yamaha xv Objavljeno Februar 26, 2004 Deli Objavljeno Februar 26, 2004 Pri tem navijanju je problem, da ko povečaš moč, se poruši neko ravnotežje v motorju in potem imaš vedno kakšna popravila in stroške. Poleg tega pa je tudi vprašanje varnosti, ker ostali zglobi so prirejeni za takšno vozilo, kot je bilo prvotno. Moje mnenje je, da če želiš motor z večjo močjo enostavno kupiš močnejši motor, kar je dolgoročno tudi ceneje, pa tudi nimaš z njim nič opravit, samo točit in vozit, za vzdrževanje pa redni servisi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Februar 26, 2004 Deli Objavljeno Februar 26, 2004 ce mas izpit je to idealna resitev, ce pa ne, si pa obsojen na friziranje ali stara-mama-style-riding... :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 26, 2004 Deli Objavljeno Februar 26, 2004 A sploh kdo pozna razliko med odprtim, pa navitim cvajtaktarjem? :zzz: Če ima dvotaktolar oriđinel iz tovarne narejeno mašino za 25km, pa zablokirano na 15 zaradi zakonov, ga brez problema/posledic/brez slabe vesti odpremo nazaj na 25km. Motor bo prav lepo in brezhibno laufal, brez nevarnosti za okvare. Če se ga pa gre navijat na več kot 25 km, po možnosti brez blage veze o frizirjanju, pol je pa že druga zgodba. Lep primer je KMX, ali pa moja Gilerca :yea2: Drugač so mi pa 4T bolj komot za peljat, saj sam gas daš pa se pelješ, brez skrbi da ti kolo spodnese na asfaltu. :naughty: Pa večina 2t mopedov je vsaj podobna pravemu motorju, razen kakih 4t V2 125 čoperčin. :P Če bi kupoval 4t bi kupil daelima 125. Pocen so,laufa, sam nikamor ne gre, pa čoper je (ne maram čoperjev). LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Februar 27, 2004 Deli Objavljeno Februar 27, 2004 simonsi, prosil bi te, da se ali preselis s svojim povprasevanjem v 2T temo ali pa jo odpres, ce ne obstaja. tukaj je to :topic: . hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sleser Objavljeno Oktober 9, 2007 Deli Objavljeno Oktober 9, 2007 Mika me, da bi si nabavil en 250 2t kros stroj, pa da bi ga imel recimo do pomladi pa potem prodal in kupil supermoto zadevo. Ali se te kros motorje da dokaj lahko prodati ali se že kar oženiš z njim. Govorim pa o motorjih vrednih ene 1500€ do 2500€. Ali naj raje počakam na pomlad in direkt na supermoto? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Oktober 9, 2007 Deli Objavljeno Oktober 9, 2007 jebemo ej preberi si raje pravila foruma pa se nauči uporabljat iskalnik ker to že vse obstaja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
halls Objavljeno Oktober 9, 2007 Deli Objavljeno Oktober 9, 2007 jebemo ej preberi si raje pravila foruma pa se nauči uporabljat iskalnik ker to že vse obstaja Ki BTW super dela!!! Meni se prikaže že po 7 ali 8 kliku nanj! :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Oktober 9, 2007 Deli Objavljeno Oktober 9, 2007 ravno zaradi teh milijon enakih tem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
halls Objavljeno Oktober 9, 2007 Deli Objavljeno Oktober 9, 2007 ravno zaradi teh milijon enakih tem Hoto sem rečt,da se ne prikaže iza reklam! Drgač se pa strinjam s tabo Čamac! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sleser Objavljeno Oktober 9, 2007 Deli Objavljeno Oktober 9, 2007 Sem že vse prebral vse teme o kros motorjih, a nikjer nisem zasledil koliko časa se ga prodaja, če je kolikor toliko pametna cena. Ali je to en teden, ali pa pol leta? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 Sem že vse prebral vse teme o kros motorjih, a nikjer nisem zasledil koliko časa se ga prodaja, če je kolikor toliko pametna cena. Ali je to en teden, ali pa pol leta? to je pa popolnoma odvisno od vsakega posameznega motorja, v kakem stanju je, kakšna je cena,... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 kros se v taki čas ko je zdaj najlažje proda. drugače pa kroske tam do 2k katere si lahko skoraj vsaki 2 grešnik privošči grejo dokaj hitro v prodajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sleser Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 No evo, tak odgovor sem hotel slišati. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rs fan Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 če ga misliš spomlad prodat je brezveze itak se neboš pozim kej vlk furu če ži hočeš kej delat pozim si kup raj motorne sanke :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MotoBoy Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 (popravljeno) če ga misliš spomlad prodat je brezveze itak se neboš pozim kej vlk furu če ži hočeš kej delat pozim si kup raj motorne sanke :evilgrin: O ja, js sm se lansklet celo zimo vozu s hondico bivšo Cr125 :whistle: Popravljeno Oktober 10, 2007. Popravil MotoBoy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sleser Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 Motorne sanke bi mi bolj malo koristile ob zdajšnjih zimah pri nas, bi ga prav na suho okli vlekel :hmm: . Lanska zima je bil prav prijetna za voziti, kakor je zima sploh lahko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Oktober 11, 2007 Deli Objavljeno Oktober 11, 2007 Motorne sanke bi mi bolj malo koristile ob zdajšnjih zimah pri nas, bi ga prav na suho okli vlekel :hmm: .Lanska zima je bil prav prijetna za voziti, kakor je zima sploh lahko. letošna oz. lanska zima je bila glih prava za krosko mislim da sem največ kake 3-4 vikende v celi zimi da se ni blo za vozit. drugače pa obvezno en tank na vikend. zakaj kroska ravno zdaj. zdaj je glih tako vreme da se še je zelo fajn z krosko za pelat ne pa z cestaki. ko psotane vneni malo bolj mrzlo samo plus more bit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Oktober 11, 2007 Deli Objavljeno Oktober 11, 2007 pa oblecen mors bit tak da mas ene 20 kil vec ko gres na vago :P ....drugac se je pa zanimivo po snegi vozit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 12, 2007 Deli Objavljeno Oktober 12, 2007 aja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
atanos Objavljeno April 13, 2009 Deli Objavljeno April 13, 2009 (popravljeno) pozdravljeni! Mene pa zanima ce je 125ccm krasar primeren za zacetnika in 60 kg cloveka?? Ali se splaca kupit bol stari letnik da so deli bol poceni kolk krat letno treba menjat bat na 125 cmm krosarju in se ostali deli Kerege bi naj bol predlagali YAMAHA http://www.bolha.com/oglas3792000/yamah-yz-125-cross HUSQARNA http://www.bolha.com/oglas382586616/husqvarna KTM http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2717986 in kera firma ja najbolsa mislim tak da se o njej nena nic slabega govori prosim pomagajte da vidim ostala mnenja Popravljeno April 13, 2009. Popravil atanos Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jasmin125 Objavljeno April 13, 2009 Deli Objavljeno April 13, 2009 Kejk tem pa še misliš ofnit ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gasperr Objavljeno April 13, 2009 Deli Objavljeno April 13, 2009 Kejk tem pa še misliš ofnit ? sam ja... Sj boš vidu kak naval bo zdele...sam nwm če bo kdo pomagu ampak bo vsak napisu neki besed o iskalniku in podobnem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno April 13, 2009 Deli Objavljeno April 13, 2009 če nebi bil pridn dečko bi ti parx omenu mamo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 14, 2009 Deli Objavljeno April 14, 2009 Vsak motor ni primeren za vsakega. Za zacetek rajsi razmisli se koliko si visok ( ker krosi so zelo visoki motorji ) in da nebos rabil se kaksne prucke zraven, za ustavit se. Druga stvar je da imajo taki motorji med 38-42 konjev pa ce je se eden v sedlu zna bit kar nevarna zadeva. Bat se menja enkrat letno ali ce se manj vozis enkrat na 2 sezone. (najdi kompromis) Ce pa je to tvoj resnicno prvi motor pa niti menjat brzin neznas, potem kar pozabi. Ce pa se vseeno za njega odlocis pa ti bo na zacetku zelo grdo ampak ko se pa naucis bos pa uzival do konca (vmes bo nekaj grdih padcev ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno April 14, 2009 Deli Objavljeno April 14, 2009 Kupi 250 ccm dvotaktnega, ker na 125 moraš skoz po šaltheblu skakat, pa v obrate tiščat. Štiritakten je pa tak, da ponavadi vozijo 2 leti in ne šravfajo nč, pol pa se začne veselica v denarnici. Vsekakor je za vzdrževanje star dvotaktni cenejši, kot pa star štiritaktni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se