MiNa Objavljeno Oktober 28, 2020 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2020 (popravljeno) pred 43 minutami, Loba pravi: A je komu všeč? "Vsake oči imajo svojega malarja"... Je pa na modelu 2021 kar nekaj sprememb ne samo "lepotnih"... Popravljeno Oktober 28, 2020. Popravil MiNa Loba 1
ChuckNorris Objavljeno Oktober 28, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2020 Črna in pa modra izgladata hudo, temno siva/ fluo rdeča pa ni najbolj posrečena. Drugače pa koliko in kaj so spremenili bo nova MT-09 bolj konkurenca za Triumph Street Triple RS in pa KTM Duke890. Če bo cena ostala pod 10k bo pa čista zmaga.
Loba Objavljeno Oktober 28, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2020 Samo 190 kg natankana ?, pa kviki, vecja prostornina, ma ja, bolj jo gledam, bolj mi je vsec.
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2020 teža supet, kviki pa pri takem projektilu ni neka prednost,prej zaradi komerciale
Fazer03 Objavljeno Oktober 28, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2020 pred 5 urami, Loba pravi: Nova MT 09 2021 letnik ! jaooooo ? a se samo meni zdi ultra grda, ali pa sem izgubil občutek za sodobni design. A je komu všeč? Samo res, na slikah je prav nikakva .... dobro, stvar okusa ... meni vse deluje nekako nedodelano in ceneno. Pa še tista kišta spodaj namesto izpuha. https://www.motorradonline.de/naked-bike/yamaha-mt-09-upgrade-euro-5-mehr-hubraum/
skalar36 Objavljeno Oktober 29, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2020 Aha, rahlo povečana prostornina. Pa malo več konjskih moči. Lepo. Potem bo verjetno Tracer imel isti agregat za leto 2021. Vizualno MT 09- premajhna prednja luč, nesorazmerna na cel motocikel. Prejšni model je bil lepši. Na prvo žogo me je tale tanovi spomnil na KTM-ovo linijo motociklov Duke 690 2, 3. Prejšni model je bil bolj prepoznaven in avtentičen. Loba 1
LunaticFringe Objavljeno Oktober 29, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2020 pred 13 urami, Loba pravi: Samo 190 kg natankana ?, pa kviki, vecja prostornina, ma ja, več ko spijem, bolj mi je vsec. ? Loba 1
ukica Objavljeno Oktober 29, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2020 Konkurenca daje na motorje blipperje, ko daje yamaha sele QS. 10 let za luno..
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2020 19 hours ago, ukica said: Konkurenca daje na motorje blipperje, ko daje yamaha sele QS. 10 let za luno.. Ima blipper.
ukica Objavljeno Oktober 30, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2020 1 hour ago, krucymucy said: Ima blipper. Oprostim. Je v koraku s casom
Shillien Objavljeno November 2, 2020 Opozori Objavljeno November 2, 2020 meh luč grda isto kot pri prejšnem modelu, nemorem se odločit a je še grša ali lepša škoda edino da je še vedno 3 cilindraš
krucymucy Objavljeno November 6, 2020 Opozori Objavljeno November 6, 2020 Triple s crossplane gredjo je nekaj najboljsega po gavrilovic pasteti. Najbolj enakomeren tek in posledicno ne potrebuje tezkega vztrajnika. To seveda pomeni neverjetno odzivnost. CP3 z razlogom velja kot eden boljsih agregatov vseh casov. Verjamem da novi ni nic slabsi. Tex 1
Fazer03 Objavljeno November 6, 2020 Opozori Objavljeno November 6, 2020 https://www.moto.it/news/yamaha-tre-cilindri-turbo-180-cavalli-e-super-coppia.html
Hytech Objavljeno November 11, 2020 Opozori Objavljeno November 11, 2020 2021 mt09 stjlistični FAIL. Edino ok tft in performance. Prva gen mi je še najlepša, samo tft bi morala imet pa bi jo takoj imel. Tako pa rajši ST-R/RS.
Tex Objavljeno November 11, 2020 Opozori Objavljeno November 11, 2020 On 11/2/2020 at 10:35 PM, Shillien said: meh luč grda isto kot pri prejšnem modelu, nemorem se odločit a je še grša ali lepša škoda edino da je še vedno 3 cilindraš A si kdaj peljal CP3? Po moje je agregat res zadnja stvar, ki jo je za kritizirat ... mladench, krucymucy, IF7 in 2 others 4 1
Shillien Objavljeno November 11, 2020 Opozori Objavljeno November 11, 2020 pred eno uro, Tex pravi: A si kdaj peljal CP3? Po moje je agregat res zadnja stvar, ki jo je za kritizirat ... ne, sem pa 2 in 4, sej nisem kritiziral ampak glede na izkušnje z 2 in 4 bojo moji motorji verjetno vedno 4.
HyperJack Objavljeno November 13, 2020 Opozori Objavljeno November 13, 2020 Ob 11. 11. 2020 ob 19:37, Tex pravi: A si kdaj peljal CP3? Po moje je agregat res zadnja stvar, ki jo je za kritizirat ... Poglej fanta spodaj k sploh neve kaj zamuja (govori) Ob 11. 11. 2020 ob 21:01, Shillien pravi: ne, sem pa 2 in 4, sej nisem kritiziral ampak glede na izkušnje z 2 in 4 bojo moji motorji verjetno vedno 4. mladench, DAMI34, Joker in 2 others 4 1
krucymucy Objavljeno November 14, 2020 Opozori Objavljeno November 14, 2020 On 11/11/2020 at 9:01 PM, Shillien said: ne, sem pa 2 in 4, sej nisem kritiziral ampak glede na izkušnje z 2 in 4 bojo moji motorji verjetno vedno 4. Si spregledal tisti moj zapis da ima cp3 bolj enakomeren tek kot I4 agregat? bajkr88 1
Tignes Objavljeno Avgust 7, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2021 Pozdravljeni, odločam se za nakup novega ali meni novega motorja - nekako sem med MT-07 in MT-09. Od zadnjega motorja je preteklo 9 let - FZ1S. Za MT-09 sem siguren da bo dovolj močan, MT-07 pa je veliko prijaznješi denarnici ( nakup ) a sem skeptičen glede moči ( na daljši rok ). Je kdo med vami, ki je lastnik MT-09 in je prej vozil kaj podobnega FZ1? Se pelje bolje MT? Se kaj pogreša glede na FZ1? Še tehnično vprašanje, se da zamenjati nosilec tablice in blatnik na MT-09 z tistim na kolesu kot je pri MT-09SP? Mogoče obstaja kakšen aftermarket nosilec, ki zgleda dobro? lp Marko
krucymucy Objavljeno Avgust 7, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2021 (popravljeno) Nimam MT09 imam pa Tracerja 900 z enakim motorjem in okvirjem. MT09 je precej lazja in bolj okretna od FZ1. Motor je odlicen, vzmetenje ne, ampak to je bilo tudi na FZ1 zanic oz. se bolj. Za nosilce poglej pa kar za OEM, nekaj ponujajo kot dodatno opremo. Kar MT09 kupi, ceprav sem zagovornik sibkejsih motorjev z navorom v nizkih vrtljajih. Popravljeno Avgust 7, 2021. Popravil krucymucy DAMI34 in Tignes 2
Vin Objavljeno Avgust 7, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2021 Imam XSR900, ki ima enak motor in šasijo kot MT-09. Vozil sem tudi MT-07. Po moje je MT-07 dovolj hiter, ampak meni se je zdel premajhen, preveč sem imel pokrčene noge (180 cm, 90 kg). Fedre so bolj za en kurc, kot pravi krucymucy, ampak vseeno dovolj dobre, da se lahko v redu pelješ - če imaš manj kot 100 kil. S FZ1 ne morem primerjati. Nisem tega mopeda nikoli vozil. Jaz bi kupil MT-09. Ko se presedeš z 07 na 09, takoj začutiš neizmerno srečo Z 07 lahko doživiš dosti lepega, ampak srečen pa ne boš nikoli. DAMI34, Tignes in krucymucy 3
Tignes Objavljeno Avgust 9, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2021 Kako se pa kaj pelje sopotnik pri teh nagcih? Imate kaj reklamacij od bab ?
ChuckNorris Objavljeno Avgust 9, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2021 Če se misliš sam vozit potem vzemi MT če pa misliš vozit ženo/ljubico potem pa Tracerja. Gre tud na MTjki s sopotnico ampak ji bo bolj udobno na Tracerki. Glede na to da si vozil FZ1 niti ne glej MT-07. Kar pogumno na MT-09/Tracer9 pa gasa. GoBobi, IF7 in DAMI34 2 1
spartanbp Objavljeno Avgust 12, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2021 Ob 7. 8. 2021 ob 10:12, Tignes pravi: Pozdravljeni, odločam se za nakup novega ali meni novega motorja - nekako sem med MT-07 in MT-09. Od zadnjega motorja je preteklo 9 let - FZ1S. Za MT-09 sem siguren da bo dovolj močan, MT-07 pa je veliko prijaznješi denarnici ( nakup ) a sem skeptičen glede moči ( na daljši rok ). Je kdo med vami, ki je lastnik MT-09 in je prej vozil kaj podobnega FZ1? Se pelje bolje MT? Se kaj pogreša glede na FZ1? Še tehnično vprašanje, se da zamenjati nosilec tablice in blatnik na MT-09 z tistim na kolesu kot je pri MT-09SP? Mogoče obstaja kakšen aftermarket nosilec, ki zgleda dobro? lp Marko MT 07 je majhen motor, zelo....enostavno ni prostora na njem....vsaj zame, pa sem srednje velik. Vzmetenje zanic....cetudi MT09 ni ravno cvetka. Pripravi se nekaj denarcev za vzmetenje Tracerja ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se