Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Borutt pravi:

Ne zapletaj se preveč z zakonodajo. 

Kdo kasira za 1 cm ? Daj primer. Ali spet nabijaš ? Mogoče v tujini kasirajo za 1 cm ? Saj tam rad plačaš kazen, ker je tako majhna.

 

Potem so tudi kolesa na nosilcih na avtu del avta. Logično.  

dejva prekinit, da ne smetiva po temi.

Objavljeno
pred 1 uro, Borutt pravi:

Ne zapletaj se preveč z zakonodajo. 

Kdo kasira za 1 cm ? Daj primer. Ali spet nabijaš ? Mogoče v tujini kasirajo za 1 cm ? Saj tam rad plačaš kazen, ker je tako majhna.

 

Potem so tudi kolesa na nosilcih na avtu del avta. Logično.  

Nosilci na avtu so del avta(dodatna oprema)!Kolesa so tovor.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, bambi61 pravi:

Nosilci na avtu so del avta(dodatna oprema)!Kolesa so tovor.

Sedaj pa to primerjaj z motorjem. Nosilci so pritrjeni na motor, kovčki pač ne. Torej so ista zadeva, kot kolo na avtu. 

Objavljeno

Vlecna kljuka je del avta. Nosilec kolesa, ki je na kljuki, je prav tako del avta. Kolesa so tovor.

Nosilci kovckov so del motocikla. Kovcki, ki so na teh nosilcih, so prav tako del motocikla. Moje gate, ki so v kufru, so tovor.

[moje oci in moj malar...]

Objavljeno (popravljeno)

Kakršnikoli nosilci, ki niso serijsko vgrajeni na motor ali avto, so del dodatne opreme: tisti na boku, ali pri avtu tisti na strehi, tisti na vlečni kljuki ... Vse, kar ni serijska vgradnja je dodatek, ki mora biti ustrezno pritrjen in ne sme opletati, odpadati, se razsuvati, izlivati ... in ustrezati veljavni zakonodaji.

Nobeno enosledno vozilo, ki ga je moč kupiti pri nas, ni širše od enega metra. In če prodajalec nudi poleg še kufre, in se kupec za njih odloči, ter s tem prekorači dovoljeno širino, je kriv kupec, ne prodajalec. Prodajalca ne briga, če se ti voziš v nasprotju z zakonodajo, ker si hotel met dodatne kufre ...

Torej: vlečna kljuka je del avtomobila, ker jo lahko vgradijo v tovarni in/ali ker je snemljiva in ker jo ne smeš vozit okoli, če nimaš pritaknjene prikolice. Karkoli na kljuki zataknjeno ali pripeto pa ni del avtomobila. Ne nosilec, ne prikolica, ne kolo na kljuki, ne prerezana teniška žogica.
In tudi nosilci kovčkov niso del motocikla ampak del kovčkov, kajti motocikel brez nosilcev je popolnoma uporaben, končki brez nosilcev pa ne. Torej so del kovčkov.

Kovčke kot del motocikla ima recimo Honda Deauville. In če bi ta Honda bila širša od 1 m, bi moral proizvajalec zagotoviti ustrezno homologacijo, če bi jo hotel prodajati.

A bo zdej šlo?

Popravljeno . Popravil GO_Tomi
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Hm, tukaj je ena luknja...

...kljuka mora biti homologirana, in prikolica (nosilec koles) mora imeti opravljen tehnicni pregled.

Prav tako kot vlecna kljuka na avtomobilu, bi na motociklu morali biti homologirani nosilci in skupaj z njimi tudi kovcki. Predelava pa seveda vpisana v homologacijski kartoncek.

Ampak - vsaj naknadno vgrajeni - niso.

In ce bi se nasel kaksen ultra zajeban policaj, bi lahko po crki zakona motocikel z naknadno vgrajenimi nosilci za kovcke izlocil iz prometa, saj ni v stanju, v kakrsnega ga je postavil proizvajalec.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 3 urami, boych pravi:

Se pravi, da sem z vso originalno navlako v prekršku, ker so kovčki tovor, ki je preširok.
In kaj predlagaš ti? Flexarco pa žagaj miško??

Predlagam merjenje. Čeprav vem, da je že bilo govora o tem in motorji z original kovčki niso presegli enega metra. 

Objavljeno
pred 7 minutami, Zok pravi:

Hm, tukaj je ena luknja...

...kljuka mora biti homologirana, in prikolica (nosilec koles) mora imeti opravljen tehnicni pregled.

Prav tako kot vlecna kljuka na avtomobilu, bi na motociklu morali biti homologirani nosilci in skupaj z njimi tudi kovcki. Predelava pa seveda vpisana v homologacijski kartoncek.

Ampak - vsaj naknadno vgrajeni - niso.

In ce bi se nasel kaksen ultra zajeban policaj, bi lahko po crki zakona motocikel z naknadno vgrajenimi nosilci za kovcke izlocil iz prometa, saj ni v stanju, v kakrsnega ga je postavil proizvajalec.

Beri.

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kul.

AntennaCar.jpg

Objavljeno
pred 43 minutami, GO_Tomi pravi:

Kakršnikoli nosilci, ki niso serijsko vgrajeni na motor ali avto, so del dodatne opreme: tisti na boku, ali pri avtu tisti na strehi, tisti na vlečni kljuki ... Vse, kar ni serijska vgradnja je dodatek, ki mora biti ustrezno pritrjen in ne sme opletati, odpadati, se razsuvati, izlivati ... in ustrezati veljavni zakonodaji.

Nobeno enosledno vozilo, ki ga je moč kupiti pri nas, ni širše od enega metra. In če prodajalec nudi poleg še kufre, in se kupec za njih odloči, ter s tem prekorači dovoljeno širino, je kriv kupec, ne prodajalec. Prodajalca ne briga, če se ti voziš v nasprotju z zakonodajo, ker si hotel met dodatne kufre ...

Torej: vlečna kljuka je del avtomobila, ker jo lahko vgradijo v tovarni in/ali ker je snemljiva in ker jo ne smeš vozit okoli, če nimaš pritaknjene prikolice. Karkoli na kljuki zataknjeno ali pripeto pa ni del avtomobila. Ne nosilec, ne prikolica, ne kolo na kljuki, ne prerezana teniška žogica.
In tudi nosilci kovčkov niso del motocikla ampak del kovčkov, kajti motocikel brez nosilcev je popolnoma uporaben, končki brez nosilcev pa ne. Torej so del kovčkov.

Kovčke kot del motocikla ima recimo Honda Deauville. In če bi ta Honda bila širša od 1 m, bi moral proizvajalec zagotoviti ustrezno homologacijo, če bi jo hotel prodajati.

A bo zdej šlo?

sori, pri meni so nosilci integrirani v motor in so del motorja. Prav tako so nosilci integrirani v ročke pri kawasaki SXu in so del motorja :ras:

Vgrajene kovčke pa ima kup motorjev, od GTRja, do raznih Goldwingov.

Dodatne kufre pa se lahko razdeli na serijsko opremo in aftermarket. Zakonodaja pa je taka kot je, šepava, mlahava in če se kurac dvigne plavemu lahko z njim opleta tudi okrog kovčkov.

pred 42 minutami, Zok pravi:

Hm, tukaj je ena luknja...

...kljuka mora biti homologirana, in prikolica (nosilec koles) mora imeti opravljen tehnicni pregled.

Prav tako kot vlecna kljuka na avtomobilu, bi na motociklu morali biti homologirani nosilci in skupaj z njimi tudi kovcki. Predelava pa seveda vpisana v homologacijski kartoncek.

Ampak - vsaj naknadno vgrajeni - niso.

In ce bi se nasel kaksen ultra zajeban policaj, bi lahko po crki zakona motocikel z naknadno vgrajenimi nosilci za kovcke izlocil iz prometa, saj ni v stanju, v kakrsnega ga je postavil proizvajalec.

V bistvu NE rabiš vpisovat v homologacijski kartonček. Bo Borutt pojasnil zakaj :D

 

pred 33 minutami, Borutt pravi:

Beri.

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

pa smo spet pri "slip onih". :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
23 minutes ago, DAMI34 said:

sori, pri meni so nosilci integrirani v motor in so del motorja ...

Saj pravim: "Kakršnikoli nosilci, ki niso serijsko vgrajeni na motor ..."
Sicer pa ... oproščeno ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

..., so kovčki, ki so del motorja in so kovčki, ki niso del motorja? :hmm:

Objavljeno
pred 7 urami, Borutt pravi:

Kdo prodaja nelegalno opremo ? 

Sem že nekje napisal, kolikšna je širina motornega kolesa. In to je veliko več, kot je ta širina s tovorom. Ampak tukaj je govora o enoslednem motornem kolesu, kjer je širina s tovorom omejena na 1 meter. Kajti, kovčki so tovor.

Vem, da imaš v stroma. Kakšne kovčke imaš, če jih imaš? Kakšne bi kupil, če jih nimaš? Malo preglej, pa boš videl kakšno izbiro imaš.

Sedaj imam 37 litrske in sem preširok, z veseljem bi imel bolj ozek motor, pri enaki litraži ali vsaj podobni.

 

Objavljeno

Mater ... sej ma člouk težave, če hoče bit znotraj enga metra ...

Objavljeno
pred 1 minuto, GO_Tomi pravi:

Mater ... sej ma člouk težave, če hoče bit znotraj enga metra ...

Praktično nemogoče, če se voziš v dvoje. Precej vozim po tujini in še nisem videl koga potovati s kovčki, ki so pod meter, govorim za vstroma. Zagotovo pa lahko trdim, da večinoma tudi drugi motoristi, ki jih srečujem po tujini presegajo meter, tudi z original kufri.

Bojan bo verjetno trdil - zakon je jasen. Verjetno ne bo rekel, res bi ga bilo dobro spremeniti - je neživljenjski.

Objavljeno (popravljeno)

Zakon je seveda jasen, o tem ni dvoma. Res je pa tudi to, da je en meter kr tm ena številka, ki nima nobene veze z ničemer. Komot bi blo 0,92 m al pa 1,18 m. Je, kar se prometa tiče, popolnoma vseeno.

Kot praksa kaže (in praksa je bila glavno vodilo Rimskega prava) bi bilo več kot potrebno spremeniti to dovoljeno širino. Se strinjam.

Popravljeno . Popravil GO_Tomi
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Hja kar nekaj kilometrov sem prevozil preširok, pa z možmi postave zaradi tega še nikjer nisem imel težav.

 

Image10.thumb.jpg.6a5a423af17065970b41e69a1b3fea7a.jpg

Daer Alu kovčki Krauser nosilci.

IMG_0081.thumb.JPG.739346bd8cb1aa9267cca8e728fded67.JPG

Alpos kovčki nosilci :whistle:.

DCP_6430.thumb.JPG.2f297f6db18cfe9c26d553b8cbe445e8.JPG

Alpos kovčki nosilci BMW kopija.

IMG_7224.thumb.JPG.e5c8a94ce6fc6c0ca34a07f663e50af8.JPG

Komplet Givi.

.....

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Vem, da imaš v stroma. Kakšne kovčke imaš, če jih imaš? Kakšne bi kupil, če jih nimaš? Malo preglej, pa boš videl kakšno izbiro imaš.

Sedaj imam 37 litrske in sem preširok, z veseljem bi imel bolj ozek motor, pri enaki litraži ali vsaj podobni.

 

Sam veš, da je meja vedno nekje postavljena. In tukaj je pri 100 cm. Nekje drugje je pri 50 km/h, potem pri 0,24 mg/l, pa spet pri 3.500 kg, ... Ker nekaterim ni nikoli dovolj, pač plačujejo. Jaz pa vedno razložim, kaj in kako piše in, kako narediti, da ni treba plačati. 

pred 53 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Praktično nemogoče, če se voziš v dvoje. Precej vozim po tujini in še nisem videl koga potovati s kovčki, ki so pod meter, govorim za vstroma. Zagotovo pa lahko trdim, da večinoma tudi drugi motoristi, ki jih srečujem po tujini presegajo meter, tudi z original kufri.

Bojan bo verjetno trdil - zakon je jasen. Verjetno ne bo rekel, res bi ga bilo dobro spremeniti - je neživljenjski.

Kdo je Bojan ?

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Sam veš, da je meja vedno nekje postavljena. In tukaj je pri 100 cm. Nekje drugje je pri 50 km/h, potem pri 0,24 mg/l, pa spet pri 3.500 kg, ... Ker nekaterim ni nikoli dovolj, pač plačujejo. Jaz pa vedno razložim, kaj in kako piše in, kako narediti, da ni treba plačati. 

To mi je daleč najboljša argumentacija, ki jo je podal,

Go Tomi. Kot praksa kaže (in praksa je bila glavno vodilo Rimskega prava) bi bilo več kot potrebno spremeniti to dovoljeno širino. 

Jaz temu pravim življenjski zakoni. 

Kakšne kovčke imaš na motorju?

 

 

 

Objavljeno

Mislim, da so vsi okoli 110 cm. :)

P7148599.thumb.JPG.dca70151faf0b0db83e0655519508ace.JPG

Objavljeno

Jst mam 54 litrov na repu in 60 l torbo, k jo prheftam na zadnji sedež in pred omenjeni kufr. To mi zadostuje, k me žena itak ne pusti predaleč. Nimam težav s stranskimi kufri.

Objavljeno
pred 23 minutami, MiNa pravi:

Hja kar nekaj kilometrov sem prevozil preširok, pa z možmi postave zaradi tega še nikjer nisem imel težav.

 

IMG_7224.thumb.JPG.e5c8a94ce6fc6c0ca34a07f663e50af8.JPG

Komplet Givi.

Si se ustavil, da si prečekiral, če boš lahko šel s kufri skozi tunele :lol1:.

Tudi jaz nisem imel nikoli težave s policaji zaradi kufrov. Je pa bedasto, da te lahko, če želijo pokasirajo. Kot sem že dejal, bi rad bil v mejah zakona, z nekim normalnim volumnom, ki je primeren za potovanja.

V Angliji mi je motorist rekel glede nalepk, na lučeh. To so tiste, ki odrežejo del snopa, ki moti nasproti vozeča vozila. Da ni problema, da policija ne komplicira, ja. Kaj pa če naletiš na nekoga, ki pa. Zagrožena kazen pa je, če se prav spomnem 1200 funtov.

Pri kufrih je vsaj manjša.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Sem se ustavil zaradi :photo:.

Samo vsedeš se na motor pa si že v prekršku, če dodamo še hude "štime auspuhov" in seveda pregovornih prevelikih hitrosti, bi bilo najbolje, da nas kar pozaprejo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 11 urami, Borutt pravi:

Sam veš, da je meja vedno nekje postavljena. In tukaj je pri 100 cm. Nekje drugje je pri 50 km/h, potem pri 0,24 mg/l, pa spet pri 3.500 kg, ... Ker nekaterim ni nikoli dovolj, pač plačujejo. Jaz pa vedno razložim, kaj in kako piše in, kako narediti, da ni treba plačati. 

Kdo je Bojan ?

Ups. Pardon. Borutt.

Nisem zasledil odgovora, katere stranske kovčke voziš na vstromu? Ali s katerimi bi šel z ženo na potovanje :)?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!