Skoči na vsebino

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju


Priporočene objave

Se mi je osebno že zgodilo ja.

Pa še dišal je takole na en meter po alkoholnih hlapih, mogoče zato imel privide.

Ampak, ker sem vedel, da si je "prekršek" izmislil sem bil precej odločen, tako da je na koncu popustil.

Bilo pred leti, je pa trdil da sem zavil čez dvojno polno črto (Ja, zavijal sem pa desno :) ... )

Morš razumet, da v kolikor se JBju to še ni zgodilo, ne obstaja ta možnost. :D Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Še dobro, da majo plavi dost domišljije, da si lahko zmislijo prekrške :closedeyes:

Ne samo to, tudi pizdarije delajo in prekoračujejo pooblastila. Nekateri.

Zadnji meni znani primer se mi zdi res zrcalo kretenizma. Pri hišni preiskavi zbrcati malega pinča, ki je samo šel mimo po hodniku pove dovolj o osebi v uniformi. K sreči so bili ostali prisotni z nekaj več sive tvarine v glavi in so bumbarja ustavili.

Pa ne sedaj, da to zvračam na vse policaje. Še zdaleč ne. Imam z njimi osebno le dobre izkušnje. A tudi med njimi so kreteni in tega se je treba zavedati. Zato jih tudi pod razno ne zagovarjam kar tako pavšalno na pamet. Konec koncev uniforma in njena moč privlači marsikaterega psihopata. Recimo Vilmeka.

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Glede nato kar bom napisal se bodo nekateri razburjali.Cufa,predvidevam da me ne boš razumela,če bi me "nas" me nebi vprašala.Ampak vseeno bom odgovoril na tvoje uprašanje.

Lahko bi razlagal na dolgo,ampak bom na kratko.

Mislim da glavni razlog ni denar,ne pravim da ga imam veliko,sploh ne.Lahko bi šel dvakrat na mesec na pisto (to bi že zbral).Piste se naješ (enaki ovinki,ravnine,monotono).Ceste predstavlajo več spremenljivk (križišča,drugi udeleženci prometa,.. ) ni monotono.Je pa zato več adrenalina in pazljivosti.Vem da so zgradili dirkališča prav stem namenom,da se na njih dirka.Ampak se meni zdi bedarija devati denar za pisto da dobim adrenalin.Raje uporabim ceste.Če greš na pisto,moraš načrtovati,saj se kar ne spomneš in greš en krog.Če imam malo časa se grem za kaki dve urci pelat.

Mi je pač bolje sproščati adrenalin na cestah,kjer je promet.Zdi se mi bolj tvegano.

In še sto drugih razlogov.....

Vem da me boste oblatili,ampak imamo različna mišlenja in potrebe.Tako je in tako bo.

Upam da me vsaj malo razumeš,ampak mislim da me ne boš in drugi tudi ne.

LP

Kot je dejala že svobodna ptica ... jaz nimam problema če se boš ti sesul ko boš iskal adrenalin , vseeno pa poglej na Robertotovo stran na forumu (verjamem da si jo že pogledal) , pa presodi ... in samo upam da takrat okoli ne bo kakšen nedolžen , oz. da si toliko odgovoren da te nekdo nedolžen ne bo imel na vesti ko se mu boš rasplozal pod avto ... tudi s tem je težko živeti. Še bolj pa upam da tam ne bo kakšnega od mojih otrok ko boš zdravil kompleks. Jaz imam boljši recept ... sam sem svoje čase veliko plezal v hribih , pa ti povem da toliko adrenalina zlepa ne boš deležen na motorju , če pa greš brez plezalne opreme , bo še toliko boljše in ko boš padel boš ubil samo sebe , bognedaj še kakšnega nedolžnega kozoroga ki se bo pasel na planini , pa tudi takrat pomisli kakšno bridkost boš zapustil bližnjim ... v smrti ni ničesar častnega in kot je rekel en star novozelandski motorist ; drznih in starih motoristov ni ... so samo stari , drzni prej umrejo ... pa lepo bodi in upam da me kje ne pobašeš ...lp Blaž
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svobodnaptica01,

1.Nisem in tudi ne bom,ker se mi zdi bedarija ;)

2.V tem odgovoru sem razumel kot da mi želiš da pristanem....

Nikoli ne boste razumeli.Zato ker ne vidite dlje od sebe in mislite da morajo imeti vsi enako mišlenje kot vi.Kdo je rekel da se bom razkantaval po cesti,js ne.In da sem kamikaza,nisem,ker mi je mar za živlenje.In da sem idiot je žalitev.Če imam js toliko spoštovanja do tebe in te ne žalim lahko ga vsaj toliko vrneš.To kažeš samo svoj "jaz".

Lahko bi razlagal,ampak se ne splača.

Hvala vam za vse informacije,ki sem jih potreboval.

Se vidimo na cesti :D

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svobodnaptica01,

1.Nisem in tudi ne bom,ker se mi zdi bedarija ;)

2.V tem odgovoru sem razumel kot da mi želiš da pristanem....

Nikoli ne boste razumeli.Zato ker ne vidite dlje od sebe in mislite da morajo imeti vsi enako mišlenje kot vi.Kdo je rekel da se bom razkantaval po cesti,js ne.In da sem kamikaza,nisem,ker mi je mar za živlenje.In da sem idiot je žalitev.Če imam js toliko spoštovanja do tebe in te ne žalim lahko ga vsaj toliko vrneš.To kažeš samo svoj "jaz".

Lahko bi razlagal,ampak se ne splača.

Hvala vam za vse informacije,ki sem jih potreboval.

Se vidimo na cesti :D

LP

Glede na to, da tu gor sprašuješ kako se naredi burn out med vožnjo, če imaš lahko probleme s policijo če posnameš in objaviš vožnjo po zadnjem, prehitevanja itd. maš namen po cesti delat bedarije. In ko potem zraven še pripišeš, da sicer veš, da obstajajo primerna mesta za to početje, napišeš da je tebi to bolj kul delat na cesti v prometu, ker je bolj adrenalinsko, potem žal človek ravno ne more trditi, da imaš neko racionalno zavedanje in spoštovanje lastnega in tujega življenja. In IMHO tudi zdrave pameti ne. Nimam nič proti sproščanju adrenalina na tak ali drugačen način, moti me pa, ko to sproščanje hkrati ogroža tudi ostale. Tako kot me ne moti, da si nekdo kupi pištolo in hodi streljat na strelišče, hudo me pa moti, ko si bo tarče postavil na ulici začel streljati, ko mimo hodijo drugi ljudje, ker mu je to ful bolj adrenalinsko.

In glede na to, da se na cesti še prehitro zgodi kaka traparija, se mi zdi brezveze še ekstra izzivat, če imaš možnost to početi kje drugje. Če ti je všeč vožnja, ki je daleč od CPPja, zakaj ne bi svoj čas, denar in energijo vložil v to, da postaneš npr. odličen stunt driver, dirkač itd.?

Nikomur nikoli ne privoščim, da bi se mu na motorju kaj zgodilo. Dejstvo pa je, da če imaš zgoraj omenjene stvari namen početi dlje časa, je samo vprašanje kdaj in s kakšnimi posledicami se boš valjal po tleh. Ali bo to prvič, petič, stotič ali pa dvatisočpetnajstič. Razlika je pa, ali bo na tvoji poti avto, kandelaber al samo asfalt na parkingu, dirkališču itd. Kar se pa meni osebno zdi še huje in je trenutno tema debate pa, a boš zraven poškodoval še koga ki je bil slučajno ničhudega sluteč tam, ali ne. Vedno pride en dan ko nekaj ne znese, tudi če si profesionalec. Ti pa želim, če boš pri svojem vztrajal, da bo ta šola zelo poceni in lekcija čimprej naučena. Ker alternativa ni luštna, prej ali slej vstopi v igro g. Darwin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piste se naješ (enaki ovinki,ravnine,monotono).Ceste predstavlajo več spremenljivk (križišča,drugi udeleženci prometa,.. ) ni monotono.

Pejt najprej probat potem pa govori kolk je pista monotona.. 1 ura na polno na Grobniku in boš videl da je neki srat po cesti dolgčas napram tistmu. Da ne govorimo neumno, nevarno, itd..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče IP-ja in sledljivosti. Najdeš kolega v tujini, pošlješ video clip, on naloži na youtube.

Kar se tiče digitalnega podpisa kamere je to en BS, res pa je da navadno sam video vsebuje podatek s čim je bil video posnet, pa še to samo po modelu.

Itak pa te noben ne bo preganjal, tudi če daš ime in priimek zraven.

Jah ni čisto tako. Dejasnko policija vsako leta izda več zahtevkov IT ponudnikom za izročitev podatkov o naročniku dotičnega IP naslova. Zakondaja na tem področju pa je pod pritiskom razno raznih interesnih skupin, da se zaostri. In tudi, če uporabljaš tuje proxye ali tor omrežje obstajajo možnosti izsleditve uporabnika. Ljudje smo bitja navad in rutine, zato to ni težko. Zmotno je prepričanje, da je internet anonimen in da ga lahko uporabljaš za skrivanje. Če objaviš nekaj na internetu, kar je več kot jasno v nasprotju z zakonom, potem sprejmi tudi možne posledice.

Sicer pa je večina cest v večjih mestih, avtocest in hitrih cest že pod kamerami tako, da po vsej verjetnosti ta kolobocija z digitalnim sledenjem ne bi bila potrebna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Če imam js toliko spoštovanja do tebe in te ne žalim lahko ga vsaj toliko vrneš.To kažeš samo svoj "jaz". ...

Spoštovanje ni samo v leporečenju, temveč predvsem v odnosu do sočloveka. In ta se kaže med drugim tudi na cesti.

Iskanje adrenalina na cesti ni brez nevarnosti za ostale udeležence. In to ni več spoštovanje temveč popolno zanikanje njihove pravice do varnega preživetja.

Ja idiot si in to velikanski! Kamero pa si obrni tako da te bo snemala odzadaj, da boš videl kolikšna egoistična rit si!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na moja opažanja na slovenskih cestih opažam, da večina motoristov tam išče adrenalin, zato uporabnik kaj dosti ne izstopa iz povprečja in razmišljanja o motoriranju.

Zato tudi postavitev "monotone" steze ne bi ničesar rešila, ker je stvar nezanimiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda bo treba postavt tako stezo, kot jo imajo poicaji pa vojska...

Ko boš dirkal po pisti,ti bodo otroc plastični gor skakal, pa avto bo šou v zeleno ko ti v rdečo

pa policija te bo lovila... Tak adrenalin theme park... Sam kaj ko ne bo real deal :) Jao...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in to drži z Neostikom.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Za tiste, ki poznate in za tiste ki ne poznate :

Preventivna akcija za pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti

15.11.2012

Skrb za uporabnice in uporabnike avtocest in hitrih cest je naša najpomembnejša naloga, ki jo opravljamo vestno in z največjo strokovnostjo. Zavedamo se, da se z večanjem prometa na avtocestah in hitrih cestah povečujejo možnosti nastanka prometnih nesreč, ki povzročajo zastoje v prometu (gospodarska škoda), poškodbe ljudi in infrastrukture ter smrtne žrtve. Posledice nesreč so lahko še hujše, če intervencijska vozila ne morejo dostopati do lokacije nesreče. Pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti lahko reši življenje.

V DARS d.d. v tem tednu začenjamo s širšo preventivno akcijo osveščanja o pomembnosti pravilnega razvrščanja ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti, v okviru katere bomo v sodelovanju z Upravo RS za zaščito in reševanje oz. gasilci, Javno agencijo RS za varnost prometa, AMZS in Policijo razdelili več 10.000 zloženk, na več lokacijah ob avtocestnem sistemu bodo na pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti uporabnike opozarjali veliki plakati, o njej bodo obveščale spletne strani ipd., sicer pa bomo skušali akcijo tudi čim bolj medijsko podpreti.

Uporabnikom avtocest in hitrih cest svetujemo, da si prek spodnje povezave podrobneje ogledajo dodatne informacije o pravilnem razvrščanju ob zastoju na avtocesti in dosledno upoštevajo pravila razvrščanja. S tem bomo pomagali poškodovanim in omogočili hitrejšo odpravo posledic nesreč ter zmanjšanje čakalnih dob zastojev.

Dodatne informacije (tudi zloženka in animacije) so dostopne prek te povezave.

Ob tem znova poudarjamo, da je ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti nujno potrebno intervencijskim vozilom zagotoviti reševalni pas. Med kolonama vozil na prehitevalnem pasu in voznem pasu mora biti dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil, ki so opremljena z modro ali rumeno lučjo (reševalci, gasilci, policija, izvajalec rednega vzdrževanja, inšpekcijske službe, vlečna služba…).

Vozila na voznem pasu se morajo razvrstiti na desno stran do robne črte, vozila na prehitevalnem pasu pa na skrajno levo stran do robne črte. S pravilno razvrstitvijo vozil, ki niso udeležena v prometni nesreči na avtocesti ali hitri cest, omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost preživetja tudi do 40 odstotkov. Tudi posledice nesreč bodo hitreje odpravljene in posledično zapore cest odpravljene v čim krajšem možnem času.

vir: http://www.dars.si/N...cesti__997.aspx

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste, ki poznate in za tiste ki ne poznate :

Preventivna akcija za pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti

15.11.2012

Skrb za uporabnice in uporabnike avtocest in hitrih cest je naša najpomembnejša naloga, ki jo opravljamo vestno in z največjo strokovnostjo. Zavedamo se, da se z večanjem prometa na avtocestah in hitrih cestah povečujejo možnosti nastanka prometnih nesreč, ki povzročajo zastoje v prometu (gospodarska škoda), poškodbe ljudi in infrastrukture ter smrtne žrtve. Posledice nesreč so lahko še hujše, če intervencijska vozila ne morejo dostopati do lokacije nesreče. Pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti lahko reši življenje.

V DARS d.d. v tem tednu začenjamo s širšo preventivno akcijo osveščanja o pomembnosti pravilnega razvrščanja ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti, v okviru katere bomo v sodelovanju z Upravo RS za zaščito in reševanje oz. gasilci, Javno agencijo RS za varnost prometa, AMZS in Policijo razdelili več 10.000 zloženk, na več lokacijah ob avtocestnem sistemu bodo na pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti uporabnike opozarjali veliki plakati, o njej bodo obveščale spletne strani ipd., sicer pa bomo skušali akcijo tudi čim bolj medijsko podpreti.

Uporabnikom avtocest in hitrih cest svetujemo, da si prek spodnje povezave podrobneje ogledajo dodatne informacije o pravilnem razvrščanju ob zastoju na avtocesti in dosledno upoštevajo pravila razvrščanja. S tem bomo pomagali poškodovanim in omogočili hitrejšo odpravo posledic nesreč ter zmanjšanje čakalnih dob zastojev.

Dodatne informacije (tudi zloženka in animacije) so dostopne prek te povezave.

Ob tem znova poudarjamo, da je ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti nujno potrebno intervencijskim vozilom zagotoviti reševalni pas. Med kolonama vozil na prehitevalnem pasu in voznem pasu mora biti dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil, ki so opremljena z modro ali rumeno lučjo (reševalci, gasilci, policija, izvajalec rednega vzdrževanja, inšpekcijske službe, vlečna služba…).

Vozila na voznem pasu se morajo razvrstiti na desno stran do robne črte, vozila na prehitevalnem pasu pa na skrajno levo stran do robne črte. S pravilno razvrstitvijo vozil, ki niso udeležena v prometni nesreči na avtocesti ali hitri cest, omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost preživetja tudi do 40 odstotkov. Tudi posledice nesreč bodo hitreje odpravljene in posledično zapore cest odpravljene v čim krajšem možnem času.

vir: http://www.dars.si/N...cesti__997.aspx

Se vidi da na Darsu sedijo v pisarnah...ti kr povem, ko pride do pizdarije na AC samo gledam v koga NE bom priletel in kdo meni v RIT ne bo priletel. Žlajfada je do amena in res ne gledam kam se bom razvrčal. V bistvu mi je pomembno samo to da se ne bom zakantal. Ko se vsi ustavimo, počakam še v avtu in gledam v ogledala, ter čakam ali bo prišlo do naletov za mano. Če vse mine po sreči, odprem vrata, prižgem cigaret in vzamem Darsovo zgibanko o razvrščanu na AC v roke, ter jo lepo počasi prečitam :D in če ostane prostor za razvrščanje, avtomobil tudi umaknem. Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj ... praktično bi bilo, da se že ko se nabira kolona (saj ne veš ali je nekje naprej karambol ali samo "štrikajo" stari ati al mamce), da se mal bol na vsak rob postaujo, da js lahko z mopedom po sredin počm :P ... kapiši :krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s.

aja .. pa un karambol, ki je bil v Grosupljem pred 2 leti ... sem bil ene 300 m za trkom in so smo se vsi lepo razporedili ... jaz celo skoraj preblizu ograje na prehitevalnem pasu, da sem komaj vrata odpru :P

tko da ... smo tudi uporabniki AC ;)

nism mogu uredit prejšnjega posta :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj ... praktično bi bilo, da se že ko se nabira kolona (saj ne veš ali je nekje naprej karambol ali samo "štrikajo" stari ati al mamce), da se mal bol na vsak rob postaujo, da js lahko z mopedom po sredin počm :P ... kapiši :krneki:

Pravilno, kr če se počš po odstavnem boš plaču kazen :P

Drgač pa podpiram vs trud Darsa za ozaveščanje folka. Mogoč bi bilo koristno tudi pojasniti princip zadrge, ki jo nekateri absolutno ne razumejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tele risanke so čist cool...kakko je pa v realnosti s prostorom ??? širina od leve ograje do polne črte , ki označuje odstavni pas ?? kaj lahko naredita voznik kamiona , ki vozi po voznem pasu in voznik avtobusa , ki ga prehiteva - saj vemo , da ko se zavira na polno je še sreča če ni naleta - kako takrat omogočiti prehod intervencijskim vozilom - sploh gasilskemu kamionu ?????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!