Skoči na vsebino

Yamaha YZF R125


Priporočene objave

Objavljeno

vejretno bo res obstajal kaki tuning. mašina ma 4 ventile pa vodno hlajenje... kaki čip pa bi se znalo kaj zgodit ker ma el. vbrizg

Objavljeno

A bo mela yamaha kako blokado not?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kulsko, 130km/h po števcu..

Objavljeno

super, brez besed... :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: komej čakam, da pridejo motorji v slo!!

Objavljeno
super, brez besed... :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: komej čakam, da pridejo motorji v slo!!

A ni blo rečen da boš ti delu testno vožnjo?

Objavljeno

Me prav zanima s kakšin psoegom v motor iztisneš čez 20KM..... Upam da poseg ni predrag :)

Objavljeno

športne odmične gredi, drug izpuh, športni ECU oz. program zanj pa bi to bilo to.........pa da ne boš mislil da bi to pri hondi naredil, ker yamaha ima le 2 ventila več, in že tukaj je nekaj razlike oz. tuning potenciala

Objavljeno
Me prav zanima s kakšin psoegom v motor iztisneš čez 20KM..... Upam da poseg ni predrag :)

Kakšen 150-180ccm kit, večji uplinjač, druge odmične gredi, izpuh. Ne splača se dajati 3000EUR za moped, potem pa še dodatnih 1000EUR+ za predelave. Raje kupiš pravi motor.

Sicer je pa tale YZF R125 res orgazem.

Objavljeno
Kakšen 150-180ccm kit, večji uplinjač, druge odmične gredi, izpuh. Ne splača se dajati 3000EUR za moped, potem pa še dodatnih 1000EUR+ za predelave. Raje kupiš pravi motor.

Sicer je pa tale YZF R125 res orgazem.

Ker obstaja tok kitov za 125cc 4taktnike?

Objavljeno
Ker obstaja tok kitov za 125cc 4taktnike?

Za Honda CBR, MZ RT, Yamaha XT vem da obstaja.

Objavljeno

ja samo pri 4t pomeni da pol mašine menjaš da dobiš 5 km več. pri 2t samo zbrusiš da dobiš večjo kompresijo pa drugi auspuh. pri 4t pa moreš odpiranje ventilov pa dovod goriva pa odmične pa večje ventile pa tako sranje ko se ti pol na koncu ne pozna tolko ko pa stane

Objavljeno
Za Honda CBR, MZ RT, Yamaha XT vem da obstaja.

lej dragi ti bi dov tok dnarja da bi nadoknadu do tistih 4800 evrov za aprilio/mitota (z popustom recimo) pa bi ti slo glih en tok (145 koncna brez klancov&shita) pa bi un sam dov za blokado vn 300€ pa bi su na jok pa na drevo... racun se usekakor ne izide pr temu motorju u primerjavi z 2T stroji (tut po komponentah ne- da ne recm za mitota) na to da je vzdrzljiv bolj se pa itak nemores zgovarjat saj v dveh letih uporabe tudi pri (novmu) 2T motorju ne boš nič slabega dobil.

lp

Objavljeno
lej dragi ti bi dov tok dnarja da bi nadoknadu do tistih 4800 evrov za aprilio/mitota (z popustom recimo) pa bi ti slo glih en tok (145 koncna brez klancov&shita) pa bi un sam dov za blokado vn 300€ pa bi su na jok pa na drevo... racun se usekakor ne izide pr temu motorju u primerjavi z 2T stroji (tut po komponentah ne- da ne recm za mitota) na to da je vzdrzljiv bolj se pa itak nemores zgovarjat saj v dveh letih uporabe tudi pri (novmu) 2T motorju ne boš nič slabega dobil.

lp

Dragi, nisem rekel, da se tovrstne predelave splačajo. :winkiss: Samo naštel sem nekaj kitov za 125 4T. Že tako ali tako je nakup 125ccm mopeda slaba naložba, kaj šele nakup raznih kitov in aftermarket delov.

Objavljeno

No, kdo pa pravi da je potrebno kaj odblokirat. Bistvo tega motorja je, da se s 15 konji povsem spodobno pelje, zvezno vleče,...

To bi težko rekel za novo Aprilio RS, saj je z blokadami zelo slabo odzivna, da ne omenim, če pelješ še sopotnika. Na križišču težko spelješ...

Če pa že bi predeloval...

1500€ razlike v ceni... za ta denar se naredi marsikaj, prej 25KM, kot kaj manj,...

Poleg tega je vožnja cenejša, manjša poraba, nič 2T olja...

Sicer pa odstranitev blokad na Apriliji ni več tako poceni, kot je bilo to včasih... Danes za vse skupaj potrebuješ dodatnih 800€!

lp

Objavljeno

jest problemov z voznjo v dvoje nisem imel nikakrsnih pri zablokeranem (pa sem sel do portoroza in nazaj in do paga) vrtel se je do prijetnih 10.500 in sel je takoj 145 (brez nabiranja). tko da so to neke kvazi buče. poraba je bila okoli 4l, za odblokado sem pa dejansko dal 50€ (samo obrate) ostalo sem dal naknadno gor (pust ti moje predelave- da se z 300€ cez pridet bp).

bolj gre tako al tako + sem pa preprican da se lahko z zablokiranim postavim ob bok najbloj NAVITIM (avspuh kvaliteten+gred+ventili+elektronika... sigurno 1000€) 4t 125.

pa tut ce 500 evrov prisparas use skupi to ne odtehta moznosti predelav za 2t stroje + USD vilce + RADIALNE zavore takih zmoglivostih da dol pades + širše gume (celoten motor bolj nabit).

da ne recem da bi ti ziher pilo okoli 6l ce bi ga zgoraj napisano navil kar je max 2l manj. (kar se tice olja je pa res edini minus)

lp

Objavljeno (popravljeno)

Dejstvo je, da se 125k 4t ne bo navijalo, tako kot se jih tudi do zdaj ni. Res da lahko kupiš ti nevem katere dele itd., pa bo to naredil mogoče 1 od 50, ki jih bodo meli, ker delov za predelave verjetno ne bodo imeli na zalogi. Pa 800€ so tut bučke za 2t odblokiranje. Tudi če kupiš nov izpuh bi mogo z malo poznanstvi dobit za okol 400€(z rabljenim auspuhom ali pa novim odblokiranim). Nimam nič proti temu mopedu, ne ga pa tudi povzdigovat v višave.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno

Tisti, ki ljubi športne motorje in se rad kdaj zapelje kam dlje, ne da bi pomislil kdaj mu bo zadeva zaribala in ne bi rad vnaprej iskal številke vlečne službe, ga lahko povsem upravičeno povzdiguje v višave.

Objavljeno
Tisti, ki ljubi športne motorje in se rad kdaj zapelje kam dlje, ne da bi pomislil kdaj mu bo zadeva zaribala in ne bi rad vnaprej iskal številke vlečne službe, ga lahko povsem upravičeno povzdiguje v višave.

Tako je.. isto kot lastniki RS-k in Mito-tov povišujeju njiju nonstop :)

Objavljeno

No, no, dejte se mal umirit :slap: Kot, da je važno kaj kdo vozi - važno je, da v vožnji uživa. Vi se pa tuki kregate kot otroc v peskovniku kdo ima večjega. In prosim, ne metat izjave kot so, da 2t riderji sam čakamo kdaj bo kej zaribal - vse je odvisno od lastnika kako ravna z motorjem, ali ga redno vzdržuje in ali toči kvalitetno olje, vse to je bilo že neštetokrat napisano vi pa še vedno ponavljate in ponavljate...in ponavljate staro zgodbo.

Moto industrija narekuje razvoj 4-taktnih 125k in nebo več dolgo, ko bodo 2taktniki stvar preteklosti, no mogoče pogruntajo kakšno novo zadevo glede okoljevarstvenih norm in te papirologije, ampak sam v to dvomim.

Ker so 125ke omejene na 11kW oziroma 15KM se tovarnam sploh ne splača iztiskati nevem kakšne moči iz agregata saj to le poveča stroške razvoja.

In ti NejcZ, nihče (no mogoče kateri prepotentnež) ne povzdiguje RSke ali Mitota v nevem kakšne višave, vsi vemo, da sta to motorja, ki nudita največ v tem kubičnem razredu (subjektivno mnenje - ne me takoj pojest), ampak se vsi zavedamo (vsaj upam?), da imamo med nogami 2taktnik in ga zato primerno vzdržujemo in vozimo. Res je, hitro se lahko zgodi in zariba ampak do takrat nudi svojevrstno izkušnjo, ki počasi izumira. In tudi pri Yamahi in ostalih 4-taktnikih je zgodba podobna, nudijo drugačen način vožnje, kot je že Blaž omenil.

In prav je tako, da se pojavljajo novosti na tržišču, kako bi pa bilo, če bi na cesti srečevali samo Mitote in RSke in tudi najstniki, ki vstopajo v svet najnižjega motorističnega razreda imajo tako več izbire - saj ni vsem všeč samo Mito ali RS, nekateri ne kupujejo 125ke za nevem kakšne ture in dirkanje ampak preprosto za prevoz v šolo, do bejbe, ipd. in niso pripravljeni odšteti vsote za katero se prodajata RS in Mito.

Zdej me pa spljuvite :trance_33_sleep:

Objavljeno
No, no, dejte se mal umirit :slap: Kot, da je važno kaj kdo vozi - važno je, da v vožnji uživa. Vi se pa tuki kregate kot otroc v peskovniku kdo ima večjega. In prosim, ne metat izjave kot so, da 2t riderji sam čakamo kdaj bo kej zaribal - vse je odvisno od lastnika kako ravna z motorjem, ali ga redno vzdržuje in ali toči kvalitetno olje, vse to je bilo že neštetokrat napisano vi pa še vedno ponavljate in ponavljate...in ponavljate staro zgodbo.

Moto industrija narekuje razvoj 4-taktnih 125k in nebo več dolgo, ko bodo 2taktniki stvar preteklosti, no mogoče pogruntajo kakšno novo zadevo glede okoljevarstvenih norm in te papirologije, ampak sam v to dvomim.

Ker so 125ke omejene na 11kW oziroma 15KM se tovarnam sploh ne splača iztiskati nevem kakšne moči iz agregata saj to le poveča stroške razvoja.

In ti NejcZ, nihče (no mogoče kateri prepotentnež) ne povzdiguje RSke ali Mitota v nevem kakšne višave, vsi vemo, da sta to motorja, ki nudita največ v tem kubičnem razredu (subjektivno mnenje - ne me takoj pojest), ampak se vsi zavedamo (vsaj upam?), da imamo med nogami 2taktnik in ga zato primerno vzdržujemo in vozimo. Res je, hitro se lahko zgodi in zariba ampak do takrat nudi svojevrstno izkušnjo, ki počasi izumira. In tudi pri Yamahi in ostalih 4-taktnikih je zgodba podobna, nudijo drugačen način vožnje, kot je že Blaž omenil.

In prav je tako, da se pojavljajo novosti na tržišču, kako bi pa bilo, če bi na cesti srečevali samo Mitote in RSke in tudi najstniki, ki vstopajo v svet najnižjega motorističnega razreda imajo tako več izbire - saj ni vsem všeč samo Mito ali RS, nekateri ne kupujejo 125ke za nevem kakšne ture in dirkanje ampak preprosto za prevoz v šolo, do bejbe, ipd. in niso pripravljeni odšteti vsote za katero se prodajata RS in Mito.

Zdej me pa spljuvite :trance_33_sleep:

dobr si napisov :yea1:

Objavljeno
No, kdo pa pravi da je potrebno kaj odblokirat. Bistvo tega motorja je, da se s 15 konji povsem spodobno pelje, zvezno vleče,...

To bi težko rekel za novo Aprilio RS, saj je z blokadami zelo slabo odzivna, da ne omenim, če pelješ še sopotnika. Na križišču težko spelješ...

Če pa že bi predeloval...

1500€ razlike v ceni... za ta denar se naredi marsikaj, prej 25KM, kot kaj manj,...

Poleg tega je vožnja cenejša, manjša poraba, nič 2T olja...

Sicer pa odstranitev blokad na Apriliji ni več tako poceni, kot je bilo to včasih... Danes za vse skupaj potrebuješ dodatnih 800€!

lp

kwa se borite.. greš v avstrijo pa si kupš gor serijsko odblikirano rsko...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!