Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


klemens

Priporočene objave

A novejši dizli nimajo take vzdržljivosti zaradi večjih toplotnih obremenitev delov motorja (prisilno polnjenje in podobno)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe sem te šteku, ti pravzaprav govoriš v prid starim :D absolutno, samo to so bile mašine brez turbin in sorazmerno velikih kubatur (2,5 ponavadi)

bivši BX od mojga mehankarja (1.9D) ima 600.000km, brez pipkanj po mašini in se sedaj fura kot rumeni taxi po LJ, sigurno si ga že videl

razkorak vzdržljivosti (na slabše) se prične pri zmogljivejših dizlih s turbinami, elektronika pa je intervale kvarjenja kvečjemu skrajšala, treba futrat avtomobisko industrijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo se je treba zamisliti nad naslednjo izjavo enega od vodilnih tehnikov razvoja masin: "...danasnje masine so prirejene za cca. 250.000 km.kilometrin,kot so bile vcasih _normalne_ po vsej verjetnosti ne bo vec." v mislih je imel celotno zivljensko dobo masine z generalko/ami vred.intervju je bil objavljen v avto touring (glasilo ÖAMTC) par let nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hitrejša amortizacija in hitrejše menjave vozil, kaj lahko le to reši avto-industrijo, zgrožen sem :wink: nad temi začasnimi rešitvami pred zatonom oz prestrukturo v eko(štrom) sceno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vzdržljivosti se ne strinjam. Sodobno TDI, HDI , CDI... so daleč stran od vzdržljivosti starejših motorjev (diesel) in sodobnih benciskih.

Se strinjam!

Moje mnenje je, da je sicer bilo veliko vlaganega v razvoj dizel mašin v zadnjih letih, ampak te mašine so precej navite - turbo, elektronika itd itd. Mogoče se tudi zato toliko kvarijo, pa še zaradi vseh teh dodatkov te servisi na kant spravijo, ko se ti kaj pokvari.

Po moje je še veliko možnosti pri bencinarjih za razvoj, predvsem v smeri turbin. Velik vpliv na navor avtomobila ima namreč turbina, kar pomeni, da ne bi primerjal dizla s turbino z enako prostornino bencinarja. Primerjaj 1,9 TDI s 110 ali menda tudi 130 in 150 KM s naprimer 1.8T v audiju TT (190, 225 aln nakaj tazga KM - menda se jih da naviti na 300KM) al pa Astra coupe Turbo 2.0 190 KM. KM je več, navora je več, res pa je, da je tud porabe več. Če pa bi takemu turbo bencinarju omejil porabo ekvivalentno dizlu, bi pa verjetno bilo KM vsaj enako dizlu ali pa več, manj vibracij, nič črnega dima ... Katerega bi potem izbral?? Tud jaz ne vem! - vse je odvisno od cene :!:

mislim da se trenutno splača dizel, sploh če ga misliš imeti dalj časa. Če pa bo šel v naslednjih letih razvoj v smer, ki sem jo opisal gor, pa bomo verjetno spet šaltal nazaj na bencinarje. Se kar predstavljam v enem 1,0 turbo cliotu s 130 KM. :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, jast ostajam na bencincu, ker se ne vozim tolko, da se mi bi splačalo met dizl. Nekak sem si zračunal, da še vedno ceneje pridem skoz z bencinarjem, ker na leto ne nardim več kot 30.000 km. Nevem kak je zdaj z temi Common raili, ampak Japonci nimajo dizlov, ker so izpušni plini baje dosti bolj strupeni od bencinskega izgorevanja. Zdaj kolko je res ne ve nobedn. Eni pravijo, da je, drugi da ni. No sej, vsaj se naj odloči kak se hoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, jast ostajam na bencincu, ker se ne vozim tolko, da se mi bi splačalo met dizl. Nekak sem si zračunal, da še vedno ceneje pridem skoz z bencinarjem, ker na leto ne nardim več kot 30.000 km. Nevem kak je zdaj z temi Common raili, ampak Japonci nimajo dizlov, ker so izpušni plini baje dosti bolj strupeni od bencinskega izgorevanja. Zdaj kolko je res ne ve nobedn. Eni pravijo, da je, drugi da ni. No sej, vsaj se naj odloči kak se hoče.

:?: :?: :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30.000 km letno :arrow: 2500 mesečno :arrow: 80 dnevno, to je primerna številka za diesla

meni se splača pri 12-20.000 letno, pa še lepše se vozim kot v bencinarju

diesel naj bi manj onesnaževal kot bencinar, res pa so ugotovili neke škodljive snovi v sajah...pa sej, kje pa ni dondons ni škodljivih snovi, še v mleku so

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso "skodljive snovi v sajah" (no,saj so tudi) temvec so same saje tako majhne (mikropartikli),da jih cloveska sluznica v nosu ne more filtrirati in si tako lahko utrejo pot v pljuca.ni pa to ekskluziva dizelskih saj; v grazu so naredili oz. sprovedli studijo o obremenjenosti zraka v mestu - prah (pesek o posipa,zavorni prah itd.) vsako pomlad _ne pripomore_ veliko h kvaliteti zraka. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso "skodljive snovi v sajah" (no,saj so tudi) temvec so same saje tako majhne (mikropartikli),da jih cloveska sluznica v nosu ne more filtrirati in si tako lahko utrejo pot v pljuca.

Kaj vse moramo vdihovati da se nakateri lahko poceni vozijo :D :D :D

p.s. : pa da na bo slučajno to kdo razumel kako drugače kot hec !! :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izven konteksta samo za primerjavo:

zracni filtri velikih klimatskih naprav v poslopjih so po uporabi posebni odpadki in se jih ne sme vrzti kar v smeti (nevarnot za okolje!).morajo biti primerno uniceni (npr. termicna reciklaza v toplarni itd.) - in to so samo filtri zraka,katerega drugace vdihavamo vsak dan,24 ur na dan. :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozite se kak se hočete, mene za zdaj še nobedn ni prepričal. Strokovnjaki so me prepričali, da se nakup dizla ne splača, če se dosti ne voziš (več kot 30.000km letno). Če se komu splača, potem bencinarja ni vozil al pa je imel eno požrešno kravo. Poleg tega mi tut ni, da bi poslušaš neko pogrkavanje pod havbo. Vbistvu je glasnejši od bencinarja, pa ne samo v štangasu. Letna registracija je dražja, nakup samega avtomobila z dizelskim motorjem je tudi dražji od bencinarja itd. Drugače je poraba med dizlom in bencinarjem zanemarljiva. Do zdaj berem same teste v revijah in zasledim mogoče 3 litre nižjo porabo od bencinarja al pa še to ne. Zakaj? Če pa majo že vsi dizli noter turbopolnilec (dosežejo pa enako moč kot bencinarji ali pa manjšo). Isti strokovnjaki so tudi ugotovili, da se stroški bencinarja in dizlaša izenačijo komaj po 5 letih. Pa še to ne pri vseh. Dizlaši se pri nas ne splačajo, mogoče v Italiji, kjer so cene med bencinom in dizlom očitne. Al pa če točiš kurilno olje. Je pa res, da je večji navor, ampak tudi večji hrup. Ostajam zvest bencinarjem, dolker nebojo spet kakšni znanstveniki dognali, da je mogoče dizl cenejši. To, kar je Joža reku, da mu manj porabi, če ma dizla bom do takrat lepo preslišal, ker je to zgolj subjektivno mnenje in ker Joža ni strokovnjak za to področje. :wink: Nad dizlom so najbolj navdušeni tisti, ki že imajo traktor doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nad dizlom so najbolj navdušeni tisti, ki že imajo traktor doma.

No pa da ti še js neki povem o teh traktorjih. V svoji (sicer kratki) karieri sem imel dva golfa in sicer enko, nato pa dvojko (bog jima daj večni pokoj - borila sta se do tragičnih smrti), oba dizla.

Hec pri teh avtih ni samo to, da se poceni voziš ampak tudi v vzdržljivosti. Katrce in ostalči bencinski heroji se sicer dobro borijo, ampak na koncu je zmagovalec le mašina, ki se vrti z manj obrati, kar pomeni manj obremenitvenih ciklov in zato mnooogo boljšo trajnodinamično trdnost (na katero se ponavadi deli preračunavajo) in če se človek danes malo ozre naokoli po cestah vidi da med "polnoletniki" res prevladujejo dizli.

Do zdaj ste vsi veselo hvalili PSA in udrihali po VW-ju (TDI) vendar pa je potrebno razmisliti kdo je v resnici sprožil dizelsko revolucijo.

P.S.

Tudi v tretje si nameravam kupit traktror od VW-ja in to ne samo zato, ker je majhna poraba ampak tudi zelo poceni rezervni deli, kar pomislite, pri kateri znamki se da dobit sklopko z lamelami za 4500 SIT, komplet prednjih diskploščic za 1800 SIT in prvi blatnik za manj kot 3000 SIT??

Seveda ne original, ampak novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vendar pa je potrebno razmisliti kdo je v resnici sprožil dizelsko revolucijo.

Rudolf Diesel? :?: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja WV je res začel z dizel revolucijo v osebnih avtih in tudi kar se cen delov tiče imaš zelo prav,

predvsem se udriha po novi generaciji sposobnih dizlov...

mislim pa, da je PSA prva dvignila nivo uporabnosti dizla na mejo bencinarja, ob ekonomičnosti dizla, da ne omenjam udobja v vožnji in mirnosti teka mašine...tu so nemci še dolgo pešali

sicer pa, važno je da je dizel in da ni opel ali ford

citroen je pa nalezljiv...mmmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

važno je da je dizel in da ni opel ali ford

Kakšno posploševanje :roll:

Ne vem kaj voziš ampak dvomim da so vsi Opli in Fordi slabši od tvojega avtomobila.

Vsako avtomobilsko podjetje ima za moj okus kakšen primeren avto, če pa prodajajo manj "kvalitetne" cenejše avtomobile me pa tudi ne moti.

Saj ni važno kakšen znak je na avtu, glavno je kako se pelje !!

p.s. : za pogoje ki si jih navedel pa dobiš cel kup avtomobilov za ceno kakšnega piva :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko VW se vedel ni kaj je to dizel v osebnem avtomobilu so pri PSA ze vgrajevali dizel masine.

ekscerpt iz zgodovine podjetja:

1959

Peugeot begins series production of its first mass-produced diesel-powered model, the 403.

Considered too hazardous for cyclists and pedestrians, the raised lion on the hood of the 203 and 403 is discontinued.

1965

“Société des Automobiles Peugeot” changes its legal status to become the “Peugeot SA” holding company, which controls all the Group’s companies.

Peugeot introduces its first front wheel drive vehicle, the 204.

The 404 Diesel one-seater sets 40 international records in its class.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je število dizlov in bencinarjev, ki so že v letih na naših cestah dokaj enako. Kaj porečeš na našega Golfa 1, ki ima 270.000 km prevoženih in avto še vedno gre. Njegov bencinski mlinček še kar ni za v smeti. Poleg tega se vidi tudi veliko Vis, BX-ov, predpotopnih Mazd in Toyot, Alf (recimo Spider iz 70-tih let in 90-tka), BMW-jev in drugih bencinarjev, ki so pravi veterani na naših cestah pa še kar delajo. Pomoje je vse odvisno predvsem od lastnika in ne toliko od goriva, ki ga tankaš.

Verjetno sem že povedal, da traja, kar nekaj let, preden se bencinar in dizlaš cenovno izenačita (od samega nakupa vozila, do davkov ob registraciji, porabe goriva in same cene slednjega). Če povzamem, je torej Slovenija še zmeraj cenovno bencinsko mnogo bolj dostopna, kot kakšna Italjia, zato pač veliko ljudi še vedno posega po bencinarjih in verjetno še dolgo bo. Mednje sodim tudi sam.

Recimo, da iz Motorevije izvzamem dva "tekmeca" z približno enako prostornino in enako konjskimi močmi:

Mazda 6 sport combi CD136 TE:

- 1.998 ccm

- 136KM

- 196km/h največja hitrost

- 10.7s od 0 do 100

- 1.465kg teža praznega vozila

poraba zunaj mesta/mesto/povprečje: 5,4/8,2/6,4 l/100km

Nissan Primera 2.0 5V

- 1.998ccm

- 140KM

- 204km/h največja hitrost

- 9,6s od 0 do 100

- 1.339kg teža praznega vozila

poraba zunaj mesta/mesto/povprečje: 6,7/8,5/7,2 l/100km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nad dizlom so najbolj navdušeni tisti, ki že imajo traktor doma.

No pa da ti še js neki povem o teh traktorjih. V svoji (sicer kratki) karieri sem imel dva golfa in sicer enko, nato pa dvojko (bog jima daj večni pokoj - borila sta se do tragičnih smrti), oba dizla.

Hec pri teh avtih ni samo to, da se poceni voziš ampak tudi v vzdržljivosti. Katrce in ostalči bencinski heroji se sicer dobro borijo, ampak na koncu je zmagovalec le mašina, ki se vrti z manj obrati, kar pomeni manj obremenitvenih ciklov in zato mnooogo boljšo trajnodinamično trdnost (na katero se ponavadi deli preračunavajo) in če se človek danes malo ozre naokoli po cestah vidi da med "polnoletniki" res prevladujejo dizli.

Do zdaj ste vsi veselo hvalili PSA in udrihali po VW-ju (TDI) vendar pa je potrebno razmisliti kdo je v resnici sprožil dizelsko revolucijo.

P.S.

Tudi v tretje si nameravam kupit traktror od VW-ja in to ne samo zato, ker je majhna poraba ampak tudi zelo poceni rezervni deli, kar pomislite, pri kateri znamki se da dobit sklopko z lamelami za 4500 SIT, komplet prednjih diskploščic za 1800 SIT in prvi blatnik za manj kot 3000 SIT??

Seveda ne original, ampak novo.

Dizli imajo res manj obratov in tud velja, da manj kot je obratov bo verjetno tud daljša vzdržljivost. MEDŽUTIM dizli pa delujejo pri dosti večji kompresiji kot bencinarji, kar pa tud kvarno vpliva na vzdržljivost motorja.

vseeno pa bo moj naslednji avto dizel. :wink:

P.S.: pa za vse tiste, ki mislijo, da so bili samo golfi I tako vzdržljivi in nekaj bentijo čez ople. Doma imamo opel Kadetta letnik 1984 (fotr ga ima od 1986), km ima preko 300.000, vžge iz prve, nekoliko so šibke bremze, leti kot kugla, mašina 1,3 60KM bencinar, popravila pa minimalna. žal ga ne vozimo že dve leti, ker je pač denar pri hiši za novejše avtomobile. žal je kvaliteta karoserij z astro padla, čeprav bencinske mašine po mojem mnenju v astrah prekašajo bencinske v golfih III (in ja imamo tud golfa III pri hiši in astro - oba bencinarja in podobna letnika 1993 in 1994 in podobnih kilometrov 150k in 140 k -astra boljša!!! ima pač 100KM golf pa sam 75KM- z golfom zadnje čase sami problemi- precej rjavi, problemi na mašini itd itd).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel sem stoenko letnik 82 z prevoženimi več kot 200.000 km in šele sedaj se zavedam, kaj mi je smetarska služba odpeljala iz parkirišča...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje!!!

Hladen vžig motorja in vrtenje motorja v obrate pomoje bol škodi dizlu kot bencinarju!!!!!

Vaše mnenje!!!???

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gonja v obrate absolutno, visoka kompresija+visoki obrati, odločilno vplivata na tesnenje v daljšem časovnem obdobju...samo ne mi pa rečt da to ne vpliva slabo tudi na bencinarja, ki ima le prag vrtenja višji

hladen vžig, kar boli ko pri hudem mrazu obrneš ključ in mašina malce postoka, samo dobro olje dandanes poskrbi že za marsikaj

odsvetuje pa se pogoste vožnje na kratke relacije in da avto pri tem tudi ostane, potrebuje svojo delovno temperaturo in s tem ne skriva neutrudnega delavskega prednika, to je pa tisto, kar jaz od avta pričakujem,... seveda s turbo pridihom performans :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud TDI ni slab, predvsem mašine 90km niso imele praktišno nobenih resnih težav. Ja, res je, tud sam furam to, ker naredim najmanj 40k km letno, tako da se sigurno izplača. In glej ga zlomka, čeprav ima avto 1200 kg in samo 90 konj, mi praktično, ko enkrat dam v V. prestavo, ni treba več šaltat skor skos do parkirišča v službi, ki je 40 km daleč od doma. Pa so tudi klanci vmes. Ma men prov paše tale TDI, res. Pa odkar ga jaz in žena voziva, še ni pil celih 6 litrov na 100, razen če laže kilometer števec ali pa pretokomerilci na petrolu in OMV-ju. Res mislim, da so tudi TDI motorji, saj tile z 90 km v redu.

Po drugi strani pa... a je že kdo vozil IBIZO TDI 130 km? :D :shock: Huh... pa čeprav sem samo zraven sedel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!