predlog (in pri tem nam lahko @Borutt verjetno izdatno pomaga) in ga vročiti ustrezni instituciji. 

Če si slučajno skeptičen in/ali negativno razpoložen do takšne akcije, svoje razmišljanje zadrži zase. Tisti, ki si/nam želimo dobro, pesimistov ne potrebujemo sploh.

Tovrstne akcije so bile že videne in niso nenavadne. Dogovoriti se je potrebno torej o širini, ki bi bila ustrezna (1200 mm se zdi dovolj) in v imenu foruma oz. Motosvet.com (ali druge ustrezne institucije ...) podati predlog zakonodajalcu.
In zadeva bi bila rešena in vsi bi bili zadovoljni.

Si kdaj že probal kaj takega?

Sliši se sicer zelo preprosto, a mi lahko verjameš da ni.

Če nimaš politične podpore (pa še takrat ne vedno) , se bo zadeva "vrtela" par let in poniknila v neznano.

Veliko sreče in živcev...

lp

Objavljeno

Tili so tudi kar široki morebiti samo Yamaha, da gre skoz.

 

Objavljeno

Pač nemci...pri njih me nikoli več nič ne preseneti!

Objavljeno
pred 2 urami, GO_Tomi pravi:

Dogovoriti se je potrebno torej o širini, ki bi bila ustrezna (1200 mm se zdi dovolj) in v imenu foruma oz. Motosvet.com (ali druge ustrezne institucije ...) podati predlog zakonodajalcu.
In zadeva bi bila rešena in vsi bi bili zadovoljni.

Samo bi morali tudi Italijani spremeniti. Pri nas bi se vozil s širino 120, zunaj meja bi pa plačeval :hmm:

Objavljeno
pred 3 urami, boych pravi:

No končno smo dognali, da moj meter ne laže. :)
Zadeva je takšna, da sem prejšnji motor R1200GS opremil z Trax kufri, kar je v širino znašalo celo 107 cm. Ko sem zamenjal motor sem si rekel, ajde, dajmo odkartat teh 200 EUR več, nabavit original in s tem biti ''po predpisih'' na cesti. Še sanjalo se mi ni, da je tudi original preširok, zato nisem šel niti preverjat.

No in zanimalo me je samo, kaj storiti, če na cesti res srečaš policaja, ki je vstal na levo nogo in te gre merit. Sklonit glavo in reči ''Kriv sem'' ali pa še malo argumentirat in se prerekat z policajem?!?!

Sem že vprašal, če je bil pri nas primer meritve širine. Zaenkrat še ni odgovora. Kaj in kako bo v tujini, je pa drugo vprašanje. Malo leve noge, malo nacionalizma, malo kazanja mišic, pa je meter v rokah. Kdor ima meter, ima tudi škarje in platno. Boš pokazal, kje naj odreže ? Pa ne pozabi, lepa beseda lepo mesto najde. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 urami, Arzen pravi:

Ne, Nemci imajo isto 1m. Razen če so sprejeli nov zakon, a ne verjamem. 

Mogoče pa švabi merijo s colskim metrom :P

Objavljeno
pred 2 urami, GO_Tomi pravi:

Več kot očitno je, da je dovoljena širina enoslednega vozila lahko tudi tovarniško problematična. Ker je, kot že napisano, širina 1000 mm določena samo zaradi tega, ker je to okrogla številka, predlagam, da se zadevo pravno in zakonsko popravi (po vzoru Rimskega prava).
Napisati je torej potrebno predlog (in pri tem nam lahko @Borutt verjetno izdatno pomaga) in ga vročiti ustrezni instituciji. 

Če si slučajno skeptičen in/ali negativno razpoložen do takšne akcije, svoje razmišljanje zadrži zase. Tisti, ki si/nam želimo dobro, pesimistov ne potrebujemo sploh.

Tovrstne akcije so bile že videne in niso nenavadne. Dogovoriti se je potrebno torej o širini, ki bi bila ustrezna (1200 mm se zdi dovolj) in v imenu foruma oz. Motosvet.com (ali druge ustrezne institucije ...) podati predlog zakonodajalcu.
In zadeva bi bila rešena in vsi bi bili zadovoljni.

1 KATEGORIJE VOZIL, KI JIH ZAJEMA

1.1 Ta tehnična specifikacija velja za vsa dvo- in trikolesna vozila kategorije L(*).

3 POSEBNE ZAHTEVE

3.1 Največje dovoljene mere

3.1.1 Največje mere, dovoljene za dvo-, tri- oziroma štirikolesna motorna vozila, so naslednje:

3.1.1.1 - dolžina: 4,00 m

3.1.1.2 - širina: 1,00 m za dvokolesne mopede,

2,00 m za druga vozila,

3.1.1.3 - višina: 2,50 m.

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Če sem prav razumel na tistem linku, je največja širina motornega kolesa 2m, prikolice (morda je to mišljeno kot tovor) pa 1m?

Ker, če bi bila širina vozila le 1m tudi pri sprednji maski in ogledalih ne bi smeli tega presegati?

Drugače, ...BMW Original-Koffersystem:  Gesamtbreite: 102 cm. 

https://www.tourenfahrer.de/motorrad-equipment/motorradzubehoer/koffersysteme-bmw-r-1200-gsadventure/bmw-r-1200-gs-original-koffersystem/

 

1 KATEGORIJE VOZIL, KI JIH ZAJEMA

1.1 Ta tehnična specifikacija velja za vsa dvo- in trikolesna vozila kategorije L(*).

3 POSEBNE ZAHTEVE

3.1 Največje dovoljene mere

3.1.1 Največje mere, dovoljene za dvo-, tri- oziroma štirikolesna motorna vozila, so naslednje:

3.1.1.1 - dolžina: 4,00 m

3.1.1.2 - širina: 1,00 m za dvokolesne mopede,

2,00 m za druga vozila,

3.1.1.3 - višina: 2,50 m.

Objavljeno

Moped je torej motorno kolo in je njegova širina omejena na 1m...torej ne le tovor?

...samo tudi teža, 270kg za mopede...BMW lt je težak cca 380kg

Citiraj

 

3.2.2 Največje dovoljene mase neobremenjenih tri- oziroma štirikolesnih motornih vozil so, kakor sledi:

3.2.2.1 trikolesna motorna vozila

270 kg za mopede;

1 000 kg za trikolesa (upoštevana ni masa pogonskih baterij pri električnih vozilih).

 

Včasih je bilo razdeljeno na motorna kolesa ter kolesa z motorjem (mopedi)?

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, vandrovec pravi:

Moped je torej motorno kolo in je njegova širina omejena na 1m...torej ne le tovor?

...samo tudi teža, 270kg za mopede...BMW lt je težak cca 380kg

Včasih je bilo razdeljeno na motorna kolesa ter kolesa z motorjem (mopedi)?

Boss hoss pa...je motor ali ne...ker ima okoli 680kg in širok je 1554mm...http://www.bikez.com/motorcycles/boss_hoss_bhc-9_truck_trike_2016.php pač ta ko ima tri kolesa....tud un na dva ni daleč stran....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 19 minutami, vandrovec pravi:

Moped je torej motorno kolo in je njegova širina omejena na 1m...torej ne le tovor?

...samo tudi teža, 270kg za mopede...BMW lt je težak cca 380kg

Včasih je bilo razdeljeno na motorna kolesa ter kolesa z motorjem (mopedi)?

?

Objavljeno

Bolj berem bolj je vse razglašeno.

Vse bolj me spominja na nekatere stare ameriške zakone, kjer ne smejo sušiti skupaj moške in ženske gate :lol1:.

Objavljeno
pred 39 minutami, Borutt pravi:

?

Meni ni razumljivo...

Za mere in mase vozil kategorije L se uporabljajo določbe tehnične specifikacije TSV 309. 

Tam piše:  širina: 1,00 m za dvokolesne mopede

Torej so dvokolesni mopedi vsa motorna kolesa, ker drugih mer ni zapisanih, največja širina 1m, največja teža 270kg...po cesti se pa vozijo motorji širine nad metrom in teže nad 300kg :smoke:

Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, vandrovec pravi:

Meni ni razumljivo...

Za mere in mase vozil kategorije L se uporabljajo določbe tehnične specifikacije TSV 309. 

Tam piše:  širina: 1,00 m za dvokolesne mopede

Torej so dvokolesni mopedi vsa motorna kolesa, ker drugih mer ni zapisanih, največja širina 1m, največja teža 270kg...po cesti se pa vozijo motorji širine nad metrom in teže nad 300kg :smoke:

Bo sedaj bolj razumljivo ? 

13.   »moped« (»kolo z motorjem«) je motorno vozilo z dvema ali tremi kolesi, katerega delovna prostornina motorja na prisilni vžig ne presega 50 ccm ali moč motorja na kompresijski vžig ali trajna nazivna moč elektromotorja ne presega 4 kW in pri katerem konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h;

15.   »motorno kolo« je motorno vozilo z dvema kolesoma s stranskim priklopnikom ali brez njega, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko določena hitrost presega 45 km/h;

3.2.1 Največja dovoljena masa dvokolesnih motornih vozil je tehnično dovoljena masa, kot jo je določil proizvajalec.

3.1.1.2 - širina:

1,00 m za dvokolesne mopede,

2,00 m za druga vozila,

Popravljeno . Popravil Borutt
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, Borutt pravi:

Bo sedaj bolj razumljivo ? 

Bo :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!