Skoči na vsebino

DUCATI brez zastopnika v Sloveniji???


Priporočene objave

Objavljeno

Ker z vsem nam znanim Elbarton, delava občasno tudi na istem PCju, se je meni zgodila neljuba napaka in sem spostal kar v njegovem imenu.

Zgornji, oziroma spodnji post, odvisno pač s katere strani si zadevo ogledujete, je MOJ :)

in spet je vse po starem ;)

Domen

Objavljeno

Jaz bi ti z veseljem kaj naročil ampak trenutno sem v "časovni" stiski. :P ;) :unsure:

BTW, ve kdo kakšne so cene dodatne opreme pri BLM v primerjavi s tistimi v Italiji? Ravno tako precej visoke kot pri motorjih ali so primerljive?

Objavljeno

....ve kdo morda, če je pri Zorniku možno kupit kaj karbona za Dukatije??

....pri njem so namreč bile cene za karbon zelo ugodne !!!

Objavljeno

Počasi se odpravljam na redni servis. Števec kaže 9500 km. V Zagrebu stane ta redni servis okoli 40.000,- SIT, moral bi še preverit za ceno pri Simonu Dacarju. ...ali je morda že kdo prevero to ceno?

P.S.: V Radljah ob Dravi imaju fuul poceni gume:

Dunlop D207 (180/55/17) = 26.000,-

Dunlop D207 RR (180/55/17) = 27.000,-

Dunlop D207 (120/70/17) = 19.000,-

+ montaža 2.000,- SIT

....ima še kdo ugodnejše variante

Objavljeno
...ali je morda že kdo prevero to ceno?

ja poklič pa vprašaj ... al ti bo treba še motor na servis odpeljat ... :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Slišal sem še nekaj zanimivih "govoric". Predvsem, kdo naj bi se malce "potegoval" za zastopništvo italijanske firme ducati ... Torej:

- Avto Aktiv (BMW)

- MotorJet (KTM)

- Claas (H-D)

- nekaj samostojnih podjetnikov, ki pa menda že v startu nimajo dovolj kapitala.

Me prav zanima... Kdo bo drugo leto prodajal stuff ducatistom...

Popravljeno . Popravil SymRu
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Počasi se odpravljam na redni servis. Števec kaže 9500 km. V Zagrebu stane ta redni servis okoli 40.000,- SIT, moral bi še preverit za ceno pri Simonu Dacarju.

Dacar ima ~40.000 SIT.

Popravljeno . Popravil niet
Objavljeno (popravljeno)

Kupil motor pri Zorniku in zdaj si lahko z garancijo ter servisom lepo obrisem tazadnjo.....

(and i ain't buying honda symru :P)

Popravljeno . Popravil niet
Objavljeno

copy/paste iz ene druge teme ...

Že kar nekaj časa je minilo od zadnjih ugibanj glede novega zastopnika Ducatija v Sloveniji. Hotschko, Desmo vesta vidva kaj, česar drugi ne vemo?

Simon Dacar je trenutno edini ki v SLO redno prodaja, servisira in odpravlja garancijske napake (garancije zenkrat pri njem tečejo samo za motorje, ki jih je sam tudi prodal) ... Ima veljaven žig za servisno knjižico, motorji so uvoženi posamično na končnega kupca, avstrijski distributer, ki je sedaj zadolžen za našo regijo, pa ga pošilja tudi na izobraževanja v Bolognio.

Torej pri njem kupiš, servisiraš, uveljavljaš garancijo ... Zornik pa je pač zajeb** vse tiste, ki bi jim MORAL še dve leti od prodaje garantirati garancijo (po pogodbi z Ducatijem). Zornikovim kupcem ostaja za uveljavljanje garancije BLM Avstrija ... pa tudi to se bo uredilo, ko bo status Ducatija v SLO dokončno urejen ... po vsej verjetnosti prek Simona.

Tko je to. B)

Objavljeno

Do takrat bo pa Zornikovim kupcem garancija že itaq potekla :hmm:

B)

Objavljeno

Ja velik ljudi se lahko za*** če nima prav človek zadeve v rokah. Hotschko kr precej navija za g. Dacar-ja, pol to že pomen ta je tapravi človek za to in upam, da bo kmalu dobil vse zadeve u roke in jih pelal tako kot je treba. Ker kar ne morem vrjet, da se je v lanskem letu Ducati, ki je legenda, prodalo samo 19 motorjev v Sloveniji. Za primerjavo Guzzi jih je okrog 40. To sigurno kaze na nesposobnost zastopnika, ker Guzzije ni ravno lahko prodajati, čeprav so odlični motorji!

Objavljeno

Ducati bi moral prevzeti nekdo, ki ima močno finančno zaledje in izdelan program za prihodnost!

Poglejte si Aprilio in kaj so naredili v SLO v par letih :notworthy: :notworthy: . Če bi Aprilia tavala od zastopnika do zastopnika kot Ducati bi bila verjetno še slabša slika. Ne poznam teh gospodov katere omenjate vendar dvomim da so sposobni "sami" zastopati Ducati kot se spodobi za najprestižnejšo IT znamko. Potrebni bi bili vsaj trije saloni+serv.delavnice na različnih koncih SLO kjer lahko morebitni kupci vidijo in preizkusijo modele. Drugače bodo motorje kupovali samo entuzijasti, kar pa je premalo za preživetje.

P.S. Med poslovnim potovanjem v IT sem bil začuden nad ogromnim Ducati salonom+delavnico v majhnem mestecu Cassale-manjšem od Celja. V salonu so bili razstavljeni vsi modeli cca.20 motorjev celo v različnih barvah ter nabito polne police različne in izključno Ducati robe!!!!!! :OK: :OK: zelo profesionalno!

LP Bobo B)

Objavljeno
Ja velik ljudi se lahko za*** če nima prav človek zadeve v rokah. Hotschko kr precej navija za g. Dacar-ja, pol to že pomen ta je tapravi človek za to in upam, da bo kmalu dobil vse zadeve u roke in jih pelal tako kot je treba.

Kristian, mene ful zanima, kako lahko ti to sklepaš zgolj na podlagi tega, ker Hočko navija za Simona? :blink:

Saj ne rečem, da Simon Dacar ni idealen za uvoznika/zastopnika, samo tvoja dedukcija mi ne gre glih najbolj od rok ...

Objavljeno

Ni šlo za dedukcijo kar je Heschko tko rekel, da je fajn tip. Ampak, če je tip na lastno roko zače uvažat motorje kljub temu, da še ni uradni zastopnik, in sprovaja tudi garancijo za motorje kupljene pri njem, pol se je mogu kar lepo podvizat in očitno je tudi ljubitelj teh motorjev, kar je po mojem najpomembnejše. Ker, ne more kr en "Franc Košir" k ma veliko firmo in neki keša, se preseravat. Sej je lepo in zelo zaželjeno, da je zastopnik dobro finančno podprt, ni pa nujno, ker volja lahko gore premika!

Ostali, ki se potegujejo za zastopništvo, sigurno jih ni malo, pa najbrž Ducatiju v rit letzejo, in se hvalju kaj vse majo (poslopja pa keš itd.), medtedm ko drugi marljivo delajo in se trudijo po svojih močeh. Predvidevam!

Kris

Objavljeno
Do takrat bo pa Zornikovim kupcem garancija že itaq potekla :hmm:

ja..... in to ni smesno

Objavljeno
ja..... in to ni smesno

Seveda ni, mece pa tudi na maticni Ducati to nadvse cudno luc. Problem jim mora biti znan in ce bi jim bilo mar za lastne kupce, bi za to tezavo tudi poskrbeli ... <_<

Objavljeno
Seveda ni, mece pa tudi na maticni Ducati to nadvse cudno luc. Problem jim mora biti znan in ce bi jim bilo mar za lastne kupce, bi za to tezavo tudi poskrbeli ... <_<

Da, saj skrbijo... Na nek svoj, prav poseben na&#242;in ...

Objavljeno
Da, saj skrbijo... Na nek svoj, prav poseben na&#242;in ...

Sym ... moram priznat ... podal si poglobljen in dodane vrednosti poln odgovor ... :BUA:

... Ducati seveda pozna situacijo. Ker je Zornik nesposoben, je tudi izgubil zastopstvo. Trenutno ima Ducati svojega usposobljenega zastopnika preko avstrijske firme BLM (že večkrat omenjeni Simon Dacar) , ki pokriva naš prostor. Stvari še niso dokončne ... dogovori potekajo, salon bo, ampak čez noč pač ne gre !!!

Objavljeno
Sym ... moram priznat ... podal si poglobljen in dodane vrednosti poln odgovor ... :BUA:

... Ducati seveda pozna situacijo. Ker je Zornik nesposoben, je tudi izgubil zastopstvo. Trenutno ima Ducati svojega usposobljenega zastopnika preko avstrijske firme BLM (že večkrat omenjeni Simon Dacar) , ki pokriva naš prostor. Stvari še niso dokončne ... dogovori potekajo, salon bo, ampak čez noč pač ne gre !!!

Hotschko, ti imaš pa zgleda teden dodanih vrednosti....sm opazu pri tvojem pisanju....pa nč narobe da neboš spet zameru.

To pa da je Zornik nesposoben ni ravno izjava na mestu....vem zakaj tako razmišljaš, saj poznaš le eno plat medalije. O DUCATIJEVEM usposobljenem serviserju bi se pa dalo govort....za začetek o delavnici....potem pa še naprej :yea2:

Objavljeno
To pa da je Zornik nesposoben ni ravno izjava na mestu....vem zakaj tako razmišljaš, saj poznaš le eno plat medalije.

jaz ti lahko povem se mojo plat "medalje":

Motor kupil pri Zorniku.

- motor sem imel trikrat pri njih na "popravilu" in se vedno ima isto napako

- spletna stran je "v izdelavi" ze vec kot eno leto

- pobrati denar od kupcev jim ni bilo tezko (ma...saj so Gorenci), a se potem z njimi ukvarjati, to pa ne

- tudi sedaj ko bi MORALI servisirati oz. poskrbeti za kupce, se obnasajo zelo ignorantsko.

Lahko bi vsaj poslali ljudem okrog obvestilo kam se lahko obrnejo za servis oz. kaksno je sedaj "stanje"

karkorkoli....zelim jim da bankrotirajo.... tako kot vsaka firma, ki se ne zmeni za tiste, zaradi katerih sploh obstaja - za kupce

my 0.02dcl

Objavljeno
P.S. Med poslovnim potovanjem v IT sem bil začuden nad ogromnim Ducati salonom+delavnico v majhnem mestecu Cassale-manjšem od Celja. V salonu so bili razstavljeni vsi modeli cca.20 motorjev celo v različnih barvah ter nabito polne police različne in izključno Ducati robe!!!!!! :OK: :OK: zelo profesionalno!

LP Bobo B)

Saj salon ni namenjen prodaji v tem mestecu. Italijani gredo ven iz džungle mest kupovat, nam je pa še iz Ljubljane v MB težko (v Motorjetu so mi na vsak način hoteli poslat gume in sem jih komaj prepričal, da bi rad osebno prišel, da se prošetam z družino po Lentu, pa da malo KTMe kot stare ljubezni pogledam).

Objavljeno
Sym ... moram priznat ... podal si poglobljen in dodane vrednosti poln odgovor ...  :BUA:

... Ducati seveda pozna situacijo. Ker je Zornik nesposoben, je tudi izgubil zastopstvo. Trenutno ima Ducati svojega usposobljenega zastopnika preko avstrijske firme BLM (že večkrat omenjeni Simon Dacar) , ki pokriva naš prostor. Stvari še niso dokončne ... dogovori potekajo, salon bo, ampak čez noč pač ne gre !!!

Hotschko, ti imaš pa zgleda teden dodanih vrednosti....sm opazu pri tvojem pisanju....pa nč narobe da neboš spet zameru.

To je samo besedna zveza, ki jo upoštevam predno stisnem "pošlji odgovor" ... če bi se tega držalo več ljudi, bi bil Motomars čistejši, bolj berljiv in z vsakim postom bolj poln koristnih informacij = dodane vrednosti. Velja tudi zate ... B)

To pa da je Zornik nesposoben ni ravno izjava na mestu....vem zakaj tako razmišljaš, saj poznaš le eno plat medalije.

Zornik MS d.o.o. je nesposoben kvalitetno zastopati blagovno znamko Ducati. Dovolj časa je imel, da kaj naredi, ampak je samo čakal, da bodo ljudje izvohali kaj in kje je Ducati v Sloveniji ... NIčesar ni investiral, da bi spravil znamko iz anonimnosti in izboljšal prodajne rezultate ... samo čakal je, kot da bodo zaradi Ducatija vsi potencilani kupci motorjev kar romali k njemu.

Na kvaliteto uslug na servisu na Bledu načeloma nimam pripomb ... moj 10k servis je bil narejen pri njih in vtis je bil zelo dober.

O DUCATIJEVEM usposobljenem serviserju bi se pa dalo govort....za začetek o delavnici....potem pa še naprej :yea2:

aha ... torej praviš, da zglancana in nova servisna delavnica garantira kvalitetno uslugo ??? :? :hmm: ... I don't think so ... izkušnje, znanje, odnos do stranke so mnogo bolj prepričljive lastnosti dobrega servisa.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Danes dobil odgovor od "contact_us" <contact_us@ducati.com> glede zastopstva v .si:

"concerning your reqiest I inform you that at the moment there is not any dealer in your area.

For any information and needs prease contact the following dealer the cover also your area.

TEMBO, d.o.o.  Samoborska 213 Zagreb

10000 (Zagreb) Ph: +385 1 34 60 992

Fax: +385 1 34 60 994

E-mail: ducati@total.hr"

Kaj zdaj to pomeni ? :unsure: :?

Popravljeno . Popravil niet
Objavljeno

mogoče to, da še sami ne vejo kaj in s kom se pogovarjajo ... :devil: B)

Objavljeno

ducati je velika firma in kot taka ji seveda ni vseeno kaj se dogaja z njihovimi strankami po svetu ampak glede na velikost slovenskega trga je jasno, da za njih slovenija ne obstaja in se z njo ne ukvarjajo ker rajši malo več napora usmerijo v npr. ameriško tržišče in z minimalnimi napori (glede vloženega časa itd.) pokasirajo več novih kupcev kot jih bo v slo v 100 letih. za slo velja, da morajo naša zainteresirana podjetja dobesedno prepričevati te proizvajalce, da se ti sploh ukvarjajo z njimi. žalostno ampak res če nebi naše firme "gnjavile" nebi imeli niti enega uvoznika ker jim to ni pomembno. zato verjamem da v ducatiju niti ne vejo da se dogovarjajo za slovenijo ker to verjetno poteka preko kakih drugih uvoznikov (npr. avstrija, nemčija) ali preko nekega malega referenta. zastopništvo v slo bo šele takrat ko bo nekomu uspelo prepričat ducati, da se jim sploh splača napisati dobavnico in poslati tistih par motorjev letno. no pa saj to ni samo ducati, podobno je pri vseh firmah. je pač res da imajo naši nacionalni uvozniki pribljižno podobni status kot en tuj povprečen trgovec v srednje velikem mestu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!