Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

Prodaja slučajno kdo rabljen izpušni sistem za MT07? (v "standard" poziciji. Vsi lonci, ki so "high up" so grdi, ko pes.)

Hvala in srečno vožnjo vsem.

Lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo,

na MT-07 delam servis pri 27.000km in sem se odločil preveriti še zračnost ventilov. Ugotovil sem, da je na dveh izpušnih ventilih zračnost res ogromna, več kot 0,95mm, medtem ko je pri ostalih vse znotraj specifikacije. Je imel kdo podobno izkušnjo? Ali gre lahko lahko za kakšno okvaro, ali jih je potrebno zgolj nastaviti? Motor deluje ok, moč je na mestu, edino malo glasnejši je postal zadnje leto, ima tako imenovan "tapping" zvok, kar bi lahko pripisali preveliki zračnosti. 

 

ventili.png

Popravljeno . Popravil Dejan99x
Objavljeno

Nekaj nestima. Pri DOHC sistemu krmiljenja ventilov se toleranca s kilometri mansa. Detalno preglej odmicne in cam lobes, buckete, ventile, shimse, kajle...zrihtaj da bo v tolerancah, ne se vozit s takim motorjem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Uspelo mi je ugotoviti, da ima odmična gred mehanizem, ki ob centrifugi umakne spodnji bunkici na glavni gredi. Bunkici se nahajati točno na teh dveh ventilih, ki sta bila izven specifikacije in štrlita višje kot sam cam loab. Očitno bi moral pred merjenjem razširiti spodnji "ušesi" ?. Čemu to sploh služi? Lažji vžig?
2056903308_odmina.png.7ca5b3c464c1b0c04a52cbb37110eaee.png

 

Popravljeno . Popravil Dejan99x
Objavljeno

To je avtomatski dekompresor. Za lažje paljenje.  Aktiviran je nekje do 1000 rpm. Al še manj. 

Objavljeno

Hvala, se mi je zdelo. Danes sem si precej dela naredil po nepotrebnem.

Objavljeno

aja in tisto klopotanje v munimu lahko pripišeš tudi temu dekompresorju.

Objavljeno

Danes pravilno izmeril še ostala dva ventila - tolerance enake kot pri pri drugih dveh izpušnih ventilih. Vse ok.

Objavljeno

Pogešam CP2. Klasični štircilinraš teče preveč mirno. ?

Objavljeno

Zdravo,

 

koliko je normalna temparatura obratovanja za CP2 motor? Meni je zadnjič prišla temparatura vode na 105 stopinj C. Je to še normalno?

Objavljeno
pred 5 urami, spartanbp pravi:

Zdravo,

 

koliko je normalna temparatura obratovanja za CP2 motor? Meni je zadnjič prišla temparatura vode na 105 stopinj C. Je to še normalno?

misliš hladilne tekočine? :) pri 105 bi se ti že moral ventilator prižgat, če se je, je vse ok

Objavljeno

Med voznjo je okoli 80c. V koloni v najvecji vročini pa pride tudi do okoli 105c, ko se vklopi ventilator.

Objavljeno
pred eno uro, Dejan99x pravi:

Med voznjo je okoli 80c. V koloni v najvecji vročini pa pride tudi do okoli 105c, ko se vklopi ventilator.

mislim, da je to normalno. Moja xj6 je tudi 0krog 104C prižigala. Temp med vožnjo je normalna, ko stojiš, pa nič ne hladi.

Za bit siguren lahko še na kak tuj forum pokukaš ali vprašaš strica gugla.

 

Objavljeno
pred 3 urami, Snečer pravi:

misliš hladilne tekočine? :) pri 105 bi se ti že moral ventilator prižgat, če se je, je vse ok

mogoče pa ima vodo, če je motor garažiran popolnoma ok.

 

pa še topic: meni sicer na hondi pri 106 prizge ventilator pri 103 ali 102 pa ugasne, pomoje 105 ni kritična temperatura če se le vklopi ventilator in jo zbije.

Objavljeno
Ob 11. 6. 2021 ob 17:27, Snečer pravi:

misliš hladilne tekočine? :) pri 105 bi se ti že moral ventilator prižgat, če se je, je vse ok

Ja, na 105 stopinj mi je prišlo v gneči. 

Hvala vsem za odgovore :) Je pa temparaturni razpon od 80 stopinj pa vse do 105 stopinj kar velik. Tega pa nisem navajen, Kwaka mi je zmeraj prej prižgala ventilator.

Objavljeno

Ventilator se prižge, kot je tovarniško sprogramiran. Lahko se nastavi na prej, z ustreznimi orodji, a se šteje kot poseg v elektroniko.

Za prehitro naraščanje temperature je tudi odgovoren ECU, ki zmanjšuje oz izničuje doziranje goriva v nizkih obratih, kar pomeni bolj vroče delovanje. Tudi to se da urediti z ustrezno mapo, a spet gre za poseg, kateri se izniči vsakič, ko je motor na rednem servisu priklopljen na računalnik.

Objavljeno
pred 8 urami, spartanbp pravi:

Ja, na 105 stopinj mi je prišlo v gneči. 

Hvala vsem za odgovore :) Je pa temparaturni razpon od 80 stopinj pa vse do 105 stopinj kar velik. Tega pa nisem navajen, Kwaka mi je zmeraj prej prižgala ventilator.

kwaka pri 100 začne ventilirat

Objavljeno
pred 17 urami, spartanbp pravi:

Ja, na 105 stopinj mi je prišlo v gneči. 

Hvala vsem za odgovore :) Je pa temparaturni razpon od 80 stopinj pa vse do 105 stopinj kar velik. Tega pa nisem navajen, Kwaka mi je zmeraj prej prižgala ventilator.

pogovarjati se o temperaturi vode pri različnim modelih pogonskih agregatov in jih primerjati ne pomaga kaj dosti , ker po vsej verjetnosti nimajo tipala za temperaturo hladilne tekočine na istem mestu in imajo posledično vklop ventilatorja pri različnih temperaturah..

bi bilo pa zanimivo vedeti , če proizvajalci na isti agregat za različna podnebja vgrajujejo tipala različnih vrednosti . 

Objavljeno

Meni je čudno, da se mu vključi ventilator na 105 stopinj....kar sem vozil, se je zmeraj prej vključilo. Temparaturno je ta motor kar obremenjen...sploh če pogledam, da sem se vozil pri 24 stopinjah celzija zunanje okolice. Kaj šele bo, ko bo zunaj 35 stopinj? A se naj neham vozit....

  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, spartanbp pravi:

Meni je čudno, da se mu vključi ventilator na 105 stopinj....kar sem vozil, se je zmeraj prej vključilo. Temparaturno je ta motor kar obremenjen...sploh če pogledam, da sem se vozil pri 24 stopinjah celzija zunanje okolice. Kaj šele bo, ko bo zunaj 35 stopinj? A se naj neham vozit....

https://fz07.org/thread/13558/tested-out-4-pin-to-obd2-cable-for-diagnostics-and-fault-resets/

to si omisli in spremljaj temperaturo :)

Objavljeno
pred 6 urami, spartanbp pravi:

Meni je čudno, da se mu vključi ventilator na 105 stopinj....kar sem vozil, se je zmeraj prej vključilo. Temparaturno je ta motor kar obremenjen...sploh če pogledam, da sem se vozil pri 24 stopinjah celzija zunanje okolice. Kaj šele bo, ko bo zunaj 35 stopinj? A se naj neham vozit....

definitivno je smiselno poguglat, pogledat kak forum in poklicat na servis. Podatki o vklopu ventilatorja ter režim delovanja motorja morajo biti znani. Načeloma pa pri normalni vožnji gre težko čez 90 ali 100C. Pri laufanju na mestu, drkanju po mestu, pa gre zlahka čez sploh če je zunaj vroče.

Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

definitivno je smiselno poguglat, pogledat kak forum in poklicat na servis. Podatki o vklopu ventilatorja ter režim delovanja motorja morajo biti znani. Načeloma pa pri normalni vožnji gre težko čez 90 ali 100C. Pri laufanju na mestu, drkanju po mestu, pa gre zlahka čez sploh če je zunaj vroče.

vožnja na Vršič, pri normalni vožnji :)

do vrha smo že čez 100... :) 

tako da nič neobičajnega

podatki so direkt iz ECU motorja

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

so agregati, ki laufajo tut na preko 100C

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!