Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo: prodaja novih motorinov v Italiji v januarju 2015:

 

Pos.   Marca Modello Segmento Unità

 

1 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 189

2 BMW R 1200 GS Enduro 175

3 HONDA CROSSRUNNER Turismo 138

4 HONDA NC 700/750 X Enduro 129

5 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 100

6 YAMAHA MT-07 Naked 97

7 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 93

8 YAMAHA MT-09 Naked 79

9 HONDA CB 650 F Naked 73

10 SUZUKI DL 650 XT V-STROM Enduro 56

 

 

PS: prav goreči kupci svojih motornih znamk pa niso ... že mora biti razlog :ninja:

Popravljeno . Popravil Fazer03
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kupujejo z glavo ne s srcem.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Jaz sem se šel tudi povzpet na njo v KMC. Malo me je je razočaralo ker sem s svojimi 175cm ravno malenkost prekratek. Sicer pridem z obema nogama do tal, vendar se peti ravno za centin ne dotikata podlage (/mogoče imam samo tako ogromno moškost da zavzame toliko prostora na sedežu/sarkazem_press :D)

 

Drugače pa lušen motorček. Sploh vsi podatki o konjenici/teži, pa par dodatkov že v serijski opremi v primerjavi z običajno MT9ko.

 

Če te to muči, "skopliji" veliko luknjo v sedež, je kar nekaj prostora.

Objavljeno

Glede na price performance nc cudnga. Tehle bo vec k GSov po cest :)

Objavljeno

Zanimivo: prodaja novih motorinov v Italiji v januarju 2015:

 

Pos.   Marca Modello Segmento Unità

 

1 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 189

2 BMW R 1200 GS Enduro 175

3 HONDA CROSSRUNNER Turismo 138

4 HONDA NC 700/750 X Enduro 129

5 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 100

6 YAMAHA MT-07 Naked 97

7 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 93

8 YAMAHA MT-09 Naked 79

9 HONDA CB 650 F Naked 73

10 SUZUKI DL 650 XT V-STROM Enduro 56

 

 

PS: prav goreči kupci svojih motornih znamk pa niso ... že mora biti razlog :ninja:

 

 

Če cifre vržemo v solde....so bmflarji u salonih pustili več kot pr Yam al pa Hondi. Navadn GS je 1,5 tracerja, adventure pa skor 2. Ekonomski zmagovalc je spet BMW. Presenečen sem da na lestvici manjka skrambler.  

Objavljeno

uf težka bo, slabo bereš moto svet, za v dveh s prtljago more bit pa vsaj 1000 pa minimalno 142 konjev :lol:

mal sm te popravil :P

Objavljeno

mal sm te popravil :P

ja lej taljanska jajca majo 139 in glih da pelje dva v klanc :P 

 

drgač pa danes sm vidla tole tracerko v izoli pr motomaxx jo majo zuni parkirano, če katerega firbca zanima.

Objavljeno

BS jo tudi ima v salonu

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo: prodaja novih motorinov v Italiji v januarju 2015:

 

....

 

PS: prav goreči kupci svojih motornih znamk pa niso ... že mora biti razlog :ninja:

Italijani niso ravno neumni ter vedo, kateri so "pametni" motorji in katerih se ne splača kupovati.  B)

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Kolebam med mt 07 pa 09 ... rabu bi jo pa za vozit se v službo cca 25 km pa za kake izlete v 2 ... verjetno bo sopotnica hvaležna če vzamem 09 , bol udoben sedež pa več moči za lepšo vožnjo ... :) pa tracer odpade so mi naked bol pri srcu ...

Objavljeno

09 od viška glava ne boli :D pa kasnej jo boš prerasel

Objavljeno

imm: to dilemo so opisali tudi v zadnji številki hrvaške Motorevije - jo v ponedeljek poskeniram in prilepim v to temo; je pa po prebranem moč ugotoviti, da se kot multitalent oziroma multipraktik bolje odreže 07.

In še moje opžanje: 07 je majhnih gabaritov in posledično manj prostorna (če se o tem sploh da govoriti ko je govora o motorju) in udobna za dva; pri 09 pa meni ne odgovarja položaj: kratek rezervoar in široko krmilo ...

 

Ko skopni do konca ta bela nadloga se probaj nekje dogovorit za probo in potem boš videl kako stvari stojijo ....

Objavljeno

mah ene punce komot sedijo na pručkah ss mopedov torej za take ne bo panike. ce pa gospodični ni do sedenja na mali pručki pa verjetno odpadeta oba. mt 09 po testih ocitajo da deluje gas zelo na on-off in to je zadi zelo blesavo k te stalno neki naprej nazaj premetava. v glavnem ce se bosta veliko skupi vozila pejta skupi na testno voznjo.

Objavljeno

mah ene punce komot sedijo na pručkah ss mopedov torej za take ne bo panike. ce pa gospodični ni do sedenja na mali pručki pa verjetno odpadeta oba. mt 09 po testih ocitajo da deluje gas zelo na on-off in to je zadi zelo blesavo k te stalno neki naprej nazaj premetava. v glavnem ce se bosta veliko skupi vozila pejta skupi na testno voznjo.

Spoštovana,

žal ta trditev drži, vendar pa nima nič z dodajanjem ali odvzemanjem plina, ampak je to karakteristika ( ta težava je pri MT 09 še posebej moteča ) skoraj vseh Đamahainih menjalnikov, prevelika zračnost zobnikov, da ne boste lastniki le teh glazbil takoj skočil v višave, postavite motor na zadnje stojalo, vklopite recimo peto in z roko premikajte kolo naprej nazaj, verjetno bo presenečenje precejšno.

Objavljeno

Spoštovana,

žal ta trditev drži, vendar pa nima nič z dodajanjem ali odvzemanjem plina, ampak je to karakteristika ( ta težava je pri MT 09 še posebej moteča ) skoraj vseh Đamahainih menjalnikov, prevelika zračnost zobnikov, da ne boste lastniki le teh glazbil takoj skočil v višave, postavite motor na zadnje stojalo, vklopite recimo peto in z roko premikajte kolo naprej nazaj, verjetno bo presenečenje precejšno.

ha ha to pa je ena od največjih "lovskih" dognajn :kva2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ha ha to pa je ena od največjih "lovskih" dognajn :kva2:

a v tvojo so že vgradil 6 prestavo ali jim je zaradi zračnosti zmanjkalo placa :kva2:  in ja, najslabše pri Yamahi so od nekdaj menjalniki, baje, tak se govori :smoke:

Objavljeno (popravljeno)

ha ha to pa je ena od največjih "lovskih" dognajn :kva2:

"kraljevi ribič" le stopi do svoje 270+ teške mašine, sigurno jo imaš postavljeno na sredinjsko stojalo, pa ti ne bo pretežko preverit.

Popravljeno . Popravil Vezalka
Objavljeno

a v tvojo so že vgradil 6 prestavo ali jim je zaradi zračnosti zmanjkalo placa :kva2:  in ja, najslabše pri Yamahi so od nekdaj menjalniki, baje, tak se govori :smoke:

veš, da dalje od 4 še nisem prišel, mogoče ima tudi 7 glede na zračnost   :kva2: .....baje se govori :fight2:  samo kaj, ko pa zadeve kar funkcionirajo dlje od ostalih ropotulj :grim

"kraljevi ribič" le stopi do svoje 270+ teške mašine, sigurno jo imaš postavljeno na sredinjsko stojalo, pa ti ne bo pretežko preverit.

Eh dej no....kaj pa še ti veš ...ne nima 270+ ima 269.99 to je info za radoznalce, ki se s težo najbolj obremenjujejo :whistle:

Objavljeno

A to povzroca cukanje al o cem zdej to? Kva ene vse mot..... :lol1:

Objavljeno

veš, da dalje od 4 še nisem prišel, mogoče ima tudi 7 glede na zračnost   :kva2: .....baje se govori :fight2:  samo kaj, ko pa zadeve kar funkcionirajo dlje od ostalih ropotulj :grim

Eh dej no....kaj pa še ti veš ...ne nima 270+ ima 269.99 to je info za radoznalce, ki se s težo najbolj obremenjujejo :whistle:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FJR1300

Weight 264 kg (582 lb)

AE/AS: 269 kg (593 lb) (dry)

291 kg (642 lb)

AE/AS: 295 kg (650 lb) (wet)

Morda pa ti ne veš, pa si zgoraj lepo v miru preberi, potem pa le stopi do motorja.

Objavljeno (popravljeno)

http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FJR1300

Weight 264 kg (582 lb)

AE/AS: 269 kg (593 lb) (dry)

291 kg (642 lb)

AE/AS: 295 kg (650 lb) (wet)

Morda pa ti ne veš, pa si zgoraj lepo v miru preberi, potem pa le stopi do motorja.

Kupil kar na boljšem sejmu nič nisem preverjal,hvala za info bom se šele zdaj začel obremenjevati s težo :kva2: sicer pa ta težka krava nič ne cuka tako da se lahko komot ohladiš.

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Zadevo sem si ogledal v živo, prvi vtis je zelo dober.

 

Je par detajlov, ki pa so stvar "indivudalizacije".

 

Posodica za zavorno olje zadaj je nenavadna zadeva, no k sreči se da zadevo menjati s kakšno lepšo alu izvedbo.

Npr. kakšna Bruce Lee izvedba je precej bolj prijetna za oko.

http://www.ebay.com/itm/For-Yamaha-MT-09-13-14-CNC-Black-Rear-Brake-Oil-Fluid-Reservoir-Tank-Cap-/301517653326?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4633da454e&vxp=mtr

 

Vetrobran, toniran bo itak pri vseh aftermarket firmah, tale od Ermaxa je kar ok

http://www.ermax.fr/pdf/modeleFiche/mt09-fz9-tracer-ermax-2014-2015.pdf

 

Za zadnje kufre sem videl, da je potrebno namestiti še dodaten nosilec na nosilec fussrasterjev, to bi lahko rešili malo bolje kot npr. konkurenca, versys, sx...

 

Zlate vilice, ok, so zaščitna barva firme, ki jih izdeluje, ampak barvna kombinacija je kot cigan z zlato ketno :) stvar okusa. Meni to ni všeč, ker po drugi strani pa ima druga barvna kombinacija plave, torej bi se dalo kaj drugega.

 

Držala za sopotnika niso lepa, sploh vpetje zadaj izgleda precej "češko" (in čudna plastika, lahko bi dali vsaj alu)

Glede smerokazov pa ponujajo kot dodatno opremo led blinkerje, ki so zelo lični, res lepo.

 

Ostalo še morda zaščita hladilnika in agregata, morda ogledala, nalepke za tank, fusrasterji kaken SW motech ali pa kar od cafe racerja in zadeva je tip top.

 

Škoda, da se niso posvetili tem detajlom, po drugi strani pa je bolje, da si lahko vsak sam prilagodi in "popravi".

 

Malo nenavaden je tudi lonec, kolektorji so lepi svetleči, lonec pa tak, kot da je "rjast", pač tak material. Ampak ok se ne vidi tako hudo.

 

Cena pa prva liga, o performansah pa itak nima smisla izgubljati besed

Objavljeno

Ce ne bi bilo zlatih vilic, bi potem, ko bi navesil na motor vse kar si nastel , zgledal kot cigan brez zlate ketne. :)))

Objavljeno

Ce ne bi bilo zlatih vilic, bi potem, ko bi navesil na motor vse kar si nastel , zgledal kot cigan brez zlate ketne. :)))

itak, Ciganka s povešenmi joški je že zasedena :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!