Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Novo Africo Twin je res mogoče videt v živo v Trstu pri  Braidotti  Moto,  Via Fabio Severo, 138 . Sem bil tam že pred desetimi dnevi in tudi sedel na njej. V živo je še lepša kot na slikah. V januarju bodo imeli tudi testne vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res tako kaže

In da bi jo bo kupilo čim več pozerjev, ki jo bo čez nekaj let zamenjalo za kaj drugega in jo skoraj nedolžno prodali.

Ampak glede na staro AT in konkurenco v segmentu velikih endur mislim, da tudi cena ne bo tako hitro padala, kot bi si nekateri želeli.

Popravljeno . Popravil drjack_dj
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stara AT ma itaq fulll PRENAPIHNJENO ceno, tak moped star 15 let je vreden največ 2 jurja €, če smo pošteni

 

Kako deluje DTC

 

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je kateri motor toliko reklamiral, preden se ga je sploh dalo peljati? :)

Honda je očitno veliko vložilo v reklamo in sedaj prepričuje nekaj, kar jim v celoti ni uspelo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

taki mejhni ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, sayo pravi:

Stara AT ma itaq fulll PRENAPIHNJENO ceno, tak moped star 15 let je vreden največ 2 jurja €, če smo pošteni

 

Za dva jurija si lahko kupiš marsikaj. Npr. Super Tenerejko, Cagivo Elefant,... Dobre stare AT pa ti za ta denar ne bo noben dal. Nima zastonj take cene in renome je večkrat preverjen. In dokler je povpraševanje veliko glede na ponudbo je cena temu primerna. Tudi sam sem bil skeptičen, da sem jo preplačal, par let nazaj, stara jajca l.99 za 2900 Eur, kar naj bi bilo celo ugodno. Po par pravih potovanjih na drugi celini pa se mi samo še smeji :)  In če bi danes kupoval, bi se še enkrat odločil za AT. Sicer pa sto ljudi, sto čudi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, kp-kp pravi:

Za dva jurija si lahko kupiš marsikaj. Npr. Super Tenerejko, Cagivo Elefant,... Dobre stare AT pa ti za ta denar ne bo noben dal. Nima zastonj take cene in renome je večkrat preverjen. In dokler je povpraševanje veliko glede na ponudbo je cena temu primerna. Tudi sam sem bil skeptičen, da sem jo preplačal, par let nazaj, stara jajca l.99 za 2900 Eur, kar naj bi bilo celo ugodno. Po par pravih potovanjih na drugi celini pa se mi samo še smeji :)  In če bi danes kupoval, bi se še enkrat odločil za AT. Sicer pa sto ljudi, sto čudi...

In če jo boš lepo pazil, glede na znesek kupnine ne boš izgubil nič, verjetno jo boš čez leta prodal še za več ;).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil pri trgovini, ampak na mojo srečo je v ponedeljek zaprta. :lol1:Nič hudega, videl sem jo. Vse ostalo pa se bom drugič pogovarjal. Evo nekaj o ceni tukaj, to vas sigurno zanima...

 

 

 

20160104_170619.jpg

20160104_170605.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 12. 2015 at 18:55, motolover pravi:

Vedno sem imel Honde in to je znamka, ki sem ji najbolj zaupal. Potem je prišlo leto 2010 in BMW z novostjo S1000RR s Quickshifterjem, traction controlom, štirimi mapami, ABS in 192 konj, da ne rečem še serijsko vgrajenim alarmom, ki je enkrat preprečil krajo. Vse to za nekaj čez 15k in sem si rekel: končno je BMW naredil motor, ki me premakne. Močan športen motor za starca, ki potrebuje elektronsko pomagala za bolj (vsaj po občutku) varno vožnjo. 

Pri Hondi so več kot sposobni narediti dobre motorje, kar jasno pokaže GP, žal se šefom računica ne zdi prava in raje delajo malce okrnjene modele. Kupce potem prepričujejo, da je to zato, ker tehnika še ni dovolj preizkušena.  Kot, da so bili pametni telefoni preizkušeni, ko je Apple prišel ven z Iphonom! Nokia je delala preizkušene modele in kje je zdaj? Dajmo Honda zmigajte se!

Kaj bo po mojem mnenju lahko vplivalo na prodajo AT? Na žalost na svetu ni ravno ne vem koliko motoristov, ki si želijo 240kg motor voziti po terenu. Večina jih vozi po cesti, makadamu in mogoče malo po travi. Za po cesti bo pa kot kaže malo podhranjena. V tem segmentu je kar nekaj močnih igralcev in čas bo pokazal ali bo AT prodajni uspeh ali ne.  

V ASu bodo konec januarja imeli uradno predstavitev. Komaj čakam! 

Filozofija Honde - Transalp 600, letnik 89, 145.000 prevoženih 50 konjev, 600 kubikov, spredaj ena mala disk zavora, zadaj boben, zadnja guma 120. Kaj preklemano ne zaostaja in kar je najpomembnejše, še vedno deluje:


p.s.: Mobitel imam na tipke, Nokio. In za razliko od prijateljevih tabrihtnih vedno deluje tista funkcijo zaradi katere ga imam - "kliči" namreč.

 

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, sayo pravi:

Filozofija je, kaj je bilo do teh 800.000 km že vse zamenjano, da deluje

Nasvet......najdi motor z 800kkm po možnosti AT pa jih vprašaj kaj je bilo zamenjano ......se grem stavit ,da smo tam tam s stroški !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem za tega že enkrat dal povezavo in še niti generalne ni naredil. Menja olje, ležaje na kolesih in podobne zadeve in lepo počasi tava po svetu. Na prejšnji sliki v Boliviji je imel 400.000milj, na tej v Afriki že 500.000milj. 

5gwShr.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kölm said:

Filozofija Honde - Transalp 600, letnik 89, 145.000 prevoženih 50 konjev, 600 kubikov, spredaj ena mala disk zavora, zadaj boben, zadnja guma 120. Kaj preklemano ne zaostaja in kar je najpomembnejše, še vedno deluje:

Toliko mora zdržati vsak motor in ni zato potrebno imeti lesenih zavor, podhranjenega agregata in ozke gumice. Moje osebno mnenje je, da kar preklemano zaostaja. Še za modeli iz tistih let, da ne primerjamo s čim novejšim. Bi jo pa imel, ker mi je model všeč in ker je zelo poceni. V primerjavi s staro AT ima na trgu realno ceno. Mimogrede, tudi stari GSi so precenjeni, da ne govorim o kakem HP2. So motorji, ki imajo svoj sloves trpežnega in zato držijo ceno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti motor je dober, ki brezhibno funkcionira!

Kar se cene AT tiče... Imel se dve. Prvo pet let, drugo dobre tri. Obe pa sem prodal za skoraj isto ceno,kot sem ju kupil. In kar je najpomembnejše; Še vedno funkcionirata BP, brez porabe olja, brez okvar itd. In obe imata danes spoštljivo število kilometrov. :worship: Nova pa je povrhu vsega, še simpatična. :)

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor bi moral brez okvar narediti 200.000km. Pri avtih je to standard, pri motorjih se nam zdi čudo. Mogoče zato opevamo nekatere stare modele (tiste, ki zdržijo toliko), ker je to takrat bil tak čudež, predvsem pri Japoncih. Pri BMWjih in Guzzijih je vedno veljalo, da so trpežni, čeprav suhoparni. Na trgu veteranov je veliko več starih BMWjev in Guzzijev, kot Japoncev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, motolover pravi:

Na trgu veteranov je veliko več starih BMWjev in Guzzijev, kot Japoncev.

Na trgu mogoče, vozi se pa sigurno več starih rižkotov, vse od KLRjev, DRjev, XRV, XL, XR, XT, itd. ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!