Skoči na vsebino

Nakup Cross ali hard enduro motorja


Lupek

Priporočene objave

Pri tem navijanju je problem, da ko povečaš moč, se poruši neko ravnotežje v motorju in potem imaš vedno kakšna popravila in stroške. Poleg tega pa je tudi vprašanje varnosti, ker ostali zglobi so prirejeni za takšno vozilo, kot je bilo prvotno. Moje mnenje je, da če želiš motor z večjo močjo enostavno kupiš močnejši motor, kar je dolgoročno tudi ceneje, pa tudi nimaš z njim nič opravit, samo točit in vozit, za vzdrževanje pa redni servisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mas izpit je to idealna resitev, ce pa ne, si pa obsojen na friziranje ali stara-mama-style-riding... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sploh kdo pozna razliko med odprtim, pa navitim cvajtaktarjem? :zzz: Če ima dvotaktolar oriđinel iz tovarne narejeno mašino za 25km, pa zablokirano na 15 zaradi zakonov, ga brez problema/posledic/brez slabe vesti odpremo nazaj na 25km. Motor bo prav lepo in brezhibno laufal, brez nevarnosti za okvare. Če se ga pa gre navijat na več kot 25 km, po možnosti brez blage veze o frizirjanju, pol je pa že druga zgodba. Lep primer je KMX, ali pa moja Gilerca :yea2:

Drugač so mi pa 4T bolj komot za peljat, saj sam gas daš pa se pelješ, brez skrbi da ti kolo spodnese na asfaltu. :naughty: Pa večina 2t mopedov je vsaj podobna pravemu motorju, razen kakih 4t V2 125 čoperčin. :P

Če bi kupoval 4t bi kupil daelima 125. Pocen so,laufa, sam nikamor ne gre, pa čoper je (ne maram čoperjev).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

simonsi, prosil bi te, da se ali preselis s svojim povprasevanjem v 2T temo ali pa jo odpres, ce ne obstaja. tukaj je to :topic: . hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Mika me, da bi si nabavil en 250 2t kros stroj, pa da bi ga imel recimo do pomladi pa potem prodal in kupil supermoto zadevo. Ali se te kros motorje da dokaj lahko prodati ali se že kar oženiš z njim. Govorim pa o motorjih vrednih ene 1500€ do 2500€.

Ali naj raje počakam na pomlad in direkt na supermoto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebemo ej preberi si raje pravila foruma pa se nauči uporabljat iskalnik ker to že vse obstaja

Ki BTW super dela!!! Meni se prikaže že po 7 ali 8 kliku nanj! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno zaradi teh milijon enakih tem

Hoto sem rečt,da se ne prikaže iza reklam! Drgač se pa strinjam s tabo Čamac!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že vse prebral vse teme o kros motorjih, a nikjer nisem zasledil koliko časa se ga prodaja, če je kolikor toliko pametna cena. Ali je to en teden, ali pa pol leta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že vse prebral vse teme o kros motorjih, a nikjer nisem zasledil koliko časa se ga prodaja, če je kolikor toliko pametna cena. Ali je to en teden, ali pa pol leta?

to je pa popolnoma odvisno od vsakega posameznega motorja, v kakem stanju je, kakšna je cena,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kros se v taki čas ko je zdaj najlažje proda. drugače pa kroske tam do 2k katere si lahko skoraj vsaki 2 grešnik privošči grejo dokaj hitro v prodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ga misliš spomlad prodat je brezveze itak se neboš pozim kej vlk furu

če ži hočeš kej delat pozim si kup raj motorne sanke :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ga misliš spomlad prodat je brezveze itak se neboš pozim kej vlk furu

če ži hočeš kej delat pozim si kup raj motorne sanke :evilgrin:

O ja, js sm se lansklet celo zimo vozu s hondico bivšo Cr125 :whistle:

Popravljeno . Popravil MotoBoy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorne sanke bi mi bolj malo koristile ob zdajšnjih zimah pri nas, bi ga prav na suho okli vlekel :hmm: .

Lanska zima je bil prav prijetna za voziti, kakor je zima sploh lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorne sanke bi mi bolj malo koristile ob zdajšnjih zimah pri nas, bi ga prav na suho okli vlekel :hmm: .

Lanska zima je bil prav prijetna za voziti, kakor je zima sploh lahko.

letošna oz. lanska zima je bila glih prava za krosko mislim da sem največ kake 3-4 vikende v celi zimi da se ni blo za vozit. drugače pa obvezno en tank na vikend.

zakaj kroska ravno zdaj. zdaj je glih tako vreme da se še je zelo fajn z krosko za pelat ne pa z cestaki. ko psotane vneni malo bolj mrzlo samo plus more bit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

pozdravljeni!

Mene pa zanima ce je 125ccm krasar primeren za zacetnika in 60 kg cloveka??

Ali se splaca kupit bol stari letnik da so deli bol poceni

kolk krat letno treba menjat bat na 125 cmm krosarju in se ostali deli

Kerege bi naj bol predlagali

YAMAHA http://www.bolha.com/oglas3792000/yamah-yz-125-cross

HUSQARNA http://www.bolha.com/oglas382586616/husqvarna

KTM http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2717986

in kera firma ja najbolsa mislim tak da se o njej nena nic slabega govori

prosim pomagajte da vidim ostala mnenja

Popravljeno . Popravil atanos
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kejk tem pa še misliš ofnit ?

sam ja...

Sj boš vidu kak naval bo zdele...sam nwm če bo kdo pomagu ampak bo vsak napisu neki besed o iskalniku in podobnem :whistle::whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor ni primeren za vsakega. Za zacetek rajsi razmisli se koliko si visok ( ker krosi so zelo visoki motorji ) in da nebos rabil se kaksne prucke zraven, za ustavit se.

Druga stvar je da imajo taki motorji med 38-42 konjev pa ce je se eden v sedlu zna bit kar nevarna zadeva.

Bat se menja enkrat letno ali ce se manj vozis enkrat na 2 sezone. (najdi kompromis)

Ce pa je to tvoj resnicno prvi motor pa niti menjat brzin neznas, potem kar pozabi. :) Ce pa se vseeno za njega odlocis pa ti bo na zacetku zelo grdo ampak ko se pa naucis bos pa uzival do konca :) (vmes bo nekaj grdih padcev :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi 250 ccm dvotaktnega, ker na 125 moraš skoz po šaltheblu skakat, pa v obrate tiščat. Štiritakten je pa tak, da ponavadi vozijo 2 leti in ne šravfajo nč, pol pa se začne veselica v denarnici. Vsekakor je za vzdrževanje star dvotaktni cenejši, kot pa star štiritaktni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!